Advertentie | |
|
![]() |
||
Goeie save, Trimm!
![]() Citaat:
Ter illustratie een willekeurige SbtB foto: ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Volgens mij is dit gedaan om alle ex scholieren die blijven hangen weg te jagen..en het toegankelijker te maken voor de hyves en superdiscobreezahhdudes. Werkelijk heel kut, en jaa ik zie de bazen en admins al zeggen 'jaa ..er zijn altijd mensen die ...' of 'het is gewoon ff wennen..' wat is trouwens de sexuele geaardheid van de gast die dit heeft gemaakt, ik zie op het 1ste oog 3 kleuren roze, paars en lichtbaby blauw.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
gisteren voor het eerst sinds een paar dagen weer gewerkt door allerlei kutzooi. verder was ik echt kapot van een hele zomer feesten, festivals, zuipen en blowen dus ben ik al een paar dagen broodnuchter om even bij te komen en mijn god ik voel me ineens gewoon fris. dat is ook voor het eerst in een jaar of 4. die stinkpunks ook altijd! zometeen weer werken tot half tien, daarna chillen met Roodbaard.
|
oh dat wil ik ook wel eens proberen
Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 16:55. Reden: ja het werkt nog ook. Wat grappig, groetjes van oma |
![]() |
|
![]() |
Vroeger kon ik ongestoord op school mijn genialiteit laten botvieren op deze website, maar nu kan ik net zo goed publiekelijk naar sugababes.nl of bardiscocockring.nl gaan.
En lol als zelfs forumvolk lifestyle ofwel het volk dat O'hara schoenen op handen draagt deze lay out afkraakt heb je toch echt iets verkeerd gedaan....Ik bedoel je hoefte enkel paar okselharen en een sandaal op de achtergrond te zetten. Dus f*ck you bitchass designer, du bist ein pu punani! http://www.youtube.com/watch?v=ZEMKvvVTRDg ----> P'ownd! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En dit is mijn eerste post op Lifestyle.
Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 15:47. Reden: memorabel moment |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Presaaidentieel debat: Hilarische Trompet #1953 Mr Soija | 500 | 27-10-2016 16:23 | |
Onzin |
Hoi zomaar geen nieuw topic openen! #1872 Kikaa* | 488 | 01-06-2016 14:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #112 sicilion | 500 | 30-09-2010 10:05 | |
De Kantine |
Feitjes/weetjes/wist je datjes over jezelf. Missy | 500 | 30-09-2009 18:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Poll] Verhalenwedstrijd - bespreking flyaway | 64 | 21-06-2009 10:39 | |
Beleidszaken |
beleid muziek (WAS: Jnieuwelaar klacht) 86dagreed | 235 | 19-09-2003 12:11 |