Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Bij mij crasht die demo zodra je uit die lift komt... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
innovatief is hetzelfde als vernieuwend, en het grote monster dat het kleine meisje beschermt ben ik nog niet eerder tegengekomen in een 3d person shooter met rpg elementen.
wat ik gebruikte was een simpel voorbeeld, aangevende dat oblivion vergeleken met bioshock een koning der games is. wat niet wil zeggen dat het dat in vergelijking met andere betere games is. morrowind bijv. maar verwerp mijn mening, het is toch niet belangrijk. als jij plezier hebt in de game, dan moet je m gewoon spelen.
||
Citaat:
||
Citaat:
dat geld voor koning zijn in en innovatie. maar goed dat ik niet in gebrekkig nederlands typ, anders hadden we waarschijnlijk helemaal de poppen aan het dansen. want een koning streeft naar zo correct en zorgvuldig mogelijk algemeen beschaafd nederlands. tjakka!! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
hahaah lol dit is grappig.
dat ik niet in gebrekkig nederlands typ betekent niet dat ik algemeen beschaafd nederlands gebruik in deze posts. besides dan zou ik sowieso wat meer hoofdletters moeten gebruiken. anyways, thnx dat je me dit conflict gunt, tis wel tijdje geleden. als een koning zegen je mij met je sterke persoonlijkheid.
|
Verwijderd
|
..........................................________
....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,/......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ............../.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..... .........__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\. |
![]() |
|
anyways, gefeliciteert en slaap lekker koning.
ps, zo slecht vind ik bioshock nou ook weer niet.. t valt gewoon tegen vergeleken met de hoge cijfers en overdreven positieve recensies. doet me echt aan veramerikanisering denken.. dat geforceerde, t wordt je in je strot gedouwd met de opmerking, dit is de goeie shit. net als al die negers waar (half)naakte meiden omheen dansen. dit is de goeie muziekshit.. terwijl je amper naar de muziek luistert en naar die lekkere tieten en geile kontjes aan t staren bent. power to the self.
|
Verwijderd
|
........................................ ..________
....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”.................................. .“-., .........................,/........................................ .......”:, .....................,/........................................ ..............\, .................../........................................ ...................,} ................./........................................ ..............,:`^`..} .............../........................................ ...........,:”........./ ............../.....__................................. ........:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`..... ...../ .........../(_....”~,_........“~,_.................. ..,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,................ ....`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(..... .;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|, ./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|. .............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,........................... ......\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,.... .......................`\.............._ _ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................ _\..........._,-%.......`\. ........................................ ..________ ....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”.................................. .“-., .........................,/........................................ .......”:, .....................,/........................................ ..............\, .................../........................................ ...................,} ................./........................................ ..............,:`^`..} .............../........................................ ...........,:”........./ ............../.....__................................. ........:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`..... ...../ .........../(_....”~,_........“~,_.................. ..,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,................ ....`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(..... .;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|, ./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|. .............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,........................... ......\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,.... .......................`\.............._ _ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................ _\..........._,-%.......`\. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
vind het een beetje jammer want heb mn 2de 360 niet eens een half jaar. en nu dit weer precies tijdens bioshock. kreeg op dat moment zin om die 360 door iemand zijn ruit te tyften. heb vernomen dat als het 4x gebeurd dat je een game krijg.. liever een 360 die werkt dan een gratis game
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
zeggen ze |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook ergens gehoord dat ze idd. de binnenkant ietwat veranderd hebben, om de indruk te wekken dat het nu allemaal beter koelt, maar dat het uiteindelijk 0,0 geholpen heeft. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
BioShock Infinite Verwijderd | 18 | 17-05-2013 14:37 | |
De Kantine |
Saaipark #1454 Verwijderd | 500 | 10-07-2011 14:15 | |
Games |
Wat voor games bestaan er niet, terwijl jij zou willen van wel? Verwijderd | 95 | 09-03-2011 18:41 | |
Games |
Fallout 3 trailer Allochthony | 105 | 20-06-2007 19:20 | |
Games |
PS3 - Next-gen gaming Th0m4s | 387 | 31-12-2006 20:50 | |
Games |
Welke game kijk je het meest naar uit? Verwijderd | 99 | 09-07-2005 01:41 |