Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2002, 11:11
*susol*
*susol* is offline
ik ben nu al een jaar zooooow verliefd op een jongen en ben interesse veloren in alle andere jongens. probleem is dat hij duidelijk heeft gemaakt dat ie niks met mij te maken wil hebben (op un zeer lullige manier) en hij negeert mij totaal. nu zou ik kwaad op hem zijn omdat hij mij zo lullig behandeld heeft, maar ik kan hem niet uit mijn hoof krijgen.
een groot probleem is dat ik hem bijna elke ochtend zie omdat hij in dezelfde bus zit als ik. als ik hem zie komt alles weer terug en voel ik mij zo rot omdat ik zo graag bij hem wil zijn en hij zo ver mogelijk bij mij vandaag wil zijn. een paar dagen geleden zat hij in de bus met iemand te praten en zag ik sinds een paar maanden zijn gezicht weer (normaal draaid hij zijn hoofd weg als ik langsloop) en hoorde ik zijn stem. dat deed zo'n pijn dat ik trillend en half huilend in de bus zat.
ik kan dit echt niet langer vol houden, ik wordt hier helemaal gek van, maar ik weet niet wat ik er aan kan doen. hoe zet je je verliefdheid uit? ik wil hem zo graag vergeten! heeft iemand hier suggestions?
Oud 24-10-2002, 11:21
Verwijderd
Hmm, vroeg of laat zul je hem anders zien. Verliefdheid gaat altijd een keer over (na verloop van tijd, uitzetten lukt niet). Waarschijnlijk kom je op een gegeven moment ook een andere jongen tegen die speciaal is en denk je er ineens héél anders over

Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:24
eztah
eztah is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmm, vroeg of laat zul je hem anders zien. Verliefdheid gaat altijd een keer over (na verloop van tijd, uitzetten lukt niet). Waarschijnlijk kom je op een gegeven moment ook een andere jongen tegen die speciaal is en denk je er ineens héél anders over

Sterkte.
Ik kan hier ook niet zoveel aan toevoegen.
Maar kan je niet een andere, of eerdere of latere bus nemen? Dat wordt je tenminste niet elke ochtend gekweld door hem.

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:30
*susol*
*susol* is offline
Citaat:
******** schreef:

Sterkte.
tnx! ik weet ut wel, maar waarom duurt dit al een jaar??? ik heb ur genoeg van. ik zie zoveel anderen die hun nix wordende liefde na een maand of 2 weer vergeten zijn. hoe doen ze dat???
Oud 24-10-2002, 11:32
Verwijderd
zoals de topictitel: uitzetten!

Als je een relatie hebt en stapelverliefd bent en je vriendje maakt het uit dan ben je ook niet ineens niet meer verliefd...
Dan zet ik het altijd gewoon uit...
Klinkt lekker simpel he?
Nee kijk, eerst is het dan janken, janken en nog eens janken...
Alles doen om hem terug te krijgen, alle "regeltjes" (:"hij loopt achter mij aan, ik niet achter hem!") worden doorbroken...
Maar op een gegeven moment zie je dan dat het geen zin meer heeft. Zodra ik dat zie en zodra ik voor mezelf accepteer hoe de dingen gelopen zijn ga ik me op iets anders concentreren.

Je moet dus eerst heel erg hard voor jezelf zijn: echt inzien dat nooit meer iets zal worden. Zolang je die waarheid blijft ontlopen kom je er niet overheen.
Zodra je dat inziet ga je je gedachten op iets anders zetten.
Wat ik daarvóór nog doe is tegen iedereen die bij me in de buurt komt erover beginnen "maar dit kan toch helemaal niet? Eerst deed hij zo! blablablabla".
Op die manier verwerk je het...je moet het er op de 1 of andere manier uitgooien, anders raak je het niet kwijt. Gevoelens opkroppen = slecht.

Nou daarna ga je dus je gedachten op iets anders zetten. Hij bestaat nog wel voor je, maar op de achtergrond. Je gaat leuke dingen doen met vriendinnen, veel uitgaan, je haar verven ofzo, nieuwe kleren kopen, hem laten zien wat hij mist.
Zo voel je je een stukje beter over jezelf en word je ook wat vrolijker.

Het belangrijkste in dit hele proces is dat je hard voor jezelf bent. Het is altijd de makkelijkste weg om lekker weg te kwijnen in zelfmedelijden en de hele tijd aan hem te blijven denken, dat weet ik
Maar ergens moet JIJ dus die cirkel doorbreken.

Wat daarna nog belangrijk is: jongens hebben nog weleens de neiging om na een tijdje ineens wél weer contact te gaan zoeken en heel aardig te gaan doen. Dat moet je dus negeren...
Maar als het goed is dan is dat tegen die tijd al niet meer zo moeilijk.

suc6
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 11:33
Verwijderd
Citaat:
*susol* schreef:
hoe doen ze dat???
Meestal door hem te demoniseren. Ze maken er in gedachten dus een enorme klootzak van
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 13:17
Gekke Doos
Gekke Doos is offline
hij negeert je en hij heeft ut op n zeer lullige manier gezegd??

wat een lul!!! dat jij dat pikt zeg!! opzoutuh moet ie, kop op!
Oud 24-10-2002, 17:45
Roos
Roos is offline
Kijk, je wéét wel dat je het moet uitzetten.. maar het lukt je niet. Confronteer jezelf er dus mee.

Hij wil je niet.

Dat is heel moeilijk, dat wordt waarschijnlijk een periode van veel huilen, maar daarna ben je erover heen en zie je dat hij niet de enige leuke jongen is. Het helpt als je er met mensen over kunt praten, zodat ze tips kunnen geven en zodat je er over kunt praten. Terwijl je praat en vertelt, ben je het aan het verwerken.

Doen hoor, want het is zonde van je tijd en jeugd om zo verliefd te zijn op die jongen.
Oud 24-10-2002, 18:11
20marianne12
20marianne12 is offline
Hmmm dit verhaal is wel HEEL erg herkenbaar. Ik heb ook wel 1.5 jaar een jongen echt super leuk gevonden, die mij ook op een zeer lullige manier duidelijk gemaakt heeft dat hij niks met mij te maken wilde hebben. Nadat hij dat gezegd dat had ik echt zoiets van wat een lul ik ga hem uit mijn hoofd zetten, maar op de een of andere manier bleef ik hem echt zo leuk vinden. Nou ja toen bleef ik zitten, en zat ik dus niet meer bij hem in de klas, toen werd het wel minder allemaal, nouja als ik hem zag sloeg mijn hart nog steeds wel op hol... en wat doet hij, zakt hij dus bij wie zit ik dit jaar weer in de klas, bij hem. Maar ik weet niet in 1e instantie was ike cht zovan whah hij weer, maar das nu echt heel erg over eindelijk ben ik gaan inzien wat voor lul het is, en hij is helemaal niet leuk, hij is niet aardig en niet (super) knap, geen uitstraling. Uizetten kan denk ik niet, maar ingaan zien dat hij je echt niet waard is wel! Ga eens bedenken wat voor onaardig persoon het is, schrijf alleen maar onaardige dingen over hem op ofzo, misshcien helpt het! Nou ja echt super veel suc6 ermee!!! Het komt allemaal vanzelf goed!!!
Oud 24-10-2002, 19:56
Verwijderd
Nou heb ik hier toevallig wel enige ervaring mee. Mij is meerdere malen, tot vervelens (voor haar) toe, meegedeeld dat het nooit iets zou worden. Ik heb lang geworsteld met het feit dat ze gewoon gelijk had, maar me er uiteindelijk toch bij neergelegd omdat ik het niet wilde laten ontaarden in een wederzijds negeren of zelfs ruzie krijgen.

Wat het beste helpt: hem ook totaal negeren. Gewoon links laten liggen, met andere mensen omgaan, andere dingen doen. Je zelf niet schuldig voelen dat je hem 'laat gaan', want er is toch geen mogelijkheid dat het ooit nog iets wordt. Het wordt zoals rosi zegt misschien een heel moeilijke periode, 'maar dan heb je ook wat'.

Het is misschien een cliché, maar wel eentje die z'n waarde bewezen heeft: de tijd heelt alle wonden.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 20:17
moenbase
moenbase is offline
Andere bus nemen, is dat een optie?
Oud 25-10-2002, 09:53
miekmuis
miekmuis is offline
Suuuuuuuuus Arend is een klootzak! Hij zegt te bellen en laat vervolgens niks meer van zich horen. Hij kan niet eens meer hoi zeggen.

Jij moet gewoon volgend jaar op de kunstaccedemie goed om je heen gaan kijken. Nu ook al trouwens. Concentreer je niet op Arend, maar kijk om je heen of er niet andere mannen zijn.

*knuv meis*

Ga ik jou snel weer zien trouwens?
Oud 25-10-2002, 09:58
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
*knuvvolt Suus*

Muis en ik gaan jou er wel doorheen slepen!! Dus, moeten we maar snel wat afspreken
Oud 25-10-2002, 10:06
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef:
*knuvvolt Suus*

Muis en ik gaan jou er wel doorheen slepen!! Dus, moeten we maar snel wat afspreken
Inderdaad
Oud 25-10-2002, 13:10
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wat het beste helpt: hem ook totaal negeren. Gewoon links laten liggen, met andere mensen omgaan, andere dingen doen. Je zelf niet schuldig voelen dat je hem 'laat gaan', want er is toch geen mogelijkheid dat het ooit nog iets wordt. Het wordt zoals rosi zegt misschien een heel moeilijke periode, 'maar dan heb je ook wat'.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 09:29
*susol*
*susol* is offline
Citaat:
Pinkish Dress schreef:
*knuvvolt Suus*

tnx! gaan we doen, help vast un heluh boel!!!
komende donderdag aaf maar?
Oud 26-10-2002, 09:32
*susol*
*susol* is offline
tnx so much iedereen. ik ga nu nog harder mijn best doen! denken dat hij een ASS is en andere jongens opzoeken etc. hoop dat ut snel helpt
*kusjuh* to all
Oud 26-10-2002, 10:34
CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
Kan niet meer zeggen dan andere bus nemen. Of zoals Alicia zegt hem laten zien wat ie mist en gewoon verder gaan met je leven Ben ik nu ook mee bezig hihi
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 11:18
Yamyam
Yamyam is offline
Ik ken het ja. Heel vervelend. Het beste helpt nog altijd verliefd te worden op iemand anders, en enorm veel afleiding zoeken, maar om een tijdje niet verliefd te zijn, da's pas moeilijk. Voor mij tenminste.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 12:30
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
CraZyLaDy schreef:
Kan niet meer zeggen dan andere bus nemen. Of zoals Alicia zegt hem laten zien wat ie mist en gewoon verder gaan met je leven Ben ik nu ook mee bezig hihi
Laat ik even antwoord geven voor susol
Andere bus nemen kan niet, er gaat maar 1 bus waarmee ze op tijd kan komen... en als hij net die bus moet hebben is daar gewoon niets aan te doen...

*gromt naar Arend*
Oud 27-10-2002, 09:20
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
wow man, dit verhaal is voor mij ook ongelooflijk herkenbaar... ik had een vriend, heb al paar topics over gehad, we gingen 4,5 maanden met elkaar, en toen ging hij voor 6/7 weken op vakantie, toen hij terug kwam, MAILDE hij: ik wil geen vriendin meer... ik heb dus nooit de kans gekregen om echt afscheid te nemen, en ik heb nooit echt een reden gekregen over waarom hij dat zo heeft geflikt... normaal zou ik snel zeggen over iemand, dan niet he, maar ik hield zo ongelooflijk veel van die jongen, en had hem eindelijk vergeten... tot voor kort, ik denk hele dag aan hem, ik kom hem niet tegen ofzo, want we wonen 50 km uit elkaar, maarja, volgend jaar ga ik in die stad waar hij woont studeren... ikwil gewoon alles weten, hoe het zo kon gaan, want ging echt goed tussen ons en shit... ik wil hem ook uit me hoofd, want het maakt me gek... ik heb de antwoorden al doorgelezen, en het is wel zo dat je gewoon op andere dongen moet concentreren enzo, maarjah, is ook niet altijd even gemakkelijk helaas...
pfff, hoe dom kan iemand doen...
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 10:43
the_conquer
the_conquer is offline
Je kunt het heel simpel uitzetten hoor. Net zoals woedde. Truc is alleen te weten hoe.

groeten

the conquer
Oud 28-10-2002, 13:14
musicgirly16
musicgirly16 is offline
ik weet het gvoel dat je je interesse in andere jngens hebt verloren als de beste maar ik weet nog niet wat de jongen van mij die dit veroorzaakt omdat ik bang ben voor een negatieve reatie hoewel hij het vast alllang doorheeft. Je moet hem duidelijk laten merken dat je niet meer geinteresserd in hem bent want daar kunnen jongens volgens mij niet tegen dat heb ik zelf gemerkt bij een jongen die me gebruikte en dat heb ik zaterdag met uitgaan ook aan vriendin van me laten doen bij d'r ex en die ging gelijk d'r aandacht proberen te trekken!. dan vergeet je hem zelf ook gauwer en je moet je gaan vastklampen aan nadere dingen zodat je er iets naast hebt?snap je?als je dan verdrietig bent door hem heb je nog dat andere om je door op te laten vrolijken.bijvoorbeeld een andere jongen die wel interesse in je toont.Blijf nit te lang achter deze jongen aan want dan mis je ee leuke tijd van je jeugd!
veel succes en laat me effe weten wat je van dit berichtje vindt want ben net pas lid! liefs me
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten