Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Geweldige film. Vanaf het moment dat je Nikki Blonsky ziet, ben je verkocht. Ze speelt een geweldige rol, met zoveel enthousiasme en heeft veel uitstraling. Travolta kan ik normaal gesproken niet uitstaan, maar hij speelde hier erg leuk. Amanda Bynes is trouwens ook erg leuk
![]() |
![]() |
|
Ik heb hem vandaag gezien en ik vond hem helemaal niet zo leuk. De liedjes duurden me eigenlijk veel te lang en het verhaal ging wel sloom zeg. Ik ben juist wel musicalfan, maar dit was maar een zwakke film wat mij betreft. En John Travolta stoorde mij wel een beetje.
|
Ben maandagavond geweest en ik vond m dus echt geweldig! Echt weer eens een goede musical. Goede muziek, vrij goed plot en ook heel goed tegen de achtergrond van Amerika in de jaren '60.
Meteen de soundtrack gedownload ook. Heerlijke liedjes! En wat ontzettend veel bekende mensen zitten erin zeg! Dat wist ik helemaal niet. ik vond Queen Latifah heel goed, Michelle Pfeiffer ook. John Travolta vond ik ook grappig. En dat meisje, de hoofdrolspeelster, vond ik ook heel leuk. Echt een aanrader als je van musical houdt! ![]()
|
Ik vond um ook heel erg leuk
![]() En als ik lesbisch zou zijn zou ik echt heel zwaar kicken op Penny ![]()
||
Citaat:
Ik moet trouwens zeggen dat ik pas heel erg laat doorhad dat t Zach Efron was...Ik wist wel dat hij erin zat, maar niet als welk personage. Ik vond hem een stuk tolereerbaarder (dat is vast gee woord?) dan in High School Musical. Daar vind ik m namelijk zo onwijs onuitstaanbaar! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wat wil je weten van de persoon onder je? Verwijderd | 500 | 05-01-2008 20:14 | |
De Kantine |
Wat Saai Zeg #21 Verwijderd | 500 | 16-09-2007 23:25 | |
Muziek |
De toekomst van Rock / Metal Carn | 55 | 14-06-2003 13:29 | |
Lifestyle |
Opgestoken haar Verwijderd | 44 | 22-12-2002 23:05 | |
Lifestyle |
Wat smeer je in je haar? Koen_S | 75 | 12-07-2002 18:36 | |
Muziek |
Je favo band(s): Beste nummer en t slechtste!! Verwijderd | 74 | 23-06-2002 09:40 |