Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb net een strip gelezen van Dolcett, die me aangeraden werd door iemand in de kroeg, en nu ben ik misselijk. Damn. Het gebeurt nooit dat ik stop met een film kijken/een boek lezen omdat het me te erg wordt, maar dit.
|
Ik heb vanochtend gewerkt en 's middags had ik een personeels-uitje. Was wel gezellig. Ben nu wel een beetje moe. En morgen gelijk alweer hard er tegenaan, d.w.z. tot half 6. En 's avonds weer meedoen aan een damtoernooi in Rotterdam.
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dank je wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, ik was 2 weken geleden gebelt door het uitzendbureau om vandaag te werken van 7.30 tot 16 uur. Toen belde ze vorige week het veranderd was in 12.30 tot 21 uur.
Maar toen ik om 12.30 aankwam op mijn werk hadden ze gerekend op 7.30 ![]() Maar ok, ik heb dus gewerkt. Het was een zware afdeling en een mevrouw zat van 12.30 tot 19 uur geluiden te maken als een zeehond, echt keihard ![]() ![]() |
![]() |
|
Wat was je OMG-moment?
Gisteren hadden we een housewarming party mijn OMG moment was vanmiddag om 12.30 uur, toen ik mijn bed uitkwam, naar de woonkamer ging en zag wat voor lekkere chaos er was aangericht en me bedacht dat ik dat vanmiddag (samen met vriendlief) even snel moest opknappen voordat mijn ouders, broetje, zijn moeder, broer en oma kwamen eten. Wat had de postbode je te bieden vandaag? Het was zondag, dus niets. Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Ik heb de hele dag met mijn vriendje doogebracht ![]() en hij was ook de mooiste jongen die ik zag vandaag. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? of de ovenschaal wel groot genoeg was voo 8 eters. of we niet een beetje overdreven veel ijs in huis hadden gehaald als toetje (maar nee, de drie bakken gingen op ![]() of het wel verstandig was om gister zoveel safari-jus en bessen-up en rosé te drinken (en dat antwoord weet ik eigenlijk wel ![]() Wat ga je vandaag nog doen? Deze vragenlijst invullen, nog wat internetten, slapen, panieken voor morgen Wat is het laatste dat je in je mond had? SENSEO, gezet met ons nieuw gekregen senseo-apparaat. (waar housewarmings al niet goed voor zijn ![]() ![]() Waar werd je blij van? Dat ik vanmorgen héérlijk kon uitslapen. Dat het eten goed was gelukt vanavond. Waar werd je niet blij van? Een telefoongesprek met een vriendin... gaat niet zo lekker met dr. ![]() Een aantal opmerkingen van een andere vriendin... thja. ![]() ![]() Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Welterusten.
|
Vandaag heb ik niet heel veel gedaan. Toen ik net wakker was, heb ik mezelf met mijn duffe kop opgesloten op de badkamer door het slot kapot te maken, maar ik heb mezelf ook weer weten te bevrijden. Daarna heb ik nog een diepgaand gesprek met mijn moeder gehad. Voor de rest heb ik nog wat getypt aan het reisverslag dat nog altijd niet af is en ik heb nog geleerd/samengevat voor het college van morgen over procesmanagement. Dadelijk ga ik weer verder met het boek over procesmanagement zodat ik toch nog een hoofdstuk af heb voor morgen en ga ik nog een essay verbeteren. Tegen die tijd zal het wel half 12 zijn en dan komt er hopelijk nog iemand online op msn
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan om met de bus en daarna met nog een paar treinen naar Nijmegen te gaan. Ik was gelukkig op tijd voor mijn college. Na mijn college ben ik maar achter een computer gekropen om mijn essay te verbeteren. Dit lukt niet echt. Ik kan me niet concentreren en ik ben er net achtergekomen dat er helemaal niks van klopt
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Sinds tijden moest ik weer eens vroeg op, om naar school te gaan. Het was leuk om iedereen weer te zien, maar het vak, omg.
![]() Daarna ging ik even de stad in, en een broodje eten met een vriend/klasgenoot. Nu ga ik vast weer heel de tijd forummen en internetten. Oh, en ik ga nog boodschappen doen. En vanavond weer Madame Bovary kijken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
Jouw dag #5 PixelDansje | 79 | 17-02-2008 17:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |