Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2007, 10:49
Dott
Dott is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 19-08-2007 @ 11:38 :
Godverdomme hoe kan ik iemand zo intens haten en lief hebben tegelijk. Dit is echt het meest frustrerend gevoel dat ik ooit heb meegemaakt.
oh ja *schud hand* ik ken het..
Oud 19-08-2007, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Dott schreef op 19-08-2007 @ 11:09 :
+1
Verhaal
Lijkt me een ietwat labiele kerel
Oud 19-08-2007, 10:59
Verwijderd
@ Dott: jouw ex klinkt als een pussy emotionele chantage is echt stom. en wtf geeft hij jou dat hangertje? als dat echt zo veel voor hem betekent, geef je dat toch niet weg?

OT: als ik ga nadenken doet het nog pijn en voel ik me wel gekwetst, dus ik denk maar niet na
Want verder gaat het eigenlijk heerlijk. We zien elkaar echt belachelijk veel, maar voelen ons daar beide fijn bij. Gister overdag lekker alleen dingen gedaan, 's avonds bij mn zus geweest. Hij ook zn eigen dingen gedaan en uiteindelijk kwam ie toch nog bij mij slapen. Vanavond samen in bubbelbad <3
Oftewel: hij gaat nog wel inzien dat hoe goed we het samen hebben, dat dat niet 'bijzonder' is, maar dat dat 'normaal' is tussen ons.

oja: JEEEEEEEEEJ mijn beste vriendinnetje is ein-de-lijk weer in het land. en ik ben jaloers want ze was met dr vriendje naar Sziget en nu is ze helemaal verliefderig en ik weet nog niet of ik dat kan hebben maar ik gun het haar, als ze ook maar even naar mijn verhaal luistert maandag zie ik haar samen met ander vriendinnetje, fijn SatC kijken en taart eten en honderden kilo's aankomen die ik er wel weer af ga seksen Vrienden zijn leuk
Oud 19-08-2007, 11:00
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Music Junky schreef op 19-08-2007 @ 11:53 :
Vrij kut. Ben bang en super onzeker dat hij mijn lichaam niet mooi vond. Grr, hoe moet je nou van zo'n onzekerheid afkomen?
Als hij je afwijst omdat hij je lichaam niet mooi vindt, dan is het zoiezo een oppervlakkige lul die je liever kwijt dan rijk bent
& Hij heeft vast zelf ook zo zijn onzekerheden..bovendien heeft ie waarschijnlijk wel al een idee hoe je lichaam er zonder kleren uit ziet en hij is als het goed is verliefd op je karakter en niet op je lichaam!
Oud 19-08-2007, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 19-08-2007 @ 09:23 :
Oeh Morgan en Spare, ik ook ik ook Het lijkt wel een epidemie
Haha, rebounddaten?
Oud 19-08-2007, 11:03
Verwijderd
Citaat:
bingomassacre schreef op 19-08-2007 @ 12:00 :
Als hij je afwijst omdat hij je lichaam niet mooi vindt, dan is het zoiezo een oppervlakkige lul die je liever kwijt dan rijk bent
& Hij heeft vast zelf ook zo zijn onzekerheden..bovendien heeft ie waarschijnlijk wel al een idee hoe je lichaam er zonder kleren uit ziet en hij is als het goed is verliefd op je karakter en niet op je lichaam!
Dat.

En ik weet niet hoe lang jullie iets hebben, maar ik zou hem wel vertellen dat je onzeker bent. En dan niet zeggen 'oh ik heb een dikke kont en daar zit een putje en zie je al die vetrollen', want ik denk altijd: je hebt kans dat hij het nog niet had gezien, waarom zou ik hem daar op wijzen?
zeg hem gewoon dat je onzeker bent over je lichaam; dan weet hij iig dat als je afstandelijk doet in bed ofzo dat dat niet aan hem ligt. en de goede reactie () is dan dat ie zegt dat ie je mooi vindt. vraag hem gerust wát dan en waarom en vertrouw hem daarop, ga er vooral niet tegenin.

Er zijn weinig dingen minder sexy dan een vrouw die een man op afstand is omdat ze onzeker is. slaat ook nergens op eigenlijk. de mate waarin hij haar wel/niet aantrekkelijk vindt, wordt niet bepaald door de mate waarin zij dat vindt. (ja ik weet dat zelfverzekerde vrouwen aantrekkelijker zijn, maar op die manier bedoelde ik het niet)
Oud 19-08-2007, 11:04
Verwijderd
Citaat:
bingomassacre schreef op 19-08-2007 @ 12:00 :
Ik hoop toch beiden... het lijkt me niets als een kerel zegt: "Ja ik vind je lichaam maar zozo, maar je karakter is zo geweldig dat ik toch verliefd ben." Pardon? Ik wil natuurlijk wel woest aantrekkelijk gevonden worden...

Vrienden zijn leuk <3
Oud 19-08-2007, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 19-08-2007 @ 12:04 :
Ik hoop toch beiden... het lijkt me niets als een kerel zegt: "Ja ik vind je lichaam maar zozo, maar je karakter is zo geweldig dat ik toch verliefd ben." Pardon? Ik wil natuurlijk wel woest aantrekkelijk gevonden worden...

Vrienden zijn leuk <3
ahuh, maar uiteindelijk ben je niet zozeer verliefd op iemand omdat zn schouders zo perfect in verhouding staan tot zn heupen ofzo, maar was je al verliefd en wordt je dat vervolgens nog meer op zn zachte buik of de haartjes op zn oor ofzo.
Oud 19-08-2007, 11:07
Neith
Neith is offline
Wat ik verwachtte gebeurt nu ook en ik vind het niet leuk terwijl ik me er eigenlijk niet druk om mag maken. Naja, zal nog wel even afwachten ofzo.
Oud 19-08-2007, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 19-08-2007 @ 12:05 :
ahuh, maar uiteindelijk ben je niet zozeer verliefd op iemand omdat zn schouders zo perfect in verhouding staan tot zn heupen ofzo, maar was je al verliefd en wordt je dat vervolgens nog meer op zn zachte buik of de haartjes op zn oor ofzo.
Hmm, ik doe het toch met de combi, hoor. Op het moment dat ik begin te denken "Oh ik kan wel erg goed met hem praten" ga ik ook denken "Oh hij heeft zulke mooie handen(/ogen/knieën/etc)". Ik word niet daaróm verliefd, maar het is het geheel waar ik verliefd op word, niet alleen de binnenkant.
Oud 19-08-2007, 11:08
Dott
Dott is offline
Citaat:
Spare schreef op 19-08-2007 @ 11:49 :
Lijkt me een ietwat labiele kerel
ja tot die conclussie kwam ik dus ook, jaja, ik ben de ware voor hem.. *proest*

Citaat:
Ave schreef op 19-08-2007 @ 11:59 :
@ Dott: jouw ex klinkt als een pussy emotionele chantage is echt stom. en wtf geeft hij jou dat hangertje? als dat echt zo veel voor hem betekent, geef je dat toch niet weg?
Tja, ik snap er ook geen kut van, hij liep de hele tijd dat dat het enige was wat ie nog van zn moeder had en dat ie wilde dat ze mij nog had gezien, enz enz.
ik snap het ook niet, ik weet alleen dat ie retour afzender gaat
Oud 19-08-2007, 11:22
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
Morgan schreef op 19-08-2007 @ 12:04 :

Vrienden zijn leuk <3
ja klopt! Maar meestal kun je wel een beetje door kleren heen zien met wat voor vlees (omg) je te maken hebt.. en dan maken die te dikke tepels, of dat flabje op de buik, volgens mij niet meer zoveel uit (bij wijze van voorbeeld )
Oud 19-08-2007, 12:39
Kleedje
Kleedje is offline
Al een tijdje vind ik een iemand leuk, ben een paar x met hem (en met nog wat mensen waren mee) uitgeweest & dan zaten we te flirten etc. Als ik hem 'gewoon' zie flirten we ook & hij heeft gezegd dat hij mij een leuk meisje vind..
Nu spraken we gister elkaar & vroeg hij of over de jongens die ik had ontmoet op vakantie & wat er was gebeurd...
Toen ik dat had verteld begon hij ineens over een meisje dat hij had ontmoet maar dat dat toch nix was.
Daarna hebben we weer de hele avond zitten flirten.

Wat moet ik hier nu mee?
*Hij is trouwens 9 jaar ouder*

Laatst gewijzigd op 19-08-2007 om 12:43.
Oud 19-08-2007, 12:42
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Kleedje schreef op 19-08-2007 @ 13:39 :
Al een tijdje vind ik een iemand leuk, ben een paar x met hem (en met nog wat mensen waren mee) uitgeweest & dan zaten we te flirten etc. Als ik hem 'gewoon' zie flirten we ook & hij heeft gezegd dat hij mij een leuk meisje vind..
Nu spraken we gister elkaar & vroeg hij of over de jongens die ik had ontmoet op vakantie & wat er was gebeurd...
Toen ik dat had verteld begon hij ineens over een meisje dat hij had ontmoet maar dat dat toch nix was.
Daarna zaten we de hele avond na elkaar te kijken.

Wat moet ik hier nu mee?
*Hij is trouwens 9 jaar ouder*
Hoe oud ben jij?
Oud 19-08-2007, 12:45
Kleedje
Kleedje is offline
Ik ben 16, maar zo gedraag ik me totaal niet.
Mensen schatten mij meestal 20 (weet niet of dat nou een compliment is )
Oud 19-08-2007, 12:51
I C U
I C U is offline
Ik heb ongetwijfeld reteveel gemist, maar dat komt vanzelf wel weer goed, denk ik zo!

Anyway, ik ben weer terug! Jeej! Het was maar een week, maar het leek veel langer (op een positieve manier). Ontzettend veel gelachen en gedaan, onwijs veel kilometers gemaakt... Geen moment met mannen bezig gehouden, hooguit in m'n hoofd een beetje (tja, herinneringen...) maar verder...

En nu maar zien hoe het hier in NL gaat lopen Ik geloof dat een zeker persoon aardig begint te happen, op zich ook wel grappig
Oud 19-08-2007, 13:51
Verwijderd
Ik geef het echt op.
Oud 19-08-2007, 14:47
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dott schreef op 19-08-2007 @ 11:09 :
+1

*blurb*
Gewoon terugsturen en je er niets van aan trekken. Iemand die zich op die manier verlaagd, is sowieso de moeite niet waard.
Oud 19-08-2007, 14:53
Verwijderd
Citaat:
bingomassacre schreef op 18-08-2007 @ 16:04 :
Morgen is zijn afscheidsparty en hij hij heeft liever niet dat ik kom, want dat zou 'raar zijn'. Raar omdat hij niet zo heel lang geleden iets te enthousiast met een vrouwelijke collega is omgegaan en ik daar achter ben gekomen. Hij denkt dat ik dan kut ga doen (die kans is opzich wel reeel -_- ) en daarom kan ik beter thuis blijven. En nu weet ik niet wat ik moet doen want ik voel me in mijn trots gekrenkt omdat dat schaap wel vrolijk bij zijn feestje mag zijn. Ik heb drie jaar lang rekening moeten houden met dat bedrijf en en argh. Ik weet niet of ik nu heel boos moet worden, ik weet zoiezo niet zo goed of ik nog wel zin in hem heb.
kut dus
wat een zak, hij heeft zich misdragen en nu mag jij niet komen? en hoe bedoel je drie jaar lang rekening moeten houden met dat bedrijf? begrijp ik dan dat je al 3 jaar iets met hem hebt?

ontopic: rustig, wel even goed zo.
Oud 19-08-2007, 14:59
Dott
Dott is offline
Citaat:
Rob schreef op 19-08-2007 @ 15:47 :
Gewoon terugsturen en je er niets van aan trekken. Iemand die zich op die manier verlaagd, is sowieso de moeite niet waard.
dank u voor deze bijdrage
Oud 19-08-2007, 15:02
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dott schreef op 19-08-2007 @ 15:59 :
dank u voor deze bijdrage

Asje. Ik geef je trouwens geen ongelijk. Ik zou 't dan ook uitgemaakt hebben.
Oud 19-08-2007, 15:17
ST*R
ST*R is offline
Nou ben weer terug van vakantie en het was echt leuk! Zooo snel gegaan! Nu nog paar dagen wachten tot hij weer terug is, mis hem toch wel meer dan ik gedacht had.. Verder vindt hij me vast erg raar (eerst wil ik wel een relatie, daarna toch maar niet, en nu opeens weer wel), en ik ben ook raar. Hoop dat ik hem niet weg jaag zo, want ik weet nu 100% zeker wat ik wil.
Oud 19-08-2007, 15:29
Muchacha
Muchacha is offline
Goed!

Ik ben van mijn wolk gedonderd, maar ik kan er verbazingwekkend goed mee om. Het zal wel ff raar zijn als ik hem terug zie... Maar verder alles oké, ik heb leuke vrienden en vriendinnen en zit goed in mijn vel, de rest komt later wel
Oud 19-08-2007, 15:50
I C U
I C U is offline
Heerlijk, subtiel geflirt via MSN...
Oud 19-08-2007, 16:01
Roosje
Roosje is offline
Jaa veel te goed, hij is zo leuk. <3 En het is kut dattie vanavond weer naar huis gaat want ik heb nog een week vakantie en mijn beste vriendinnetje gaat morgen ook weg en mijn zus heeft introductie in Utrecht en blablabla, ik wil wel weer eens leren eigenlijk. Ik hou van zijn armen om me heen. <3
Oud 19-08-2007, 16:03
Halflight
Halflight is offline
Goedgoedgoed.
Heb zin om hem overmorgen weer te zien, benieuwd hoe het verder gaat tussen ons, maar ik vind het in ieder geval gezellig

Verder is er orde gekomen in de chaos van alle vriendschappen door elkaar. Leuk, druk weekend gehad en komende week staat volledig in het teken van werk, theater & vrienden. Klinkt goed.
Oud 19-08-2007, 16:12
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 19-08-2007 @ 15:53 :
wat een zak, hij heeft zich misdragen en nu mag jij niet komen? en hoe bedoel je drie jaar lang rekening moeten houden met dat bedrijf? begrijp ik dan dat je al 3 jaar iets met hem hebt?

ontopic: rustig, wel even goed zo.
3 jaar ja en met rekening houden bedoel ik op hem wachten, dingen afzeggen omdat hij moet overwerken, verdrietig/boos zijn omdat hij liever coquilles schoonmaakt (of wat je ook met die dingen doet) dan op mijn examenfeest komt etc etc etc. Die collega heeft hij niet geneukt, maar hij heeft wel achter mijn rug om de vrijgezel gespeeld met haar etc. Ik denk dat ik hem ga dumpen, want vanavond viert hij feest en zit ik thuis en hij heeft ook niet echt bijn best gedaan om iets aan de sitautie te veranderen. Zoiezo, toen hij zei dat het beter was dat ik niet kwam, wegens te raar, heeft ie het wel grondig verpest. "ja je kent maar 2 mensen en je wil ze toch niet leren kennen..". Nee ik wil geen vriendinnetjes worden met zijn slet collega, maar daarom moet ik toch verdomme niet thuis blijven. Serieus wtf wat een lul. Ik heb al zoveel gepikt van die @*!^#@$ en nu is het genoeg. Vrijgezel zijn is vast ook heel leuk
Oud 19-08-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
bingomassacre schreef op 19-08-2007 @ 17:12 :
3 jaar ja en met rekening houden bedoel ik op hem wachten, dingen afzeggen omdat hij moet overwerken, verdrietig/boos zijn omdat hij liever coquilles schoonmaakt (of wat je ook met die dingen doet) dan op mijn examenfeest komt etc etc etc. Die collega heeft hij niet geneukt, maar hij heeft wel achter mijn rug om de vrijgezel gespeeld met haar etc. Ik denk dat ik hem ga dumpen, want vanavond viert hij feest en zit ik thuis en hij heeft ook niet echt bijn best gedaan om iets aan de sitautie te veranderen. Zoiezo, toen hij zei dat het beter was dat ik niet kwam, wegens te raar, heeft ie het wel grondig verpest. "ja je kent maar 2 mensen en je wil ze toch niet leren kennen..". Nee ik wil geen vriendinnetjes worden met zijn slet collega, maar daarom moet ik toch verdomme niet thuis blijven. Serieus wtf wat een lul. Ik heb al zoveel gepikt van die @*!^#@$ en nu is het genoeg. Vrijgezel zijn is vast ook heel leuk
Dumpen die handel, ja, dit klinkt echt bezopen. Geen normaal gedrag van die gozer, dan verdien je echt beter. En sowieso

Vrijgezel zijn is hoe dan ook leuker dan dít. Echt.
Oud 19-08-2007, 16:40
stout!
stout! is offline
Citaat:
Vrijgezel zijn is vast ook heel leuk
Het is in ieder geval leuker dan een frustrerende relatie .
Oud 19-08-2007, 16:43
stout!
stout! is offline
En ik heb hem vandaag 30 dagen niet gezien en ik zie hem nog maar 24 dagen niet dus dat komt helemaal goed . Vanavond lekker hangen met een vriendin, vanaf morgen begint de (leuke) drukte weer.

Moet wel even mijn best doen om weer lekker in mijn vel te komen, want heb een beetje een vlaag van dikenlelijk-gevoel, terwijl ik weet dat dat nergens op slaat. Dus lekker sporten en hoge hakken aan .
Oud 19-08-2007, 17:33
I C U
I C U is offline
Citaat:
OMFG! Serieus, ik zit me hier gewoon pissig te maken. Wat een hufter. Vrijgezel zijn is veel leuker dan dit gedoe, geloof me. Sterkte iig!
Oud 19-08-2007, 17:59
Verwijderd
@Dott:
echt een klootzak zeg die ex, ik denk dat ie ineens veeel spijt kreeg van zn actie tegen jou en dus toen maar dat kettinkje stuurde? Ik zou m idd terugsturen, of langsgaan en m dan uitleggen dat er zo niet met mensen wordt omgegaan.

@bingomassacre:
Ik vind het écht een rare actie van hem. Kan je niet alsnog stiekem naar het feest gaan, maar dan wat later op de avond en dus zien wat er gaan is? Het lijkt me onderhand het willen ontkennen dat ie een relatie heeft :\.

@Kleedje
9 Jaar is wel veel verschil, zeker als je nog 16 bent en hij dus al 25. Maar ach als de klik er is, en jullie er beiden geen problemen mee hebben, en jij ook nog eens volwassen voor je leeftijd bent, waarom niet?

OT:
Morgen komt ie thuis, en dan zijn we lekker eventjes samen. Echt wat heb ik m gemist. Maaaar deze week lekker wat dagen naar texel. De vakantie goedmaken.
Toch debiel, we hebben elkaar in de afgelopen 2 maanden mss 30 uur gezien .
Oud 19-08-2007, 18:57
Verwijderd
oef, het is toch stiekum niet leuk om weer terug te zijn . Tien dagen Kreta heeft ons echt goed gedaan, of in ieder geval mij Merk dat ik zijn aanwezigheid wel kan velen, zoveel uren op een dag, 10 dagen achter elkaar.
Kreeg het even moeilijk toen ik mijn oud-vakantievriendje zag, hij is erg bijzonder voor me en kon hem maar heel kort zien. Maar goed, foto's maken een hoop goed en vanaar weer lekker tegen mijn eigen lieverd aankruipen, haha
Oud 19-08-2007, 19:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 19-08-2007 @ 17:01 :
Jaa veel te goed, hij is zo leuk. <3 En het is kut dattie vanavond weer naar huis gaat want ik heb nog een week vakantie en mijn beste vriendinnetje gaat morgen ook weg en mijn zus heeft introductie in Utrecht en blablabla, ik wil wel weer eens leren eigenlijk. Ik hou van zijn armen om me heen. <3
Zit je zus bij een vereniging met ontgroening?
Oud 19-08-2007, 19:12
Jones
Citaat:
duivelaartje schreef op 19-08-2007 @ 20:05 :
en jij?
Oud 19-08-2007, 20:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Jones schreef op 19-08-2007 @ 20:12 :
en jij?
Nee, ik ga bij AEGEE.
Oud 19-08-2007, 21:23
Yana
Yana is offline
Het was gisterenavond echt wel gezellig met hem. Lekker een beetje dansen, uitdagen en kriebels in mijn buik voelen.

Irritant genoge mis ik hem zo gauw hij eventjes niet om me heen is. Dat wordt nog wat als ik weer terug op mijn kamer ben straks.
Oud 19-08-2007, 21:51
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 19-08-2007 @ 20:05 :
Haha nee, ze gaat alleen bij een zeilvereniging geloof ik.
Oud 19-08-2007, 21:55
Nienna*
Nienna* is offline
@ bingomassacre: Toen hij zei dat je niet "mocht" komen, was hij toen nog je vriend? En is hij dat nog steeds? Want wtf wat is dit voor onzin.
Oud 19-08-2007, 22:02
bingomassacre
bingomassacre is offline
hij zei niet letterlijk dat ik niet mocht komen, maar toen ik vroeg of ik ook uitgenodigd was, kwam al gauw naar boven dat ik beter niet kon komen. Ik heb vanmiddag gesmst dat ik hem niet meer wil zien en ik heb hem ge-on-uitnodigd voor mijn verjaardagsfeest. Nu smst hij dat hij me mist en dat ik toch MOET komen, want dat wil hij ineens heel graag. whatevr wtf alsof ik nu nog wil komen. ik ben echt opgefokt en ik moet morgen ook nog eens verhuizen en ik heb daarna meteen 6 dagen introductie.. maar dat is goed want dan hoef ik niet aan die loser te denken
Oud 19-08-2007, 22:07
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 19-08-2007 @ 23:02 :
hij zei niet letterlijk dat ik niet mocht komen, maar toen ik vroeg of ik ook uitgenodigd was, kwam al gauw naar boven dat ik beter niet kon komen. Ik heb vanmiddag gesmst dat ik hem niet meer wil zien en ik heb hem ge-on-uitnodigd voor mijn verjaardagsfeest. Nu smst hij dat hij me mist en dat ik toch MOET komen, want dat wil hij ineens heel graag. whatevr wtf alsof ik nu nog wil komen. ik ben echt opgefokt en ik moet morgen ook nog eens verhuizen en ik heb daarna meteen 6 dagen introductie.. maar dat is goed want dan hoef ik niet aan die loser te denken
Maar was het toen je ex of je vriend?
Anyway, klotestreek, het omkijken niet waard, grote kans dat hij inderdaad die collega loopt te versieren.
Probeer maar aan je introductie te denken . Je verdient vast beter.
Oud 19-08-2007, 23:24
__
__ is offline
Citaat:
I C U schreef op 19-08-2007 @ 18:33 :
OMFG! Serieus, ik zit me hier gewoon pissig te maken. Wat een hufter. Vrijgezel zijn is veel leuker dan dit gedoe, geloof me. Sterkte iig!
ergens heb je wel gelijk maar je bent ook niet zomaar al zolang samen natuurlijk, als ie echt zó'n ontzettende hufter was geweest hadden ze t sowieso nooit al zolang uitgehouden samen.

hij heeft wel echt ontzettend domme en stomme acties inderdaad en dat je daar niet echt met hem over kan praten is gewoon ontzettend kut en frustrerend omdat die dingen (net als van je examenfeest, wat al dik een jaar geleden is) dan zolang nog door je gedachten blijven spoken en niet echt vergeven ofzo zijn, en zoals t nu al zolang gaat vraag ik me ook wel af of je onderhand niet beter af bent als vrijgezel. sowieso, als ie er echt voor wil gaan (wat ik op zich wel denk), dan kan ie je altijd nog proberen terug te krijgen en laten merken dat ie echt wil veranderen etc etc.. maar zo zou ik het ook niet meer laten doorgaan, hoe moeilijk dat ook is.

ot: we hebben het echt weer gewoon leuk samen en dat vind ik echt heeeeel leuk <3
Oud 20-08-2007, 00:46
Rob
Rob is offline
Hrm.
Er was vanavond donder en bliksem. Op zulke momenten mis ik het hebben van iemand waar je lekker tegenaan kunt kruipen en gewoon lekker mee kunt knuffelen en er naar kunt luisteren terwijl je lekker wegzwijmelt.

Aan de andere kant ben ik nog steeds blij met mijn vrijgezelle situatie.
Oud 20-08-2007, 07:24
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
OK Go schreeuwt get over it in mijn oor en misschien moet ik dat maar eens doen. Zeker op zo'n dag als vandaag
Oud 20-08-2007, 08:29
Verwijderd
Gister stom gesprek gehad, nou ja: goed gesprek, stomme inhoud. Dat hij boos is, en gekwetst. En ik snap het wel, maar ik ben dit niet gewend. Ik ben een verwend nestje, met een beetje praten kwam altijd alles wel goed. Nu moet ik afwachten en hopen.
Ik vroeg hem waar zijn gevoel voor mij heen was, en toen zei ie dat dat een beetje onderdrukt was. positief: het is er dus nog wel
Verder was het fijn. lekker lang in bad geweest met kaarsjes, wijn, broodjes en bonbons.

En hij zei ineens dat ie van me hield. Ik zei waarom ik van hem hield, waarop hij ook begon 'ik hou van jou, omdat je..' zomaar! uit het niets! en ik wist niet eens dat ie dat nog deed. Hij helemaal verbaasd want 'hoe kan ik dat nou niet weten'. hihi. lief.
Oud 20-08-2007, 08:38
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
__ schreef op 20-08-2007 @ 00:24 :
bladiebladie
dankje alkie <3 En je hebt volkomen gelijk
Oud 20-08-2007, 09:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Roosje schreef op 19-08-2007 @ 22:51 :
Haha nee, ze gaat alleen bij een zeilvereniging geloof ik.
Oh, daar wilde ik ook bij. Maar ik vond dat me het teveel tijd zou kosten. Ksst, al die stomme hobby's die ik heb.
Oud 20-08-2007, 09:28
Ireth69
Ireth69 is offline
Pff, we zijn nu allebei vrij. Maar stiekem (volgens mij hij ook althans, zo voel ik het aan) verlangen we nog godsgruwelijk naar elkaar...
Oud 20-08-2007, 10:18
Verwijderd
vanavond komt hij naar me toe en dan ga ik hem voor de keuze stellen.
Oud 20-08-2007, 10:22
Verwijderd
Hm, uitgenodigd voor feestje van vrienden van ex. Ik ben benieuwd, lijkt me op zich leuk, maar volgens mij is dat echt nog een stap te ver. Heel raar om op een feestje van zijn vriendengroep te komen zonder aanhang van hem te zijn. Bovendien kan ik nu nog helemaal niet inschatten of het contact over een maand ofzo nog goed is. Maar ik vind het wél heel leuk om die mensen weer te zien.

Nja. Nu vind ik het weer even erg jammer dat het uit is, want ik moet niet alleen hem missen, maar ook zijn leuke familie en vrienden. Meh. Wat dat betreft kun je beter vervelende schoonfamilie hebben; is dát tenminste niet erg als het uit gaat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten