Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2007, 21:57
Verwijderd
Heel erg in de war, alweer (nog steeds?)
Dus eigenlijk gaat het niet zo best. Noujaaa
Advertentie
Oud 14-08-2007, 22:24
gewoonik
gewoonik is offline
Citaat:
Ireth69 schreef op 14-08-2007 @ 22:49 :
Waarom pas over 2.5 maanden, gewoonik?
hij zit in t buitenland en ik ga hem ongeveer halverwege opzoeken
Oud 14-08-2007, 22:50
vedetje
vedetje is offline
zaten we gezellig een milkshake aan het drinken, begon ie net als gisteren te smeken om een zoen en vertelde hij me hoe mooi ik wel niet ben, dat hij zijn ogen niet van me af kon houden tijdens de training, heheh

en toen zei ik hem 'je bent verloren'

en hij 'wanneer is dat gebeurd?'

Ik heb ook geen idee, ik weet alleen dat hij 2 maanden geleden zich niet gedroeg met mij zoals nu, hmmm, zou hij dan nu pas echt verliefd om me zijn?
Oud 15-08-2007, 07:01
farai
farai is offline
Citaat:
uuuf schreef op 14-08-2007 @ 16:44 :
je EX. ik zou me er geen fuck van aantrekken

ik sprak hem net op msn en dat was fijn en volgende week ga ik verhuizen en dan woon ik 5 minuten fietsen bij hem vandaan in plaats van 1/1.5 uur reizen
Mja dat doe ik wel want hij is 1 van de weinige mensen die dicht bij me staan en uitgerekend hij zou beter moeten weten.

Btw geweldig voor je da je gaat verhuizen en zo dicht bij 'm gaat wonen. Geniet er van
Oud 15-08-2007, 07:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-08-2007 @ 18:38 :
Haha, inderdaad. En ook al beiden jarig in Augustus? Gefeliciteerd he!
Bedankt, jij ook nog
Oud 15-08-2007, 07:17
Verwijderd
Hij is naar zijn werk, voor het eerst sinds ik hier woon. Gek dat dat soort dingen er ineens toe doen. Hij komt niet thuis vannacht, dus het wordt meteen de eerste nacht dat ik hier slaap zonder hem!

Vanavond eet ik met zijn broer en schoonzus bij zijn ouders, wordt ook de eerste keer zonder hem.. Best vreemd allemaal, maar het zijn schatten dus ik heb er zin in!

En ik heb een blaasontsteking maar nog geen huisarts hier. K*T.
Oud 15-08-2007, 10:46
Ireth69
Ireth69 is offline
Citaat:
gewoonik schreef op 14-08-2007 @ 23:24 :
hij zit in t buitenland en ik ga hem ongeveer halverwege opzoeken
Ai, dat is klote . Je mist 'm gruwelijk gok ik zo?
Oud 15-08-2007, 11:34
gewoonik
gewoonik is offline
ja eigenlijk wel
maar ik ontken t nog een beetje..
Oud 15-08-2007, 11:37
Verwijderd
msn. "Ik kan je niet veel bieden. Niet veel meer dan je vriendin nu doet."
hij: Ja klopt, hoor wat je nu zegt, dan heb je me helemaal niks te bieden. Geen flikker, inderdaad, heb je gelijk in. Pleuriseind rijden, kutstart als er een relatie tussen ons zou komen, je vrienden kennen me niet, en schat als jij mij nou uit kan leggen waarom ik toch elke avond met jou tot zeker 1 uur achter de computer zit, tot 2 uur sms, mezelf veel te weinig slaap gun, mijn belbundel leeg trek, de godganse dag aan je denk en 2 keer in de week naar je toe rij, dan heb je de oplossing voor mijn probleem
Oud 15-08-2007, 11:45
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 15-08-2007 @ 12:37 :
msn. "Ik kan je niet veel bieden. Niet veel meer dan je vriendin nu doet."
hij: Ja klopt, hoor wat je nu zegt, dan heb je me helemaal niks te bieden. Geen flikker, inderdaad, heb je gelijk in. Pleuriseind rijden, kutstart als er een relatie tussen ons zou komen, je vrienden kennen me niet, en schat als jij mij nou uit kan leggen waarom ik toch elke avond met jou tot zeker 1 uur achter de computer zit, tot 2 uur sms, mezelf veel te weinig slaap gun, mijn belbundel leeg trek, de godganse dag aan je denk en 2 keer in de week naar je toe rij, dan heb je de oplossing voor mijn probleem
NOU NOU wat is hij zielig zeg
sorry hoor maar als hij zo gek op je is maakt hij het per direct uit met zijn vriendin!
Oud 15-08-2007, 11:48
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 15-08-2007 @ 12:45 :
als hij zo gek op je is maakt hij het per direct uit met zijn vriendin!
qft, niet gek genoeg dus, maar leuk genoeg voor wat spanning
Oud 15-08-2007, 11:49
Verwijderd
mmm is ook wel zo, dat is wel al vijf jaar? maar toch, ik weet dat je gelijk hebt maar grrr hijs te leuk .
Oud 15-08-2007, 11:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ZerO schreef op 15-08-2007 @ 12:45 :
NOU NOU wat is hij zielig zeg
Inderdaad. Zielig manipulatief mannetje. Hij gaat gewoon vreemd en is niet van plan het uit te maken.
Oud 15-08-2007, 13:05
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-08-2007 @ 12:54 :
Inderdaad. Zielig manipulatief mannetje. Hij gaat gewoon vreemd en is niet van plan het uit te maken.
Een ware kunstenaar.
Oud 15-08-2007, 13:28
Dott
Dott is offline
Jeej, bonje in de keet *zucht*
Ach ja, sorry hij maakt het er naar!!
Oud 15-08-2007, 13:31
Verwijderd
theeft er waarschijnlijk niets mee te maken, maar voor iemand die in een 'gezonde' relatie zit vind ik dat je nog heel erg bezig bent met je ex
Oud 15-08-2007, 14:07
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-08-2007 @ 12:54 :
Dat je vreemd gaat ok whatever, maar dat hij zich dan opstelt als een slachtoffer vind ik ronduit smerig!
Oud 15-08-2007, 14:39
Velma
Velma is offline
Ik zou wel vaker een out of body experience willen hebben tíjdens de momenten er toe doen, zodat ik mezelf een schop zou kunnen geven die me in actie brengt ipv bevriezen
Oud 15-08-2007, 15:34
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 15-08-2007 @ 15:07 :
Dat je vreemd gaat ok whatever, maar dat hij zich dan opstelt als een slachtoffer vind ik ronduit smerig!
in principe gaat hij niet vreemd want we hebben niet gezoend oid.
Oud 15-08-2007, 16:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 15-08-2007 @ 16:34 :
in principe gaat hij niet vreemd want we hebben niet gezoend oid.
Ik zou het erger vinden als m'n vriendin dag in dag uit verliefd zat te MSNen met iemand dan wanneer ze iemand een keer zou zoenen. Als 'ie zo verliefd op je is moet 'ie het gewoon uitmaken.
Oud 15-08-2007, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 15-08-2007 @ 17:33 :
Ik zou het erger vinden als m'n vriendin dag in dag uit verliefd zat te MSNen met iemand dan wanneer ze iemand een keer zou zoenen. Als 'ie zo verliefd op je is moet 'ie het gewoon uitmaken.
Mh, op een gegeven moment worden de meeste mensen toch verliefd op iemand anders? Goed, binnen vijf of tien jaar ofzo zou ik er ook niet bij blijven, maar in principe kun je als stel besluiten door te gaan zelfs al is de een verliefd op iemand anders. Ik zou daar alleen met m'n vriendin over praten en niet (alleen) met degene op wie ik verliefd was :\
Oud 15-08-2007, 16:38
snoopy
snoopy is offline
Morgen alweer 4,5 jaar! Tijd gaat hard.
Oud 15-08-2007, 16:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-08-2007 @ 17:37 :
Mh, op een gegeven moment worden de meeste mensen toch verliefd op iemand anders?
Ik vind dat als je echt serieuze gevoelens voor iemand moet krijgen je moet gaan kiezen tussen de een of de ander. Daarvoor hoef je het wat mij betreft nieteens aan je wederhelft te vertellen (tenzij je bij haar weggaat natuurlijk). Verder vind ik iemand leuk vinden nogal wat anders dan echt verliefd worden. Maar misschien dat ik daar een andere definitie van heb.

In het door haar beschreven geval is het in ieder geval geen kerel die een eerlijke keuze maakt, zoveel is duidelijk.
Oud 15-08-2007, 18:17
Neko*
Neko* is offline
geweldig. nog steeds.

morgen samen lowlands. <3 heerlijk. super veel zin in.
Oud 15-08-2007, 18:27
Halflight
Halflight is offline
Net elkaar weer gezien na een week en dat was gelijk heel vertrouwd. De hele week hadden we heel veel gesmst en vanmiddag had ik hem gebeld.

Uiteindelijk naar hem toe gegaan en dat was leuk? en heel gezellig en alles en er hing een spanning niet normaal. Uiteindelijk is hij nog een heel stuk mee gefietst en pas helemaal op het eind hebben we gezoend en dat was raar en uhh nu weet ik het niet meer. Ik ziek.
Oud 15-08-2007, 18:35
Dvine
Dvine is offline
Ik voel me fijn...Hij is voor me opgekomen tegen zijn moeder, ik mag er nooit slapen, nu, na anderhalf jaar, eigenlijk nog steeds niet. Maar het is volgens haar "zijn verantwoordelijkheid". Kut voor hem, maar vind het fijn dat hij nu wel voor me opkomt <3
Oud 15-08-2007, 20:04
Jones
Citaat:
Chimera schreef op 15-08-2007 @ 17:41 :
Ik vind dat als je echt serieuze gevoelens voor iemand moet krijgen je moet gaan kiezen tussen de een of de ander. Daarvoor hoef je het wat mij betreft nieteens aan je wederhelft te vertellen (tenzij je bij haar weggaat natuurlijk). Verder vind ik iemand leuk vinden nogal wat anders dan echt verliefd worden. Maar misschien dat ik daar een andere definitie van heb.

In het door haar beschreven geval is het in ieder geval geen kerel die een eerlijke keuze maakt, zoveel is duidelijk.
Ach die kerel zoekt gewoon wat spanning en zij valt daar als een blok voor. Overigens lijkt het me erg lastig om een relatie vol te houden als 1 van de 2 echt verliefd is op iemand anders. Dat lijkt me niet te doen.

OT: Het gaat prima. Zij druk met mentor, ik druk met werk en studie. Volgende week hier Owee dus nog een drukke week en daarna wordt het weer wat rustiger. En er komt (heel burgerlijk) ws een weekendje met vrienden en aanhang
Oud 15-08-2007, 20:18
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Dvine schreef op 15-08-2007 @ 19:35 :
Ik voel me fijn...Hij is voor me opgekomen tegen zijn moeder, ik mag er nooit slapen, nu, na anderhalf jaar, eigenlijk nog steeds niet. Maar het is volgens haar "zijn verantwoordelijkheid". Kut voor hem, maar vind het fijn dat hij nu wel voor me opkomt <3
Waarom mocht 't dan niet?

Ontopic: Morgen samen naar Lowlands.
Oud 15-08-2007, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 15-08-2007 @ 21:04 :
Ach die kerel zoekt gewoon wat spanning en zij valt daar als een blok voor. Overigens lijkt het me erg lastig om een relatie vol te houden als 1 van de 2 echt verliefd is op iemand anders. Dat lijkt me niet te doen.

hij ziet mij meer dan dat hij haar ziet en als hij haar ziet zijn ze altijd met de vriendengroep bij elkaar om dat ze anders toch ruzie krijgen . enfin, hij wil geen 'overhaaste' beslissingen maken en we zijn pas een week zo bezig dus ehh ja ik vind het niet heel raar dat hij het nu nog niet heeft uitgemaakt. of hij dat ooit gaat doen, tsja, misschien vinden jullie het naief als ik denk dat hij me echt leuk vindt. maargoed, daarvoor weten jullie er natuurlijk ook te weinig van, daarvoor geef ik te weinig informatie.

wat ik wel weet is dat ik het niet eens zo zeker weet of ik wel wil dat hij het uitmaakt. dan is het toch 'logisch' dat wij dan iets krijgen en ben ik daar wel aan toe, vind ik dit niet gewoon spannend omdat ik weet dat het toch nog onbereikbaar is en mocht het aangaan, ben ik dan niet zoals altijd na drie maanden weer uitgekeken? oftewel: veel vragen en twijfels.
Oud 15-08-2007, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 12-08-2007 @ 21:52 :
ik geef het op
of toch niet
Oud 15-08-2007, 21:58
Verwijderd
Citaat:
S/-\nne schreef op 15-08-2007 @ 22:25 :
hij ziet mij meer dan dat hij haar ziet en als hij haar ziet zijn ze altijd met de vriendengroep bij elkaar om dat ze anders toch ruzie krijgen . enfin, hij wil geen 'overhaaste' beslissingen maken en we zijn pas een week zo bezig dus ehh ja ik vind het niet heel raar dat hij het nu nog niet heeft uitgemaakt. of hij dat ooit gaat doen, tsja, misschien vinden jullie het naief als ik denk dat hij me echt leuk vindt. maargoed, daarvoor weten jullie er natuurlijk ook te weinig van, daarvoor geef ik te weinig informatie.

wat ik wel weet is dat ik het niet eens zo zeker weet of ik wel wil dat hij het uitmaakt. dan is het toch 'logisch' dat wij dan iets krijgen en ben ik daar wel aan toe, vind ik dit niet gewoon spannend omdat ik weet dat het toch nog onbereikbaar is en mocht het aangaan, ben ik dan niet zoals altijd na drie maanden weer uitgekeken? oftewel: veel vragen en twijfels.
Ik weet niet hoor, maar mijn belangrijkste punt zou nog wel zijn dat ik niet eens een relatie met zo'n persoon aan zou wíllen gaan. Als hij ook maar iets in de richting van fatsoenlijk zou zijn, dan zou hij het eerst met z'n vriendin uitmaken voor hij iets met jou zou doen. En mocht hij het niet uitmaken, dan is ie helemaal makkelijk.

Ontopic: ergens wil ik achterhalen wat er allemaal over gezegd is. In theorie kan dat, want ze is terug. Maar of ik het wil is een tweede.
Oud 15-08-2007, 22:46
Verwijderd
Eigenlijk wil ik met hem praten, over hem maar dan niet met hem. Ik wil een mening van een buitenstaander, iemand die het van twee kanten bekijkt en niet zulke ziekelijke gedachtenkronkels maakt als ik doe.
Oud 16-08-2007, 07:42
Verwijderd
ze zit in het buitenland, al 2 weken. Ik vertrek morgen voor 10 dagen naar tjechie.

Lang leve de planning.
Oud 16-08-2007, 08:22
Verwijderd
Ochtend, hč. Beetje meh.
Oud 16-08-2007, 10:19
Kapee
Kapee is offline
Beetje slecht,

Meeste meisjes gaan na een paar daagjes weer terug naar de wal... Heb je net een leuk meisje ontmoet, gezellig gehad en zo en dan hoor je niets meer van haar. En als ze wel iets van zich laten horen zitten ze hier een halve dag reizen vandaan...
Bovendien vertrek ik over een dikke maand naar Engeland en Namibie voor mijn afstudeerproject dus een relatie is ook niet echt handig. En daardoor begin ik me steeds meer te beseffen dat met mijn toekomstige beroep (moet erg veel reizen naar afgelegen gebieden) een vaste relatie/gezin erg moeilijk is terwijl ik dat wel graag wil. Ik weet dat ik me daar de komende 7 a 10 jaar eigenlijk geen zorgen om moet maken, maar ik hoor het van een hoop mensen om me heen dat het gewoon niet samengaat. En dan ga je piekeren
Oud 16-08-2007, 10:50
Dvine
Dvine is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 15-08-2007 @ 21:18 :
Waarom mocht 't dan niet?

Ontopic: Morgen samen naar Lowlands.
Geen échte reden, meer zo van: Het voelt niet fijn en het is mijn huis!

Etc
Oud 16-08-2007, 11:06
Dott
Dott is offline
En toen was het uit
Oud 16-08-2007, 11:10
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Dott schreef op 16-08-2007 @ 12:06 :
En toen was het uit

Ik dacht dat het juist zo goed ging?
Oud 16-08-2007, 11:36
Verwijderd
Citaat:
death-tears schreef op 15-08-2007 @ 19:17 :
vandaag samen lowlands. <3 heerlijk. super veel zin in.
Oud 16-08-2007, 11:39
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dott schreef op 16-08-2007 @ 12:06 :
En toen was het uit
Vervelend. Gaat 't een beetje?
Oud 16-08-2007, 11:40
Verwijderd
Ik ben heel benieuwd naar dit weekend, maar ook naar daarna want dan zie ik hem weer, ieeeh.
Oud 16-08-2007, 13:12
Dott
Dott is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 16-08-2007 @ 12:10 :

Ik dacht dat het juist zo goed ging?
Klopt, maar ja, hij heeft 3 x afgezegd, zonder duidelijke reden, ik heb zelf nog wat dingen uit te zoeken en op te lossen, al met al ging ik gisteren gewoon door het lint en heb het uitgemaakt..
Ik haat relaties volgens mij
Oud 16-08-2007, 13:13
Dott
Dott is offline
Citaat:
Rob schreef op 16-08-2007 @ 12:39 :
Vervelend. Gaat 't een beetje?
redelijk
Oud 16-08-2007, 13:23
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Ik heb hem nu al bijna twee weken niet gezien en nauwelijks gesproken.
Oud 16-08-2007, 13:50
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dott schreef op 16-08-2007 @ 14:13 :
redelijk
Komt wel goed.
Aangezien je 't in woede uit hebt gemaakt, neem ik ergens aan dat je 't niet helemaal meende en dat 't wel weer aan gaat? Of ben ik te naďef?
Oud 16-08-2007, 14:09
Dott
Dott is offline
Citaat:
Rob schreef op 16-08-2007 @ 14:50 :
Komt wel goed.
Aangezien je 't in woede uit hebt gemaakt, neem ik ergens aan dat je 't niet helemaal meende en dat 't wel weer aan gaat? Of ben ik te naďef?
ik moet alles eerst op de rij hebben, dan zie ik wel verder, er spelen heel veel dingen mee
Oud 16-08-2007, 14:53
Missy
Missy is offline
Citaat:
Kapee schreef op 16-08-2007 @ 11:19 :
Beetje slecht,

Meeste meisjes gaan na een paar daagjes weer terug naar de wal... Heb je net een leuk meisje ontmoet, gezellig gehad en zo en dan hoor je niets meer van haar. En als ze wel iets van zich laten horen zitten ze hier een halve dag reizen vandaan...
Bovendien vertrek ik over een dikke maand naar Engeland en Namibie voor mijn afstudeerproject dus een relatie is ook niet echt handig. En daardoor begin ik me steeds meer te beseffen dat met mijn toekomstige beroep (moet erg veel reizen naar afgelegen gebieden) een vaste relatie/gezin erg moeilijk is terwijl ik dat wel graag wil. Ik weet dat ik me daar de komende 7 a 10 jaar eigenlijk geen zorgen om moet maken, maar ik hoor het van een hoop mensen om me heen dat het gewoon niet samengaat. En dan ga je piekeren
Wat wil je in de toekomst gaan doen dan in het buitenland dat de kans op een goede relatie moeilijk is?

Ontopic: Stil. Rustig.
Oud 16-08-2007, 15:23
Verwijderd
Hoezee! Ik zit vanaf morgen een heel weekend met hem opgescheept, en dat wil ik niet. Het leven is mooi
Oud 16-08-2007, 15:23
BitchSlayer
BitchSlayer is offline
Heen en weer getrokken
Oud 16-08-2007, 18:42
Poepkind
Poepkind is offline
ik heb geen relatie meer, hoewel het toch een beslissing is waar ik achter sta blijft het moeilijk. We hebben samen heel veel tijd doorgebracht, en hij was heel belangrijk voor me. Gelukkig is het niet in een schandaal uitgegaan met veel ruzie en tranen, maar in een rustig gesprek. We konden samen niet meer echt goed overweg, het was gewoon duidelijk dat we te verschillend dachten over bepaalde dingen. Dit zat er al een tijdje aan te komen. Ik hoop dat hij het er niet al te moeilijk mee heeft, want ookal heeft hij mij gezegd dat hij er hetzelfde over denkt kan ik dat natuurlijk niet zeker weten. Mischien was het maar alsof doen, om zichzelf goed te houden. En gelooft hij het niet echt, geen idee wat er in zijn hoofd omgaat.
Ik hoop heel erg dat hij net zoals ik na een tijdje wennen aan het idee, behoefte heeft aan een vriendschappelijk contact. Maar als het uitging zonder dat hij dat de juiste beslissing vond, en ik hem nu dus enorm gekwetst heb zit dat er voorlopig niet in van zijn kant. Ik hoop dat het niet zo is, en dat we na een tijdje vrolijk kunnen skype en eten bij elkaar zoals ik doe met andere vrienden. Omdat we zo lang zo close zijn geweest hoop ik echt oprecht op een warm contact. Ik ga hem alleen niet lastigvallen voorlopig met dit soort aanbiedingen en telefoontjes, want als hij het er erg moeilijk mee heeft is het alleen maar kwetsend.

Regels voor berichten