Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2007, 14:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 16-08-2007 @ 13:52 :
MSN vind ik persoonlijk waardeloos om mee met meisjes te praten, en liever ontmoet ik ze ergens. 'Versieren' over MSN lijkt me onzin.
Hij komt met een hoop voorbeelden die gewoon bij een hele hoop meiden als enorm gemaakt overkomen. Een beetje leuke meid heeft iedere keer dat ze in de kroeg staat wel aanspraak hoor. Wat meiden over het algemeen veel leuker vinden is dat je gewoon leuk kunt kletsen (over wat dan ook, vakantie, katten, zelf ken ik veel meiden via hockey dus dat is al een gedeelde interesse).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2007, 16:46
Armoed
Armoed is offline
MSN is geen goede manier om aantrekkingskracht te bouwen maar wel goed om haar eraan te herinneren dat je nog steeds diezelfde leuke gast bent als in het echt waar je wel aantrekkingskracht hebt gebouwd. Kan ook eventueel over telefoon.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 17:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Armoed schreef op 16-08-2007 @ 16:46 :
MSN is geen goede manier om aantrekkingskracht te bouwen maar wel goed om haar eraan te herinneren dat je nog steeds diezelfde leuke gast bent als in het echt waar je wel aantrekkingskracht hebt gebouwd. Kan ook eventueel over telefoon.
MSN is voor scheiterds.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 16-08-2007 @ 17:10 :
MSN is voor scheiterds.
Dat vind ik niet. Ex-lief en ik kwamen er dankzij de msn achter dat we heel goed samen konden kletsen en lachen. Maar goed, toen woonden we wel nog 2,5 uur treinen van elkaar en waren we niet uit op een date (hoewel er achteraf gezien natuurlijk wel wederzijdse interesse was ). Ik doe er meestal wel even over om iemand écht leuk te gaan vinden, dus dit werkte wat mij betreft beter dan wanneer we meteen hadden moeten daten. Kan me voorstellen dat dat bij genoeg mensen zo gaat, msn is immers ook gewoon een gemakkelijke manier om met elkaar aan de praat te raken.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 19:01
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-08-2007 @ 17:16 :
Dat vind ik niet. Ex-lief en ik kwamen er dankzij de msn achter dat we heel goed samen konden kletsen en lachen. Maar goed, toen woonden we wel nog 2,5 uur treinen van elkaar en waren we niet uit op een date (hoewel er achteraf gezien natuurlijk wel wederzijdse interesse was ). Ik doe er meestal wel even over om iemand écht leuk te gaan vinden, dus dit werkte wat mij betreft beter dan wanneer we meteen hadden moeten daten. Kan me voorstellen dat dat bij genoeg mensen zo gaat, msn is immers ook gewoon een gemakkelijke manier om met elkaar aan de praat te raken.
ik ben dan weer niet zo een fan van msn: je kan zoveel mis begrijpen, je kan zo weinig uitdrukken, je kan de reactie van de ander niet inschatten...

mijn interesse was gewekt nadat we een hele nacht hebben blijven babbelen... het idee was samen naar een feestje te gaan, we verloren echter het uur uit het oog en bleven van 10 uur tot 6 uur babbelen.

Ow, en als je je afvraagt over wat we het hadden? Over van alles en nog wat, inclusief, politiek, filosofie en studies...

Het hangt er af wat voor meisje je wil, maar als je over bepaalde onderwerpen niet kan praten waar jij wel over wil praten, dan zit het al niet goed volgens mij
Oud 17-08-2007, 16:41
Praganonut
Praganonut is offline
MSN is alleen leuk als je wilt nababbelen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 03:45
Osmoian
Osmoian is offline
Citaat:
Antoni schreef op 16-08-2007 @ 11:18 :

Je praat alsof ik met al mijn vrouwelijke vrienden wil neuken en alsof ik het bij ieder meisje vervelend vind dat ze niet meer met me wil dan vriendschap. Doe 's even minder kortzichtig.
Dat wil je ook, tenzij :

- Je homo bent
- Je op dit moment een vriendin hebt
- Je ze niet aantrekkelijk vind

Overigens is alles wat Armoed hier post terug te vinden op:

http://ladderwiki.com
http://www.fastseduction.com/
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 15:20
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Overigens is alles wat Armoed hier post terug te vinden op:

http://ladderwiki.com
http://www.fastseduction.com
Ik raad je NIET aan om naar fastseduction.com te gaan tenzij je heel goed kunt calibreren. Het meeste wat daarop staat is bullshit.

Wel raad ik je aan om ladderwiki goed te bekijken en eventueel werk op te zoeken van Mystery/Neil Strauss/David Deangelo.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 16:01
Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Armoed schreef op 18-08-2007 @ 15:20 :
Wel raad ik je aan om ladderwiki goed te bekijken en eventueel werk op te zoeken van Mystery/Neil Strauss/David Deangelo.
Op de één of andere manier schaam ik mezelf dat ik die namen niet alleen ken maar hun belangrijkste werken ook gelezen heb
Nu we toch bezig zijn: Carlos Xuma mag je ook aan die lijst toevoegen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 18:15
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Nu we toch bezig zijn: Carlos Xuma mag je ook aan die lijst toevoegen.
Mwah... Is een goede aanvulling maar zou hier niet mee beginnen tenzij je de rest hebt gelezen. Tyler Durden is ook een goede aanvulling.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 21:28
Osmoian
Osmoian is offline
Lees op dit moment wat van DeAngelo, zeer aan te raden .
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 23:50
Armoed
Armoed is offline
DeAngelo is echt het beste als je aan je humor wilt werken. Ik heb, gelukkig, dat soort humor altijd al gehad. Het is echt schitterend
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 00:16
Verwijderd
Die boeken zijn echt nog erger dan zelfhulpboeken.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 00:48
Osmoian
Osmoian is offline
Omdat?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 07:42
Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-08-2007 @ 00:16 :
Die boeken zijn echt nog erger dan zelfhulpboeken.
*grinnik*
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 21:38
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
whatever. Wacht maar tot ik heerser van de wereld ben muahahaha.
ik wil je best steunen,
maar ik wil dan wel onschendbaarheid, zoals onze algemeen beschaafd nederlandse koningin heeft.

Laatst gewijzigd op 29-08-2007 om 21:57.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 23:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik raad je NIET aan om naar fastseduction.com te gaan tenzij je heel goed kunt calibreren. Het meeste wat daarop staat is bullshit.

Heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen, maar Neil Strauss ís Mystery toch?
Oud 01-09-2007, 21:02
TheCreator
TheCreator is offline
Dat dacht ik ook, maar het blijkt een "apprentice" van mystery te zijn geweest.
Hij heeft ook zijn eigen dating-hulp-boeken-programma plus DVD's (denk ik)

David D is echt te gek. Die programmas met inner game etc. ben ik erg op gesteld.
Ze zetten uiteen wat ik altijd al dacht. Maar waar ik altijd voor werd gestraft als ik dat openbaarde.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Dat dacht ik ook, maar het blijkt een "apprentice" van mystery te zijn geweest.
Hij heeft ook zijn eigen dating-hulp-boeken-programma plus DVD's (denk ik)

David D is echt te gek. Die programmas met inner game etc. ben ik erg op gesteld.
Ze zetten uiteen wat ik altijd al dacht. Maar waar ik altijd voor werd gestraft als ik dat openbaarde.
Goed te merken dat je deskundig bent.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 23:08
Vice
Vice is offline
Omg, straks krijgen we ook nog "Omgaan met vrouwen voor dummies."
Oud 01-09-2007, 23:47
Osmoian
Osmoian is offline
In retroperspectief vind ik dat boek wat ik las (van DeAngelo) toch niet zo interessant. Op het moment dat ik het las nam ik alles toch iets te snel voor waar aan, en ja als dat zo was zouden het zeer goede boeken zijn. Maar het meeste wat er in staat is toch zeer over the top, en schildert vrouwen af alsof ze bijna allemaal zeer schijnheilige wezens zijn die alleen maar spelletjes met mannen willen spelen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 23:04
Inanis
Inanis is offline
ik zeg altijd maar:
'vrouwen zijn de bron van alle kwaad'
Oud 04-09-2007, 12:10
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dat dacht ik ook,
En toch weet je geen wijf te regelen...ra ra hoe kan dat...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Heb ik het nou helemaal verkeerd begrepen, maar Neil Strauss ís Mystery toch?
Neuh, Neil Strauss (aka Style) gaat in de leer bij Erik von Markovik (aka Mystery) en ze worden goede vrienden.

Die boeken zijn natuurlijk niet 100% serieus te nemen, alhoewel sommige theorietjes wel werken, zoals 'negging', maar zijn vooral erg grappig om te lezen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 22:43
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Haha dat is echt uniek, dat iedereen hier zo goed ingevoerd is wat betreft die seduction verhalen.
Oud 04-09-2007, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Haha dat is echt uniek, dat iedereen hier zo goed ingevoerd is wat betreft die seduction verhalen.
Ik kan het niet voor iedereen zeggen maar wat betreft N00dles en ik: we hebben een wederzijdse vriendin die dat boek heeft en aan iedereen uitleent
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 00:01
Verwijderd
zijn we nog steeds aan het posten in dit topic

pfff
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het niet voor iedereen zeggen maar wat betreft N00dles en ik: we hebben een wederzijdse vriendin die dat boek heeft en aan iedereen uitleent
Oh, ik kende het daarvoor al van iemand anders hoor ;p
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik kende het daarvoor al van iemand anders hoor ;p
Oh laat maar dan, nerd, boek nodig om vrouwen te versieren?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten