Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: hoor ik van m'n zusje dat m'n moeder stiekem hoopt dat ik geheim hou dat ik een vriendje heb. Dat is schijnbaar nog altijd beter dan 21 zijn en nog nooit een jongen mee naar huis genomen hebben (nou ja, niet officieel als vriendje, al was ie dat toen wel, maar dat weet zij niet). Ouders ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens ben ik het levende bewijs dat het gewoon goed kan komen. Moeder 4 jaar in Kameroen en halve wereld rondgereisd en vader 12 jaar in Borneo en toch zijn ze in staat geweest om daarna nog kinderen te verwekken en een normaal leven op te bouwen in Nederland ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens hebben mijn ouders met één vriend altijd moeite gehad dat die bleef slapen, omdat ze hem gewoon haatten. Achteraf terecht, brutale en schijnheilige snotaap dat ie is. Bij mijn eerste vriendje was ik erg jong en mochten we na negen maanden af en toe bij elkaar slapen, maar niet ieder weekend of zo. "Nergens voor nodig" kregen we dan te horen. -_-'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn 4-jarige relatie is een dikke maand geleden finaal op de klippen gelopen. Momenteel lukt het hele vriendschap-gedoe best behoorlijk... Nu is er een meid die duidelijk behoorlijke interesse heeft, maar ik zie me niet echt in een nieuwe relatie storten (duh). Volgende week afgesproken met een goeie vriend die ik al een tijdje niet meer gezien heb om mij de wondere wereld der vrijgezellen terug te laten ervaren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn moeder is het tegenovergestelde, die vindt het heel normaal. Ik heb nu bijna anderhalve maand met mijn vriendje en ze zou er geen problemen mee hebben als hij blijft slapen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ontopic: het gaat ok olee. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Verder gaat het met mij wel aardig. Ik hobbel maar een beetje door. Nare dromen blijven mij 's nachts nog achtervolgen, maar ik zit niet meer in de eerste fase van het liefdesverdriet. Ik kan gewoon mijn eigen ding doen, zonder hem 24/7 in mijn gedachten te hebben. Maar er helemaal uitgaan wil het nog niet ![]() Oh, en nu komt de band die wij samen zo tof vinden weer naar Nederland. Laat dat nu net de band zijn waar wij elkaar na vijf maanden niet zien weer tegenkwamen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
edit: ik zal ff details posten van het hoe en waarom het uit is, voor de geinteresseerden hij heeft 3 x afgezegd, toen werd ik zo boos bij de 3e keer, toen belde die, ja ik kan alsnog wel komen (ja als ik boos ben kan het opeens wel, leg maar uit ![]() ik zo: ja ik heb nou andere plannen. hij: ja dan MOET je die maar verzetten en toen werd ik pas echt boos: Ik moet verdomme helemaal niks, jij laat me zitten en dan moet ik zeker alles om gaan gooien voor jou? krijg wat! En toen hing ik op. Een uurtje of 2 later had ik hem hysterisch huilend aan de telefoon, dat ik hem niet eens de kans gaf om het uit te leggen (wat valt er uit te leggen? ik ben kennelijk niet belangrijk genoeg om wat moeite voor te doen) ik dacht even dat de wereld verging, zo erg was ie zich aan het aanstellen. Ik had daar helemaal geen zin in (ik was aan het koken bij 1 van mn beste vrienden thuis, waar mijn ex toevallig ook woont) ik had het ff helemaal gehad en heb opgehangen. Hij smste en vroeg of het voorbij was, waarop mijn antwoord kort maar duidelijk was. Huilen, oke, maar hysterisch janken en schreeuwen alsof de wereld vergaat, dat gaat me echt wat te ver. Even later belde die nog een keer, en vroeg waar ik was. Ik zei dat ik bij die vriend was, en hij vroeg of mijn ex daar ook was (die was op dat moment boven) en ik zei dat ie er was. Hij hing op, en opeens was het allemaal mijn ex z'n schuld.. en dat pik ik echt niet, ik kan namelijk heel goed mn eigen beslissingen nemen. De dag eropstuurt ie me een dag later een hangertje dat ie van zn overleden moeder heeft gekregen. emotionele chantage, omdat ik weet wat dat voor hem betekend. Waarschijnlijk stuur ik hem terug.. wat moet ik ermee?? ![]()
Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 10:44. |
![]() |
||
Citaat:
En ergens wil ik je ervoor bedanken, dat klinkt heel lullig, maar daardoor spreek ik hem nu wel weer. En ergens is dat ook best fijn soms. Succes ermee ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #69 Verwijderd | 497 | 06-09-2007 17:14 |