Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2007, 21:01
MisterDJ
MisterDJ is offline
Geachte mede-leden.

Ik heb sinds kort een leuk meisje leren kennen, hier is niks mis mee denken jullie.
Maar de afstand is ook wel vrij groot (ik woon in Hellevoetsluis; Zuid-Holland en zij in Kloosterhaar; Gelderland/Overijsel).
Haar broer verkondigd tegen haar ouders dat ze seksuele handeling gedaan zou hebben voor een webcam, maar dit is dus niet zo.
Haar ouders geloven haar broer echter wel.

Het is ook dat sinds ze tegen haar ouders heeft gezegd over ons contact, dat haar vader haar eens voor vieze !@%# heeft uigemaakt.
En haar ouders benoemen mij, ondanks dat zij mij nog nooit gezien/gesproken hebben, tot loverboy.

Nu is mijn vraag aan jullie.
Wat kan ik hier het beste aan doen?
Ik wil haar niet kwijt, maar ben ook weer ten einde raad wat ik moet doen.

Alvast bedankt!
Kees
Oud 04-09-2007, 21:03
Verwijderd
Als je genoeg moed verzameld hebt en zij ook serieus iets met jou wil, daar op de koffie komen en jezelf voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Als je genoeg moed verzameld hebt en zij ook serieus iets met jou wil, daar op de koffie komen en jezelf voorstellen.
...en daar laten zien wat voor keurige en lieve jongen je wel niet bent.

(en wtf zijn dat voor ouders, die in zo'n geval wel haar broer geloven maar niet haarzelf en meteen al haar vriendje zwart lopen te maken kan ze niet uit huis? maar dat is een ander verhaal)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 21:44
Verwijderd
lijkt me dat je prioriteit toch is om je aanstaande schoonouders tot je schoonouders te maken, daarna zou ik inderdaad met mijn golden smile en shiny shoes de blits gaan maken tijdens de koffie
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 21:44
MisterDJ
MisterDJ is offline
Daar zit ze ook al aan te denken, ze wilde al bij mij komen wonen (mits ik op mijn eigen woonden).
Al had dat geen goede invloed gehad, aangezien ze in het laatste jaar van haar studie zit.
Maar ze ging volgens mij wel vragen bij vriendinnen, meer weet ik nog niet.

Zelf is ze soms ook kortaf tegen me, later excuseerd ze zich daar weer wel voor.
Dus op haar is soms ook geen lijn te trekken.
Oud 04-09-2007, 21:50
igfy
igfy is offline
Samenwonen is misschien niet heel handig als jullie elkaar zo kort kennen. Bovendien bevestigt ze dan misschien de ideeen van haar vader over dat je een loverboy bent en dat is ook niet echt goed. Ze moet duidelijk eens praten met haar ouders. Jij kan alleen maar op de koffie komen en laten zien dat je lief bent, verder niets...
Oud 04-09-2007, 23:04
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Samenwonen is misschien niet heel handig als jullie elkaar zo kort kennen. Bovendien bevestigt ze dan misschien de ideeen van haar vader over dat je een loverboy bent en dat is ook niet echt goed. Ze moet duidelijk eens praten met haar ouders. Jij kan alleen maar op de koffie komen en laten zien dat je lief bent, verder niets...
Oud 05-09-2007, 06:53
MisterDJ
MisterDJ is offline
Van op de koffie komen zal volgens haar niks van komen, haar ouders schijnen nu al gezegd te hebben mij nooit te willen zien

En wanneer zij eens goed met haar ouders kan praten, zal ook nog wel ff duren.
Nu heeft ze er meer ruzie mee als dat ze ermee kan praten.

Ik denk dat als het zo door gaat, dat ik een punt erachter zet.
Aangezien ze een afspraakverbod met mij heeft.
Oud 05-09-2007, 06:55
Verwijderd
Als jij je best doet, kan je verder niks doen. Ik zou er gek van worden, zulke ouders. Mn vriend/vriendin zou wel heel veel waard moeten zijn wil ik me over die irritaties heen zetten (of ze simpelweg verstoppelen.)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 06:58
Briseīs
Briseīs is offline
Hoe oud is ze dan? Je zegt dat ze in het laatste jaar zit van haar studie, dan is ze toch minstens 19? Wat hebben die ouders dan nog over haar te zeggen?
Ja ok, ik weet dat ze het je ook dan nog erg lastig kunnen maken, maar als die ouders echt zo vervelend zijn zou ik het wel weten en zo snel mogelijk het huis uit gaan. En nee, niet gaan samenwonen met iemand die nog niet eens je vriend is, dat is ook niet echt handig.
En waarom zou jij er een punt achter zetten? Zij wil toch wel gewoon met je afspreken neem ik aan? Als ze leuk genoeg is dan moet je het toch niet van haar ouders laten afhangen?
Oud 05-09-2007, 07:39
MisterDJ
MisterDJ is offline
ze is 18.
Zoals het er nu naar uit ziet is ze idd van plan om bij een vriendin te gaan wonen, dit plan heeft ze nog niet doorgezet.
Dus ik weet ook niet wat de toekomst zal brengen, hier wacht ik dan toch wel een beetje op.

Ze wil wel afspreken, maar wil het verbod toch ook weer niet schenden.
Ja jullie lezen het goed, ze heeft een verbod gekregen om met mij af te spreken/

Al is contact met haar hebben nu ook vrij lastig.
Post schijnt haar moeder open te maken, haar bltgd is op.
En de huistelefoon kan ze gebruiken, maar als haar ouders dan in de buurt zijn moet ze opeens ophangen.

Dus ik begin een beetje aan het einde van mijn latijn te raken (al ken ik geen eens latijns )
Oud 05-09-2007, 07:46
Qimm
Qimm is offline
Kloosterhaar ligt heel duidelijk níet in gelderland
Oud 05-09-2007, 07:50
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
Daarom hield ik de optie Overijsel er ook bij (A)
Oud 05-09-2007, 07:55
Verwijderd
Citaat:
^ Dat.

En als dat allemaal niet kan/wil/lukt/mag/enz. en jij en/of zij er geen zin meer in hebben...dan houdt het op, lijkt me.

P.S. Zoek voordat je haar op gaat zoeken wel even uit waar ze precies woont.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 08:03
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
P.S. Zoek voordat je haar op gaat zoeken wel even uit waar ze precies woont.
Is al gebeurt.
Ze heeft me een keer met haar huisnummer gebeld, dan is dat in combi met internet snel gevonden
Oud 05-09-2007, 08:39
Verwijderd
Citaat:
ze is 18.
Zoals het er nu naar uit ziet is ze idd van plan om bij een vriendin te gaan wonen, dit plan heeft ze nog niet doorgezet.
Dus ik weet ook niet wat de toekomst zal brengen, hier wacht ik dan toch wel een beetje op.

Ze wil wel afspreken, maar wil het verbod toch ook weer niet schenden.
Ja jullie lezen het goed, ze heeft een verbod gekregen om met mij af te spreken/

Al is contact met haar hebben nu ook vrij lastig.
Post schijnt haar moeder open te maken, haar bltgd is op.
En de huistelefoon kan ze gebruiken, maar als haar ouders dan in de buurt zijn moet ze opeens ophangen.

Dus ik begin een beetje aan het einde van mijn latijn te raken (al ken ik geen eens latijns )

latijn

volgens mij is het enige wat zij kan doen nu met haar ouders praten en hopen dat zij instemmen met een ontmoeting bij haar thuis.

vervolgens moet jij je dus van je beste kant laten zien en hopen dat ze een beetje bijdraaien..

al vind ik het vreemd te geloven dat haar ouders hun gevoelens baseren op niets, zelfs in overijsel zijn ze toch niet zo xenofoob

mochten ze gelijk hebben dan geldt voor jou hetzelfde

the greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didnt exist
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 08:47
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ga er eens heen en praat erover alsof je allemaal volwassen bent. Maar het blijft wel Kloosterhaar.
Oud 05-09-2007, 09:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je hebt haar adres opgezocht via internet. Hoe serieus is het tussen jullie twee? Is er uberhaupt al iets gebeurd?
Oud 05-09-2007, 10:55
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
Je hebt haar adres opgezocht via internet. Hoe serieus is het tussen jullie twee? Is er uberhaupt al iets gebeurd?
Ik heb het eigenlijk nog niet aan haar gevraagd (adres), en toen ik haar nummer had ben ik eigenlijk gewoon gaan zoeken (A)

Maar zij ziet het volgens mij vrij serieus in, al wacht ik nog ff af welke kant dit hele verhaal opgaat.
Oud 05-09-2007, 14:46
Verwijderd
Lijkt me duidelijk dat dit niet de moeite waard is?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 15:21
Iduna
Iduna is offline
Ik vroeg me af of jullie elkaar in het echt gezien hebben? Zo ja, waar dan?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 18:25
zoef de haas
zoef de haas is offline
volgens mij uit de verhalen te begrijpen hebben jullie elkaar nog nooit in het echt gezien, of iig niet vaak. Gaat samenwonen of zij het huis uit hierom niet een beetje ver
Oud 05-09-2007, 22:00
Verwijderd
Ik zou me eerst druk maken over de relatie; dus spreek eens samen wat af en kijk of het klikt. Als dat allemaal niet werkt, dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken om die ouders van haar Klikt het wel heel goed, zeg dan dat je haar ouders eens wil ontmoeten. Laat daar je beste kant zien, netjes gekleed en gekapt daar naar toe en accepteren ze je niet; helaas. Meer kan je niet doen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:50
Al Murphy
Al Murphy is offline
Kloosterhaar en Hellevoetsluis klinken dan wel als gigantische leuke plaatsnamen, maar wat heb je nu aan een relatie met iemand die je nog niet eens ooit gezien hebt en die drieduizend kilometer verderop woont? Als ik haar vader was, ik zou er ook wel eens goed mijn gedacht over zeggen...
Oud 06-09-2007, 17:23
I C U
I C U is offline
Of misschien verzint ze dat haar ouders zo erg zijn, want dan hoeft ze je tenminste niet te zien.

Eh, nou ja, kijk eerst maar of het in het echt klikt, dan komen die schoonouders vanzelf wel
Oud 06-09-2007, 17:59
Tiņo
Tiņo is offline
als ze je toch nog nooit gezien hebben dan kun je toch doen alsof je van niets weet en gewoon langsgaan en zeggen dat je peter uit arnhem bent ofzo.weten zij veel.
Oud 06-09-2007, 18:19
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
als ze je toch nog nooit gezien hebben dan kun je toch doen alsof je van niets weet en gewoon langsgaan en zeggen dat je peter uit arnhem bent ofzo.weten zij veel.
Bad luck, we staan samen op een foto.
En volgens haar hebben haar ouders die ook al gezien

En ja, we hebben elkaar al 2 keer gezien (voor dit alles begon).
Ik ben een keer daar heen gegaan (ze wilde afspreken in Hardenberg), ze is ook een keer hierheen gekomen.
Oud 06-09-2007, 19:17
Magican
Magican is offline
Mocht je haar na de sex nog steeds leuk vinden en andersom, dan zou ik me dān pas zorgen maken over eventuele schoonouders.
Oud 06-09-2007, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Bad luck, we staan samen op een foto.
En volgens haar hebben haar ouders die ook al gezien

En ja, we hebben elkaar al 2 keer gezien (voor dit alles begon).
Ik ben een keer daar heen gegaan (ze wilde afspreken in Hardenberg), ze is ook een keer hierheen gekomen.
Kijk hoe het tussen jullie verder gaat, en bekommer je wanneer het serieuzer wordt om haar ouders.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 22:34
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
Kijk hoe het tussen jullie verder gaat, en bekommer je wanneer het serieuzer wordt om haar ouders.
Het probleem is, haar ouders verbieden haar met mij om te gaan (omdat ik een lover-boy zou zijn).
Dus dan is de kans om elkaar beter te leren kennen ook kleiner
Oud 06-09-2007, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Het probleem is, haar ouders verbieden haar met mij om te gaan (omdat ik een lover-boy zou zijn).
Dus dan is de kans om elkaar beter te leren kennen ook kleiner
Ze is 18? Ik begrijp dat haar ouders haar adviezen kunnen geven, maar als zij ergens naar toe wil, kunnen ze haar toch niet echt tegen houden? Als ze niet voor jou op wil komen en haar ouders wil duidelijk maken dat je geen loverboy bent, dan zou ik er als ik jou was sowieso nog eens goed over na denken.
(Als ze 16 was lag dit anders.)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 07:44
Lente
Lente is offline
dat je de ouders van een meisje dat je 2 keer hebt gezien, schoonouders noemt, is natuurlijk ook wel raar
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 09:22
thegoodlife
thegoodlife is offline
Ik kan maar 2 conclusies trekken waarvan de eerste naar mijn mening het meest voor de hand liggend is:

1) Ze is een apart figuur die door de tijd heen niet bepaald het vertrouwen van haar ouders heeft gewonnen. Verkeerde vriendjes, one night stands en breezergedrag zouden hier een rol in kunnen spelen;

2) Haar ouders willen haar in een kooitje houden totdat ze uitgehuwelijkt kan worden. Dit lijkt mij niet van toepassing, maar aangezien het om een dorp gaat zou het misschien een streng christelijk gezin kunnen zijn met angst voor alles wat modern en open is.

Dat je na zon korte tijd al met het idee samenwonen komt... Begrijp ik want jullie zijn gelukkig met elkaar (neem ik aan). Maar het moet geen keuze worden voor haar tussen jou en haar ouders. Daarnaast moet ze dan ook nog eens gaan verkassen naar de andere kant van het land wat haar sociale leven aantast (vrienden gaan niet meeverhuizen, of je moet wel een heel groot huis hebben).

Verder, de eerste week/weken kan het allemaal leuk gaan.. Maar ik acht de kans groot dat er irritaties kunnen komen, jullie toch niet bij elkaar passen of zij toch weer terug naar huis/naar haar vrienden wilt.. En dan is het 1) niet makkelijk om haar spullen en haar buiten te flikkeren 2) ermee om te gaan dat ze weer de andere kant van het land verhuisd en jullie intensieve relatie wel eens abrupt tot een einde zou kunnen komen.

Suc6.
Oud 09-09-2007, 15:33
Lilything
Lilything is offline
Ligt Kloosterhaar niet in een gelovige omgeving? (niet lullig bedoelt hoor)
maar ik geloof dat het ergens bij Almelo ligt (overijssel), waar mensen dus vaak nogal gelovig kunnen zijn etc. Ik vind die broer trouwens ook heel gemeen klinken en ervan uit gaan dat iedere jongen van het internet een loverboy is, is natuurlijk ook een bepaald wereldvreemd gedrag wat ik niet helemaal kan plaatsen

ik weet het niet goed
Oud 10-09-2007, 09:53
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
maar ik geloof dat het ergens bij Almelo ligt (overijssel), waar mensen dus vaak nogal gelovig kunnen zijn etc. Ik vind die broer trouwens ook heel gemeen klinken en ervan uit gaan dat iedere jongen van het internet een loverboy is, is natuurlijk ook een bepaald wereldvreemd gedrag wat ik niet helemaal kan plaatsen

ik weet het niet goed
Kloosterhaar valt nog wel mee, dat zijn vooral nogal aso's geloof ik. Niet echt een plaatsnaam om trots op te zijn.
Oud 10-09-2007, 10:05
Verwijderd
pubers

vergeet haar gewoon
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 10:29
zeep007
zeep007 is offline
wow, ik lees in 1 topic; schoonouders, geen adres weten, samenwonen, 2x ontmoet hebben en nu al een heisa hebben met een hele (onbekende) familie.

Wat klopt hier niet?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 00:27
waves
waves is offline
Ga naar haar ouders, ben de ideale schoonzoon. Doe alsof je helemaal niks van je vriendin over hun gehoord hebt. Wees beleefd en zit niet te veel aan je vriendin . Ga voorlopig meer naar haar toe (ja juist met haar ouders) dan dat zij naar jou toe gaat. Want anders zou je haar alleen maar van hun 'stelen' en worden hun vooroordelen over jou alleen maar sterker.

Ga voorlopig niet samenwonen, doe dat als jullie elkaar wat langer/beter kennen. Kans dat het fout gaat is groter dan de kans dat het goed gaat.
Oud 01-10-2007, 06:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
maar ik geloof dat het ergens bij Almelo ligt (overijssel), waar mensen dus vaak nogal gelovig kunnen zijn etc.
_o-
Oud 01-10-2007, 09:07
Verwijderd
Ja, Almelo, echt een christelijke stad
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten