Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2007, 17:50
Verwijderd
Auw
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2007, 17:55
Verwijderd
Ik heb mijn rijbewijs gehaald, ik heb mijn rijbewijs gehaald, ik heb mijn rijbewijs gehaald...! Was bijna gezakt op een voorrangsfout (stomme treuzelende fietser die ik voor had moeten laten gaan), maar ik maakte de fout heel voorzichtig dus dan kon het nog wel. Woei!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 18:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik heb mijn rijbewijs gehaald, ik heb mijn rijbewijs gehaald, ik heb mijn rijbewijs gehaald...! Was bijna gezakt op een voorrangsfout (stomme treuzelende fietser die ik voor had moeten laten gaan), maar ik maakte de fout heel voorzichtig dus dan kon het nog wel. Woei!
Wauw, gefeliciteerd!!

(Passende smiley )
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 18:20
Yana
Yana is offline
Scholieren.com klassiek, lang leve de angst voor veranderingen

En ik ga het mooi hier op houden ook

En verder voel ik me vandaag een vreetzak, terwijl ik objectief helemaal niet zoveel gegeten heb. En ik was weer afgevallen, hihi. maar ik mag dat niet "hihi" vinden, want het is slecht en niet wenselijk en blah. Ik haat mn eetdagboek nog steeds, en ik wil een vreetbui want er is zoveel dat ik wil eten, maar ik wil eigenlijk helemaal geen vreetbui want dan ga ik me weer mega mega mega slecht voelen. En ik begin veel te veel zinnen met "en" .

En baby'tjes zijn lief, ik werd helemaal vrolijk van dat lieve kleine baby'tje met mega grote blauwe oogjes. Ze was zo schattig! <333 Ennn ik ga op dansles en das ook leuk Maar helaas blijft eten kut. Vrijdag naar de psych.. laat me stoppen met dat dagboek, alsjeblieft!
Oud 29-08-2007, 18:58
Verwijderd
Citaat:

Morgen weer therapie en ik weet nog niet of ik wel weer de goede kant op wil. Wil ik wel voelen, verantwoordelijkheid nemen en in beweging zijn? Ik wil vooral dat het (?) ophoudt. Ik verlang naar stilstand, naar niks, naar grijs en grauw en leeg en overzichtelijk. Ik doe tegen m'n verlangen in wel m'n best om weer voor mezelf te zorgen; douchen, gezond koken, genoeg slapen, m'n omgeving leefbaarder maken, maar ik doe het niet met overgave.
Ik geloof er niet in en ik wil niet, maar ik wéét dat ik weer aan de slag moet.
Nu moet ik de deur uit om te gaan eten met m'n vrienden en naar een optreden te gaan, maar ik wou dat ze allemaal doodvielen (of ik, dat is wat minder moordlustig). Ik wil vooral zélf bepalen wat ik doe, ik wil huilen, lachen, boos zijn en slapen als IK dat wil.

Herkenning .

OT: Ze heeft niet gebeld, en los van of ik wel of niet wilde/durfde te praten valt het me tegen.
Vergadering is alweer voorbij en ik voel me leeg. Zou wel kunnen. Maar waarom precies?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 18:59
Verwijderd
Hmm, ik mis het forumgeel wel een beetje, het lijkt ook allemaal wat onoverzichtelijker maargoed het went vast wel.

Vandaag was wel ok. Deed weer wat liever tegen m'n vriendje. Verder heb ik gigantische shopdrang en heb ik zin in zondag.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:07
Verwijderd
Voor het eerst sinds 3 maand weer getraind, en vanaf dinsdag elke dag 32 km fietsen.
Valt wel even tegen. Ben dood op. Slaap weer slecht 's nachts. Hmm..
Nee blijf wel netjes de lessen nog volgen..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ik mis het forumgeel wel een beetje, het lijkt ook allemaal wat onoverzichtelijker maargoed het went vast wel.
Je kunt hem op geel instellen? (Links onderaan de pagina.)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
gewoon even wennen.
Dat verandert niets aan de felle kleuren, de opmaak en de onoverzichtelijkheid door het grote aantal kleurtjes, woordjes, knopjes, icoontjes, enz. Ik krijg er iig hoofdpijn van. De gele versie is in alle opzichten een stuk rustiger.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:27
Lautitia
Lautitia is offline
Godverdommeeee ! Waarom gaat die klojo nou ineens zitten whinen, wie denkt 'ie wel dat ie is?! Als ze allemaal zo ontzettend kortzichtig zijn, is het gedoemd nooit meer goed te komen. Godverdommeeee !
Oud 29-08-2007, 19:40
moon
moon is offline
Geel ingesteld ziet er in ieder geval beter uit.

Ik ben pissig op 't moment omdat het verzorgingshuis waar ik vrijwilligerswerk doe, mij vandaag alleen liet met en huilende vrouw. Het was verdomme hun verantwoordelijkheid!!!! Wat moest ik met een huilende vrouw die zich ronduit beroert voelde en naar huis wilde? ik mocht haar niet naar huis brengen, dat moest de verzorging doen. Leuk dat die verzorging dan niet op komt dagen. Ik ben vrijwilliger oké, ik hoor niet opgezadeld te worden met dit soort verantwoordelijkheden!!! Het voelde gewoon rot, die vrouw zien huilen, niks kunnen doen en zij mij maar wanhopig aan kijken. Damn wat een @%*&#*# die daar werken!!!
Oud 29-08-2007, 19:46
Verwijderd
Een hart dat schreeuwend zweeg,
Dat steeds meer verlangde naar de warmte van je wang
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 19:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, m'n mentor belde en gaf me een nummer door van een meisje uit m'n groepje die "genoeg plek had voor iedereen". Ie, dan zou ik daar misschien wel kunnen slapen. Oh, het is volgens mij best een goede mentor.

Nu alleen nog durven bellen. Ach, telefoonangst, ga toch weg.

Edit: Puh, ze neemt niet op.. Maar voicemail, agh! Dus nou heb ik maar een smsje gestuurd waarom ik heb gebeld. Zucht.

Laatst gewijzigd op 29-08-2007 om 20:08.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 20:21
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ook ik heb het maar weer snel terug op geel gezet. Ik vind de nieuwe layout ook erg kil. Maar misschien is het wel gewoon wennen.. don't know.

Morgen naar de huisarts.
A. voor uwv gedoe
B. om te vragen of ik voor een bepaalde ziekte doorverwezen kan worden, om te kijken of ik dat heb. Alleen ik ben zo enorm bang dat hij denkt dat ik me dat aangepraat heb. Dus weet niet hoe ik dat moet aanpakken Denk dat ik zo maar even iemand van hier een berichtje stuur.
Oud 29-08-2007, 20:34
Verwijderd
Pfff, mn moeder praat in ieder geval weer met me.

Morgen wéér met een van de honden naar de dierenarts, nou heeft ie weer een bult in zn nek van de inenting.. Zucht, arme beestjes.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 20:40
GeleBloem
GeleBloem is offline
Uitnodiging gehad voor gesprek bij UWV. Ik kan dan niet, maar durf niet zo goed te bellen dat ik alleen op maandag kan Tweede dag stage achter de rug en ik leef nog. En ik heb geen zin om na te denken, op de automatische piloot is ook vol te houden
Oud 29-08-2007, 20:43
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Pfff, mn moeder praat in ieder geval weer met me.

Morgen wéér met een van de honden naar de dierenarts, nou heeft ie weer een bult in zn nek van de inenting.. Zucht, arme beestjes.

Zo'n bult is normaal gesproken normaal. Komt door de ophoping van vloeistof. Kan best zijn dat die bult morgen gewoon weg is.
Oud 29-08-2007, 20:45
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jaa, ik heb een slaapplekje! Het meisje klonkt heel aardig, ze nam niet op omdat ze aan het sporten was. Haha. We smsen en bellen nog over hoe laat ik maandag naar haar toe ga. Yeah, het lijkt me gezellig en haar ook geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 21:04
Nijn*
Nijn* is offline
Net een halfuurtje terug van L. en jezus het is gewoon echt pikkedonker en de straatlantaars waren nog niet aan ?! Het was heel gezellig, samen lekker dvdtje gekeken en bij haar gegeten wat ook heel erg gezellig was want haar ouders zijn echt zo tof! Nu weer thuis en ben toch wel erg moe. M'n boek is uit en het was zo mooi maar baal toch dat het nu na 400 pagina's ineens over is
Ga zo maar weer eens vroeg slapen en morgen naar de stad, m'n broek ruilen.. Hmpf, kan dat niet gewoon in één keer goed gaan: een broek kopen? Nja,, ik moet niet zeuren.
Oh en de school is gemeen geweest: ze hebben mij en J. uit elkaar gehaald, wat ik me opzich wel kan voorstellen maar wat wel heel erg kut is
Hmm.. vakantie, ik wil nog niet naar school!
Oud 29-08-2007, 21:21
Joopiedegekste
Joopiedegekste is offline
Citaat:
Zo'n bult is normaal gesproken normaal. Komt door de ophoping van vloeistof. Kan best zijn dat die bult morgen gewoon weg is.
Je moet proberen de vloeistof in te masseren, heb er ervaring mee omdat wij een paar weken geleden een hond hadden die elke dag injecties moest hebben. Zo'n bult ontstaat overigens vaak wanneer de injectie te snel is toegediend (te snel ingespoten dus)

OT: I moet toch mar proberen positief te denken, wat vandaag aardig ging. Ingeschreven bij een uitzendbureau en nu maar wachten en misschien verderkijken tot ik wat hoor of zelf besluit te belen als het te lang duurt. Toch is het erg wennen geen zekerheid te hebben terwijl iedereen zijn ding doet
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 22:29
kroot
kroot is offline
morgen naar ziekenhuis voor controle. En ik moet misschien over een paar weken op de KAM het jeugdorkest dirigeren Nu alleen nog veel oefenen en overwicht krijgen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 22:34
Verwijderd
wegens vermoeidheid het forum even op klassiek gezet. Bah, ik lijk wel debiel dat ik aan zon verandering dan weer niet kan wennen ofzo. Heel gek. Ik lig nu in een bed in Gorkum terwijl ik ook naar IOS of Wolter Kroes had kunnen staan luisteren. Maar ik ben zo moe. Maar ik weet in ieder geval hoe dat komt: mijn lichaam heeft maar 50 procent energie van wat het kan. Ik ben gisteren door een arts doorgemeten en doorgelicht, en mijn darmen werken niet goed, problemen met mijn gal en met het zogenaamde chakra 2. En daarom val ik ook maar niet af. Het heeft dus godzijdank wel een reden. Nu krijg ik pillen en poeders en hoop dat het wat doet. Maar ik ben dus in Gorkum, en daar heb ik een vriendin geholpen met het werven van sponsors voor haar stichting. Maar getverdemme, wt een omhooggevallen mensen hier allemaal op die borrel. Arrogant tot op het bot en kijken je aan als oud vuil. Sorry, maar echt, wat een volk. Maar ik heb Bert weer gezien en daar word ik gewoon blij van. Maar dat telefoontje waar ik stiekem op wachtte..dat is nietgekomen. Oh...dus toch verliefd...En dat wil ik niet want ik ben over exact twee weken weg en er zijn nog zoveel andere mensen waar ik mischien ook wel op verliefd kan worden en en en en en ik had mannen gwoon afgezworen voor het komende jaar. En dan toch gegerepen worden....
Met citaat reageren
Oud 29-08-2007, 22:43
moon
moon is offline
Gesolliciteerd!!! eng!!
En verder voel ik me eenzaam zonder duidelijk aanwijsbare reden.
Ja en ik ga veeeeeeeeeeel te laat naar bed. Ik moet morgen weer vroeg op, dan ben ik dus echt weer een zombie. En tot slot ben ik in een vage bui vandaag en ik post ook zoveel en dan nog zonder inhoud ook. weet niet waar ik last van heb.
Oud 29-08-2007, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Yeah, weet ik ook wel, maar hij zit er al een week.. Vandaar. Dierenarts wilde m ook gewoon even zien. Duss

Nu, moe. Weer te laat.. Morgen naar mn oude middelbare school om voor mn zusje keuzeuren in te vullen omdat ze ziek is. Als ik niet uit de ictruimte word geschopt
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Godverdommeeee ! Waarom gaat die klojo nou ineens zitten whinen, wie denkt 'ie wel dat ie is?! Als ze allemaal zo ontzettend kortzichtig zijn, is het gedoemd nooit meer goed te komen. Godverdommeeee !
Die klojo krijgt dus de wind van voren van mij.

En voorbereiden op je opa zn dood is een bitch
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 09:44
Nijn*
Nijn* is offline
Hmpf, weer te laat gaan slapen, want ik moest toch nog even de finale van project catwalk kijken en nog even in mijn nieuwe boek lezen en en en.. Wat erin resulteerde dat ik vanochtend weer niet wakker te krijgen was. En er liggen weer allemaal van die kleine kut klusjes op me te wachten, de rotzooi in mijn kamer wordt weer groter (hoe krijg ik dat toch steeds weer voor elkaar?) en ik ben te lui om iets te doen. Aaaahrg mens!!
Oud 30-08-2007, 10:15
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Voel me beter dan gister, lag gewoon om half 11 in bed gister.
Moet over 3 uur weg, ruim 4 uur reizen, een rot reis met rot overstappen.
Maarja, ik plan het ruim, dan maar tussendoor ergens een half uur wachten

Morgen naar Centerparcs, hoop dat het dan over is. Anders kan ik niet zwemmen daar en het zwembad blijkt erg mooi te zijn. En we gaan nog badmintonnen op de binnenbaan. Zegt m'n vriend zo, vergeet niet je sportspullen mee te nemen? Wat voor sportspullen...? Dus ik gister nog sportschoenen gekocht, moest ik al heel lang hebben, en nog een sportbroek... Maarja, nu kan ik er ook even mee vooruit.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 10:21
Roosje
Roosje is offline
Oeeh Dunya & Desie. <3 En over een uurtje moet ik weg... dan kan ik er best nog eentje kijken. (a)
Oud 30-08-2007, 10:36
coopergirl
coopergirl is offline
heb er een nieuwe lekkage bij... ik dacht dat het mijn wasmachine is... Blijkt het al die tijd de douche te zijn... Als iemand zich boven doucht, loopt het water langs mijn keukenmuur naar beneden. Heb hier 1,5 jaar geleden ook al over gebeld.. En degene die er voor mij woonde ook al... Ik vind het steeds kutter hier gvd.
De lekkage in mijn slaapkamer heeft hij ook nog niet verholpen. Daarom heb ik die hele wand ook nog maar niet overnieuw gesaust Ik baal hier zo van, alles komt in één keer. Ik word er panisch en paniekerig van.
Heb een halve fles cillit bang vloeibaar in de afvoer gespoten, misschien is de doucheleiding verstopt. Zo niet, moet ik mijn huisbaas bellen en heb ik weer een maand paniek in mijn hoofd.
Oud 30-08-2007, 10:42
Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn laatste week vakantie en ik moet de hele week werken. Maandag de hele dag gewerkt, de rest van de week van een tot zeven. Gelukkig alleen vanmiddag nog en dan zondagochtend pas weer.
Gisteren weer meegetraind. Iedereen is echt zo aardig. We gingen dit keer meer rekken en ik kreeg wat meer uitleg. Ze moeten wel geduld met me hebben, ik kan al die bewegingen niet zo snel. En als ze het voordoen zie ik vaak nog niet wat ik moet doen, ik moet echt stap voor stap uitgelegd krijgen.
Op het einde moesten we allemaal in een kring gaan zitten, en wees de trainer twee mensen aan die een soort tikkertje met elkaar moesten doen. Eentje verdedigde, de andere moest proberen aan te vallen. Toen moest ik dat samen met B. doen, dat vond ik toch wat minder. Gelukkig lacht niemand elkaar uit. Het was wel grappig. Iemand zei dat iedereen met me wilde ruilen, want zo'n kans om B. aan te vallen (hij mocht niks terugdoen) krijg je niet vaak. Toen zei de trainer dat ik op dat moment ook wel met iedereen wilde ruilen, en dat was ook zo
Ik heb eigenlijk helemaal geen spierpijn, terwijl R. al de hele week zegt hoeveel pijn het vandaag wel niet zou doen. Hij zou de stoel van de kassa bij de deur zetten en me dan naar de kassa rijden Ik heb wel weer pijn in mijn heup. Hopelijk komt dat alleen van gisteren en is het morgen over, want als het weer terug komt moet ik straks weer naar de fysio.

Ik moet gewoon al bijna naar de universiteit. Eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in. Ik vind het doodeng. Ik ken niemand, ik ken de weg niet. Ik zie er heel erg tegenop terwijl de studie me zo leuk lijkt.

ik ben moe en verdrietig, en ik weet niet waarom.
Oud 30-08-2007, 11:40
Redhair
Redhair is offline
Vandaag had ik eigenlijk introductie. "Op de fiets, geen sieraden om, handdoek en droge kleren mee en schoenen met ruwe zolen aan". Dat klinkt heel kut en ik ben blij dat ik naar de psychiater moest om te kijken of ik de ritalin wil houden en ook nog naar mijn maatschappelijk werker moet. Ik houd de ritalin, maar wilde wel mijn dosis verhogen of vaker op een dag nemen. De psych vond het goed, ik moest zelf maar uitzoeken wat mij de beste dosering leek.
Vandaag gaan mijn moeder en broer op vakantie, eindelijk. Vorige zomer kon de vakantie niet doorgaan omdat er geen verzorging voor mijn vader was, in de herfst ging de vakantie niet door omdat mijn vader besloot om op hun vertrekdag en mijn moeders verjaardag dood te gaan. Nu gaan ze eindelijk. Best raar, de vorige keer ging mijn vader dood, de keer daarvoor, toen mijn moeder, broer en ik naar noorwegen gingen stierf mijn oma toen we drie uur in noorwegen waren, wie gaat er nu dood?
Morgen school, oh hell. Ik weet het niet hoor, ik ben zo bang. Ik moet mezelf echt dwingen. Leef als een normaal mens. Ga elke dag naar school, daarna uurtje werken, vroeg naar bed, vroeg op. Het leven waar ik zo'n hekel aan had, vooral in mijn drugstijd. Gewoon doen, niet zeiken. Je leven vergooien is zonde.
Oud 30-08-2007, 12:42
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Gisteren was supergezellig. Al zakte ik aan het eind van de avond wel weer een beetje in. Terwijl ik de hele dag uitzinnig vrolijk was geweest. Wel heel tof dat ze dan allemaal los van elkaar naar me toe komen om te vragen of het wel gaat. I <3 mijn vrienden.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 13:27
indigo
indigo is offline
En toen kwam ik terug en toen was s.com ineens niet meer geel . Verder is B. lief maar jeetje hoe wéét ik nou of ik verliefd ben zeg. Ik wil zo graag. En hij is echt te schattig en nouja. We vermaken ons wel . Nu moet mijn L. wel even mijn beste vriendinnetje blijven want ik wil haar ook niet kwijtraken maar zo groeien we wel een beetje erg uit elkaar. En ik moet zin krijgen in dit weekend en - ojee ik moet zo weg.
Oud 30-08-2007, 13:38
Verwijderd
Tjeempie, ik ben moe, al de hele dag en ik baal ervan. Hoe komt het nou weer, door gister, word ik zo moe van één huilbui? Slaat toch nergens op. Bah.
Straks eten en naar de film met de groep, geen zin, ik wil slapen. En ik hoop dat R. nog belt straks.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 14:26
Steleto
Steleto is offline
To whom do I owe the biggest apology?
No one's been crueler than I've been to me.

And
I'm sorry to myself.
My apologies begin here before everybody else
I'm sorry to myself.
For treating me worse than I would anybody else.
I'm sorry to myself.
My apologies begin here before everybody else
I'm sorry to myself.
For treating me worse than I would anybody else

Mijn introductie blijkt al de hele week bezig te zijn...en dan bellen ze waar ik blijf. Euh, pardon? Júllie hebben me geen brief gestuurd. Nu kan ik nog net de afsluiting meemaken vanavond en dit weekend mee op "kamp". Wel of niet meegaan? Ik heb er zo'n gruwelijke hekel aan en denk dat ik ook wel zonder dat weekendje weg contacten kan leggen...maar het zou heel normaal en aardig zijn om wél mee te gaan. Nee, ik wil niet. Ik wil de controle niet uit handen geven, ik wil niet voor m'n eigen eten zorgen (voedselallergie) terwijl anderen dat niet hoeven, en ik wil al helemaal niet met anderen op één kamer slapen.
Zou het ook goed kunnen zijn om de controle/organisatie even uit handen te geven? Zelf ga ik er namelijk toch niet echt goed mee om. Maar wat als iemand ziet wat ik gisteravond gedaan heb?
Twijfels, ik denk ik extremen. Het is óf allemaal zwart en vervelend, of allemaal "goed voor me".

Grenzen? Wensen?
Waar ben ik mezelf kwijtgeraakt (dat weet je best) en hoe vind ik mezelf weer terug? Wat is nu wijsheid?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 14:33
Verwijderd
@Steleto: Ik ben ooit ook op introductiekamp geweest, moest toen ook voor mijn eigen eten zorgen, samen met nog twee of drie anderen. Helemaal alleen zou je dus nog niet eens hoeven te zijn. En er was niemand die zich er druk over maakte oid.
Als je niet wilt, moet je het niet doen, maar laat je niet door zulke relatief eenvoudig op te lossen dingen ervan weerhouden...dan neem je jezelf zoveel dingen af...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 15:12
TheCreator
TheCreator is offline
Liefde, genegenheid, sex zijn zo vanzelfsprekend voor anderen. Maar voor mij heel heel heel ver van mijn bed.
Ik zie jongens en meisjes die die liefde en genegenheid en onbezonnen sex wel met elkaar mogen ervaren.
En ze zijn 10 jaar jonger (zoniet nog jonger) dan mij.
Hoe zou jij je voelen als je het allemaal niet had? Ik denk dat de meesten het zich niet kunnen voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 15:14
TheCreator
TheCreator is offline
Mijn shcildklieren waren goster zo opgezet, het deed bijna pijn. Moet meer water drinken lijkt me.
Ik weet wel waardoor mijn schildklieren zo zijn opgezet. Mijn lichaam is natuurlijk druk bezig afvalstoffen uit het lichaam te verwijderen (wat goed is)
Koppijn bij opstaan, alsof ik een tijd niet heb geademd. Alsof mijn hoofd is half is gekookt

When does the hurting stop?
Ik ben toch niet geboren om te lijden? Dat kan niet. Dat Geloof ik niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 16:08
Verwijderd
Haha, mijn vriendje is afgestudeerd Ein-de-lijk, hoef ik me daar niet meer druk over te maken. Ik verveel me helemaal het leplazarus hier thuis, heb niks te doen. Heb een songtekst geschreven, stukje getypt van mn verhaal, met de sims gespeeld, geforumd, oven schoongemaakt.... en ik vind niks echt leuk. En dat terwijl ik van dit soort dagen eigenlijk heel erg houd (ja als ik het druk heb zeker, pfft).
Anyways, iemand dus nog een idee wat ik kan doen? Anders ga ik weer televisie kijken ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 16:26
Verwijderd
Pfrlt. Gezegd. Maar of het helpt? Het is in ieder geval van mijn hart. Blegh.

Let me stay tonight, let me teach you to cry
You can teach me to love..
Nobody warned me about being alone.

And when the rain comes down, I don't know whether I should hide or go.
And I'm thinking about another way and I'm facing a lie.
While I'm feeling we should have tried..
And I'm running and running, but I don't fit in any place
And I'm diving, and diving..
All I needed was 10 minutes of sleep...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 16:32
Yana
Yana is offline
Vandaag kreeg ik het niet voor elkaar om wéér te vragen of ik mocht komen eten. En dus moet ik nu alleen beslissen en twijfel ik nu gewoon maar weer even door. Niet eten, wel eten, wat eten, hoe eten, mag niet eten, nooit meer eten, morgen eten, straks eten? Ik straf mezelf voor fouten die niet eens gemaakt zijn.
Oud 30-08-2007, 16:43
Joopiedegekste
Joopiedegekste is offline
Ik denk toch dat ik misschien wel een zware depressie heb. Ik zit er ook eigenlijk helemaal doorheen met alles. Toevallig stond er in de krant dat er komende maand cursussen zijn om depressie te voorkomen oid, ik denk dat ik me daar maar voor opgeef.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 16:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Nog 1 dagje werken (5 uur en 15 minuten). Komt goed dus, zelfs als het twee vervelende clienten zouden zijn. En dan zit het vakantiewerk er ook meteen op. Het is wel goed zo, ik had het ongeveer wel gehad, maar de centjes zijn natuurlijk wel welkom. Eerst weer een paar weekjes wennen aan school, en dan - als ik tijd over heb - eventueel maar eens bellen om te vragen of ik ook als invaller aan de slag kan.
Het rare gevoel in mijn buik blijft, en ik kan nog steeds niet echt zeggen waar het nou door veroorzaakt wordt. Heel vervelend, vooral omdat Vriendje ook nog eens een enorm depri bui heeft. Zo erg is het nog nooit geweest, en ik probeer hem te helpen waar ik kan, maar daardoor maak ik het voor mezelf alleen maar erger.
Ik heb het gevoel dat ik nog heel veel moet doen, maar nu ik hier zit kan ik helemaal niet zo veel bedenken. Raar... Eens denken... Voor een vriend nog een cadeautje inpakken en een ander cadeautje bedenken (en kopen), stofzuigen, strijken (alle vakantiewas, veeeeel dus), verlanglijstje maken, boodschappenlijst voor de verjaardagen maken, kaartje sturen naar Polen, inlezen voor het komende semester. Hm, valt echt mee dit.
Vandaag op school even bij de afgeschreven-boeken-verkoop rondgeneusd. Ik ben nu 4 interessante studieboeken rijker voor in totaal EUR 2. Niet verkeerd, lijkt me .

En ik ben nog steeds verslaafd aan 1973 van James Blunt. Geweldig liedje.
En net als een paar anderen kan ik voorlopig nog niet echt wennen aan het nieuwe forum, zelfs in de klassiek gele look.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 17:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zo, eindelijk m'n vakantieverhaal op m'n LJ gepost en verder bijna alles van m'n to do lijstje gehad. Ik moet alleen m'n ogen nog op laten meten want ik kwam er in de vakantie achter dat ik toch wel erg slecht zie. Laatste keer dat ik ze op liet meten (met kerst) zag ik nog genoeg maar vond ik het toch vaag). Als er nou weer niets uitkomt misschien toch maar eens naar de huis/oogarts ofzo. M'n vriend ziet zonder lenzen zowat nog beter dan ik dus het is echt niet goed lijkt me. Heb alleen geen zin in al dat gedoe Morgen ook naar de longarts, het ging een hele tijd goed maar nu alweer een hele week kut. Heb gigantisch last van hooikoorts ofzo, m'n neus zit dicht en jeukt als de pest. Ben benieuwd wat het morgen wordt. Maandag weer naar school en heb er nog niet echt zin in, begint wel een beetje te komen. Ben bang dat ik m'n vriend dan veel minder ga zien en dat hij of ik geen tijd heeft ofzo. Hoop dat we elkaar graag genoeg zien om genoeg tijd voor elkaar vrij te maken maar de dingen die hij de afgelopen dagen tegen me zegt bewijzen dat het wel goed zit. Zaterdag en zondag zijn we nog lekker samen en maken we er samen een mooi weekend en afsluiting van de vakantie van!
Oud 30-08-2007, 17:39
Verwijderd
Zie je wel, no matter what, ik kan het best. Pijnlijden de gekste, but the will of making a dream come true is stronger than the pain.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 17:53
moon
moon is offline
Ik ben echt alles en iedereen zo zat, mezelf nog wel het meest...maar de buitenwereld ook. Ik irriteer me werkelijk overal aan, alles maakt me gefrustreerd en boos. "doe toch normaal" schiet er steeds in mijn gedachten....terwijl de mensen precies het zelfde zijn als een maand geleden en toen vond ik ze normaal. Nu vind ik niks meer normaal. Alles is reden tot ergenis. Ik heb er mezelf alleen maar mee. Tegelijkertijd raak ik van het minste of geringste in paniek en wil ik wegvluchten. En het ene moment huil ik tijden lang en het andere moment is het volledig leeg van binnen en is het net alsof niets mij nog wat kan schelen. Ik zou het liefst dood gaan. Ik ben zo labiel als de pest en ik voel me verward. Op deze manier trek ik het niet meer.
Oud 30-08-2007, 17:59
Nebel
Nebel is offline
ik kan echt niet leven zonder haar...
ik ben een wrak, een en al verdriet
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 18:17
Verwijderd
Vandaag een zéér wisselende stemming gehad, lunch was uitermate ongemakkelijk (wat ben ik toch een muts op sociaal gebied ) en ik ben nog steeds niet gebeld.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 18:29
Verwijderd
Fuck die domme simpele mensen.
Wat een idioten!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 18:33
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Fail @ zenuwen. Jezus waar máák ik me weer druk om.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten