![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() & Hij heeft vast zelf ook zo zijn onzekerheden..bovendien heeft ie waarschijnlijk wel al een idee hoe je lichaam er zonder kleren uit ziet en hij is als het goed is verliefd op je karakter en niet op je lichaam! ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik weet niet hoe lang jullie iets hebben, maar ik zou hem wel vertellen dat je onzeker bent. En dan niet zeggen 'oh ik heb een dikke kont en daar zit een putje en zie je al die vetrollen', want ik denk altijd: je hebt kans dat hij het nog niet had gezien, waarom zou ik hem daar op wijzen? ![]() zeg hem gewoon dat je onzeker bent over je lichaam; dan weet hij iig dat als je afstandelijk doet in bed ofzo dat dat niet aan hem ligt. en de goede reactie ( ![]() Er zijn weinig dingen minder sexy dan een vrouw die een man op afstand is omdat ze onzeker is. slaat ook nergens op eigenlijk. de mate waarin hij haar wel/niet aantrekkelijk vindt, wordt niet bepaald door de mate waarin zij dat vindt. (ja ik weet dat zelfverzekerde vrouwen aantrekkelijker zijn, maar op die manier bedoelde ik het niet) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vrienden zijn leuk <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
ik snap het ook niet, ik weet alleen dat ie retour afzender gaat
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: rustig, wel even goed zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Asje. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vrijgezel zijn is hoe dan ook leuker dan dít. Echt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Anyway, klotestreek, het omkijken niet waard, grote kans dat hij inderdaad die collega loopt te versieren. Probeer maar aan je introductie te denken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hij heeft wel echt ontzettend domme en stomme acties inderdaad en dat je daar niet echt met hem over kan praten is gewoon ontzettend kut en frustrerend omdat die dingen (net als van je examenfeest, wat al dik een jaar geleden is) dan zolang nog door je gedachten blijven spoken en niet echt vergeven ofzo zijn, en zoals t nu al zolang gaat vraag ik me ook wel af of je onderhand niet beter af bent als vrijgezel. sowieso, als ie er echt voor wil gaan (wat ik op zich wel denk), dan kan ie je altijd nog proberen terug te krijgen en laten merken dat ie echt wil veranderen etc etc.. maar zo zou ik het ook niet meer laten doorgaan, hoe moeilijk dat ook is. ot: we hebben het echt weer gewoon leuk samen en dat vind ik echt heeeeel leuk <3 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #69 Verwijderd | 497 | 06-09-2007 17:14 |