| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik droomde dat ik bloedde, dus tegen mijn moeder zei: "mama ik bloed", toen vroeg ze waar en wist ik het niet...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik viel net al in slaap, bij een erg leuke film nog wel.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik droomde over een excursie in een onbekende omgeving. Ik weet het niet meer, ik onthoud steeds minder dromen lijkt 't
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Als ik een droom kan herinneren is het meestal ook wel een leuke of een vreemde. Maar geen enge, ik heb gelukkig weinig last van nachtmerries.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Misschien moet ik Vlindertjuh ook maar eens gaan uitdagen dan...
|
|
||
|
Mijn nacht was freaky
Heel onrustig geslapen en vreemd gedroomd: ik werd opgejaagd en tot drie keer toe m'n keel doorgesneden. Daarna droomde ik dat ik met iemand praatte die enorm uit zijn bek stonk... Ik droom anders nooit met geur, maar dit was echt misselijkmakend walgelijk! En nee, ik rook niet in werkelijkheid mezelf, want toen ik wakker werd was ik nog even 'fris en fruitig' als normaal op een ochtend. ![]() Vervolgens een false-awakening, waardoor ik dus twee keer moeizaam mijn bed uit kroop. Bleh. Ik zal voortaan toch maar naar het toilet gaan voor het slapen gaan... Ik deed dat gisteren niet in de hoop dat ik wat vroeger wakker werd dan normaal, maar dan krijg je dit. Dan maar een wekker. Citaat:
Je moet maar net iemand treffen die daar voor in is. Nu viel het best mee/tegen hoor... Twee essentiële kledingstukken bleven aan. Gelukkig maar, anders ontstaat er zo'n vervelend sfeertje tussen haar vriendje, haar en mij.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Welk literaire werk staat er momenteel op jouw "to read" lijst? trophus | 76 | 20-01-2008 16:57 | |
| De Kantine |
Vertel iets over jouw nacht #2 TopDrop | 500 | 13-01-2008 14:15 | |
| Verhalen & Gedichten |
de wind die jouw ogen sloot - voor frederik RIP - CyWu | 1 | 23-01-2005 22:24 | |
| Verhalen & Gedichten |
Nacht Regenboog! | 5 | 12-06-2004 21:13 | |
| Verhalen & Gedichten |
Naar jouw denken doen (welke manier is beter geschreven???) Secreet | 5 | 25-04-2003 15:51 | |
| De Kantine |
Jouw recentste onvergetelijke nacht Mr.Oizo | 62 | 24-07-2002 02:33 | |