Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2007, 19:42
Balance
Balance is offline
Wie kijkt er wel eens naar Made op MTV?

Heerlijk programma vind ik het. Soms snap ik ook echt niet hoe een geek in gothicstyle op het idee komt om een model te worden. Of hoe een nerderig meisje ineens cheerleader wil worden.

Maandag t/m donderdag om 21.50 uur
zaterdag om 11.00 uur
zondag om 19.00 uur
Oud 18-08-2007, 19:56
Floortje
Floortje is offline
Geweldig om te kijken! of dat ze ineens in een band willen spelen dat soort dingen
ik kan er uren na kijken!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 21:03
kurdgirl
kurdgirl is offline
ooh het is zo leuk ik kijk altijd
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 21:19
Balance
Balance is offline
Soms denk ik wel dat iemand alleen maar z'n doel bereikt doordat er camera's bij zijn. Bijvoorbeeld toelating tot een dansgroep, zoals afgelopen week. Of het winnen van een danswedstrijd of beauty wedstrijd.
Oud 18-08-2007, 21:27
Verwijderd
Ik denk sowieso dat er érg veel in scène is gezet, maar dat denk ik eigenlijk bij (bijna) al die MTV-programma's.
Het verloop is ook altijd praktisch hetzelfde; Meisje/jongen kiest een doel. Coach komt langs, het klikt eerst helemaal niet, alles gaat fout. Dan komt er een moment dat het meisje/de jongen voor zichzelf een belangrijke grens verlegt. Vanaf dat moment gaat alles erg goed. Doel wordt redelijk tot helemaal bereikt (ze worden niet altijd Miss America ofzo ). Ze leven nog lang en gelukkig.

Maar wel erg leuk om te zien.

edit: ik zag ineens een verschrikkelijke spelfout

Laatst gewijzigd op 18-08-2007 om 23:06.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 21:39
Balance
Balance is offline
Je vergeet nog dat ze altijd een subdoel hebben waarin blijkt dat ze helemaal hoteldebotel zijn op een onbereikbare vriend(in) die uiteindelijk instemt met een date, omdat die vriend(in) anders zo afgaat op tv
Oud 18-08-2007, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 18-08-2007 @ 22:39 :
Je vergeet nog dat ze altijd een subdoel hebben waarin blijkt dat ze helemaal hoteldebotel zijn op een onbereikbare vriend(in) die uiteindelijk instemt met een date, omdat die vriend(in) anders zo afgaat op tv
Oh ja!
Dat is ook nog altijd.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 23:05
Verwijderd
Erg leuk, ook al is het meestal hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 10:48
Blubje
Blubje is offline
Zo leuk om te zien hoe raar sommige mensen zijn

Ik vond dat ene meisje ook zo vreselijk die bmx'er wilde worden. haha die was steeds aan het zeiken als ze viel (dat doen ze allemaal, maar zij was wel heel erg )
Oud 19-08-2007, 11:10
Roos
Roos is offline
Haha ik vind het zoo cool.
Het leukste vind ik, dat ze ook altijd verliefd zijn op iemand. Zogenaamd de hunk/chick van de school.. (jaja)

En het is ook zo heerlijk ge-edit met bijgeluidjes (vb. als de hunk langs komt lopen) of onconfortabele stiltes.
Oud 19-08-2007, 13:10
*oma*
*oma* is offline
Ik denk dat alles al gezegd is, wat erover gezegd kan worden. Wel leuk programma, maar idd erg veel van het zelfde.
Oud 19-08-2007, 13:18
Magican
Magican is offline
Volgens mij is het allemaal nep
Oud 19-08-2007, 13:26
Twanos
Twanos is offline
afschuwelijk programma, Amerikaanser kan haast niet.
Oud 19-08-2007, 13:54
Lente
Lente is offline
Citaat:
Twanos schreef op 19-08-2007 @ 14:26 :
my super sweet 16
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 14:48
Verwijderd
ik vond die wakeboard en surf aflevering echt geweldig!!

ik wilde dat ik zelf mee kon doen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 15:46
Uice
Uice is offline
Die aflevering met die dikke neger met o-benen die prom king wilde worden was gaaf, vooral vanwege die Bobby Golden ofzo, de meest stereotype jock die ik ooit heb gezien. Echt niet te geloven dat hij for real was.
Oud 19-08-2007, 15:53
Zyh
Zyh is offline
mtv = teh gay

laat ze nou maar lekker muziek uitzenden ipv al die achterlijke shows
Oud 19-08-2007, 15:55
Dexter_M
Dexter_M is offline
erg leuk, alleen jammer dat ik ze zowat allemaal heb gezien want zijn alleen maar herhalingen.

true life vind ik trouwens ook ook erg leuk
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 19-08-2007 @ 14:54 :
my super sweet 16
Oh, dat is vréselijk Wat een verwende trutjes zijn dat altijd zeg, blegh.
(Maar wel leuk om te zien natuurlijk!!)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 19-08-2007 @ 19:11 :
Oh, dat is vréselijk Wat een verwende trutjes zijn dat altijd zeg, blegh.
(Maar wel leuk om te zien natuurlijk!!)
Laatst was er een meisje die wilde dat er een stuk van de weg zou worden afgezet voor haar feest. Dat kon niet, want op de plaats die ze wilde afzetten was een ziekenhuis en daar moesten dus ambulances rijden. "Dan wachten ze maar even of rijden ze om", zei ze.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2007, 19:35
Verwijderd
Dott en ik hebben nog gemaild met zo'n gozer uit dat programma. die stoere 'man' die ballroomdancer wilde worden. haha echt obsessed, zijn schoolsite opgezocht en hem een mailtje gestuurd.
natuurlijk bloedde dat dood.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 09:47
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 19-08-2007 @ 15:48 :
ik wilde dat ik zelf mee kon doen
Inderdaad! Haha. Leuk programma. (+ alles wat hierboven gezegd is, uiteraard)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Twanos schreef op 19-08-2007 @ 14:26 :
dat is ook de (aantrekkings)kracht ervan.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 15:18
TommY_
TommY_ is offline
Heerlijk idd.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 17:58
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 19-08-2007 @ 20:16 :
Laatst was er een meisje die wilde dat er een stuk van de weg zou worden afgezet voor haar feest. Dat kon niet, want op de plaats die ze wilde afzetten was een ziekenhuis en daar moesten dus ambulances rijden. "Dan wachten ze maar even of rijden ze om", zei ze.
Haha, vreselijk
Er was ook een keer een meisje die een auto kreeg, een vrij grote bak. En daar was ze eigenlijk niet blij mee, want hij was zo groot en niet mooi. En toen reden ze de auto aan de kant en stond er nóg een Eentje voor naar school en eentje voor in het weekend, ofzoiets. Heel overdreven

En ook wat die ouders soms doorstaan; een hoop gescheld en gedoe, ik kan soms echt niet geloven dat mensen dat toestaan. En in plaats van er iets van te zeggen, krijgen de meisjes natuurlijk alleen maar een grote feest

Bij Made vind ik het wel leuk dat het niet zo'n rich-gedoe is, 't zijn vaak hele normale mensen met gekke trekjes (meisjes die altijd zitten te lezen, heel houterig zijn etc etc). Dat vind ik wel leuker dan ongelofelijke tutjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2007, 18:26
Marcade
Marcade is offline
tijdje geleden was het made-weekend oid. van 6:00 tot 18:00 aan een ruk door made afleveringen. Opgenomen en in delen gekeken

Een made aflevering was een grappenmaker die fashion designer wilde worden. Dat was wel grappig.

Maar zoals iemand al zei, vrijwel alle afleveringen gaan hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 21:21
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Leuke serie, al heeft iedereen dondersgoed door dat de camera's van MTV op betreffende scholen rondlopen enz. Dit heeft ongetwijfeld een mega invloed op reacties van jongeren en uitslagen enz
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 21:36
Balance
Balance is offline
Ik kom even terug op mijn openingspost. De tijden die ik noem heb ik van de MTV website gehaald, maar tot dusver heb ik op zaterdag en zondag Made niet kunnen ontdekken in de tv gids.

En in plaats van maandag t/m donderdag is het juist op dinsdag t/m vrijdag.
Oud 23-08-2007, 14:32
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Made is leuk.
Ik ben altijd benieuwd wat bijvoorbeeld die jongens denken als ze worden meegevraagd naar het schoolbal door een meisje dat door camera's gevolgd wordt en waarvan hij waarschijnlijk weet dat ze meedoet aan Made.
Of hoe sommigen het over hun hart krijgen om dan nog nee te zeggen.
Oud 31-08-2007, 11:55
Moscow
Moscow is offline
Geweldig concept. Puur leedvermaak meestal. I like it.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 20:16
mepsteen
mepsteen is offline
die gothic meid die prom queen wou worden was best wel lekker.
Oud 31-08-2007, 21:33
Balance
Balance is offline
Ik heb van de week een aflevering opgenomen, maar vervolgens het einde gemist.
Het ging over een jongen die wilde salsa dansen, omdat ie zo verkikkerd was op een vriendin.
Hoe is dat afgelopen?
Oud 01-09-2007, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Die aflevering met die dikke neger met o-benen die prom king wilde worden was gaaf, vooral vanwege die Bobby Golden ofzo, de meest stereotype jock die ik ooit heb gezien. Echt niet te geloven dat hij for real was.

Die o-benen waren echt erg ja
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 11:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik heb van de week een aflevering opgenomen, maar vervolgens het einde gemist.
Het ging over een jongen die wilde salsa dansen, omdat ie zo verkikkerd was op een vriendin.
Hoe is dat afgelopen?
Die jongen en dat meisje hun optreden ging perfect en zag er vrij stoer uit. Ze waren ook hardstikke blij enzo. Na het optreden vroeg die jongen of zij nog even kon wachten op hem, nadat iedereen weg was. Dat wilde ze wel.

Toen ze alleen waren, vertelde hij dat hij niet wilde Salsa leren dansen, om het salsa dansen, maar dat er eigenlijk een andere reden was. En dat was dat hij meer dan alleen vriendschappelijke gevoelens voor haar had.

Je zag haar denken "Oh .. kut" .. en ze vertelde dat die gevoelens niet wederzijds waren. Dat ze hem als een goede vriend zag en dat ze hem heel graag gewoon als goede vriend wilde behouden.

Klap in het gezicht van hem, maar hij vertelde dat dat wel okee was en dat hij hun goede vriendschap ook niet op het spel wilde zetten en dat hij ook blij was met hun goede vriendschap.

Zo een beetje, uit mijn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 12:29
Noddy
Noddy is offline
Mijn nichtje zat in Made. Haar (toenmalige) beste vriendin wilde danseres worden en zij werd dan ook gefilmd. Best grappig om te zien.

Het valt me trouwens wel op dat veel alleen mee willen doen omdat ze populair willen zijn of omdat ze verliefd zijn om iemand.
Oud 03-09-2007, 17:21
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Mijn nichtje zat in Made. Haar (toenmalige) beste vriendin wilde danseres worden en zij werd dan ook gefilmd. Best grappig om te zien.

Het valt me trouwens wel op dat veel alleen mee willen doen omdat ze populair willen zijn of omdat ze verliefd zijn om iemand.
woont die in amerika dan ??
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 20:45
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
woont die in amerika dan ??
Ja
Oud 08-09-2007, 00:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Was die 'vriendin' dat rare mens die bij de Emeralds ofzo wilde, maar helemaal niet kon dansen en verder een ontzettend zeikwijf was?
Oud 08-09-2007, 17:13
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Was die 'vriendin' dat rare mens die bij de Emeralds ofzo wilde, maar helemaal niet kon dansen en verder een ontzettend zeikwijf was?
Geen idee... ik heb het maar een keer gezien haha. Maar ze heet Bryttani of zo en ze was kaal.
Oud 09-09-2007, 11:25
Verwijderd
Dat meisje dat rapper wilde worden kon gewoon een prelude uit das wohltemperierte Klavier spelen van Bach. Wat zeur je dan nog, ga je talent uitbuiten.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 12:04
Magican
Magican is offline
Citaat:
Geen idee... ik heb het maar een keer gezien haha. Maar ze heet Bryttani of zo en ze was kaal.
Kaal?
Oud 10-09-2007, 01:52
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Kaal?

jah kaal, geen haar ze droeg een zwarte pruik
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 08:19
Magican
Magican is offline
Citaat:
jah kaal, geen haar ze droeg een zwarte pruik

Was/is ze ziek of vond ze het mooi staan?
Oud 11-09-2007, 08:47
Lente
Lente is offline
die met dat kale meisje heb ik gezien
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 18:19
Balance
Balance is offline
Citaat:
Die jongen en dat meisje hun optreden ging perfect en zag er vrij stoer uit. Ze waren ook hardstikke blij enzo. Na het optreden vroeg die jongen of zij nog even kon wachten op hem, nadat iedereen weg was. Dat wilde ze wel.

Toen ze alleen waren, vertelde hij dat hij niet wilde Salsa leren dansen, om het salsa dansen, maar dat er eigenlijk een andere reden was. En dat was dat hij meer dan alleen vriendschappelijke gevoelens voor haar had.

Je zag haar denken "Oh .. kut" .. en ze vertelde dat die gevoelens niet wederzijds waren. Dat ze hem als een goede vriend zag en dat ze hem heel graag gewoon als goede vriend wilde behouden.

Klap in het gezicht van hem, maar hij vertelde dat dat wel okee was en dat hij hun goede vriendschap ook niet op het spel wilde zetten en dat hij ook blij was met hun goede vriendschap.

Zo een beetje, uit mijn hoofd.
Dankjewel!
Oud 15-09-2007, 20:13
Mrasz
Mrasz is offline
Ik onthoud vaak alleen de echte 'aparte' mensen die extreme veranderingen ondergaan.
Maar wat me bijvoorbeeld ook is bijgebleven is de jongen die van 'stoere' lacrosse-captain naar kunstschaatser ging. Misschien omdat ik veel van hem in mijzelf herkende.
Oud 29-09-2007, 10:19
anneleen159
anneleen159 is offline
hey!

Kan ik ergens een link vinden van dat meisje dat in een bandje wou spelen, zhad een brilletje, schijnt een toffe aflevering te zijn en kwil ze echt, echt zien!

Kan iemand me helpen?

xoxoxo me!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten