Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
zoals de topictitel: uitzetten!
![]() Als je een relatie hebt en stapelverliefd bent en je vriendje maakt het uit dan ben je ook niet ineens niet meer verliefd... Dan zet ik het altijd gewoon uit... Klinkt lekker simpel he? ![]() Nee kijk, eerst is het dan janken, janken en nog eens janken... Alles doen om hem terug te krijgen, alle "regeltjes" (:"hij loopt achter mij aan, ik niet achter hem!") worden doorbroken... ![]() Maar op een gegeven moment zie je dan dat het geen zin meer heeft. Zodra ik dat zie en zodra ik voor mezelf accepteer hoe de dingen gelopen zijn ga ik me op iets anders concentreren. Je moet dus eerst heel erg hard voor jezelf zijn: echt inzien dat nooit meer iets zal worden. Zolang je die waarheid blijft ontlopen kom je er niet overheen. Zodra je dat inziet ga je je gedachten op iets anders zetten. Wat ik daarvóór nog doe is tegen iedereen die bij me in de buurt komt erover beginnen "maar dit kan toch helemaal niet? Eerst deed hij zo! blablablabla". Op die manier verwerk je het...je moet het er op de 1 of andere manier uitgooien, anders raak je het niet kwijt. Gevoelens opkroppen = slecht. Nou daarna ga je dus je gedachten op iets anders zetten. Hij bestaat nog wel voor je, maar op de achtergrond. Je gaat leuke dingen doen met vriendinnen, veel uitgaan, je haar verven ofzo, nieuwe kleren kopen, hem laten zien wat hij mist. Zo voel je je een stukje beter over jezelf en word je ook wat vrolijker. Het belangrijkste in dit hele proces is dat je hard voor jezelf bent. Het is altijd de makkelijkste weg om lekker weg te kwijnen in zelfmedelijden en de hele tijd aan hem te blijven denken, dat weet ik ![]() Maar ergens moet JIJ dus die cirkel doorbreken. Wat daarna nog belangrijk is: jongens hebben nog weleens de neiging om na een tijdje ineens wél weer contact te gaan zoeken en heel aardig te gaan doen. Dat moet je dus negeren... Maar als het goed is dan is dat tegen die tijd al niet meer zo moeilijk. suc6 ![]() |
![]() |
|
Kijk, je wéét wel dat je het moet uitzetten.. maar het lukt je niet. Confronteer jezelf er dus mee.
Hij wil je niet. Dat is heel moeilijk, dat wordt waarschijnlijk een periode van veel huilen, maar daarna ben je erover heen en zie je dat hij niet de enige leuke jongen is. Het helpt als je er met mensen over kunt praten, zodat ze tips kunnen geven en zodat je er over kunt praten. Terwijl je praat en vertelt, ben je het aan het verwerken. Doen hoor, want het is zonde van je tijd en jeugd om zo verliefd te zijn op die jongen.
|
![]() |
Hmmm dit verhaal is wel HEEL erg herkenbaar. Ik heb ook wel 1.5 jaar een jongen echt super leuk gevonden, die mij ook op een zeer lullige manier duidelijk gemaakt heeft dat hij niks met mij te maken wilde hebben. Nadat hij dat gezegd dat had ik echt zoiets van wat een lul ik ga hem uit mijn hoofd zetten, maar op de een of andere manier bleef ik hem echt zo leuk vinden. Nou ja toen bleef ik zitten, en zat ik dus niet meer bij hem in de klas, toen werd het wel minder allemaal, nouja als ik hem zag sloeg mijn hart nog steeds wel op hol... en wat doet hij, zakt hij dus bij wie zit ik dit jaar weer in de klas, bij hem. Maar ik weet niet in 1e instantie was ike cht zovan whah hij weer, maar das nu echt heel erg over eindelijk ben ik gaan inzien wat voor lul het is, en hij is helemaal niet leuk, hij is niet aardig en niet (super) knap, geen uitstraling. Uizetten kan denk ik niet, maar ingaan zien dat hij je echt niet waard is wel! Ga eens bedenken wat voor onaardig persoon het is, schrijf alleen maar onaardige dingen over hem op ofzo, misshcien helpt het! Nou ja echt super veel suc6 ermee!!! Het komt allemaal vanzelf goed!!!
|
Verwijderd
|
Nou heb ik hier toevallig wel enige ervaring mee. Mij is meerdere malen, tot vervelens (voor haar) toe, meegedeeld dat het nooit iets zou worden. Ik heb lang geworsteld met het feit dat ze gewoon gelijk had, maar me er uiteindelijk toch bij neergelegd omdat ik het niet wilde laten ontaarden in een wederzijds negeren of zelfs ruzie krijgen.
Wat het beste helpt: hem ook totaal negeren. Gewoon links laten liggen, met andere mensen omgaan, andere dingen doen. Je zelf niet schuldig voelen dat je hem 'laat gaan', want er is toch geen mogelijkheid dat het ooit nog iets wordt. Het wordt zoals rosi zegt misschien een heel moeilijke periode, 'maar dan heb je ook wat'. Het is misschien een cliché, maar wel eentje die z'n waarde bewezen heeft: de tijd heelt alle wonden. |
![]() |
|
Suuuuuuuuus Arend is een klootzak! Hij zegt te bellen en laat vervolgens niks meer van zich horen. Hij kan niet eens meer hoi zeggen.
Jij moet gewoon volgend jaar op de kunstaccedemie goed om je heen gaan kijken. Nu ook al trouwens. Concentreer je niet op Arend, maar kijk om je heen of er niet andere mannen zijn. *knuv meis* Ga ik jou snel weer zien trouwens? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
komende donderdag aaf maar?
||
Citaat:
![]() Andere bus nemen kan niet, er gaat maar 1 bus waarmee ze op tijd kan komen... en als hij net die bus moet hebben is daar gewoon niets aan te doen... *gromt naar Arend* ![]()
|
![]() |
wow man, dit verhaal is voor mij ook ongelooflijk herkenbaar... ik had een vriend, heb al paar topics over gehad, we gingen 4,5 maanden met elkaar, en toen ging hij voor 6/7 weken op vakantie, toen hij terug kwam, MAILDE
![]() ![]() pfff, hoe dom kan iemand doen...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
![]() |
|
![]() |
ik weet het gvoel dat je je interesse in andere jngens hebt verloren als de beste maar ik weet nog niet wat de jongen van mij die dit veroorzaakt omdat ik bang ben voor een negatieve reatie hoewel hij het vast alllang doorheeft. Je moet hem duidelijk laten merken dat je niet meer geinteresserd in hem bent want daar kunnen jongens volgens mij niet tegen dat heb ik zelf gemerkt bij een jongen die me gebruikte en dat heb ik zaterdag met uitgaan ook aan vriendin van me laten doen bij d'r ex en die ging gelijk d'r aandacht proberen te trekken!. dan vergeet je hem zelf ook gauwer en je moet je gaan vastklampen aan nadere dingen zodat je er iets naast hebt?snap je?als je dan verdrietig bent door hem heb je nog dat andere om je door op te laten vrolijken.bijvoorbeeld een andere jongen die wel interesse in je toont.Blijf nit te lang achter deze jongen aan want dan mis je ee leuke tijd van je jeugd!
![]() veel succes en laat me effe weten wat je van dit berichtje vindt want ben net pas lid! liefs me |
Advertentie |
|
![]() |
|
|