Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik moest vandaag - gezien mijn PABO-verleden - een energizer doen met mijn trainingsgroepje.
![]() En ik heb in Gemini leren werken en geleerd welke abonnementen Vodafone allemaal aanbiedt en ik heb me wel vermaakt. En ik heb friet met zuurvlees op als lunch muhaha!
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT; ik heb me nu definitief aangemeld voor drie maanden studie in hong kong ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
- - - Ontopic; ik had een faculteitstour door Amsterdam ofzo en verder heb ik mijn werkgroep leren kennen en daar zitten allemaal toffe mensen in. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ging naar school en dat was gezellig alleen deed InDesign het niet dus mochten we eerder naar huis en in de trein was ik omringd door vervelende boeren
![]()
|
Verwijderd
|
ik ging gisteravond de stad in en dat was mwaahhh wel leuk. 2 jongens van m'n basisschool tegengekomen, en daar heb ik nu een eetdate mee, maar ik weet helemaal niet wanneer enzo, maar ik heb echt iets afgesproken. en ik heb geen mail, tel nr. oid van ze, dus eeehhh. ja. nu ga ik naar school om voorlichting te krijgen over de electronische leeromgeving, terwijl ik dat eigenlijk al wist, maarhet is verplicht. eerst nog even de weg naar m'n school vinden, geen idee waar het nou eigenlijk is.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
oh gister ging ik veel te laat slapen en werd iets eerder dan 9 uur opgebelt door een vriendin van mij dat we mss nog op het glr terecht kunnen met een andere opleiding, dus moet ik weer eens goed nadenken over doe verdomde studie keuze
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik werd wakker, ging hoesten, naar school, aldaar weer hoesten en toen ging ik lucky cats uitsnijden uit goud plakfolie en dat op zwart papier plakken en dat was mooi! oja en toen weer hoesten.
|
Verwijderd
|
Ik had eigenlijk nu een afspraak voor een sollicitatie voor een nieuw baantje maar dat ging niet door vanwege een dubbele afspraak dus nu moet ik dinsdag spannnnend. Vanmorgen ben ik wakker geschreeuwd door de schoonmaakster (haha ja wij hebben een schoonmaakster) en straks ga ik naar mijn vriendje want we hebben vandaag twee maanden, woehie.
|
![]() |
||
Citaat:
|
school gehad en dat was leuk, paar nieuwe mensen ontmoet die wel aardig waren.
straks met 2 vrienden jammen in de melody line en daarna naar huis, want morgen repeteren en eindelijk weer mijn vriendin zien! en dan morgenavond rednose party in club 8 ![]()
||
![]() |
Citaat:
...gast ik ben echt jaloers ![]()
|
![]() |
ik zit trouwens op stage..en een gast naast me..die volgens mij best hard verdient is nu al 3 uur bezig met photoshop..zn eigen hoofd op een heel gespierd lichaam plakken..
![]() ![]()
|
gister had ik mijn eerste keuze-onderwijs bijeenkomst en het wordt echt te tof, want ik mag dus o.a. een hartoperatie bijwonen en ik heb het goed uitgekozen want mijn keuzevak heeft veel overlap met het blok dat ik na gynaecologie krijg, namelijk cardiologie
![]() ![]()
|
hahaha, net met de kat naar die dierenarts geweest voor inenting en wormenpil en dat is altijd laschuh want dat beest snapt daar geen flikker van. maar hij had een spliksplinternieuw mandje waardoor hij in de auto uit het raam kon kijken en dat vond ie reuzeleuk
![]()
|
Vandaag alweer wiskunde. Ik heb nu nog de komende twee weken elke dag wiskunde, maar eigenlijk hoef ik er niet heen. Maar ik denk dat ik anders statistiek niet haal
![]() ![]()
|
Ik heb uitgeslapen en vervolgens boodschappen gedaan en daarna ben ik met een huisgenootje naar de stad geweest voor haar, want ik ben BLUT
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben vandaag naar school geweest voor de uitleg van het blackboard/electronische leeromgeving. het zal allemaal wel, ik snap(te) er NIETS van
![]() ![]() |
![]() |
|
Mijn gekke kip is heel wat leuker geworden en hij is hier twee dagen en ik ben per ongeluk nog een keer verliefd geworden en nu is hij aan het werk en ik mis hem (dit is echt heel vies
![]() Vandaag ben ik naar school geweest!!! En 3/4 van de meisjes was tienermoeder. Verder waren het wel jolige dushi's en een dikke chick heeft hetzelfde kapsel als ik incl. uitgroei dus dat wordt mijn schoolmattie. Mijn rooster is ietwat jammer want ik moet elke dag half negen aanwezig zijn WHUT?? ![]() Gisteren en eergisteren heb ik allemaal spannende dingen gedaan want die gebeuren plots met toekiepoekiewoekie in de buurt en dat vind ik altijd wel jolig en zo en ik heb Starobrno dus ik ben ultiem gelukkig op het moment. ZIJN JULLIE OOK WEER OP DE HOOGTE! Nu ga ik kleren opvouwen want anders hangen ze voor de bank en dan kan ik er niet op zitten en ik wil graag op de bank zitten.
|
It’s still unclear when we can expect Radiohead’s next album. But at least there’s been a confirmation today that LP7 is actually finished by now.
Guitarist Jonny Greenwood confirmed to Paste that the album is done. The not-so-good news is that the band has no idea when fans will be able to hear it. “We just had a meeting about that today,” said Greenwood on September 7. “We’re very relieved to have finished recording, now we have to decide what we should do with it.” ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |