Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2007, 16:40
Balance
Balance is offline
Leuk!
Oud 02-09-2007, 16:45
Verwijderd
Citaat:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK BEN NU OFFICIEEL STRESSED OUT!

net zo'n hysterische huilbui gehad dat ik vandaag helemaal niks nuttigs heb gedaan. ik heb nog steeds geen pennen, agenda, collegeblokken of iets dergelijks. ik weet niet of ik echt sta ingeschreven, weet niet precies waar ik moet zijn, heb nog geen collegekaart, weet niet hoe en of ik me voor welke vakken in zou moeten schrijven en ik ben gewoon ontzettend bang. en mijn lievelingskleding zit in de was, dus daar kan ik me morgen ook niet achter verschuilen.
en ik zie er nu niet uit, want mijn hele gezicht is dik en rood.
*geeft kalmerende kruidenthee en schouderklopjes*
Rustig maar. Je weet wel waar je ongeveer moet zijn. Dan ga je daar morgen naar toe en vraag je aan de receptie waar je precies moet zijn. En als je daar bent leen je een agenda en collegeblok van degene die naast je zit. En van te voren of daarna ga je naar de administratie en vraag je hoe het zit met je inschrijving. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend gestressed bent door zoveel onzekerheid, maar het kan nog best goedkomen .
Oud 02-09-2007, 17:06
Uice
Uice is offline
Ik heb net een strip gelezen van Dolcett, die me aangeraden werd door iemand in de kroeg, en nu ben ik misselijk. Damn. Het gebeurt nooit dat ik stop met een film kijken/een boek lezen omdat het me te erg wordt, maar dit.
Oud 02-09-2007, 18:02
Daboman
Daboman is offline
Ik heb vanochtend gewerkt en 's middags had ik een personeels-uitje. Was wel gezellig. Ben nu wel een beetje moe. En morgen gelijk alweer hard er tegenaan, d.w.z. tot half 6. En 's avonds weer meedoen aan een damtoernooi in Rotterdam.
Oud 02-09-2007, 18:04
TRA
TRA is offline
Citaat:
maar het kan nog best goedkomen [afbeelding].
Wat een afsluiting.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 02-09-2007, 18:05
Verwijderd
Citaat:
*geeft kalmerende kruidenthee en schouderklopjes*
Rustig maar. Je weet wel waar je ongeveer moet zijn. Dan ga je daar morgen naar toe en vraag je aan de receptie waar je precies moet zijn. En als je daar bent leen je een agenda en collegeblok van degene die naast je zit. En van te voren of daarna ga je naar de administratie en vraag je hoe het zit met je inschrijving. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend gestressed bent door zoveel onzekerheid, maar het kan nog best goedkomen [afbeelding].
*veegt snotneus af aan mouw en neept slokjes muntthee*
dank je wel.
Oud 02-09-2007, 18:07
Verwijderd
graag gedaan en ik bedoelde dat je een pen leent, niet dat je een agenda leent
Oud 02-09-2007, 18:08
Verwijderd
en ik bedoelde neemt ipv neept
Oud 02-09-2007, 19:00
Verwijderd
ik heb niks gedaan
Oud 02-09-2007, 20:51
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
en ik bedoelde neemt ipv neept
Maar je zégt wel neept als je neus vol zit met snot.
Oud 02-09-2007, 21:03
Verwijderd
Ok, ik was 2 weken geleden gebelt door het uitzendbureau om vandaag te werken van 7.30 tot 16 uur. Toen belde ze vorige week het veranderd was in 12.30 tot 21 uur.
Maar toen ik om 12.30 aankwam op mijn werk hadden ze gerekend op 7.30
Maar ok, ik heb dus gewerkt. Het was een zware afdeling en een mevrouw zat van 12.30 tot 19 uur geluiden te maken als een zeehond, echt keihard Wel zielig, maar het was heel irritant. Wel leuke collega's vandaag
Oud 02-09-2007, 21:20
Fantôme
Fantôme is offline
Wat was je OMG-moment?
Gisteren hadden we een housewarming party
mijn OMG moment was vanmiddag om 12.30 uur, toen ik mijn bed uitkwam, naar de woonkamer ging en zag wat voor lekkere chaos er was aangericht en me bedacht dat ik dat vanmiddag (samen met vriendlief) even snel moest opknappen voordat mijn ouders, broetje, zijn moeder, broer en oma kwamen eten.

Wat had de postbode je te bieden vandaag?
Het was zondag, dus niets.

Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag?
Ik heb de hele dag met mijn vriendje doogebracht
en hij was ook de mooiste jongen die ik zag vandaag.

Wat voor interessante dingen vroeg je je af?
of de ovenschaal wel groot genoeg was voo 8 eters.
of we niet een beetje overdreven veel ijs in huis hadden gehaald als toetje (maar nee, de drie bakken gingen op )
of het wel verstandig was om gister zoveel safari-jus en bessen-up en rosé te drinken (en dat antwoord weet ik eigenlijk wel ).

Wat ga je vandaag nog doen?
Deze vragenlijst invullen, nog wat internetten, slapen, panieken voor morgen

Wat is het laatste dat je in je mond had?
SENSEO, gezet met ons nieuw gekregen senseo-apparaat.
(waar housewarmings al niet goed voor zijn ) uit een theekoptje, bij gebrek aan genoeg koffiekopjes

Waar werd je blij van?
Dat ik vanmorgen héérlijk kon uitslapen.
Dat het eten goed was gelukt vanavond.

Waar werd je niet blij van?
Een telefoongesprek met een vriendin... gaat niet zo lekker met dr.
Een aantal opmerkingen van een andere vriendin... thja.

Wat is er voor het laatst tegen je gezegd?
Welterusten.
Oud 02-09-2007, 21:23
Vlindertje
Vlindertje is offline
Vandaag heb ik niet heel veel gedaan. Toen ik net wakker was, heb ik mezelf met mijn duffe kop opgesloten op de badkamer door het slot kapot te maken, maar ik heb mezelf ook weer weten te bevrijden. Daarna heb ik nog een diepgaand gesprek met mijn moeder gehad. Voor de rest heb ik nog wat getypt aan het reisverslag dat nog altijd niet af is en ik heb nog geleerd/samengevat voor het college van morgen over procesmanagement. Dadelijk ga ik weer verder met het boek over procesmanagement zodat ik toch nog een hoofdstuk af heb voor morgen en ga ik nog een essay verbeteren. Tegen die tijd zal het wel half 12 zijn en dan komt er hopelijk nog iemand online op msn
Oud 02-09-2007, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Maar je zégt wel neept als je neus vol zit met snot.
ow sheiss.. dat is geniaal. ik had dus eigenlijk moeten doen alsof ik het zo bedoeld had!
Oud 02-09-2007, 21:53
Uice
Uice is offline
Dat kan als nog! Wijzigen!
Oud 02-09-2007, 21:55
Verwijderd
neuj... dat verpest de authenticiteit van dit topic.
Oud 02-09-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net een strip gelezen van Dolcett, die me aangeraden werd door iemand in de kroeg, en nu ben ik misselijk. Damn. Het gebeurt nooit dat ik stop met een film kijken/een boek lezen omdat het me te erg wordt, maar dit.
Misschien dat ik (weer) niks weet hoor, maar wat is dat voor strip dan?
Oud 02-09-2007, 22:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Misschien dat ik (weer) niks weet hoor, maar wat is dat voor strip dan?
Zoek maar op Dolcett, eerste link, en dan op 'gynophagia picture stories'. Sick.
Oud 02-09-2007, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Zoek maar op Dolcett, eerste link, en dan op 'gynophagia picture stories'. Sick.
Ik weet niet of ik dat wel wil zien hoor, als het zo erg is.
Oud 02-09-2007, 22:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik weet niet of ik dat wel wil zien hoor, als het zo erg is.
Ach, het wordt pas misselijkmakend als je het echt gaat lezen. Sommige dingen zijn best lachwekkend. Anders denk je eerst even na over de titel 'gynophagia picture stories'. Phagia betekent eten.
Oud 02-09-2007, 22:15
Verwijderd
Worden er kutjes gegeten? Baarmoeders? Vrouwelijke voorplantingsorganen?
Oud 02-09-2007, 22:17
Uice
Uice is offline
Ga toch kijken!
Oud 02-09-2007, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Ga toch kijken!
Oud 02-09-2007, 22:20
Verwijderd
De waarschuwing schrikt me af! Ik durf niet!
Oud 02-09-2007, 22:32
Verwijderd
idd misselijkmakend. zijn er echt mensen die daar op geilen?
Oud 02-09-2007, 22:36
Verwijderd
Is het bedoelt om op te geilen?? Dan vind ik het vast nog erger.
Oud 02-09-2007, 22:37
Verwijderd
Dus daar kwam je paint off inspiratie vandaan?

het valt duisent mee hoor stefenootje.
Oud 02-09-2007, 22:43
Uice
Uice is offline
Nee, ik heb het vandaag pas voor het eerst gezien omdat iemand in de kroeg zei dat ik het moest checken.
Oud 03-09-2007, 02:31
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik wil degene die 't je aanraadde ontmoeten.
Oud 03-09-2007, 12:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Haha, ik wil degene die 't je aanraadde ontmoeten.
Dan moet je op zaterdag nog eens naar de Korsakoff gaan en dan staat hij daar achter de bar, iedere avond klaar om meer zieke vondsten met mij te delen.
Oud 03-09-2007, 12:43
Vlindertje
Vlindertje is offline
Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan om met de bus en daarna met nog een paar treinen naar Nijmegen te gaan. Ik was gelukkig op tijd voor mijn college. Na mijn college ben ik maar achter een computer gekropen om mijn essay te verbeteren. Dit lukt niet echt. Ik kan me niet concentreren en ik ben er net achtergekomen dat er helemaal niks van klopt (gelukkig heeft mijn begeleidster niet opgemerkt dat ik alle begrippen door elkaar gooi). Dadelijk ga ik naar mijn kamer om die een beetje op te ruimen en ik ga ook nog koken. Vanavond ga ik rustig aan doen en diepgaande gesprekken voeren, ik heb er nu al zin in
Oud 03-09-2007, 12:53
Verwijderd
Ik stond op en ik ga dadelijk maar even naar de AH om boodschappen doen en een kaartje voor de Efteling te kopen. vanavond huiseten annex hospiteeravond, hospiteeravonden <3
Oud 03-09-2007, 13:26
Verwijderd
Sinds tijden moest ik weer eens vroeg op, om naar school te gaan. Het was leuk om iedereen weer te zien, maar het vak, omg. Economie.
Daarna ging ik even de stad in, en een broodje eten met een vriend/klasgenoot.
Nu ga ik vast weer heel de tijd forummen en internetten. Oh, en ik ga nog boodschappen doen.
En vanavond weer Madame Bovary kijken.
Oud 03-09-2007, 13:52
Verwijderd
Vanavond komt Ugly Betty, maar dat gaat vast samenvallen met de hospiteeravond.
Oud 03-09-2007, 14:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK BEN NU OFFICIEEL STRESSED OUT!
Ik heb er zo'n hekel aan als mensen beweren 'officieel' in een bepaalde stemming te zijn. Heb je daar documentatie van?
Oud 03-09-2007, 14:17
Verwijderd
Ik kijk nu een documentaire van een gast die 22.500 decimalen van Pi uit z'n hoofd op kan noemen.
Oud 03-09-2007, 14:18
Uice
Uice is offline
Bestaat de documentaire uit een shot van zijn gezicht terwijl hij dat doet? Anders hoef ik hem niet te zien.
Oud 03-09-2007, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Bestaat de documentaire uit een shot van zijn gezicht terwijl hij dat doet? Anders hoef ik hem niet te zien.
nee

Hij kan ook sommen oplossen, en dan weet hij het tot 100 getallen achter de komma, hoe kan dat nou?

Hij kan ook in 7 dagen een nieuwe taal leren.
Oud 03-09-2007, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je op zaterdag nog eens naar de Korsakoff gaan en dan staat hij daar achter de bar, iedere avond klaar om meer zieke vondsten met mij te delen.
Haha, okay, ik kom wel binnenkort een keer langs en dan zeg ik tegen hem van 'hallo, ik hoorde dat je allemaal zieke internetvondsten hebt, wedden dat ik ze allemaal al ken?' en dan ben ik pure pwn.
Oud 03-09-2007, 20:13
Severus
Severus is offline
Weer eens de zoveelste domme fout gemaakt vandaag, en het kostte me deze keer ook nog geld. Typisch Severus weer.
Oud 03-09-2007, 20:18
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Hoi ik ben Bob en ik had een kutdag!
Oud 03-09-2007, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Weer eens de zoveelste domme fout gemaakt vandaag, en het kostte me deze keer ook nog geld. Typisch Severus weer.
Ja nu moet je het ook uitleggen
Oud 03-09-2007, 20:44
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ja nu moet je het ook uitleggen
Nee, over mijn stommiteiten rep ik hier met geen woord.
Oud 03-09-2007, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Nee, over mijn stommiteiten rep ik hier met geen woord.
Te laat
Oud 03-09-2007, 20:47
Severus
Severus is offline
Citaat:
Te laat
Ik bedoel in detail, slimmie.
Oud 03-09-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel in detail, slimmie.
Oh echt?
Oud 03-09-2007, 20:55
Severus
Severus is offline
Citaat:
Oh echt?
OMG, die nieuwe smiley is zo irritant. Doet me aan dat waardeloze Sekswoordenboek-forum denken.
Oud 03-09-2007, 20:57
Verwijderd
Citaat:
OMG, die nieuwe smiley is zo irritant. Doet me aan dat waardeloze Sekswoordenboek-forum denken.
Waarom denk je dat ik hem gebruik

Speciaal voor Severus:

Oud 03-09-2007, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Omg, het sekswoordenboek-forum. <3
Net als je denkt dat de wereld niet mooier kan.
Oud 03-09-2007, 21:00
Severus
Severus is offline
Citaat:
Waarom denk je dat ik hem gebruik

Speciaal voor Severus:

-.-

Citaat:
Omg, het sekswoordenboek-forum. <3
Net als je denkt dat de wereld niet mooier kan.
Hoe bedoel je dat?

Regels voor berichten