Advertentie | |
|
![]() |
|
vanochtend werd ik behoorlijk moody wakker en ik maakte ruzie omdat mijn vriendje vroeg of ik boter op mn brood wilde, terwijl ik al 22 jaar geen boter lust, en hij maakte ook geen dubbele boterhammen, het idee alleen al!
![]() mijn eerste schooldag verliep daarna vrijwel vlekkeloos al had het feestje van vrijdag wel enige sporen nagelaten in het geheugen van menig schoolgenoot. ook zag ik in de nieuwe schoolagenda dat degene waar ik onwijs ordinair mee flirtte geen student maar een docent is. ![]() |
![]() |
|
Ik had mijn eerste trainingsdag bij vodafone en dat was wel lollig want ik heb een VODAFONE-MOK gewonnen omdat ons team het snelste was met antwoorden opzoeken op het programma COACH. Fijne tijden. En nu ben ik wel heel moe dus ik maak er een vroege avond van. En ik ga lekker pizza eten.
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
samen met http://www.myspace.com/overlast . ze hebben me de masters gestuurd, dus ![]()
|||
Citaat:
hahahaha ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
jawel joh, er is een hele leuke eurowinkel die naar poep ruikt! en als je dan aan de nepdrollen ruikt blijkt dat het niet van de nepdrollen komt ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb net de keuken schoongemaakt, en m'n huisgenootje de douche/wc and all. ze is nu al 1,5 uur bezig terwijl ik na een halfuur al niet meer wist wat ik moest doen. nu ga ik tv kijken en dan douchen en naar bed denk ik, want morgen ga ik door de modder hossen tijdens een survival yeeeeaaahah.
|
![]() |
|
Vanochtend had ik mijn eerste echte universiteitsdag en het was heel erg cool. Ik moet nu nog 200miljard bladzijdes lezen, maarja. Ik heb vandaga ook nog wat gedronken met een vriendin en gegeten met mijn huisgenoot, en morgen moet ik om half 7 op. Hoera.
|
omg ik had net een tientje gepind en toen dacht ik kut ik moet nog een tientje en toen mocht dat niet meer en toen had ik te weinig geld voor bij de apotheek dus moest ik terug naar huis fietsen om twee euro van m'n vader te lenen. maar nu heb ik wel pleisters tegen baby's.
|
Ik had mijn tweede trainingsdag en dat was best okay, weinig spannende dingen meegemaakt. En toen ging ik naar het postkantoor om mijn OV definitief !! in te leveren en een nieuwe chipkaart aan te vragen en toen kwam ik een vriendin tegen die ik al een paar maanden niet gezien had dus zijn we iets gaan drinken op het dak van de V&D en toen ging ik Children of Men op DVD kopen en was het drie voor 25 dus toen kocht ik ook Babel en Walk the Line en nu ben ik thuis en dadelijk ga ik koken met mijn broertje.
![]()
|
ik had vandaag een bespreking met mijn ontwerpdocent en hij ging roddelen over bn-ers die hij op gore modefeestjes tegen was gekomen en die zo ordinair waren dat hij een traantje moest wegpinken, met opmerkingen als "sigaretten trekken? ik trek liever aan wat anders huihhahahuhuhu".
![]() daarna nog meer gaytalk in de trein met een jongen uit mijn klas, en nu ben ik voor de rest van de dag homomoe. |
![]() |
|
ooooh ik had me ingeschreven voor een studentensurfvereniging, kreeg ik vandaag te horen dat ik ben uitgeloot
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |