Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2007, 15:16
Evisukiller
Evisukiller is offline
Beste mensen,

Algemeen:


Een poosje geleden heb ik een idee voor een website bedacht, Ik wil een website maken waar je vanalles over voetbal kan vinden. Uiteraard wil ik klein beginnen en moet dit geleidelijk aan worden uitgebreid, maar ik heb grootse plannen!! Dus heb je ook zin, lees dan wat hieronder staat en reageer, kritiek hou ik van, dus geef dat alsjeblieft en verder hoop ik er enthousiaste mensen zijn.

De site:

De site gaat over voetbkal in het algemeen. Opeens kwam ik op het idee. Ik wil mensen zoveel mogelijk informatie geven over voetbal zoals over de voetbalteams bijvoorbeeld wie speelt er waar komt het team vandaan en hoe presteren ze. Ook lijkt het me leuk om het laatste nieuws op mijn site te zetten in het begin beginnen met Nederland en Belgie en dat daarna uitbereiden. Ook dacht ik om een forum te maken waar de leden met elkaar over voetbal kunnen praten en er een wedstrijd chat op te zetten bij belangrijke wedstrijden. Verder zou het leuk zijn om ervoor te zorgen dat mensen een account kunnen aanmaken en dan een eigen profiel kunnen maken. Nou ja de ideeën zijn er dus wel, er kunnen altijd andere ideeën bij of de ideeën kunnen worden gewijzigd (graag hoor ik wat jullie van het idee vinden). Mijn ideeen hoor je als het je leuk lijkt om mee te helpen.

Wie zoek ik?:

Ik zoek mensen die ervaring hebben op het gebied van websites maken, het liefst mensen die wat moeilijkere problemen niet uit de weg gaan als ze die tegen komen, dus verstand is wel makkelijk.Wil je bij het team horen, dan wil ik graag dat je kritiek geeft, want (opbouwende) kritiek vind ik erg belangrijk, vooral als je je bijvoorbeeld niet thuis voelt in het team.

Mijn doel:

Mensen te trekken die geïnteresseerd zijn in voetbal en die ook in hun behoeftes te voorzien. Daarnaast hoop ik dat er uiteindelijk een leuk team ontstaat die problemen niet uit de weg gaat en die goed met elkaar overweg kunnen gaan en dat we elkaar helpen en ook dat we samen een professionele site ontwikkelen die in de toekomst veel bezoekers trekt.

Meehelpen?:

Natuurlijk kan je ook helpen zonder dat je meehelpt met het maken van de site. Tips ed. kan je altijd sturen mbv een pm naar mij.

Tegenprestatie:

Ik zou eerst een paar maanden willen kijken hoe de site loopt komt er wel een hond op. En als er een beetje animo voor is dan reclame op de site zetten en de opbrengst verdelen onder de mensen afhankelijk van je taak.

Vervolg:

Mocht er animo voor dit idee zijn, dan hoop ik jullie steeds in te lichten over de gang van zaken mochten mensen daarin geïnteresseerd zijn.

Planning website:

Wat moet er allemaal gedaan worden?:



Eens per dag moet er een update worden gedaan met al het laatste nieuws uit de Nederlandse en Belgische competitie. Het bestaat ongeveer uit 3 berichten per dag.

Eens in de week op een Zondag moeten de standen worden geüpdate van de Belgische eerste en tweede league en van de Nederlandse eerste en tweede league.

2 keer per jaar moeten alle elftallen worden geüpdatet na de transfer periode in de zomer ( 31-08 ) en in de winter ( die datum weet ik niet uit me hoofd )).

Eens per week een wedstrijdverslag maken van de wedstrijd van de week.

Elke week een andere poll op de website.

Elke week een team van de week samenstellen.

Zoveel mogelijk informatie over de clubs geven als bron bijv wikipedia.

Een forum en een gastenboek maken.


Wat voor mensen zoek ik:

-Iemand die voor mij een mooie lay-out wil maken.
-Ik zoek iemand die het leuk vind om de teams en de stand van de competities bij te houden is geen grote klus maar zou wel heel fijn zijn.
-Iemand die een paar berichten per dag wilt toevoegen aan de website.
-Iemand die langs andere sites wilt gaan om de website te promoten.

Wat voor mensen zoek ik?:

In het begin zoek ik vooral mensen die goed kunnen helpen met een site opzetten, dus mensen die verstand hebben van PHP, CSS, javascript enz.

Dit was het voor nu, hopelijk zijn er mensen geïnteresseerd, later komen er misschien nog wel meer meldingen van mij en informatie, maar dat horen jullie dan wel!

Sp4ce-K1p
Advertentie
Oud 23-08-2007, 15:27
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Leuk idee maar er bestaan al veel van dat soort sites.

Om voldoende bezoekers te krijgen zal je je moeten onderscheiden....
Het enige vernieuwende is de wedstrijd chat.
__________________
ofzoiets

Laatst gewijzigd op 23-08-2007 om 15:29.
Oud 23-08-2007, 15:34
Evisukiller
Evisukiller is offline
Ja er bestaan idd al veel van dit soort sites maar als je eenmaal bezig bent met het maken komen er vast allemaal nieuwe ideeën op.
Oud 23-08-2007, 18:39
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Evisukiller schreef op 23-08-2007 @ 16:34 :
Ja er bestaan idd al veel van dit soort sites maar als je eenmaal bezig bent met het maken komen er vast allemaal nieuwe ideeën op.
Daar heb je zeker gelijk in.
Maar je wil een soort een community creeëren, dat is op zich wel vernieuwend denk ik op dit gebied. Probleem hierbij is dat zoiets staat of valt bij het aantal bezoekers of in dit geval gebruikers.

Maar ik ben het ook met je eens dat een dergelijk project zich tijdens het maken verder kan ontwikkelen.


Als ik het niet zo druk had gehad had ik je misschien wel geholpen, heb veel interesse in beide zaken.
__________________
ofzoiets
Oud 23-08-2007, 20:52
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Lijkt me een leuk idee..
Ik kan twee dingen bieden:
Ten eerste zou ik wedstrijdverslagen kunnen schrijven en dat lijkt me zeer leuk om te doen, probleempje is alleen dat ik geen seizoenskaart van een club of iets dergelijks heb. Ik zou verslagen kunnen schijven aan de hand van de uitzendingen van RTL Voetbal, hoewel ik dan een verslag van een samenvatting schrijf, ik weet niet of dat wat wordt. Wel zou ik verslagen over wedstrijden kunnen schrijven die op tv worden uitgezonden. Ik doel dan op Champions League en UEFA Cup wedstrijden van Nederlandse (of Belgische) teams. Ik weet alleen niet of dat soort wedstrijden ook tot jou oorspronkelijke plan horen. Daarbij kan ik misschien verslagen schrijven van wedstrijden van het Nederlands elftal, lijkt me erg leuk, maar nogmaals, ik weet niet of dat hoort bij wat je in je hoofd hebt zitten.

Ten tweede kan ik columns over actuele voebtalzaken schrijven, iets dat me ook erg leuk lijkt. Staat niet in je plan, maar misschien zou het iets zijn. Ik heb op dat gebied enige ervaring, PM maar voor meer informatie als je geinteresseerd bent.
Oud 23-08-2007, 21:41
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Veel succes. Weest wel gewaarschuwd: de concurrentie is immens groot.
Oud 23-08-2007, 22:14
Verwijderd
Ik vind dat je slecht schrijft. Puur afgaand op de eerste post van deze topic. Onoverzichtelijke zinnen, het loopt gewoon niet. Staan ook een aantal grammaticale fouten in.

Zorg dat je niet zelf de artikels schrijft, want ik zou meteen van de site wegvluchten als dit de schrijfstijl was.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.