Ik moet zelf 1 keer in de 2 dagen scheren, en ik ben nog maar 16 jaar... Volgens mij is dat nogal vaak, dus daarom post ik dit fftjes. Om te zien hoe het bij anderen is.
Elke dag, ik moet geen haren of stoppeltjes in m'n gezicht hebben.
Het is opzich niet nodig iedere dag, maar voor die nog geen twee minuten maak ik het liever even netjes
het is om men innerlijk te doen
Meestal twee keer per week. Één keer op vrijdag of zaterdag en één keer op dinsdag. Ik heb behoorlijk veel baardgroei: 's morgens perfect glad = 's avonds al flinke stoppels. Eigenlijk moet ik me veel vaker scheren, maar daar heb ik een hekel aan, dus ik loop vrij vaak met 'n ongeschoren tronie rond.
nare man schreef: Meestal twee keer per week. Één keer op vrijdag of zaterdag en één keer op dinsdag. Ik heb behoorlijk veel baardgroei: 's morgens perfect glad = 's avonds al flinke stoppels. Eigenlijk moet ik me veel vaker scheren, maar daar heb ik een hekel aan, dus ik loop vrij vaak met 'n ongeschoren tronie rond.
Ik heb er vaak ook geen zin in, hooguit 2x per week