Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2007, 13:15
Verwijderd
ik ga het liefst naar dubieuze goa/tekno/gothic/techno/whatever feestjes waar je lekker kan dansen maar ook zitten en hangen. buitenfeestjes in de zomer zijn ook tof.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2007, 14:32
innogen
innogen is offline
Normaal ga ik naar Paradiso/Melkweg/datsoortdingen, of blijf gewoon lekker thuis met vrienden. Nu ik hier ben, is het aanbod iets (lees, heel erg veel) beperkter maar tot nu toe heb ik me wel vermaakt met feestjes en fratboyz. Dolle pret dus.
Oud 02-09-2007, 14:35
Verwijderd
In Tilburg naar de Cul de Sac om te dansen. En soms de 013.
Maar doorgaans natuurlijk naar het theater (De Vorst, ook in Tilburg) of de film (Cinecitta, óók in Tilburg).
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 20:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nouja als ik uitga is het ook in maastricht want daar ben ik eigenlijk elk weekend. backstage serge en micha zijn natuurlijk grote paupers naar ik heb vernomen maar als dj blismf draait is het altijd dolle pret vooral als ik Chief Plaatjesuitzoekert mag spelen. ik houd van zooifeestjes en concerten met hippies en gratis blowwalmen. maar een avondje met een zombiefilm op de bank vind ik ook wel best, ik ben vrij snel in de huismussenmodus te vinden.
Oud 02-09-2007, 20:31
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
en afgelopen woensdag br33z4h sl3tj3s in de meander was ook geslaagd eigenlijk.
Lol meander dat is echt een ballentent, alleen die naam al...
Bijna even walchelijk als een kantine "mensa" noemen wtf...? Ik zie dat je gaat studeren aan de UVA haligh, wordt voor het welzijn van deze aarde alsjeblieft geen "maar-student". Dat zijn van die trollen die op een heel irritante manier "maar" articuleren --> . Dat is fout haligh, heel erg fout!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 20:34
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Bijna even walchelijk als een kantine "mensa" noemen wtf...? Ik zie dat je gaat studeren aan de UVA haligh, wordt voor het welzijn van deze aarde alsjeblieft geen "maar-student". Dat zijn van die trollen die op een heel irritante manier "maar" articuleren --> . Dat is fout haligh, heel erg fout!
ik vind de meander meer een veredeld bordeel waar veertienjarigen zich op zaterdagavond in de uitverkoop gooien overigens heb ik er de enige keer dat ik er was wel een diep gesprek gevoerd met twee spanjaarden die net shrooms hadden gedaan
Oud 02-09-2007, 20:39
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
ik vind de meander meer een veredeld bordeel waar veertienjarigen zich op zaterdagavond in de uitverkoop gooien overigens heb ik er de enige keer dat ik er was wel een diep gesprek gevoerd met twee spanjaarden die net shrooms hadden gedaan
Hahaha leuk gesprek moet dat geweest zijn.
Ben er ook maar 1 keer geweest, we zaten toen nog in die fase van overmatig drankgebruik dus bestelde we vrolijk en goedkoop pure jenefer, die bar-dude vond het zo grappig dat 3 bruintjes een oernederlands oudelullemans drankje bestelde dat we het maar gratis kregen. Schep hier graag over op, want als man gratis drank krijgen is een uniekum.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 20:45
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
hm dan doe je toch wat fout, wat ik in jouw geval ook niet verbazend vind, want ik krijg vaak genoeg gratis drank in mijn stamkroeg.
Oud 02-09-2007, 20:51
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
hm dan doe je toch wat fout, wat ik in jouw geval ook niet verbazend vind, want ik krijg vaak genoeg gratis drank in mijn stamkroeg.
Joh.

Jij en je hanenkam krijgen in een stamkroeg gratis drank woehoooee.... wat een uiterst treffend voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 20:52
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
niet alleen in mn stamkroeg touwens, in patronaat ook vaak genoeg!
Oud 02-09-2007, 20:54
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
niet alleen in mn stamkroeg touwens, in patronaat ook vaak genoeg!
Jimmy who werkt daar?

Maaruh hoe doe je dat dan?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 21:09
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
lachen gierenbrullen!

tja gewoon bestellen en soms zegt zo'n chick achter de bar dan dat het gratis is. ik stel dan verder maar geen vragen. lijkt wel alsof het vaker gebeurt als mn kam omhoog staat.
Oud 02-09-2007, 21:17
Verwijderd
Ik heb de Sugar Factory een beetje ontdekt, volgens mij zijn daar best toffe dingen soms. En verder hangen in kroegen en Irish pubs, verdachte gothicfeestjes, nog veel verdachtere eighties-, nineties- en sixtiesfeestjes. Festivals. Af en toe een zooi goa of een concertje.

Maar ik ben nu geloof ik in een jazz/blues-periode, want ik vind alles te lawaaierig en te luidruchtig, ik wil gewoon dat het er chill dansen is en geen stampmuziek behalve als 't metal is en dat er een aparte zaal is met de dansvloer want dan kan je aan de bar tenminste nog een beetje praten.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 21:23
Uice
Uice is offline
Ik ga het nu zeggen. Ik ga meestal naar de Korsakoff (in Amsterdam), en dan draaien ze daar beneden metal en dansbare bliepjes, en boven fijne popmuziek uit de jaren tachtig. Ik praat met de barmensen en ik waag eens een dansje.
Oud 02-09-2007, 21:29
Verwijderd
Oja lal, Korsakoff, daar kom ik ook weleens. Alleen komt het heel vaak neer op eerst de hele tijd buiten chillen en bier drinken, dan hooguit een uur of twee dansen en daarna naar het bluescafé ernaast want blues danst leuker dan voor de 23904832ste keer smells like teen spirit. Bij wijze van.

Maar ik heb wel een hele geschiedenis met de Korsakoff want daar ging ik voor het eerst in een gracht kotsen en daar beleefde ik de sletterigste avonden uit mijn leven en ik heb er ook een keer mijn neus gebroken waardoor hij nu scheef staat. Wat een avonturen. Volgens mij komt het allemaal doordat ik de Korsakoff nog nooit nuchter van binnen heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 21:33
ragdoll
ragdoll is offline
ahaha de korsakoff <3 mijn oude kamer was daar 10 min vandaan <3 alleen eh ja mijn matties zijn niet gotisch dus ik was er maar zelden, best jammer.
Oud 02-09-2007, 21:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oja lal, Korsakoff, daar kom ik ook weleens. Alleen komt het heel vaak neer op eerst de hele tijd buiten chillen en bier drinken, dan hooguit een uur of twee dansen en daarna naar het bluescafé ernaast want blues danst leuker dan voor de 23904832ste keer smells like teen spirit. Bij wijze van.
Ja, de muziek is er een beetje achteruit gaan. Laatst werd die draaihoer vet boos toen we Watskeburt gingen aanvragen, maar enkele minuten daarna draaide ze doodleuk The Fratellis. Ze weten het niet meer.
Oud 02-09-2007, 22:42
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
nouja als ik uitga is het ook in maastricht want daar ben ik eigenlijk elk weekend. backstage serge en micha zijn natuurlijk grote paupers naar ik heb vernomen maar als dj blismf draait is het altijd dolle pret vooral als ik Chief Plaatjesuitzoekert mag spelen. ik houd van zooifeestjes en concerten met hippies en gratis blowwalmen. maar een avondje met een zombiefilm op de bank vind ik ook wel best, ik ben vrij snel in de huismussenmodus te vinden.
Wil je 22 september Chief Plaatjesuitzoeker zijn?
Oud 02-09-2007, 23:29
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ik ben er alleen afgelopen woensdag geweest en toen draaide willie wartaal en iemand van rednose, dus zal wel iets compleet anders zijn dan toen jij er was.
+ ik zit op het hva, plus de kans dat ik dat maarrrr accent zal krijgen is 0 op 100.
Oud 02-09-2007, 23:40
first eror
first eror is offline
De maandagavond is Meanderavond! Zes euro entree, bier 60 cent en tanken tot je neervalt en dan nog naar Jantjes Verjaardag. Gelukkig heb ik 't weten te beperken tot twee bezoeken.

Overigens zijn feestjes ook altijd leuk. Deze maand sowieso naar Rockit en later naar Pantha du Prince in 11. Overigens is het altijd gezellig met het dispuut op donderdag en op maandag wordt wel eens een dansje gewaagd in de Flater in Utrecht. Verder is op de bank hangen natuurlijk ook een prima invulling van de avond.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 23:51
Haligh
Haligh is offline
60 cent is wel een redelijke prijs voor die 3 slokken bier die ze daar schenken pff.
Oud 02-09-2007, 23:52
Verwijderd
Was gister avond even in OT301, erg vette plek al had ik wel het gevoel dat veel mensen zich erg elite vonden. Maar dat kan ook door mijn kater/dronkenschap zijn van het festival waar ik die dag geweest was. Volgende keer wat eerder er heen gaan, want wat lokatie betreft zag het er super vet uit. Helemaal mooi was dat we met geheim wachtwoord en alles naar binnen kwamen en naar een besloten feestje mochten. Toen voelde ik me ook wel een beetje elite.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 23:55
Haligh
Haligh is offline
fijn zijn die wachtwoorden.
hoef je ook geen entree te betalen.
Oud 03-09-2007, 01:35
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
new england clam chowder
Oud 03-09-2007, 08:08
STP
STP is offline
Citaat:
Ik ga vrij regelmatig uit. Waar ik heen ga hangt van mijn bui af en van de groep waarmee ik ben. De muziek waarop ik graag dans hangt samen met mijn alcoholconsumptie. Ik mag graag met mijn booty shaken, zolang het maar swingt.
+1
Oud 03-09-2007, 08:56
first eror
first eror is offline
Citaat:
Was gister avond even in OT301, erg vette plek al had ik wel het gevoel dat veel mensen zich erg elite vonden. Maar dat kan ook door mijn kater/dronkenschap zijn van het festival waar ik die dag geweest was.
Het was niet je kater. Neemt niet weg dat 't een goed initiatief is.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 09:21
clear
clear is offline
Wat iemand hierboven ook al zei: Amsterdam valt vies tegen als je er eenmaal woont en dus bijna elke week uit probeert te gaan. Ik hou ervan om in obscure cafeetjes rond te hangen, leuke kraakfeestjes trek ik goed, evenals feestjes met fijne muziek in elf, tachtig, acht, paradiso,melkweg( niet vaak meer de laatste tijd ), soms sugarfactory en hoe leuk is de flexbar?

Echter erger ik me te vaak aan t Amsterdamse publiek, scenestars, toeristen en Danny en Patricia uit Zaandam. Maar dat ligt aan mijn korte lontje haha
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 10:30
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
De mode/gayscene scenestars zijn het ergste. Eén van de redenen dat ik liever niet naar multisexi in 80 ga of uberhaupt naar studio 80. Laatst was er zo'n snol van 1m40 die langs mij en een vriendin liep met een overdreven speed up catwalk loopje en we hebben haar ongegeneerd uitgelachen maar het was dan ook heel tragisch. En laatst op zo'n Streetlab feestje, nou de mensen met de neon gatenshirts en lokale modellen stonden hun lichaam al te whoren op het podium toen het amper begonnen was. Huilen.
Oud 03-09-2007, 10:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Wil je 22 september Chief Plaatjesuitzoeker zijn?

ja graag Chief Knopjesdrukkert
op voorwaarde dat je iets van Kala draait maar dat is nauwelijks een voorwaarde te noemen

eigenlijk moeten we dan allebei een indianentooi op
Oud 03-09-2007, 14:34
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
De mode/gayscene scenestars zijn het ergste. Eén van de redenen dat ik liever niet naar multisexi in 80 ga of uberhaupt naar studio 80. Laatst was er zo'n snol van 1m40 die langs mij en een vriendin liep met een overdreven speed up catwalk loopje en we hebben haar ongegeneerd uitgelachen maar het was dan ook heel tragisch. En laatst op zo'n Streetlab feestje, nou de mensen met de neon gatenshirts en lokale modellen stonden hun lichaam al te whoren op het podium toen het amper begonnen was. Huilen.
Q F T

maar niet alsof het in andere steden beter is want ik ken ook het uitgaansleven van den haag dat zo ongeveer alleen uit het paard bestaat waar je ook niet bijster vrolijk van wordt. Ja en de ASTA ahahaha.
Oud 03-09-2007, 14:58
Verwijderd
Wat uitgaan betreft kan je beter in A'dam wonen dan ergens anders is mijn ervaring. Altijd wel wat te doen, genoeg keuze en het is altijd mogelijk om wat nieuws te proberen, mensen die het niet meer waarderen zijn misschien een beetje afgestompt?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 15:17
Boebsie
Boebsie is offline
Ja Skincorps heeft gelijk.

Amsterdam heeft het meest te bieden, het is het grootst en waarschijnlijk het meest gevarieerd. Ik denk dat amsterdam wel leuk is je moet alleen de feesten kennen. Ik ken nog zoveel feesten niet.....

En lol ja die modescene is echt naar, bij echt exlusieve feesten heb je zelfs een "doorbitch" die je gaat keuren op kleding en stijl. Haha fuck die shit...., bitchslappen die handel.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Paradiso heeft meestal dope shit.
+ Sinners.

Ik ben een beetje van de hiphop en R'nB feestjes.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
+ Sinners.

Hadden we nooit geraden met die avatar.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 15:21
Verwijderd
Even melden toch!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 15:31
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Citaat:
+ Sinners.

Op zijn tijd kan ik zekers R'nB waarderen qua muziek, maar het publiek...*kuch kuch*.... 9 van de 10 keer fucking wangsters die denken dat ze het ghetto leven hebben uitgevonden. Wtf...dan zit ik nog liever tussen de mode/gayscene van Amsterdam. Crossfader was een leuk feest in het begin in de melkweg, tot mothafucking G-Unit profeten opeens uit het niets de boel begonnen over te nemen. De laatste keer dat ik daar ging zag ik een kleine G zwaaien met ze rooie zakdoek..lol hoe triest..
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 15:36
Verwijderd
Haha, hoe VET is dat.
Ik vermaak me altijd kostelijk tijdens dergelijke feestjes met dat soort gastjes.

Met mn gouden pradas aan en G Unit petje op! En laat me aan alle kanten schuren door elk gewillige wangster.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 15:37
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Wat uitgaan betreft kan je beter in A'dam wonen dan ergens anders is mijn ervaring. Altijd wel wat te doen, genoeg keuze en het is altijd mogelijk om wat nieuws te proberen, mensen die het niet meer waarderen zijn misschien een beetje afgestompt?
Amsterdam is misschien wel het beste qua uitgaan maar van een hoofdstad mag je toch wel meer verwachten hoor. Alleen al qua sluitingstijden. Dat ik niet zo onder de indruk ben betekent niet dat ik de intiatieven voor feesten e.d. niet waardeer. Er wordt zeker wel veel geprobeerd maar om de één of andere reden lukt het vaak niet. Daarnaast heb je bepaalde muziektrends op dit moment die je ook maar moeten liggen. En dan moet je ook nog het publiek trekken wat daar op af komt. Het lijkt me bijvoorbeeld heel vervelend om zwaar indie te zijn op je 25ste want de 16 jarigen krioelen als kakkerlakken om je heen.
Oud 03-09-2007, 15:42
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Haha, hoe VET is dat.
Ik vermaak me altijd kostelijk tijdens dergelijke feestjes met dat soort gastjes.

Met mn gouden pradas aan en G Unit petje op! En laat me aan alle kanten schuren door elk gewillige wangster.
Whahahahaha gruwelijke dushi ben je .
Maar als dude is het anders, ik krijg vrij snel ruzie met dat soort tjappies.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 15:45
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Citaat:
Amsterdam is misschien wel het beste qua uitgaan maar van een hoofdstad mag je toch wel meer verwachten hoor. Alleen al qua sluitingstijden..

Psies die sluitingstijden, man... bijna niks gaat tot in de ochtend door. 4 a 5 uur is alles zo een beetje dicht dat is toch fucking wack. Als je dus 12 uur van huis vertrekt is de avond alweer bijna om.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 16:22
Verwijderd
Sluitingstijden zijn idd een groot probleem, Groningen doet dat heel goed heb ik vernomen van een zekere Urm, die shit sluit vaak pas 's ochtends als ik het goed begrepen heb.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 16:50
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Geen sluitingstijden idd, nadeel daarvan is weer dat je het niet voor 2 uur hoeft te proberen omdat er dan nog geen fuck te doen is.
Oud 03-09-2007, 20:53
vixen
vixen is offline
Citaat:

Dat.

Dus als ik in Nijmegen ben dan is het de Bijstand, in Utrecht Tivoli, Ekko, U rock, Havana en ik ben laatst naar de Flater geweest en dat was eigenlijk ook wel gezellig.
Oud 03-09-2007, 21:21
roquette
roquette is offline
Ik ben al lang niet meer in NL uitgeweest maar daarvoor ging ik soms naar adam of amersfoort bij mijn hometown. en verder ken ik het NACHTLEVEN niet meer zo maar daar komt natuurlijk snel verandering in. verder ben ik wel een DANSFANAAT festivals doe ik ook graag aan al ben ik dit jaar nergens heen geweest. behalve gewerkt op mysteryland, wat een publiek daar !!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 22:42
Moscow
Moscow is offline
Mijn ideaal feestje ziet er ongeveer zo uit: http://youtube.com/watch?v=X24Fc357OWA
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 22:53
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
breezahsletjes is wel een leuk feestje anders, met lekkere skaters en arti marokkanen met tunnels in hun oren. mijn vooroordeel over de meander was iig weggevaagd na een heerlijke cranberry breezer.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 23:16
idontcare
idontcare is offline
als ik echt uitga dan is dat meestal op donderdag naar het paard van troje in den haag. van te voren biertjes drinken op het terras bij de zwarte ruiter, meestal wel gezellig. maar omdat dat meestal veel geld kost vind ik feestjes in huizen met namaak mojito's veel leuker. of naar de guyter, kroeg waar ik elke week ook wel zit. of lomp doen in de trucker, wordt gerund door vrijwilligers. achja, meestal is elke week wel leuk
Oud 03-09-2007, 23:19
ragdoll
ragdoll is offline
de trucker hihihi hoe hard is het daar. moet ook ineens weer denken aan de koornbeurs in delft, daar hing ik rond toen ik meende gothic te zijn. good ole days.
Oud 04-09-2007, 00:03
Verwijderd
de trucker en koornbeurs hahahahaha <33 jaa dat waren gouden tijden. en dan ging ik spannend buiten de stad uit dáárheen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 00:03
Haligh
Haligh is offline
ik kom net van the minds en ik moet mezelf voorhouden daar nooit meer heen te gaan als ik nuchter ben.
zat is het nog een klein beetje te doen.
Reageren

Regels voor berichten