Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2007, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dik veel zin in volgend jaar, wanneer de meeste hoi-ik-ben-Amelie/Phileine/whatever artistieke kutjes en LOTR-POTC-Harry Potter-liefhebbers opgetiefd zijn en er een beetje een relaxte doch serieuze groep overblijft.
geloof me, daar blijven er na het eerste jaar nog genoeg van over.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2007, 16:42
dolly fisher
dolly fisher is offline
vanochtend werd ik behoorlijk moody wakker en ik maakte ruzie omdat mijn vriendje vroeg of ik boter op mn brood wilde, terwijl ik al 22 jaar geen boter lust, en hij maakte ook geen dubbele boterhammen, het idee alleen al!
mijn eerste schooldag verliep daarna vrijwel vlekkeloos al had het feestje van vrijdag wel enige sporen nagelaten in het geheugen van menig schoolgenoot. ook zag ik in de nieuwe schoolagenda dat degene waar ik onwijs ordinair mee flirtte geen student maar een docent is.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 16:46
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik dronk mijn tandpastakwijl van gisteren ipv bier. Dat was wel lekker.
Oud 03-09-2007, 17:42
botulismf
botulismf is offline
Ik had mijn eerste trainingsdag bij vodafone en dat was wel lollig want ik heb een VODAFONE-MOK gewonnen omdat ons team het snelste was met antwoorden opzoeken op het programma COACH. Fijne tijden. En nu ben ik wel heel moe dus ik maak er een vroege avond van. En ik ga lekker pizza eten.
Oud 03-09-2007, 17:46
Verwijderd
ik werd vanochtend wakker op de bank van botulism en toen verbaasde ik me daarover, toen ging ik maar naar huis met een vriendin. toen douchen en meer slapen en nu ga ik sushi maken
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 17:48
botulismf
botulismf is offline
Ja ook ik was daar vrij verbaasd over, maar ik heb maar gewoon lekker daar zitten ontbijten terwijl de bank vol lag met allemaal slapend gespuis. Je maakt dingen mee, tegenwoordig...
Oud 03-09-2007, 17:52
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nog briefjes achtergelaten?
Oud 03-09-2007, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Ja ook ik was daar vrij verbaasd over, maar ik heb maar gewoon lekker daar zitten ontbijten terwijl de bank vol lag met allemaal slapend gespuis. Je maakt dingen mee, tegenwoordig...
hahaha ik heb er niets van meegekregen dat jij op bent gestaan, kan me alleen nog herrineren dat tom het bed van je ouders geclaimd had en dat we blijkbaar nog anderhalf uur midden op het vrijthof geslapen hebben met z'n vieren, owja en tom en ik hebben de dansvloer van de alla onveilig hebben gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 18:01
Haligh
Haligh is offline
ik ga een broodje opwarmen en dan waarschijnlijk straks naar pc hooft om bij een vriend aan een remix te werken.
Oud 03-09-2007, 18:02
botulismf
botulismf is offline
Oh, damn, dat ik daar niet aan gedacht heb. Of met permanent markers boodschappen op voorhoofden schrijven.

Oud 03-09-2007, 18:03
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
ik ga een broodje opwarmen en dan waarschijnlijk straks naar pc hooft om bij een vriend aan een remix te werken.
Wat ga je remixen?
Oud 03-09-2007, 18:04
Verwijderd
hahaha, dit was je kans geweest, ik kreeg echt total niets mee
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 18:12
__
__ is offline
nou het is 3 september dus daarom zing ik de hele tijd 'it was the third of september, that day I'll always rememberrrrrrrrrr' lalala (8).
en dat is wel het hoogtepunt van mijn dag want ik ben de enige die nog een week vrij is ofzo en dat is echt on-ge-lóóf-flijk saai.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 18:12
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Citaat:
Wat ga je remixen?
trust van http://www.myspace.com/jenanatheband
samen met http://www.myspace.com/overlast .

ze hebben me de masters gestuurd, dus .
Oud 03-09-2007, 18:19
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Citaat:
hahaha ik heb er niets van meegekregen dat jij op bent gestaan, kan me alleen nog herrineren dat tom het bed van je ouders geclaimd had en dat we blijkbaar nog anderhalf uur midden op het vrijthof geslapen hebben met z'n vieren, owja en tom en ik hebben de dansvloer van de alla onveilig hebben gemaakt.

hahahaha
Oud 03-09-2007, 18:49
Haligh
Haligh is offline
ik kwam net op tijd, want mijn opwarmbroodje stond in de fik?
.
Oud 03-09-2007, 19:01
ZerO
ZerO is offline
Koken gaat je goed af Der !!

ot:

Ik was vandaag in Maastricht jaja want ik dacht ach ik heb OV laat ik naar het zuiden gaan! Ik heb helaas geen forummers gespot en ook geen toffe winkels! Dat vond ik wel jammer!
Nou ga ik snel naar yoga
Oud 03-09-2007, 19:03
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
hoho!
koken gaat me goed af, de magnetron wat minder.

ow en jan moet vanavond nog naar zijn platenbaas om af te mixen, dus ik ga maar a'dam noord onveilig maken.
aangezien het hier naar rook ruikt!
Oud 03-09-2007, 19:04
botulismf
botulismf is offline
Citaat:

ot:

Ik was vandaag in Maastricht jaja want ik dacht ach ik heb OV laat ik naar het zuiden gaan! Ik heb helaas geen forummers gespot en ook geen toffe winkels! Dat vond ik wel jammer!
Tja, ik was bij vodafone, moya lag voor pampus op mijn bank en toffe winkels kennen ze hier niet.
Oud 03-09-2007, 19:58
Luna
Luna is offline
ik rende vandaag van hot naar her en werd daar niet vrolijk van!
Oud 03-09-2007, 20:01
Verwijderd
Citaat:
geloof me, daar blijven er na het eerste jaar nog genoeg van over.
Ik zeg dan ook 'de meeste'

Oh en trouwens, ik heb je recensies gespot in dat dingesblad. Xu. Xi. Ksie. Dinges.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 20:02
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Tja, ik was bij vodafone, moya lag voor pampus op mijn bank en toffe winkels kennen ze hier niet.

jawel joh, er is een hele leuke eurowinkel die naar poep ruikt!
en als je dan aan de nepdrollen ruikt blijkt dat het niet van de nepdrollen komt
Oud 03-09-2007, 20:11
Verwijderd
ik heb net de keuken schoongemaakt, en m'n huisgenootje de douche/wc and all. ze is nu al 1,5 uur bezig terwijl ik na een halfuur al niet meer wist wat ik moest doen. nu ga ik tv kijken en dan douchen en naar bed denk ik, want morgen ga ik door de modder hossen tijdens een survival yeeeeaaahah.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 20:15
botulismf
botulismf is offline
Ik heb pizza met spinazie en kip en mais dus al het andere telt niet meer!
Oud 03-09-2007, 20:16
Verwijderd
Ik ging vandaag voor het eerst naar mijn nieuwe school en het was een rampenplan en iedereen kon elkaar, behalve ik :/
Toen hadden we gelukkig wel leuke workshops. Alleen het opstaan om 6 uur en om 8 uur pas thuis zijn, waardeer ik niet zo.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 20:27
Drez
Drez is offline
´kon´
Oud 03-09-2007, 20:39
vixen
vixen is offline
Vanochtend had ik mijn eerste echte universiteitsdag en het was heel erg cool. Ik moet nu nog 200miljard bladzijdes lezen, maarja. Ik heb vandaga ook nog wat gedronken met een vriendin en gegeten met mijn huisgenoot, en morgen moet ik om half 7 op. Hoera.
Oud 03-09-2007, 20:40
first eror
first eror is offline
Haha, ik mag misschien op de foto voor een campagne van ABN AMRO.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 20:57
Glory
Glory is offline
ik heb vandaag even geklaagd over fijne bezuinigingen bij de hku en ik heb een muts gekocht omdat het ineens kkkoud werd en een geitenkaastosti gegeten woo.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg dan ook 'de meeste'

Oh en trouwens, ik heb je recensies gespot in dat dingesblad. Xu. Xi. Ksie. Dinges.
Ik sta op de lijst, maar ik heb er nog nooit één geschreven hoor
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 21:14
roquette
roquette is offline
eerste college en de afgelopen tijd heeeel druk geweest en ik ben kapot. gemeet met een jeugdvriend en morgen vroeg op. aiaiai
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 21:18
roquette
roquette is offline
oh en ik ken NIEMAND van mijn studie/uni want al mijn vrienden zitten in amsterdam ik heb het weer voor elkaar
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 00:05
Haligh
Haligh is offline
ik eet pistache nootjes en ga NU the mask kijken.

.
Oud 04-09-2007, 08:26
Verwijderd
Citaat:
´kon´
Zo fout, ik weet Stomme Westland.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 15:01
ragdoll
ragdoll is offline
vanavond naar teh moviez en nu ga ik mij in mijn nieuwe studieboeken verdiepen. dolletjes.

OH en mijn university crush die pathetisch genoeg heel erg op een ex van me lijkt volgt dezelfde vakken ha! ahahahahahaha.
Oud 04-09-2007, 16:05
ZerO
ZerO is offline
De laatste dag van mijn vakantie heb ik vrij nutteloos besteed maar is nog niet voorbij dus wie weeeeet wordt het nog spannend

god ik heb gewoon echt ZIN om weer naar school te gaan
Oud 04-09-2007, 16:39
neok
neok is offline
Citaat:
... en ga NU the mask kijken.

.
dat is nu nog eens oldskool zie, nu je me eraan doet denken ga ik hem zeker nog eens checken.

voor de rest was m'n dagje wel ok,
toelatingsproeven gingen goed,
lekkere training achter de rug en straks naar jindabyne met een vriend !
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 16:56
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg ik had net een tientje gepind en toen dacht ik kut ik moet nog een tientje en toen mocht dat niet meer en toen had ik te weinig geld voor bij de apotheek dus moest ik terug naar huis fietsen om twee euro van m'n vader te lenen. maar nu heb ik wel pleisters tegen baby's.
Oud 04-09-2007, 17:22
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb gewerkt en net toen ik thuis kwam zat ik een tijdje naar mn saldo te staren. Beetje minder dat je netto uurloon 2 euro minder is dan je bruto uurloon . Nu ga ik eten en straks lezen en voor de buis hangen met mn vriendje.
Oud 04-09-2007, 17:34
Verwijderd
Citaat:
vanavond naar teh moviez en nu ga ik mij in mijn nieuwe studieboeken verdiepen. dolletjes.

OH en mijn university crush die pathetisch genoeg heel erg op een ex van me lijkt volgt dezelfde vakken ha! ahahahahahaha.
Welke m0vi3 gaat het worden?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 17:40
botulismf
botulismf is offline
Ik had mijn tweede trainingsdag en dat was best okay, weinig spannende dingen meegemaakt. En toen ging ik naar het postkantoor om mijn OV definitief !! in te leveren en een nieuwe chipkaart aan te vragen en toen kwam ik een vriendin tegen die ik al een paar maanden niet gezien had dus zijn we iets gaan drinken op het dak van de V&D en toen ging ik Children of Men op DVD kopen en was het drie voor 25 dus toen kocht ik ook Babel en Walk the Line en nu ben ik thuis en dadelijk ga ik koken met mijn broertje.
Oud 04-09-2007, 17:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
EN je hebt niet te vergeten een hyves aangemaakt en mijn vader en mij toegevoegd hahaha
Oud 04-09-2007, 17:55
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik had vandaag een bespreking met mijn ontwerpdocent en hij ging roddelen over bn-ers die hij op gore modefeestjes tegen was gekomen en die zo ordinair waren dat hij een traantje moest wegpinken, met opmerkingen als "sigaretten trekken? ik trek liever aan wat anders huihhahahuhuhu".
daarna nog meer gaytalk in de trein met een jongen uit mijn klas, en nu ben ik voor de rest van de dag homomoe.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 17:55
botulismf
botulismf is offline
Och ja! En wie heeft je vader verteld dat ik lekker kan koken?
Oud 04-09-2007, 18:29
Drez
Drez is offline
ik had college en dat was tof en readers gekocht grr en toen gewerkt en dat was ook wel chill en nu eten!
Oud 04-09-2007, 20:19
Verwijderd
verdomde kutstudenten in rotterdam en omgeving, ik wil verdomme alleen een collegeblok en een paar a4 schriften maar dat is teveel gevraagd ofzo, want die meuk is overal op en verder, half 9 is erg vroeg maar school was wel lachen vandaag...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 21:36
kuik
kuik is offline
ooooh ik had me ingeschreven voor een studentensurfvereniging, kreeg ik vandaag te horen dat ik ben uitgeloot dat is de enige die me leuk leek, dus ik baal wel een beetje. nu heb ik wel een goed excuus om een surfboard te kopen, aangezien ik hun materiaal niet kan gebruiken. voor de rest heb ik college gevolgd, gewinkeld, gegeten in de stad met een vriendin en daarna nog koffie gedronken in een supermooi café.
Oud 04-09-2007, 21:40
idontcare
idontcare is offline
ik ging vandaag voor het eerst weer naar school en het was weer reuze interessant. maar maandag moeten we naar de heineken experience voor experience management dus dan mogen we bier drinken echt relaxe.d nu maar even jensen kijken ,je moet wat
Oud 04-09-2007, 22:36
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
vandaag lichtelijk brak werken. daarna gedonder met huisgenoot, de sufkut, nu ontloop ik die knakker nog meer dan eerst. strakas zuipen met een collega en slap hangen. hé dat klinkt wellicht wat vreemd...
Oud 04-09-2007, 22:43
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Welke m0vi3 gaat het worden?
hairspray wat een overthetop AMERICANDREAMZ NO RACIST gedoe zeg jezus. Maarja de rest hadden we al gezien of was nog stommer.
Reageren

Regels voor berichten