Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beter zoek je uit of je Newsgroups kan doen: www.binaries4all.nl Ff doorbijten, maar dan heb je wel wat. |
![]() |
|
Ik heb opgeruimd en ging lunchen in de stad. Daarna nog even koffie drinken in de Balie waar ik Patrick Jumpen spotte en een neger kwam vertellen dat Pat m'n friend wel zag zitten, oh la la. 's Avonds heb ik ook a New York Minute gekeken met 00t maar dat werd me wel iets teveel na Pledge This en Material Girls van afgelopen zaterdag,
![]() ![]()
|
nou net als iedereen heb ik newyork minute gekeken HAHA en met een mattie in mn huis zitten kletsen over dat alle mensen hoeren zijn en daten stom is en zo. Best gezellig. Nu zit ik op mijn werk
![]()
|
Gisteren heb ik Tideland gekeken. Wat een rare film zeg, maar wel cool. Denk niet dat ik 'em snel weer ga kijken.
Nu ben ik in dubio of ik me wel of niet ziek zal melden voor mijn werk. Ik ben behoorlijk verkouden, maar voel me verder prima. Maar het is niet ideaal om de hele tijd staan te snotteren en hoesten als je koffie's moet maken + dat je bonussen krijgt als je je niet ziek meldt (150 eu ofzo en elke dag dat je ziek bent gaat er 50 eu af ![]() Weheheheh ![]()
|
Och hemel, SORRY HOOR terror koekjezz lovestory deel 23049.
MIJN mongooltje snapte mijn subtiele dumppogingen niet en nu is hij ontslagen en komt hij gezellig naar ons frisse Rotterdam. Crisis. Ik vind het wel leuk eigenlijk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Vandaag kwamen twee studenten van de TU Wageningen aan de deur want ze deden mee aan een ruilactie als onderdeel van een vast fascinerende intro week, dus uuh ja heb ik ze een fotolijst gegeven ha ha en ik kreeg er iets even nutteloos voor terug, namelijk een notitieblokje
![]() Ik ga nu roken en roddelen en daarna eten !!
|
er was te weinig werk dus most ik eerder weg, normaal chill maar deze maand veel te weinig gewerkt dus had gehoopt nog wat extra uren te kunnen draaien. oh en vanavond voor het eerzst in een week weer eens bier en joints nuttigen. goede voornemens tot op het bot.
|
gister naar een feestje wat eigenlijk niet zo boeiend was, maar er waren wel hele aardige belgen
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ot: ik heb de hele week gewerkt en ik wilde eigenlijk gaan kappen omdat er geen zak aan was maar vandaag had ik het ineens bizar druk en toen was het wel ok dus ik blijf toch maar. nu wacht ik tot er iemand gaat koken maar ik zie het nog niet gebeuren en ik heb hongerrr!! straks maar eens de puinhoop van de hele week opruimen en daarna voor de buis hangen onder het genot van martini, denk ik.
|
Verwijderd
|
Wie de prachtige reactie van Hans Teeuwen wil bekijken : Link!
|
![]() |
|
ja tering serieus, Hans Teeuwen nam ze echt volledig in de zeik, terecht inderdaad. stel huppelkutten die denken dat ze de waarheid in pacht hebben. wat is dat toch met die gelovigen die denken dat ze doodgaan als ze beledigd worden? Hans Teeuwen had ze goed tuk, zoals dat spreekwoord luid(t? whtvr).
ontopic: ik kijk nu planet terror en hij is gaaf ![]()
|
ben ik de enige waarbij die vastloopt op de helft?
edit: ah nu deed ie hget wel. gruwelijk, wat een ontzettend trieste mutsen. erg mooi om te zien hoe ze probeerden hem klem te lullen met hun opmerkingen van een brugklas-niveau.
Laatst gewijzigd op 31-08-2007 om 19:16. |
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteravond had ik een bootfeest en dat was ehh minder tof dan vorig jaar maar alsnog wel te doen, teveel gedronken en daarna wilden we naar tivoli maar dat was vol ofzo. Nauwelijks geslapen want ontieglijk verkouden en daarmee ook Scarlett wakker gehouden en ja, weer lekker vroeg op en nu is de introweek afgelopen en ben ik toe aan vakantie.
|
![]() |
|
Ik heb gisteren 'Capote' gekeken bij moya met nog een vrind en het was gezellig en de film was vrij goed. Vandaag komt mijn vriendin en komen mijn ouders dus eerst nog eens wat opruimen en poetsen lolz
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik werd vanmorgen wakker gezongen door mijn ouders en mijn vriendje maar stiekem was ik al eerder wakker gesmst. Toen kreeg ik een iPod met 30 fucking GB, een weekendje Parijs, kaartjes voor iets in het theater (mag ik zelf uitkiezen wat), een pokerset enenenenen, nouja eh, ik ben dus lekker jarig en nu ga ik taart eten, ajeto!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb net een paniekaanval gehad toen ik de auto niet aan de praat kreeg en vast kwam te zitten in het hele kleine opritje (20cm aan beide kanten vd auto). het resultaat is een kras op de auto, een boze papa en een jankende marijke. hoezee
![]()
|
Verwijderd
|
donderdag ging ik uit en heb ik dronken oninteressante verhalen tegen uuuf verteld, en ook tegen de rest van de aanwezige mensen waarschijnlijk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben net wakker want gisteren ging ik naar een acid/breakcore/dubstep feestje en ik was bezopen en er tering want zijn er plots veel hippe mensen op zo n feestjes die helemaal beheerst zijn.
|
ik heb geen reet gedaan want ik slaap snachts niet door hoestbuien dus nu ben ik chagrijnig en moe en heb dat net op mn vriendje afgereageerd hoera.
ik ga satc kijken en straks nog boodschappen doen en vanavond met een vriendinnetje eten.
|
Ik ging gister voor het eerst naar school en dat was leuk en een super leuk groepje, komt dus wel goed de komende paar weken.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb gisteravond van 8 tot 11 geslapen, daarna gekookt. daarna om 2 uur weer gaan slapen. vanmorgen om 11 uur wakker geworden, van 2 tot 4 weer geslapen, en nu heb ik hoofdpijn
![]() ![]() |
![]() |
|
vanmorgen uitgeslapen tot 1 uur na een redelijk leuk feestje. daarna de hele dag laguna beach marathon gekeken
![]() ![]()
|
Ik ben nu officieel verhuisd naar Oegstgeest en dat is cool, want de kamer is bruut en groot, en m'n beste vriendin heeft ook een kamer gevonden in de buurt en gisteren bleef ze slapen en heb ik haar een cursus britcoms gegeven en nu is ze ook verliefd op Dylan Moran en The Mighty Boosh.
Donderdag avond nog naar Trail of Dead geweest in de patronaat en daar zag ik Relic Delic en Escapism en dat was ook wel gaaf en toen gingen we nog wat te eten halen bij de burger king en dat duurde fukking lang en toen moesten we rennen met onze shizzle en ik liet een spoor van cola achter, want m'n beker was omgemieterd. En daarna voor het allereerst naar oegstgeest gefietst en dat viel me harstikke mee, want dichterbij dan ik dacht. Yay! ![]()
|
Verwijderd
|
Al mijn vrienden zijn de stad uit dus ik probeer me nu al in mijn eentje twee dagen te vermaken- en dat gaat best aardig.
Vanochtend ben ik in een actieve bui op de racefiets naar Adorp en Aduard gefietst (ja je moet toch wat he), verder de hele dag gelezen, gecomputerd en broodjes bapau gemaakt (goed gelukt) en net nog een stoel bij het grofvuil vandaan geplukt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |