Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is ook nog altijd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Maar wel leuk om te zien natuurlijk!!) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er was ook een keer een meisje die een auto kreeg, een vrij grote bak. En daar was ze eigenlijk niet blij mee, want hij was zo groot en niet mooi. En toen reden ze de auto aan de kant en stond er nóg een ![]() ![]() En ook wat die ouders soms doorstaan; een hoop gescheld en gedoe, ik kan soms echt niet geloven dat mensen dat toestaan. En in plaats van er iets van te zeggen, krijgen de meisjes natuurlijk alleen maar een grote feest ![]() Bij Made vind ik het wel leuk dat het niet zo'n rich-gedoe is, 't zijn vaak hele normale mensen met gekke trekjes (meisjes die altijd zitten te lezen, heel houterig zijn etc etc). Dat vind ik wel leuker dan ongelofelijke tutjes ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Mijn nichtje zat in Made. Haar (toenmalige) beste vriendin wilde danseres worden en zij werd dan ook gefilmd. Best grappig om te zien.
Het valt me trouwens wel op dat veel alleen mee willen doen omdat ze populair willen zijn of omdat ze verliefd zijn om iemand.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik onthoud vaak alleen de echte 'aparte' mensen die extreme veranderingen ondergaan.
Maar wat me bijvoorbeeld ook is bijgebleven is de jongen die van 'stoere' lacrosse-captain naar kunstschaatser ging. Misschien omdat ik veel van hem in mijzelf herkende.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Als jij mee zou doen met MTV Made, wat zou je dan willen worden? Verwijderd | 107 | 28-07-2011 15:16 | |
De Kantine |
Bedrijfsuitjes zijn saai #911 fizzle-fluffy | 500 | 14-03-2010 09:57 | |
De Kantine |
saai bn, bw 1 (van personen) waarvan weinig uitgaat; weinig levendig 2 (#725) Verwijderd | 500 | 21-10-2009 17:06 | |
De Kantine |
Kijk-, lees- en luistertopic. Verwijderd | 500 | 17-04-2009 21:05 | |
Psychologie |
Forums Verwijderd | 58 | 28-02-2008 19:19 | |
Muziek |
MTV Rock top 100 Verwijderd | 102 | 24-10-2004 14:56 |