Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Bekijk resultaten poll: Knap je erg af op jongens met acne?
Ja 17 51.52%
Nee 16 48.48%
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2007, 17:18
alpha-centauri
alpha-centauri is offline
Deze poll is eigenlijk bedoeld voor de dames onder ons...
Je hebt natuurlijk liever een vriend zonder acne dan met, maar vind je het erg belangrijk dat die persoon geen acne heeft?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 18:44
Verwijderd
als ik héél eerlijk ben: ik denk niet dat ik mijn vriend even sexy zou vinden als hij van boven tot onder vol zou staan met puisten. maargoed, dat weet ik dus niet, want hij heeft er geen. hier en daar eentje, maar wie niet?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:12
Verwijderd
Ik zou het nú niet meer zo hip vinden. Maar op de middelbare school was ik vreselijk verliefd op een jongen die op een gegeven moment behoorlijk last had van acne.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:14
Verwijderd
zowel mijn vriend als mijn ex-vriend hadden vrij hevige acne op het moment dat ik iets met ze kreeg . Ik zoek ze er niet speciaal op uit ofzo, en als een jongen géén acne heeft vind ik dat wel mooier, maar ik zit er niet zo mee.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:37
alpha-centauri
alpha-centauri is offline
blijft de hele tijd 50-50
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:45
Maija
Maija is offline
ja,

Natuurlijk in welke mate, maar ik denk dat ik flinke pus bulten niet zo smakelijk vind. Maar er zit natuurlijk een grens.

Een beetje Puistjes vind ik natuurlijk niet erg, maar als je echt je hele gezicht vol onstekende bulten hebt vind ik het wel vies.
(maar ik ken maar 1 iemand die ik goed ken die dat had en dat was een vriendin..)
Oud 09-09-2007, 21:13
ekki
ekki is offline
Hangt er inderdaad vanaf in welke mate. Hoewel het uiteindelijk niet meer uitmaakt denk ik. In eerste instantie ff 'niet leuk' (schrikt af ofzo), als je iemand beter leert kennen ga je daar toch wel doorheen kijken.

Ik vraag me trouwens af of het bij mij nog af zou schrikken. Ik zou denk ik meer iets hebben van: goh, die wat vervelend voor die jongen dat ie zoveel puisten heeft. En verder niet boeiend.
Oud 09-09-2007, 21:37
Verwijderd
Geheel toevallig daar gisteren een gesprek over gehad met een vriend van me. Hij heeft zelf er veel last van, het valt ook nogal op als je hem ziet. Hij heeft er al heel lang last van, had gehoopt dat het na zijn pubertijd over zou zijn, maar dat is dus helaas niet gebeurt.
Ik vind het echt heel erg sund voor hem en gun hem echt een leuke meid (want het is echt een super grappige en lieve jongen) maar als ik eerlijk ben zal ik er zelf ook niet op vallen.
Misschien wel als ik (stel dat ik nog vrijgezel was geweest) hem al een tijdje kende, gesproken heb en er een band gegroeit is. Maar als hij de eerste keer op me af was gestapt met een fijne openingszin dan denk ik wel dat ik daar niet op in gegaan zou zijn. Dus ik denk dat het bij het eerste contact wel belangrijk is, je gaat als eerste toch voor het grootste gedeelte af op uiterlijk, en dat het in de loop van de tijd een stuk minder belangrijk wordt.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 22:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Toen ik wat met m'n vorige vriend kreeg was ie net bezig met een Roaccutane kuur omdat ie last had van ernstige acne. Tuurlijk zag ik hem liever zonder maar ik ging daardoor echt niet minder van hem houden en het was voor mij ook geen reden om geen relatie met hem te beginnen.
Oud 10-09-2007, 11:42
Lorelei
Lorelei is offline
Oh jee, weer een onzekere jongen die wel wil weten of-ie kans maakt.

Zolang je sociaal niet al te onhandig bent en niet stinkt, je haren wast, nagels knipt en tanden poetst maak je een kans

En verder: Acne is niet mooi. Dat zal ook niemand tegen je gaan zeggen. De meisjes zouden altijd willen dat je geen acne had. Dat hoeft niet meteen te betekenen dat je dus geen kans meer maakt.
Oud 10-09-2007, 14:29
yuck fou
yuck fou is offline
Mijn vriend had vroeger ook heel erg acne, en nu heeft hij ook nog regelmatig pukkeltjes in zijn gezicht en op zijn bovenrug. Ik zit daar eigenlijk niot zo mee. Het zijn geen grote groene ophopingen maar gewoon wat pukkeltjes en dat vind ik zelfs nog wel wat schattigs hebben. Nobody's perfect.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten