Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2007, 13:00
Roxy
Roxy is offline
hoezo hostel? jij was toch anti altijd.. en vond ons watjes omdat wij altijd een dagje hosteldouchenslapen deden! en zit je in het altijd gave schonherz?
Oud 10-08-2007, 23:11
Verwijderd
Overdag van tien tot pakweg een uur of zes is het echt niet te doen anders. Van die smerige vochtige warmte. Normaal kan ik er goed tegen maar dit.... al is het nu minder na al die regen.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 17:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Roxy schreef op 10-08-2007 @ 14:00 :
hoezo hostel? jij was toch anti altijd.. en vond ons watjes omdat wij altijd een dagje hosteldouchenslapen deden! en zit je in het altijd gave schonherz?
nog steeds, zat liever op het terrein, maar aangezien al onze backpacks vorig jaar gejat waren wilde iemand liever in een hostel, ook ivm dure apperatuur die ie meezeult. Je mist wel wat sfeer, daartegenover staat wel fijner slapen en douchen.

Veel regen gehad; maar een kniesoor die daar om zeurt. Vandaag nog nep-allstars gekocht voor 2.3 euro bij de Auchan; nu even in de professional area aan het internetten. Dadelijk even de laatste show van Pleymo -ever- meepikken, en hoogtepunt voor vandaag is NIN. Weer is nu wel een stuk benauwder maar nog steeds goed te hebben. Eerste keer dat we hier waren was het elke dag 35+, dat was pas bikkelen.

Verder nog een toprestaurant gevonden vlak bij Arpad Hid; met borden spaghetti die gewoon massive overkill zijn, heerlijk! En vlak bij het hostel een zeer hippe straat met eettentjes waaronder een pizzeria waar je voor 5 euro een giga toppizza krijgt; met stipt een van de beste pizza's ever \m/. Verder baal ik nogsteeds van de wat hogere bierprijs, +- 1.75 euro voor n halve liter bier is schandalig!
Oud 11-08-2007, 18:48
Verwijderd
Jij hebt nu ook geen last van een doorweekte slaapzak en natte voeten als je wakker wordt .
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 19:24
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Carn schreef op 11-08-2007 @ 18:43 :
nog steeds, zat liever op het terrein, maar aangezien al onze backpacks vorig jaar gejat waren wilde iemand liever in een hostel, ook ivm dure apperatuur die ie meezeult. Je mist wel wat sfeer, daartegenover staat wel fijner slapen en douchen.

Verder nog een toprestaurant gevonden vlak bij Arpad Hid; met borden spaghetti die gewoon massive overkill zijn, heerlijk! En vlak bij het hostel een zeer hippe straat met eettentjes waaronder een pizzeria waar je voor 5 euro een giga toppizza krijgt; met stipt een van de beste pizza's ever \m/. Verder baal ik nogsteeds van de wat hogere bierprijs, +- 1.75 euro voor n halve liter bier is schandalig!
'iemand'
en die restaurantjes zijn natuurlijk nog altijd niks vergeleken met de uberhippe cosmo. maar wel vervelend dat het zo'n naar weer is, drie weken geleden toen wij in budapest overstapten van ferigeny naar keleti pu was het 40 graden ofzo.
Oud 12-08-2007, 14:07
Drez
Drez is offline
is iemand al bij die marxistische pizzeria geweest vlakbij moskva ter? die is echt te geniaal!

en ik vind het verder vet, we hebben dik relaxte buren die drugs regelen ahahaha.
Oud 12-08-2007, 20:21
Verwijderd
ik vermaak me super beetje jammer van de regen maar ik heb een cheapo paraplu weten te bemachtigen dus dat maakt ook niet uit. ook naar dat badhuis geweest, ook een aanrader vind ik en die emmers cocktails
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 11:56
Roxy
Roxy is offline
dat badhuis in dat park? brr ik vond het afschuwelijk, ben er niet meer dan tien minuten binnengeweest en heb het zelfs niet tot de kleedhokjes gehaald. Maar misschien ben ik ook niet het badhuistype.
Oud 13-08-2007, 13:56
Verwijderd
hoe weet je nou of je het badhuis afschuwelijk vind als je niet eens het water hebt gezien.

er zijn hier trouwens echt massive veel nederlanders waarom doen ze niet gewoon nederlandstalige programmaboekjes enzo.
ik vond de regen trouwens niet zo erg, ff alle zut wegspoelen kan ook geen kwaad zo nu en dan.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 21:27
Verwijderd
Er zijn veel meer badhuizen dan die op Margitsziget. Vandaag bij Szecheyan geweest en die was erg relaxt. Vol met Szigetgangers, dat wel.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2007, 00:00
Roxy
Roxy is offline
Ik merkte toen pas dat mijn aversie tegen half naakte vieze mensen, groter was dan ik van te voren voor mogelijk had gehouden.
Oud 14-08-2007, 01:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 13-08-2007 @ 22:27 :
Er zijn veel meer badhuizen dan die op Margitsziget. Vandaag bij Szecheyan geweest en die was erg relaxt. Vol met Szigetgangers, dat wel.
wij ook vandaag; goed toeven daar. Sauna was wel een beetje overkill; maar die baden waren goed te doen! Vond Tool trouwens een beetje tegenvallen, heb ze beter gezien.
Oud 14-08-2007, 22:25
McMotion
McMotion is offline
zo.... ik ben weer terug in Nederland (dagje eerder ja, anders waren de vliegtickets veel duurder en nu heb ik nog tijd om uit te rusten voor lowlands).

wat een supervet festival zeg! dit was mijn eerste keer, maar hoe fucking veel relaxter dan lowlands!! en dan heb ik het niet eens over de bands. mijn hoogtepunten: faithless, nine inch nails, tool, alpha blondie, gentleman en de bungeejumps
Oud 14-08-2007, 22:29
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Drez schreef op 12-08-2007 @ 15:07 :
is iemand al bij die marxistische pizzeria geweest vlakbij moskva ter? die is echt te geniaal!
Die is echt verschrikkelijk, de man die ons 'bediende' was een enorme eikel die een van mn reisgenoten iets anders bracht dan ie had besteld en het bord terugkwakte met de mededeling dat het toch echt was wat ie had besteld
Oh en het water smaakte zoals je verwacht dat wcwater smaakt en de pizza's waren vet klein, en mn vriendin kreeg een pizza met vlees terwijl ze duidelijk zonder vlees had gezegd.

Verder heb ik niks te melden over Sziget aangezien ik er niet was, misschien volgend jaar

Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 22:44.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 08:55
Verwijderd
ja ik was ook bij szecheyan, ik dacht eerst dat we verkeerd waren en dat het een gemeentehuis ofzo was want ik zag niemand met handdoeken of zwemkleding. ik vond tool ook maar matig maar unkle geweldig en kaizers blijf ik leuk vinden ookal is het altijd dezelfde show zo'n beetje. eigenlijk was het gewoon fantastisch. hele nachten bij de karaoke bar gezeten waar ze gewoon telkens dezelfde cd draaiden geloof ik. wel twee keer gehad dat mensen mijn tent probeerden in te gaan om dingen te stelen denk ik maar ik was er gelukkig op beide momenten. nu gauw alles wassen en mijn pinpas checken want die deed het niet in hongarije, heel handig, en bijslapen en naar LL.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 19:44
vichog
vichog is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 09-08-2007 @ 20:17 :
Tis wel te warm ook.
En het is hier zo warm geweest!!!

Ik ben ook wat zuidelijker geweest, bij de pusta's. Al het gewas is echt verwoest door de hitte!

Nu weer terug in boedapest (vanochtend lag ik nog te zwemmen in het Balatonmeer), overmorgen even in het Noorden kijken. Naar zo'n heerlijk kuuroord, lekker voor een paar daagjes.

Groetjes van Vichog
Oud 15-08-2007, 23:36
Carn
Carn is offline
net terug, was top.
Oud 16-08-2007, 11:08
Verwijderd

Eerste avond begon al goed.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 11:44
idontcare
idontcare is offline
hahaha wtf
Oud 16-08-2007, 12:05
Verwijderd
Ja, iedereen was er de dag erna van overtuigd dat die gast dood zou zijn.
Een dag of vier later zag ik hem nog lopen, heel vrolijk en fit. Ironisch genoeg veel fitter dan ik op dat moment.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 12:53
Carn
Carn is offline
stelt niks voor. Wij hebben nog een dude laten afvoeren door ambulance; die lag op zn zij half in zn eigen braaksel te liggen, not cool. Die liep volgens mij een dag later al fier en vrolijk rond! wat een held.
Oud 16-08-2007, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 16-08-2007 @ 00:36 :
net terug, was top.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 11:50
Luna
Luna is offline
Citaat:
McMotion schreef op 14-08-2007 @ 23:25 :

wat een supervet festival zeg! dit was mijn eerste keer, maar hoe fucking veel relaxter dan lowlands!! en dan heb ik het niet eens over de bands. mijn hoogtepunten: Yonderboi, chemical brothers, madness(helemaal vooraan ) en hooverphonic
ohja, en ik ben nu aan het interrailen dus ik chill het nog in de hitte
Oud 17-08-2007, 11:52
Verwijderd
Wat waren die paupers met die Friese vlag trouwens nep, het viel ze niet eens op dat dat stukje land van ze ontbrak op mijn shirt:
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 12:14
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
hahaha gewedlig shirt!!!!
Oud 18-08-2007, 17:03
Haligh
Haligh is offline
was briljant .
Oud 18-08-2007, 17:18
antigone
antigone is offline
Citaat:
Ufke schreef op 17-08-2007 @ 12:52 :
Wat waren die paupers met die Friese vlag trouwens nep, het viel ze niet eens op dat dat stukje land van ze ontbrak op mijn shirt:
[afbeelding]
hahaha zelfgemaakt ?
Oud 18-08-2007, 18:28
Haligh
Haligh is offline
buiten briljant:

geweldige engelse ontmoet waar ik het hele festival mee rondgehangen heb ( iemand misschien de amsterdamse en engelse vlag combi gezien?)
de SABIBA stage was gewelidg, vooral met de dikke dronken crowd surfer tijdens otto von schirach.
nine inch nails was om te huilen zo geweldig .

verder ben ik er achter gekomen dat 8 dagen non stop absynth drinken slecht voor je gezondheid is.

minpunt waren de dronken security guards in de metro waarvan er 1 mij vrij agressief ''benaderde'' omdat ik tussen de 2 roltrapbanden naar beneden gleed en daarbij de roltrap stop had gezet.
verder degene die op dag 1 om half 9 'smorgens ons bandje eraf wou knippen omdat een stel engelsen, ik en 2 ieren iets te hard the cranberries zongen.
en verder die pauper security die onder de speed zat en het festtivalbandje er bij mij en een vriend had afgeknipt in de laatste nacht en daarna zijn security vriendjes erbij haalden.
waardoor ik als een idioot in de tent van het engelse kamp was gerend.

VERDER WAS HET TOP.
Oud 18-08-2007, 19:10
Verwijderd
Hongaren zijn sowieso over het algemeen bot, asociaal en onbehulpzaam.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 19:14
Verwijderd
huh wow..

nou ik hoorde wederom dus eigenlijk alleen maar gekke verhalen, lachte me rot om een hoop zatte mensen en een gast die even kwam laten zien dat hij z'n armen om zn hoofd heel gek kon draaien ofzo, oh en het vriendje van ons franse buurmeisje dat letterlijk een half uur dramatisch heeft staan huilen op de laatste dag. Gekke fransen.

Verder was Manu Chao wederom geniaal, en Gentleman in de regen. Hulde aan de zatte mensen achter mij die iedereen, inclusief mij shampoo in z'n haren smeerde. NIN was geniaal en een of andere Romeense volksband in de Bahiastage was erg goed. Oh en de skatalites natuurlijk en de dikzak van Leningrad verdient een standbeeld.

Eigenlijk was er teveel geniaal, de hopen zand deden het bijna op een strandvakantie lijken, inclusief zandkasteel en de moddergevechten waren smerig maar het werkte wel want zodra die kerels in de buurt kwamen sprong iedereen aan de kant.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 20:12
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=d2kZE2yPxmo

Tempa Label Night; Skream & Benga's dubstep set.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 00:51
Haligh
Haligh is offline
blabla nin.

ik heb bijna bij elk nummer moeten huilen en ik ben er trots op.
Oud 19-08-2007, 10:17
Verwijderd
Kwam dat doordat je broek toch iets te strak zat?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 11:24
Haligh
Haligh is offline
/peanut butter jelly time.
Oud 19-08-2007, 12:09
Verwijderd
Citaat:
antigone schreef op 18-08-2007 @ 18:18 :
hahaha zelfgemaakt ?
Si.

Citaat:
Haligh schreef op 18-08-2007 @ 19:28 :
( iemand misschien de amsterdamse en engelse vlag combi gezien?)
Was die vlag op een gegeven moment nou in gevecht met die Friese vlag of leek dat gewoon zo?

Leuk grapje dat ik overigens hoorde op Sziget:
V: Waarom hebben mannen geen cellulitis?
A: DAT ZIET ER TOCH NIET UIT MAN!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 12:46
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
mooie die ik hoorde op wasted:

Why are pirates called pirates?
because they arrrrrrr!
Oud 19-08-2007, 23:48
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Ufke schreef op 19-08-2007 @ 13:09 :
Was die vlag op een gegeven moment nou in gevecht met die Friese vlag of leek dat gewoon zo?
geen idee.
de gasten met wie ik was en meestal met die vlag liepen waren 24.7 aan de lsd, dus het zou best kunnen haha.
Oud 20-08-2007, 00:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
Haligh schreef op 19-08-2007 @ 01:51 :
blabla nin.

ik heb bijna bij elk nummer moeten huilen en ik ben er trots op.
hoe gaaf is The Great Destroyer live.
Oud 20-08-2007, 00:37
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Carn schreef op 20-08-2007 @ 01:35 :
hoe gaaf is The Great Destroyer live.
absoluut.
Oud 20-08-2007, 19:06
Haligh
Haligh is offline
owja volgens mij heb ik ufke nog gezien bij de supermakrt toen ik een wodka bomba! aan het mixen was.
Oud 20-08-2007, 19:23
Verwijderd
ik zag ufke ook
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 19:28
Haligh
Haligh is offline
iemand trouwens die hele dikke crowdsurfende man met zijn kleine piemeltje gezien tijdens otto van schirach?
absoluut een hoogtepunt!
Oud 20-08-2007, 21:37
Verwijderd
klinkt als een puike editie van sziget.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 21:42
Drez
Drez is offline
omg wat een securityverhalen, en ik vond ze al kut omdat je geen flessen water mee mocht nemen, zelfs geen lege flessen en toen ik daarop een fles jatte uit dat winkelwagentje ze me achternarenden en dreigden mijn bandje door te knippen. tss.

heeft iemand die rage coverband nog gezien? hahaa
Oud 20-08-2007, 22:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Drez schreef op 20-08-2007 @ 22:42 :
omg wat een securityverhalen, en ik vond ze al kut omdat je geen flessen water mee mocht nemen, zelfs geen lege flessen en toen ik daarop een fles jatte uit dat winkelwagentje ze me achternarenden en dreigden mijn bandje door te knippen. tss.

heeft iemand die rage coverband nog gezien? hahaa
ja, was vrij goed! Was eigenlijk gewoon de band Subscribe (aan te raden voor oude incubusfans), - 1 bandlid. Wel gelachen! Die Faith No More coverband was ook ERG goed, jammer van de power-out die te lang duurde
Oud 20-08-2007, 23:24
Verwijderd
Haha, ook twee tot driemaal power weg bij Manu Chao, erg hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 00:42
Carn
Carn is offline
dat was niet erg.
Oud 21-08-2007, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 21-08-2007 @ 01:42 :
dat was niet erg.
vond dat eigenlijk wel een prettige adempauze
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 21-08-2007 @ 01:42 :
dat was niet erg.
Ik vond het anders best apart dat zoiets gebeurt bij een evenement van dergelijke omvang. En ik kan je verzekeren dat er daar een paar mensen goed zaten te stressen. Dan kan het nog wel 'leuk' geweest zijn, uit organisatorisch oogpunt is het behoorlijk erg.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 14:11
Verwijderd
ik vond het zelf ook wel grappig, ze speelde ook gewoon door. voor de rest echt een super chill festival, mokka cukka, ambient-tent, luminarium ofzo, nokia-tent, alles was echt erg relax, vooral het volk, echt met de meest vreemde mensen daar zitten chillen. het zwembad was ook een goede douche-vervanger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten