Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2007, 20:11
trophus
trophus is offline
Ik had een hele rare droom:

Ik leefde in een hypertechnische samenleving, allemaal plastic en metaal, heel groot gebouw, labyrinth soort van met open plekken met grasveldjes enzo.
En af en toe klonk door de speakers aan t plafond een commando (dingen als zo-en-zo laat in de eetzaal, lunch).
En alle andere mensen waren gemaakt van plastic met lucht er in, soort van ballonnen en die stonden gewoon levensloos stil rond die stad. Overal, in de gangen, op de veldjes, heel vreemd.

En op gegeven moment werd ik gek en rende ik rond en trapte alle ballonnen mensen weg tot ik op een grasveld aankwam en zo'n menspop knuffelde en toe ging opeens de zon schijnen, er was een kleine opening naar de lucht op die binnenplaatsjes

en toen werd ik wakker en lag mn hele dekbed en alles van mn bed af, ik lag nog op mn matras
Oud 28-08-2007, 20:28
Verwijderd
En wat heb je daarvan geleerd, Trophus?
Oud 28-08-2007, 20:46
trophus
trophus is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 28-08-2007 @ 21:28 :
En wat heb je daarvan geleerd, Trophus?
Dat ik volgende keer mijn beddesprei steviger moet instoppen? hihi
Oud 28-08-2007, 20:57
Uice
Uice is offline
Wauw, wat een logische dromen hebben andere mensen. Ik dacht vroeger altijd dat dat alleen in films voorkwam.
Oud 28-08-2007, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef op 28-08-2007 @ 21:57 :
Wauw, wat een logische dromen hebben andere mensen. Ik dacht vroeger altijd dat dat alleen in films voorkwam.
Dat valt mij altijd op, dat mensen echt een verhaal dromen.

Ik droom alleen flarden.
trophus
trophus is offline
Citaat:
Uice schreef op 28-08-2007 @ 21:57 :
hoezo logisch?
trophus
trophus is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 28-08-2007 @ 21:58 :

Ik droom alleen flarden.
ik droom ook flarden, en die vormen een verhaal
Oud 28-08-2007, 20:59
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 28-08-2007 @ 21:58 :

Ik droom alleen flarden.
Op de 1 of andere manier probeer ik mijn dromen 'te sturen'. Dan gebeurt er iets, en dan denk ik, neh, dat moet anders. Ofzo Maar ik vergeet ze na afloop ook altijd weer..
Oud 28-08-2007, 21:00
Verwijderd
Die van mij zijn altijd zo raar dat ik ze meestal niet eens na kan vertellen. Behalve die droom die ik gepost heb hier, dan.
Oud 28-08-2007, 21:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
trophus schreef op 28-08-2007 @ 21:58 :
hoezo logisch?
Jouw droom is echt een verhaaltje. Mijn dromen zijn meestal meer iets als

Ik loop over straat en dan komt er iemand die twee mensen tegelijk is, maar die zit op de een of andere manier ergens in vast en er zijn opeens ook meer mensen achter hem, maar die zijn er eigenlijk niet. Dan ren ik bang weg en kom ik in een gebouw en daar geeft een man mij een vis maar dat mag niet want zo ging het ook in het computerspel. Dan ben ik op het plein en zegt de kabouter allerlei dingen over bomen. Dan word ik wakker.
Oud 28-08-2007, 21:04
trophus
trophus is offline
Citaat:
Uice schreef op 28-08-2007 @ 22:03 :

Ik loop over straat en dan komt er iemand die twee mensen tegelijk is, maar die zit op de een of andere manier ergens in vast en er zijn opeens ook meer mensen achter hem, maar die zijn er eigenlijk niet. Dan ren ik bang weg en kom ik in een gebouw en daar geeft een man mij een vis maar dat mag niet want zo ging het ook in het computerspel. Dan ben ik op het plein en zegt de kabouter allerlei dingen over bomen. Dan word ik wakker.
Ik heb heel lang niet meer gedroomd, sinds ik me weer goed voel heb ik echt heel veel aparte dromen gehad. Best vreemd.
Oud 28-08-2007, 21:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
trophus schreef op 28-08-2007 @ 22:04 :
Ik heb heel lang niet meer gedroomd, sinds ik me weer goed voel heb ik echt heel veel aparte dromen gehad. Best vreemd.
Nee hoor. De manier waarop je je voelt bepaalt vaak of je je dromen onthoudt. Verder droom je natuurlijk gewoon iedere nacht, alleen je vergeet ze vaak weer.
Oud 28-08-2007, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Uice schreef op 28-08-2007 @ 22:03 :

Ik droom ook altijd verhalen, maar die kunnen bijna even logische overgangen hebben als jouw droom Dromen gaat volgens mij vaak associatief en het ene verhaal gaat nogal eens over in het andere.

Ik droom trouwens ook vaak dat ik mijzelf niet ben maar iemand anders, doen anderen dat eigenlijk ook?
Oud 28-08-2007, 21:10
Verwijderd
Ik heb altijd dat ik droom over iemand, een klasgenoot ofzo, en die ziet er dan heel anders uit, maar dan weet ik wel dat het diegene is.
Oud 28-08-2007, 21:11
Missy
Missy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-08-2007 @ 22:06 :
Ik droom trouwens ook vaak dat ik mijzelf niet ben maar iemand anders, doen anderen dat eigenlijk ook?
Heb ik ook zo vaak, twee dagen geleden was ik nog Superman.

Ik heb slaap nodig - veel slaap.
Oud 28-08-2007, 21:14
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik heb niets gedroomd, ik bleef namelijk wakker door een mug. Die mug heb ik niet te grazen kunnen nemen en nu jeukt mn been Ill be on guard tonight
Oud 28-08-2007, 21:15
Verwijderd
Ik ben vannacht lekgeprikt door mugbeest. Heb op hem gejaagd, en een klamboe opgehangen, en toen ging de wekker alweer.
Oud 28-08-2007, 21:26
Verwijderd
Ik heb afgelopen nacht trouwens gedanst en gekletst en gesjanst en gelachen. En dus veel te weinig geslapen
Oud 28-08-2007, 21:31
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Ik sliep bij een vriend in Utrecht en er was veel lawaai buiten dus kon ik slecht slapen en toen ging ik ook veel nadenken en dat is ook slecht voor mijn nachtrust, maar uiteindelijk sliep ik toch nog wel aardig ondanks dat ik om 6.15 op moest!
Oud 29-08-2007, 16:49
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik sliep tot iets voor vier, toen hoorde ik een mug. En ik kon dat kreng maar niet vinden. Dus ik mijn vader de meester-muggen-moordenaar wekken, bleek hij naakt ze zijn. Godzijdank dat het donker was.
Hij trok snel een broek aan, kon de mug niet vinden, en plantte mij toen in de slaapkamer van mijn broer, die momenteel in zeeland zit. Daar heb ik toen tot 9:20 ongeveer geslapen.
Oud 29-08-2007, 16:51
Verwijderd
Afgelopen nacht heb ik geslapen. Vannacht ben ik van plan hetzelfde te doen.
Oud 29-08-2007, 17:01
TopDrop
TopDrop is offline
Haha, hoe was die bijna-naakt-ervaring? ^_^
Oud 29-08-2007, 17:11
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik weet dat mijn vader het snel warm heeft en daar heeft ie een hekel aan dus dan gaat ie maar slapen in zijn nakie. En zijn deur was dicht en hij kon ook niet weten dat ik zomaar binnen zou komen vallen, dus ik vergeef het hem maar.
Oud 30-08-2007, 09:40
Verwijderd
ik had me om 12 uur losgerukt van hte pokeren om te gaan slapen, en na een keer om 2 en 3 uur wakker te zijn geworden, ging om 4 uur de wekker
Oud 30-08-2007, 10:42
Tink*
Tink* is offline
Ik had echt een gruwelijke nachtmerrie.
Oud 30-08-2007, 10:51
Verwijderd
Ik had gedroomd dat ik konijnenhokken moest verkopen maar dat lukte niet, toen kwam ik een leraar tegen en heb ik met een groepje kinderen een dansje voor hem opgevoerd en een sneeuwballen gevecht gehouden en toen kocht die leraar een hok

Laatst gewijzigd op 30-08-2007 om 10:52. Reden: typfout
Oud 30-08-2007, 11:04
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik ben redelijk laat gaan slapen (half 2/2uur) en 's nachts ben ik nog een paar keer wakker geworden. Ik ben net toch maar opgestaan, anders ben ik de hele dag gaar. Ik heb volgens mij niets gedroomd. Ik heb het in ieder geval niet onthouden.
Oud 30-08-2007, 12:34
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Vandaag weer eens naast Vlindertjuh geslapen. Heb thuis wel meer bed + deken, maar vlinder houdt me ook wel warm (maar ze jat wel steeds de dekens)
Oud 30-08-2007, 12:40
TopDrop
TopDrop is offline
Ik moet bij dit soort posts steeds aan een flippende TheCreator denken
Oud 30-08-2007, 12:41
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ik moet bij dit soort posts steeds aan een flippende TheCreator denken
Wie is dat?
Oud 30-08-2007, 12:44
TopDrop
TopDrop is offline
Je moet maar eens wat posts van hem opzoeken op seksualiteit
Oud 30-08-2007, 12:46
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Vannacht in een krap eenpersoonsbed geslapen, samen met een vriendin van me. Ik ben op zich wel gehecht aan ruimte in bed, maar dit ging nog best goed, voel me aardig uitgeslapen.
Oud 30-08-2007, 16:14
Yana
Yana is offline
Mijn nacht was goed, doch kil zonder vriendje naast me. 8,5 uur geslapen maar enkel wakker geworden omdat ik moest plassen en daarna kon ik natuurlijk niet meer inslapen. Ik ging om elf uur naar boven, om 12 uur slapen en werd dus, jawel, om half negen wakker.

Voel me nog steeds moe, maar niet zwaar brak iig.
Oud 30-08-2007, 16:17
TopDrop
TopDrop is offline
Ik had mn raam open laten staan, dus het was vet koud toen ik wakker werd.
Oud 30-08-2007, 16:27
Yana
Yana is offline
Hmpf, mijn raam was dicht en nog steeds voelde het als winter aan toen ik het waagde mijn teen buiten mn bed te steken!
Oud 30-08-2007, 16:29
Verwijderd
Ik heb uitstekend geslapen en werd om kwart voor zeven wakker
Oud 30-08-2007, 16:31
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hmpf, mijn raam was dicht en nog steeds voelde het als winter aan toen ik het waagde mijn teen buiten mn bed te steken!
Het is inderdaad nogal een eenzame koude baggerzomer
Oud 30-08-2007, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Ik heb uitstekend geslapen en werd om kwart voor zeven wakker
Bij mij gaat dat meestal niet samen.
Oud 30-08-2007, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Bij mij juist wel, als ik slecht slaap ben ik daar om kwart voor zeven nog niet mee klaar.
Oud 30-08-2007, 16:33
Yana
Yana is offline
Hoe kunnen "uitstekend slapen" en "om kwart voor zeven wakker worden" samen gaan?

Ennn @TopDrop, mijn zomer is niet eenzaam hoor.. Behalve dan vannacht een beetje. Maar we krijgen vást nog mooie dagen in september!
Oud 30-08-2007, 16:34
Yana
Yana is offline
Citaat:
Haha, dat dacht ik dus ook.
Oud 30-08-2007, 16:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hoe kunnen "uitstekend slapen" en "om kwart voor zeven wakker worden" samen gaan?

Ennn @TopDrop, mijn zomer is niet eenzaam hoor.. Behalve dan vannacht een beetje. Maar we krijgen vást nog mooie dagen in september!
Reken er maar niet op, dan kan het alleen maar meevallen
Oud 30-08-2007, 16:35
Verwijderd
Jazeker, 20 september, de viering van de Grote Dag Der Geboorte Van De Bloem Der Natie.
Oud 30-08-2007, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Nouja, gewoon
eerst val je vlot in slaap, dan slaap je diep en word je tussendoor niet wakker, en uiteindelijk ben je om kwart voor zeven uitgerust, dus dan word je wakker he
Oud 30-08-2007, 16:37
Yana
Yana is offline
Citaat:
Nouja, gewoon
eerst val je vlot in slaap, dan slaap je diep en word je tussendoor niet wakker, en uiteindelijk ben je om kwart voor zeven uitgerust, dus dan word je wakker he
Ja nou, ik snap het principe wel.. maar ik ben zelf zélden om kwart voor zeven echt uitgerust, tenzij ik echt megavroeg in bed lig of zo
Oud 30-08-2007, 16:38
Yana
Yana is offline
Citaat:
Reken er maar niet op, dan kan het alleen maar meevallen
Hoop doet leven!
Oud 30-08-2007, 16:39
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja nou, ik snap het principe wel.. maar ik ben zelf zélden om kwart voor zeven echt uitgerust, tenzij ik echt megavroeg in bed lig of zo
Ik moet echt de grootste moeite doen om om kwart voor zeven op te staan
Oud 30-08-2007, 16:40
Verwijderd
ik deed rond half elf het licht uit. En ik ben ouder dan jullie dus ik heb iets minder slaap nodig
Oud 30-08-2007, 16:41
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
En je kunt natuurlijk ook hebben dat je vriendinnetje de dekens wegtrekt zodat je kunt kiezen tussen kou lijden of opstaan. (deze optie is gebaseerd op eigen ervaringen)
Oud 30-08-2007, 16:42
Verwijderd
Citaat:
ik deed rond half elf het licht uit. En ik ben ouder dan jullie dus ik heb iets minder slaap nodig
Wel één jaar ouder!

(maar ik ga meestal rond 1 uur slapen)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten