Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(En de klassieke versie heb ik ook geprobeerd, alleen dat is alleen de kleur. t is denk ik gewoon ff wennen.) EDIT: Dit dus http://img210.imageshack.us/img210/1565/prntscrnkb7.jpg |
![]() |
|
Ik moet er heel erg aan wennen. Het afgrijselijke wit heb ik meteen verruild voor de klassieke S.com lay-out. Maar ik vind het forum er nu veel te druk uitzien (en daardoor, ironisch genoeg, iets onoverzichtelijker), alsof ze een béétje overboard zijn gegaan met de vernieuwingen. Dingen als hoeveel lezers er zijn in een subforum (dus: De Kantine [15 lezers]) vind ik totaal nutteloos. Verder mogen die witte wolkjes van mij ook wel weg. En waarom verschilt iedere avatar van grootte? Voor de rest moet ik nog wat meer rondkijken, maar voorlopig zou ik mijn oordeel op 'overwegend negatief' willen houden.
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik vind het echt helemaal niks
![]() Blijf maar gewoon bij het oude vertrouwde gele (ik heb het niet zo op veranderingen ![]() En de verschillende groottes van de avatars is het allerergste, gewoon klein is prima!
|
![]() |
|
Dag knusheid. ;x Ik vind van mezelf dat ik hieraan moet wennen, maar ik heb echt duisent de neiging om 'm op de klassieke weergave te zetten.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
vind alleen die tekst pop up heel irri, die je krijgt bij de topic titel en je kan niet meer kijken wie wat heeft gepost per topic of wel? [edit] kan wel.. ik keek scheef |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Beleidszaken -> zinloos forumonderdeel Al Murphy | 57 | 31-12-2006 11:53 | |
Beleidszaken |
[maximim berichtlengte] Er klopt iets niet! Not for Sale | 56 | 25-07-2006 20:15 | |
ARTistiek |
(opnieuw) enkele nieuwe photoshopsels Not for Sale | 16 | 22-04-2002 14:48 |