| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
wilt u in het vervolg geen fotos meer quoten, dank u
Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 19:13. |
||
|
|
||
|
Citaat:
ff proberen wilt u in het vervolg geen fotos meer quoten, dank u Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 19:14. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
sta je mooi op meid |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
djiiiiez k lijk hier meer op Cousin It dan op Morticia ![]() wilt u in het vervolg geen fotos meer quoten, dank u Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 19:15. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
wilt u in het vervolg geen fotos meer quoten, dank u
Laatst gewijzigd op 26-10-2002 om 19:17. |
||
|
|
||
|
Citaat:
ff fotows zoeken ik en cas (zie iets hierboven als tjicky op t board) p.s. cas ik ga binnenkort weer boarden , ben 3/4 jaar gestopt wegens knie probs, maar binnenkort ga ik weer opnieuw beginnen, back in da game
|
|
||
|
Citaat:
Enne mijn naam is inderdaad Nico. Vind ik toch knap dat je dat onthouden hebt... namen zijn niet mijn sterkste kant... Maar ik kan nergens een foto van jou vinden, tenminste niet zo één, twee, drie, dus weet niet echt of ik jou toen ook gezien heb... Meestal ben ik nogal duf als ik in de trein zit en zit dan wat voor me uit te staren...
Laatst gewijzigd op 24-10-2002 om 10:40. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
Welke gitaar heb je? V1rus | 221 | 24-05-2004 14:40 | |