Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2007, 21:10
Sasz
Sasz is offline
logan & rory uit elkaar! Ik dacht dat ze keihard JAAA zou roepen als ze op dat podium stond en haar diploma aan zou nemen...

niet dus pff waarom is het bij mannen dan toch altijd meteen: het is of trouwen of niets!
maar ja, begrijp m aan de andere kant ook wel, je neemt wel weer een stap terug... pffff drama!!

luke en lorelai doen stom

richard was wel lief trouwens chris ook wel
Oud 14-08-2007, 21:19
Velma
Velma is offline
Gossie wat een rotaflevering. Gewoon allemaal stom
Oud 14-08-2007, 21:37
Briseïs
Briseïs is offline
omg wie gaat er nou zo een aanzoek doen, wat een sukkel
Oud 15-08-2007, 10:05
Verwijderd
Wat een onzin allemaal
Ik vond het echt niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 10:18
Verwijderd
Eigenlijk snap ik Logan wel hoor, ik vind hem helemaal geen eikel. Zo stom dat het nu uit is Ik heb altijd geroepen dat ik Logan stom vond, maar nu zo vlak voor de allerlaatste aflevering vind ik het toch wel jammer.
Stiekem hoop ik dat Rory volgende week uiteindelijk TOCH ja zegt, om Gilmore Girls nog een happy end te geven
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 10:37
Verwijderd
Citaat:
SENSASIAN schreef op 15-08-2007 @ 11:18 :
Eigenlijk snap ik Logan wel hoor, ik vind hem helemaal geen eikel. Zo stom dat het nu uit is Ik heb altijd geroepen dat ik Logan stom vond, maar nu zo vlak voor de allerlaatste aflevering vind ik het toch wel jammer.
Stiekem hoop ik dat Rory volgende week uiteindelijk TOCH ja zegt, om Gilmore Girls nog een happy end te geven
Was dit dan niet gewoon de laatste aflevering?

edit; aah, er komt er nog eentje dus. Heb al geleze waar 't over zal gaan.

Laatst gewijzigd op 15-08-2007 om 10:39.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 13:36
Verwijderd
Weet iemand misschien welke aflevering op dinsdag 7 augustus uitgezonden werd? Heb de laatste paar minuten gemist en wil kijken of het nog te downloaden valt...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 20:08
Signy
Signy is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 16-08-2007 @ 14:36 :
Weet iemand misschien welke aflevering op dinsdag 7 augustus uitgezonden werd? Heb de laatste paar minuten gemist en wil kijken of het nog te downloaden valt...
http://www.cwtv.com/shows/gilmore-girls twee na laatste afl.
Oud 16-08-2007, 23:03
Sasz
Sasz is offline
tis mssn wel voor t eerst, maar ik heb echt helemaal geen idee hoe de serie gaat eindigen. Ik heb ook nog niet de intro voor de laatste afl. gelezen, heb dus echt geeeeen idee welke kant het allemaal op gaat!

ben daarom dan ook erg benieuwd!!!!
Oud 16-08-2007, 23:09
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Sasz schreef op 17-08-2007 @ 00:03 :
tis mssn wel voor t eerst, maar ik heb echt helemaal geen idee hoe de serie gaat eindigen. Ik heb ook nog niet de intro voor de laatste afl. gelezen, heb dus echt geeeeen idee welke kant het allemaal op gaat!

ben daarom dan ook erg benieuwd!!!!
same here!

ik vind het de laatste tijd wel weer 'oude vertrouwde' afl trouwens, ik heb de afl een tijdje heel saai gevonden.
Oud 17-08-2007, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 16-08-2007 @ 21:08 :
http://www.cwtv.com/shows/gilmore-girls twee na laatste afl.
Dankje!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 16:36
Balance
Balance is offline
Citaat:
punkstar schreef op 17-08-2007 @ 00:09 :
same here!

ik vind het de laatste tijd wel weer 'oude vertrouwde' afl trouwens, ik heb de afl een tijdje heel saai gevonden.
Ja inderdaad, het is nu weer leuk en spannend. Rory en Logan heeft een leuke wending, Rory en haar toekomst en Lorelai en Luke. Alles ligt open
Oud 19-08-2007, 17:58
desperadoz
desperadoz is offline
Ik heb een stukje gezien van de allerlaatste aflevering en ik kan alleen maar zeggen dat er onverwachtse maar leuke dingen staan te wachten Veel kijkplezier
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 20:30
PV
PV is offline
blah ik heb in de Veronica gids al half gelezen waar de laatste aflevering om gaat kunnen ze die stukjes niet schrappen dan kan ik ze ook niet lezen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 08:58
Balance
Balance is offline
Ik dacht dat dit de laatste aflevering van het seizoen was en dat we nog een seizoen te gaan hadden, maar dit is dus de aller- aller- allerlaatste aflevering?
Oud 21-08-2007, 10:43
innogen
innogen is offline
Yups.
Oud 21-08-2007, 19:30
Verwijderd
ik wil niet dat het begint, want hierna kan ik nooit meer een nieuwe aflevering gilmore girls zien
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:18
Verwijderd
Irritant dat Net5 - ook nu - zo gelijk doorramt in de reclames. Maar goed. Dit was het dan.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:27
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 21-08-2007 @ 21:18 :
Irritant dat Net5 - ook nu - zo gelijk doorramt in de reclames. Maar goed. Dit was het dan.
t was nog niet afgelopen met de kus he..er kwam nog een stukje na de reclame
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:52
Velma
Velma is offline
Ah shit, dat stukje heb ik dus gemist. Wat gebeurde erin?
Oud 21-08-2007, 20:53
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 21-08-2007 @ 21:18 :
Dit was het dan.
omg, je hebt toch niet werkelijk van de aller allerlaatste aflevering het einde gemist omdat je dacht dat het al voorbij was voor het laatste blok???

ik vond het een goed eind... maar jammer dat het voorbij is (denk ik...)
Oud 21-08-2007, 20:56
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
Velma schreef op 21-08-2007 @ 21:52 :
Ah shit, dat stukje heb ik dus gemist. Wat gebeurde erin?
lorelai ging nog ff doorzeuren over welke plek ze in de bus moest nemen en allemaal van dat soort dingen en toen zei rory, je hebt me alles gegeven wat ik nodig heb/had

toen vroeg lorelai of ze zouden gaan en rory vond dat een beetje raar om half vijf s ochtends maar ze zouden nog ergens langs moeten... en toen zaten ze dus met z'n tweeen bij luke en ze gingen weer 'ouderwets' eten en rory zei dat lorelai een mooie ketting omhad (die van luke dus)
Oud 21-08-2007, 20:57
Verwijderd
Ik ging in de reclame na de kus even naar beneden, daarna heb ik blijkbaar de hele tijd naar de verkeerde zender gekeken waardoor ik het einde heb gemist .
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:58
JanDeVries
JanDeVries is offline
Belachelijk dat Logan er zo uitgeraffeld werd.

Ohja en die kus van Luke en Lorelai was ook een beetje oh-shit-dat-moeten-we-ook-nog-ergens-tussen-proppen
Oud 21-08-2007, 21:02
punkstar
punkstar is offline
Ik vind het best erg dat het afgelopen is
Klinkt misschien stom, maar ik heb het vanaf afl 1 op tv gekeken...toch een deel van je jeugd die je met zo'n serie doorbrengt
Oud 21-08-2007, 21:54
Briseïs
Briseïs is offline
Ik had pas vorige week door dat het vandaag de laatste aflevering zou zijn. Best kut.

@ punkstar: vind ik ook hoor.
Oud 21-08-2007, 21:57
PV
PV is offline
pff ik vind dat ze best door kunnen gaan, met Rory die echt de journalistiek in gaat en het leventje van Luke en Lorelai.
en idd Logan is er heel stom uitgeschreven.
maar het was wel een leuke laatste aflevering met dat feest
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 22:14
Verwijderd
Ik vond het een vreselijke aflevering, helemaal niet zo leuk als iedereen zei en waar was Logan????????????
Het was best saai, echt jammer..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 22:37
Velma
Velma is offline
Daar heb ik dan niet veel mee gemist. Herhalingen van seizoen 1 zou ik wel wat vinden
Oud 21-08-2007, 22:48
Verwijderd
ik vind het heel erg
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
JanDeVries schreef op 21-08-2007 @ 21:58 :
Belachelijk dat Logan er zo uitgeraffeld werd.

Ohja en die kus van Luke en Lorelai was ook een beetje oh-shit-dat-moeten-we-ook-nog-ergens-tussen-proppen
Ik vond het juist een oh-eindelijk moment .
(Niet dat van Logan, dat was inderdaad een beetje lomp...)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 10:27
Sasz
Sasz is offline
ik vond t feest echt geweldig! kreeg toch wel een brok in mn keel bij de speech van Rory! Leuk dat Richard & Emily er ook waren. Richard was lief voor Lorelai! Haha en Emily met die lening, zodat Lorelai maar blijft komen eten... Denk dat ze nu voortaan maar Luke mee moet nemen

wel apart dat Logan idd opeens helemaal over is, maar wel top dat luke & lorelai bij elkaar zijn. Vond t leuk dat het in de Diner eindigde!
Oud 22-08-2007, 13:28
Verwijderd
WTF. Ja dus. Zie je wel, kut Net5! Het léék gewoon wel echt het einde.

Laatst gewijzigd op 22-08-2007 om 16:32.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 18:08
Balance
Balance is offline
Ahhhh wat een heerlijke laatste aflevering. Ik heb heel wat afgejankt, gewoon sentimenteel meegedaan met lorelai
Luke <3333 Erg fijn dat ze bij elkaar zijn gekomen. Ik vond het helemaal niet 'dat moet nog even'. Er is meerdere afleveringen naar toe gewerkt en ik vond het allemaal oprecht lijken.

Echt grappig hoe ze in die schuur van Miss Patty stonden
En ook een leuk einde, want zo begon de serie natuurlijk ook, met hun koffie en hun onzin in Luke's diner.

En ook leuk dat Emily en Richard in de laatste aflevering toch eens laten merken hoe trots ze zijn op Lorelai!
Oud 22-08-2007, 20:06
Lilything
Lilything is offline
Heb ik weer, ik zit me er hele weken, dagen op te verheugen,
ga ik 's avonds een dvdtje kijken, hele aflevering gemist

Maargoed de helft stond al verklapt in de spits, maar hopelijk wordt deze aflevering herhaald of anders in de toekomst op dvd kijken
Oud 22-08-2007, 20:13
Verwijderd
Ik vond het echt een mooie laatste ep, echt emotioneel

Overigens duurde het stukje na de reclame maar iets van drie minuten, dus dan heb je niet veel gemist.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 20:14
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-08-2007 @ 19:08 :
Ahhhh wat een heerlijke laatste aflevering. Ik heb heel wat afgejankt, gewoon sentimenteel meegedaan met lorelai
Luke <3333 Erg fijn dat ze bij elkaar zijn gekomen. Ik vond het helemaal niet 'dat moet nog even'. Er is meerdere afleveringen naar toe gewerkt en ik vond het allemaal oprecht lijken.

En ook een leuk einde, want zo begon de serie natuurlijk ook, met hun koffie en hun onzin in Luke's diner.

En ook leuk dat Emily en Richard in de laatste aflevering toch eens laten merken hoe trots ze zijn op Lorelai!
ja heeeeelemaal mee eens!!
heb me rotgelachen toen ze daar 's avonds door dat park liepen, dat iedereen er met die tafels aan kwam lopen
Oud 22-08-2007, 20:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sasz schreef op 22-08-2007 @ 21:14 :
ja heeeeelemaal mee eens!!
heb me rotgelachen toen ze daar 's avonds door dat park liepen, dat iedereen er met die tafels aan kwam lopen
Haha ja, dat was echt zooooo grappig! Helemaal hoe ze toen weg renden
Oud 23-08-2007, 14:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eindelijk Luke en Lorelai weer bij elkaar <33

Ik zal t wel missen hoor...

Oud 23-08-2007, 21:43
Solid
Solid is offline
Citaat:

helemaal mee eens
idd van die ouders, vond ik erg mooi! en luke en lorelai samen, ik vond het ook logisch en een fijn einde! <3 en ik heb ook zitten janken, ik vond het allemaal zo mooi en/of zielig je leeft na al die jaren toch echt mee met de karakters, grappig is dat..

alleen een beetje vaag dat logan niet meer in beeld kwam, maar verder was dat feest van het dorp zo leuk, normaal vond ik die scenes meestal irritant (miss patty, taylor argh) maar nu was het wel goed gedaan, en mooi gefilmd toen rory en lorelai kwamen aanlopen en iedereen kwam even in beeld
Oud 25-08-2007, 09:24
Signy
Signy is offline
Citaat:

Citaat:
Solid schreef op 23-08-2007 @ 22:43 :
luke en lorelai samen, ik vond het ook logisch en een fijn einde! <3 en ik heb ook zitten janken, ik vond het allemaal zo mooi en/of zielig je leeft na al die jaren toch echt mee met de karakters, grappig is dat..

......mooi gefilmd toen rory en lorelai kwamen aanlopen en iedereen kwam even in beeld

Sluit ik me bij aan. Nu is het afgelopen
Herhalingen please!
Oud 25-08-2007, 09:38
Signy
Signy is offline
Als je ontevreden bent over het einde van GG en er nog niet genoeg van hebt, moet je ff hier kijken

http://www.petitionspot.com/petitions/great8mandate/

http://savethelorelais.org/index.php?go=projects

http://www.savethelorelais.org/The_Amy_Project.html
Oud 25-08-2007, 13:28
ook hallo
ook hallo is offline
Ik vond het echt een heel mooi eind. Ook hoe je kon zien dat iedereen een beetje z'n eigen plek had gevonden
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Signy schreef op 25-08-2007 @ 10:38 :
Als je ontevreden bent over het einde van GG en er nog niet genoeg van hebt, moet je ff hier kijken

Die dingen werken toch nooit (helaas)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 16:17
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Signy schreef op 25-08-2007 @ 10:38 :

die dingen werken bijna nooit, en aangezien het nieuwe tv seizoen maandag al begint heeft het geen zin
en de meeste acteurs/actrices zitten al in andere films/series.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2007, 22:44
Briseïs
Briseïs is offline
Ze kunnen ook gewoon een film maken!
Oud 26-08-2007, 12:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 25-08-2007 @ 23:44 :
Ze kunnen ook gewoon een film maken!
Dat kan alleen maar tegenvallen (niet dat ik em niet meteen ging bekijken..), het is goed dat ze gestopt zijn nu het nog leuk was!

Maar missen ga ik het wel hoor!
Oud 26-08-2007, 16:45
Balance
Balance is offline
Een zo'n site pleit voor een extra seizoen. Dat lijkt me dus helemaal niks. Lorelai is nu gelukkig met Luke en een nieuw seizoen heeft nieuwe stof nodig. Dat betekent dat er alleen maar weer nieuw gekibbel kan komen. Daar zit ik niet op te wachten. En Rory bij zo'n campagne lijkt me eigenlijk ook niet bijster interessant om te volgen. Nee, ik vind het fijn zo
Oud 28-08-2007, 09:59
Brigitte
Brigitte is offline
Helemaal mee eens, Balance.

Ik heb de afleveringen gister pas gezien vanwege m'n vakantie, maar voor mij is het nu prima afgesloten. Vond het weer ouderwets vertrouwde GG-afleveringen (de laatste twee).
Oud 30-08-2007, 13:01
WombatRudi
WombatRudi is offline
Ik ben het helemaal met jou eens Morgan. Probeer maar eens te bewijzen dat Logan vreemd wil gaan, of uberhaupt geen relatie wil... Het is ook Stefan niet gelukt Logan over te halen, het uit te maken. Zij is dus echt wel te vertrouwen.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten