Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2007, 12:33
Verwijderd
Een gezellige nacht op het Noordwijkse strand! en daarna in de trein, de bus..en maar heel even in bed
Advertentie
Oud 12-08-2007, 13:00
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Tink* schreef op 12-08-2007 @ 12:28 :
Ik droom altijd gekke dingen! En jij vond mij geen vriend!111
Tink*, wat een leuke droom!

Ik droomde dat ik bloedde, dus tegen mijn moeder zei: "mama ik bloed", toen vroeg ze waar en wist ik het niet...

Oud 12-08-2007, 13:39
Antoni
Antoni is offline
Mijn nacht was best vaag. Ik kwam rond 12 uur thuis van een vriend van me waar ik die avond één glas wijn en twee bodempjes whiskey gedronken had. Ja, ik was aangeschoten, maar niet dronken en wazig of zo. Ik ben in mijn bed gaan liggen en werd rond 6 uur wakker. Geen idee waarom, ik word nooit zo vroeg wakker. Ik kon niet meteen weer in slaap komen, dus ik dacht: ik ga een glaasje water drinken in de badkamer. Ik stap uit bed, doe de deur open: bonk, deur tegen m'n bed. Blijkt m'n bed een heel end van de muur af te staan! Ik kan me niet herinneren dat ik mijn bed verplaatst heb en het is onmogelijk om mijn bed te verschuiven terwijl ik er in lig.
Verklaring: Spook!
Oud 13-08-2007, 11:08
Antoni
Antoni is offline
Mijn nacht was absurd. Rond half 12 drink ik vaak een wijntje (of twee) en na twaalven ga ik dan naar bed. Nu wilde het geval dat ik op msn bleef plakken door een vriendin die hele verhalen tegen me aan het ophangen was. Dus ik bleef zitten... en drinken. Rond kwart voor twee wisten we pas van elkaar dat we aangeschoten waren. Maar dat verklaarde wel meteen de algehele toon van het gesprek. Ik voelde me een loser en een nerd tegelijk. Een loser omdat ik in m'n eentje aangeschoten op m'n kamer zat en een nerd omdat ik van 20:00 tot 02:00 op msn gezeten heb. Maar ach, 't was wel leuk.
Oud 13-08-2007, 14:54
Verwijderd
ik werd steeds wakker. dat heb ik de laatste tijd vaker, en wat ik ook vaker heb is dat ik over forummers droom
Oud 13-08-2007, 17:39
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik heb te weinig geslapen de afgelopen dagen. Vanavond om 21:30 naar bed!
Oud 13-08-2007, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Dr. Korsakov schreef op 13-08-2007 @ 17:39 :
Oud 13-08-2007, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Dr. Korsakov schreef op 13-08-2007 @ 17:39 :
Ik heb duidelijk ook te weinig geslapen.
Ik viel net al in slaap, bij een erg leuke film nog wel.
Oud 13-08-2007, 19:02
Oúblie
Oúblie is offline
Ik heb me hier gisteravond om kwart over drie nog aangemeld. Ik had de site al eens eerder gezien en ik verveelde me heel erg. Maar ik was best wel moe, dus heb niet veel bekeken vannacht...
Oud 14-08-2007, 18:30
Verwijderd
Ik heb vannacht gedroomd dat ik kon autorijden en dat ik een eigen witte busje had en dat ik daarmee naar Amsterdam ging. Maar toen had ik hem ergens geparkeerd midden in de stad en toen was ik vergeten waar.
Toen had ik, met mijn ouders, die er toevallig ook waren, de parkeerplaats gevonden, maar hij stond er niet meer. Dus toen gingen we maar het gebouw dat er naast stond in, maar dat bleek een plaats te zijn waar zombies huisden, en die waren maar wat blij met onze komst. Gelukkig konden we door een raampje naar buiten glippen en sprongen we in de auto, die er toen ineens wel was. Toen werd ik wakker van mijn telefoon.

tja...
Oud 20-08-2007, 14:06
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat ik motor kon rijden, maar er was iets met het gasgebeuren, waardoor ik niet kon afremmen of zachter kon rijden.
Werd ik ook steeds aangehouden door milieu activisten die wilde dat ik op hun stemde, die midden op de weg stonden ;x
Oud 20-08-2007, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Naojan schreef op 20-08-2007 @ 14:06 :
Ik heb gedroomd dat ik motor kon rijden, maar er was iets met het gasgebeuren, waardoor ik niet kon afremmen of zachter kon rijden.
Werd ik ook steeds aangehouden door milieu activisten die wilde dat ik op hun stemde, die midden op de weg stonden ;x
Hoe kun je aangehouden worden als je niet kunt afremmen?
Oud 20-08-2007, 14:28
Hanneke
Hanneke is offline
Mijn deken was zo kort opeens vanacht. ;( Maar halverwege de nacht ontdekte ik dat ik 'm nog een kwartslag kon draaien
Oud 20-08-2007, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-08-2007 @ 14:18 :
Hoe kun je aangehouden worden als je niet kunt afremmen?
Ik moest met mijn voeten slepen over de grond en ze stonden in de weg ;x
Oud 20-08-2007, 16:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik lag om half 12 of iets dergelijks in mijn bed.
Ik heb gedroomd dat ik op school was en er was een heel groot project-achtig iets, dat helemaal nergens op sloeg. Kelso en Hyde uit That 70's show deden er ook aan mee. Er was een heel vreemd vormgegeven zwembad en daar middenin was dan een soort eilandje ofzo, waar dan een soort van werd geworsteld en als je dan iemand op zijn rug drukte, moest je van een liedje dat je kende, roepen waar dat liedje over gaat.
En we deden een race met potlood en papier. Er deden geloof ik 4 mensen mee, waaronder ik. En dan hadden we alle vier een eigen velletje papier en een potlood. En dan tekende je 4 bolletjes op dat papier en dan moest je die bolletjes naar de eindstreep 'tekenen'. En toen liet ik een bolletje expres uit de bocht vliegen, tegen een lamp die de weg verlichtte. En toen won ik die race, geloof ik. En toen zaten we opeens in mijn vel papier, gewoon, iedereen. En je kon die paal waartegen mijn bolletje was geknald nog zien staan.

Heel raar.
Oud 20-08-2007, 18:48
capibara
capibara is offline
De zaterdag doorgetrokken, vandaag dus een heerlijk gat in de dag geslapen, en nu is het weer tijd voor een werkritme, ojoy.
Oud 22-08-2007, 13:17
pixie
pixie is offline
ik heb echt elke nacht gedroomd de afgelopen week. heel raar, over vampiers en weerwolven en zombies. het lijkt net of ik weer 12 ben ofzo
Oud 22-08-2007, 17:54
trophus
trophus is offline
Klotedroom

Ik kwam onder een bus of auto en was dood, hing boven mijn grafkist bij de begrafenis, iedereen zat met een glimlach op het gezicht in de bankjes en hield toespraken met inhoud over:
* Het feit dat ik als maagd ben gestorven
* Mijn depressieve periode en het hierdoor falen van van mijn opleiding de laatste 2 jaar
* Mijn gesloten gedrag op de middelbare school
* Het feit dat ik single was gestorven en dat dat "geen wonder" was
* Dat ik toch geen toekomst had en het misschien maar beter was dat ik dood was
Iedereen moest lachen en er kwam heel veel naar boven dat ik had gefaald.

Klotedroom
Zit nu al de hele dag te piekeren over mn leven, zal morgen wel weer over zijn, maar bah....echt...bah....
Oud 22-08-2007, 20:53
Trass
Trass is offline
Citaat:
trophus schreef op 22-08-2007 @ 17:54 :
Klotedroom
Zit nu al de hele dag te piekeren over mn leven, zal morgen wel weer over zijn, maar bah....echt...bah....
Dat is kut ja, dromen die blijven hangen.. En dat zijn nog de ergste dromen ook

Ik droomde over een excursie in een onbekende omgeving. Ik weet het niet meer, ik onthoud steeds minder dromen lijkt 't
Oud 22-08-2007, 21:17
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Trass schreef op 22-08-2007 @ 20:53 :
Dat is kut ja, dromen die blijven hangen.. En dat zijn nog de ergste dromen ook

Ik droomde over een excursie in een onbekende omgeving. Ik weet het niet meer, ik onthoud steeds minder dromen lijkt 't
Sommige dromen zijn juist wel leuk om te onthouden Als ik een droom kan herinneren is het meestal ook wel een leuke of een vreemde. Maar geen enge, ik heb gelukkig weinig last van nachtmerries.
Oud 22-08-2007, 21:24
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Daboman schreef op 22-08-2007 @ 21:17 :
Sommige dromen zijn juist wel leuk om te onthouden Als ik een droom kan herinneren is het meestal ook wel een leuke of een vreemde. Maar geen enge, ik heb gelukkig weinig last van nachtmerries.
Qft!
Oud 22-08-2007, 23:58
Cherry Springs
Ik droomde laatst nog dat er oolog uitbrak. In dat kleine dorpje waar ik woon, maar dat er heel veel landen meededen, en mijn vader moest meevechten en dat soort dingen. Ik zat in paniek die ochtend de krant door te pluizen of er niet ergens oorlog uit was gebroken.
Ohja, en ik droomde ook nog dat ik in onze keuken stond en uit het raam keek, en het was een beetje mistig, en ik zag 2 mensen op leeftijd voor mijn raam stoppen en ze droegen lange zwarte mantels en ze zagen mij kijken, en ze keken heel ernstig. Ze zagen dat ik me kapotschrok en mijn hand voor mijn mond sloeg omdat ik wist dat ze me kwamen vertellen dat mijn hele familie tragisch omgekomen was, en toen glimlachte de vrouw even meelijdend, en ik durfde de deur niet open te doen, ik was helemaal verstijfd.
Ik was helemaal paranoïde toen het vanochtend ook nog eens mistig was, hier. Bah, dromen.
Ik geloof dat ik ze in de vakantie meer onthoud dan tijdens het schooljaar. Geen idee waarom.
Oud 23-08-2007, 00:09
pixie
pixie is offline
ligt aan je slaappatroon, dat onthouden.

maar wat een nare dromen, daar zou ik ook para van worden...
wat ik vroeger dan altijd deed was heel stom jip en janneke lezen of iets anders onbezorgds voordat ik ging slapen. dat hielp vaak wel...
Oud 23-08-2007, 00:22
Verwijderd
Wat ik altijd deed: denken dat het maar een droom was.
Oud 23-08-2007, 00:24
Uice
Uice is offline
Ik droomde dat er een Pittige Tijden-achtige parodie op De Gouden Kooi was.
Oud 23-08-2007, 09:53
Cherry Springs
Ja, mephostophilis. Met je gezond verstand. >.<
Vroeger ging ik als ik een nachtmerrie had, altijd naar de slaapkamer van mijn ouders om ze wakker te maken en dan vertelde ik dat ik een nachtmerrie had gehad en dan zeiden ze dat het maar een droom was en dan kreeg ik een knuffel en moest ik weer gaan slapen.
Maar goed, toen had ik niet door dat het niet leuk is om midden in de nacht wakker te worden gemaakt.

In de vakantie ga ik steeds zo laat naar bed dat ik denk dat het te laat is om nog te lezen of wat dan ook. Maar ik heb wel vannacht nog ER gekeken. Maar dat telt waarschijnlijk niet mee. Och ja.
Ik heb vanacht wel lekker geslapen, trouwens.
Oud 23-08-2007, 11:23
Tink*
Tink* is offline
Ik heb best kut geslapen en ik droomde dat er iemand was overleden en dat ik op tijd daar moest zijn voor de begrafenis. En ik ging eerst in mijn pyjama met de stofzuiger heen en toen ik terugliep kwam iedereen al dus ik haasten. Was ik de weg kwijt enzo en kwam ik langs allerlei dingen. ;x Heel naar, dromen met tijdsdruk.
Oud 23-08-2007, 11:25
Sanosuke
Sanosuke is offline
Ik kreeg om 3 uur een sms van niels.
Dan weet je wel ongeveer hoe mijn nacht was.
Oud 23-08-2007, 12:32
trophus
trophus is offline
Citaat:
trophus schreef op 22-08-2007 @ 17:54 :
Klotedroom

Ik kwam onder een bus of auto en was dood, hing boven mijn grafkist bij de begrafenis, iedereen zat met een glimlach op het gezicht in de bankjes en hield toespraken met inhoud over:
* Het feit dat ik als maagd ben gestorven
* Mijn depressieve periode en het hierdoor falen van van mijn opleiding de laatste 2 jaar
* Mijn gesloten gedrag op de middelbare school
* Het feit dat ik single was gestorven en dat dat "geen wonder" was
* Dat ik toch geen toekomst had en het misschien maar beter was dat ik dood was
Iedereen moest lachen en er kwam heel veel naar boven dat ik had gefaald.

Klotedroom
Citaat:
Tink* schreef op 23-08-2007 @ 11:23 :
Ik heb best kut geslapen en ik droomde dat er iemand was overleden en dat ik op tijd daar moest zijn voor de begrafenis. En ik ging eerst in mijn pyjama met de stofzuiger heen en toen ik terugliep kwam iedereen al dus ik haasten. Was ik de weg kwijt enzo en kwam ik langs allerlei dingen. ;x Heel naar, dromen met tijdsdruk.
Maak je geen zorgen ;x je hebt niets gemist
Oud 23-08-2007, 13:52
Fingon
Fingon is offline
Ik droom nou nooit(bewust).
Oud 23-08-2007, 14:04
Uice
Uice is offline
Ik droomde dat de politie me een boete wilde geven omdat ik gevaarlijk overstak, maar we stonden op een weg dus gelukkig werd de agent aangereden door een vrachtwagen. Hij leefde nog wel, maar in de commotie die ontstond kon ik wegkomen. Het was heel spannend, ik rende door allemaal steegjes. Toen nam ik de trein.
Oud 24-08-2007, 10:40
Verwijderd
Ik droomde dat Nicole Kidman naast me liep (en dat vond ik niet vreemd) en ze zei dat ze me maandag zou bellen voor een film, en dan moest ik aan de telefoon net doen of ik sex had, want dat was het script.
Toen ging ik naar huis, en Sam ging mee. Hij was heel gevaarlijk aan het doen op de fiets en klom over me heen en over de stangen terwijl ik aan het fietsen was. Toen ik stopte om hem normaal te laten zitten zag ik in een caféetje ineens Rens, dat is iemand waar ik een paar jaar geleden mee omging. Hij zag me niet. Toen ik naar binnen wilde gaan kon dat niet want er zat een vrouw in een rolstoel in de weg en het café was toch al zo smal.
Oud 24-08-2007, 14:15
TopDrop
TopDrop is offline
Mijn nacht was eenzaam en saai.
Oud 24-08-2007, 15:07
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
slaap slaap slaap
Oud 24-08-2007, 18:53
Uice
Uice is offline
En wat vond je vlinder daarvan?
Oud 24-08-2007, 19:33
Vlindertje
Vlindertje is offline
toen hij sliep, heb ik ook geslapen

maar hij heeft niet alleen maar geslapen
Oud 24-08-2007, 19:35
Verwijderd
Helemaal aan het begin van de nacht lag ik nog een beetje te 'dag'dromen denk ik, maar al gauw viel ik in slaap en dat beviel wel, dus heb ik de rest van de nacht geslapen
Oud 24-08-2007, 20:10
Missy
Missy is offline
Mijn nachten zijn prima. Ik ga slapen en word automatisch op tijd wakker. Wat er tussen in gebeurd merk ik nooit iets van.
Oud 24-08-2007, 22:56
Antoni
Antoni is offline
Ik ben nog steeds ietwat van slag van vernacht. Ik leer m'n vrienden wel kennen... Voordat ik er erg in had zat ze strippend achter 'r webcam en uitdagende berichtjes te sturen Oké, ik geef toe: ik daagde 'r uit... Maar dan nog Ik durf haar bijna niet meer aan te kijken als ik haar maandag weer op school zie.
Oud 24-08-2007, 23:57
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Antoni schreef op 24-08-2007 @ 22:56 :
Ik ben nog steeds ietwat van slag van vernacht. Ik leer m'n vrienden wel kennen... Voordat ik er erg in had zat ze strippend achter 'r webcam en uitdagende berichtjes te sturen Oké, ik geef toe: ik daagde 'r uit... Maar dan nog Ik durf haar bijna niet meer aan te kijken als ik haar maandag weer op school zie.
boy, waarom overkomt zoiets mij nou nooit?
Misschien moet ik Vlindertjuh ook maar eens gaan uitdagen dan...
Oud 25-08-2007, 15:17
Antoni
Antoni is offline
Mijn nacht was freaky Heel onrustig geslapen en vreemd gedroomd: ik werd opgejaagd en tot drie keer toe m'n keel doorgesneden. Daarna droomde ik dat ik met iemand praatte die enorm uit zijn bek stonk... Ik droom anders nooit met geur, maar dit was echt misselijkmakend walgelijk! En nee, ik rook niet in werkelijkheid mezelf, want toen ik wakker werd was ik nog even 'fris en fruitig' als normaal op een ochtend.
Vervolgens een false-awakening, waardoor ik dus twee keer moeizaam mijn bed uit kroop. Bleh.
Ik zal voortaan toch maar naar het toilet gaan voor het slapen gaan... Ik deed dat gisteren niet in de hoop dat ik wat vroeger wakker werd dan normaal, maar dan krijg je dit. Dan maar een wekker.
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 24-08-2007 @ 23:57 :
boy, waarom overkomt zoiets mij nou nooit?
Misschien moet ik Vlindertjuh ook maar eens gaan uitdagen dan...
Je moet maar net iemand treffen die daar voor in is. Nu viel het best mee/tegen hoor... Twee essentiële kledingstukken bleven aan. Gelukkig maar, anders ontstaat er zo'n vervelend sfeertje tussen haar vriendje, haar en mij.
Oud 25-08-2007, 20:43
Verwijderd
Ik had nachtdienst op zomerkamp. De nacht begon rustig en eigenlijk een beetje saai. Tegen een uur of 1 was al het bier op, maar het leek mensen niet te deren. Overal kwamen ineens flessen drank uit tassen etc. en het feest ging verder. Naarmate de nacht vorderde waren er meer dronken mensen. Rond een uur of 3 vroeg een jongen of ie tegen me aan mocht komen liggen. Dat leek me niet zo'n goed idee. Toen begon ie over dat ik zo mooi kon praten. (WTF? Ik???) Later werd hij steeds vervelender van de drank en hebben de andere jongen die nachtdienst had en ik geprobeerd hem naar bed te sturen, waar hij enigszins aangebrand op reageerde. Toen ging ie maar bij een ander groepje zitten en hebben we niet veel last meer van hem gehad. Ongeveer een uurtje voor bedtijd begonnen we liedjes te zingen aan het kampvuur. Samen zingen verbroedert echt! Rond half 5 kon ik dan eindelijk mijn slaapzak opzoeken, om vanochtend om 8 uur weer op te staan. Het kamp was zwaar, maar het was alle moeite meer dan waard.
Oud 25-08-2007, 21:14
Verwijderd
Eerst sushi gegeten die mijn buurjongen zelf had gemaakt. Daarna nog even wat gedronken etc.
Toen bij iemand een film gaan kijken en daar blijven slapen. Was ook wel gezellig.
Oud 25-08-2007, 21:45
Vlindertje
Vlindertje is offline
Mijn nacht begon goed met EoS die de laatste trein 'miste'. Hij kwam tot de ontdekking dat hij door moest fietsen om de trein te halen en daar had hij geen zin in. Daarna hebben we nog een film gekeken, wat was gedaan en nog wat gegeten. Uiteindelijk zijn we maar gaan slapen
Oud 25-08-2007, 21:49
Verwijderd
Mijn nacht was vervelend. ik heb de halve nacht wakker gelegen van het gesnurk van m'n ouders, toen ben ik maar op de bank verder gaan slapen
Oud 25-08-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
vlindertjuh schreef op 25-08-2007 @ 21:45 :
Mijn nacht begon goed met EoS die de laatste trein 'miste'. Hij kwam tot de ontdekking dat hij door moest fietsen om de trein te halen en daar had hij geen zin in. Daarna hebben we nog een film gekeken, wat was gedaan en nog wat gegeten. Uiteindelijk zijn we maar gaan slapen
:batsen:
Oud 25-08-2007, 21:51
Verwijderd
Citaat:
vlindertjuh schreef op 25-08-2007 @ 21:45 :
Mijn nacht begon goed met EoS die de laatste trein 'miste'.
Dat is wel een érg oud en doorzichtig trucje.
Oud 25-08-2007, 22:01
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 25-08-2007 @ 21:51 :
Hij had niet in de gaten dat het al zo laat was, maar ik had het al heel lang door
Oud 25-08-2007, 22:02
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 25-08-2007 @ 21:51 :
Desalniettemin wel effectief
Oud 25-08-2007, 22:04
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 25-08-2007 @ 22:02 :
Desalniettemin wel effectief
Je gaat me toch niet vertellen dat jij die truc gebruikt?!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten