Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2007, 18:19
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 17-03-2007 @ 22:30 :
jammer trouwens van Nathalie Portman... zij is zooooo mooi!!! <3
Helemaal mee eens.
Oud 08-06-2007, 00:50
Verwijderd
http://www.nu.nl/news/1105965/62/Sea...n_filmrol.html

Jammer.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 02:15
Floris_22
Floris_22 is offline
Understatement.
Oud 08-06-2007, 07:45
Rooster
Rooster is offline
ach hij heeft de status en leeftijd bereikt om eisen te stellen.
Hij wil bijvoorbeeld ook wel in een bondfilm spelen nog, maar niet als slechterik.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 13:30
2079
2079 is offline
Inderdaad jammer, maar ja de Indy films zonder Connery waren ook goed. Dus jammer maar niet 't einde. Positief blijven!

Er zijn wel nogal wat geruchten over John Hurt (1984, Alien, V For Vendetta) in Indiana Jones IV. Niets is zeker aangezien hij alleen gezegd heeft dat hij een rol zou gaan spelen in een Spielberg film. Het lijkt me zeer interessant om Hurt als de schurk te zien in deze film, hij is sowieso geweldig.
Daarnaast lijkt 't erop dat Cate Blanchett als Russische slechterik gaat spelen in de film. Ze is schijnbaar gespot in een Russische leger uniform.

Een populair gerucht is dat de films zal gaan over 'ancient-astronauts', buitenaardse of bovennatuurlijke levensvormen die de oude beschavingen geholpen hebben met hun ontwikkeling. De 'McGuffin' zal dus best wel eens een buitenaards stuk technologie kunnen zijn.

Laatst gewijzigd op 08-06-2007 om 13:37.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 14:43
Nebula
Nebula is offline
Last Crusade vond ik denk ik de leukste van de drie, vooral vanwege het hele gedoe tussen Indy en z'n vader. Toch moet ik zeggen dat ik het niet héél erg vind dat Connery er niet meer in zit. De verhaallijn tussen die twee hebben ze in Last Crusade immers vrij mooi afgerond. Dus ik heb wel Henry-closure, om het zo maar eens te zeggen.

Edit: en nog even wat betreft Cate Blanchett:

Laatst gewijzigd op 08-06-2007 om 14:46.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 22:24
2079
2079 is offline
De eerste foto van Harrison Ford als Indiana Jones! Genomen door Steven Spielberg himself!

't ziet er goed uit!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 23:25
KIET
KIET is offline
Ford heeft er wel eens wat ouder uit gezien, ja.
Oud 24-06-2007, 15:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Dit is een van die franchises die ze van mij wel hadden mogen laten slapen. Maar goed, leuk voor de fans enzo.
Oud 26-06-2007, 09:46
2079
2079 is offline
IndianaJones.com heeft een filmpje vrijgegeven van de eerste dag op de set met George Lucas en Steven Spielberg. De opnames nemen op dit moment plaats in New Mexico.

Bekijk het filmpje hier:
http://www.indianajones.com/communit.../firstday.html

Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 19:18
Nebula
Nebula is offline
Dat ziet er inderdaad wel uit.

Zijn er hier toevallig mensen die die auto's op het jaar af nauwkeurig in de tijd kunnen plaatsen?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2007, 23:58
Carn
Carn is offline
en zo te zien is Spielberg toch wel de leidinggevende. Hopelijk blijft Lucas' inbreng beperkt tot de postproductie; dan blijft het acteerwerk hopelijk nog intact
Oud 27-06-2007, 08:42
DanielC
DanielC is offline
Gelukkig is Hayden niet gekast als zoon van Indie.
Oud 27-06-2007, 10:19
2079
2079 is offline
Citaat:
Carn schreef op 27-06-2007 @ 00:58 :
en zo te zien is Spielberg toch wel de leidinggevende. Hopelijk blijft Lucas' inbreng beperkt tot de postproductie; dan blijft het acteerwerk hopelijk nog intact
Spielberg is en blijft de regiesseur van de film en Lucas de producent. Dus heeft hij nauwelijks enige inbreng over hoe Spielberg de acteurs begeleidt. Daarnaast is Lucas als regiesseur nooit zo betrokken met de acteurs dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2007, 09:13
2079
2079 is offline
Hier is een nieuwe production video:
http://www.indianajones.com/communit...dyarrives.html
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 11:22
Rooster
Rooster is offline
The Kingdom of the Crystal Skull
op diverse sites:

Dat is de titel van de 4e Indiana Jones film. Dit heeft hoofdrolspeler Shia LaBeouf bekend gemaakt tijdens de MTV’s Video Music Awards. Paramount heeft het bericht overigens bevestigd. Het is nog onbekend waar de titel op gebaseerd is maar volgens IESB.net heeft te maken met het volgende: “The crystal skulls turn out to be alien skulls, underneath a Mayan or Aztec pyrHet heeft echt iets mysterieus over zich en dat heeft een Indy-film nodig. Er staan wel een aantal verklaringen op het net voor deze titel, maar die spoilen teveel van het plot dus die ga ik hier niet verklappen. Nu is t wachten tot kerst, wanneer de eerste teaser trailer zal worden gereleased.

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull draait vanaf 22 mei 2008 in de bioscopen.

amid that takes off and thus reveals itself to be a mothership of sorts.”
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 11:46
2079
2079 is offline
Haha, ik wilde dit net gaan posten. De titel is origineel en geheel Indy waardig als je het mij vraagt. Ook al denk ik niet dat Indy oog in oog komt te staan met aliens, misschien zijn er indirecte aanwijzingen dat er idd iets buitenaards aan de gang is. Misschien is dat Area 51 gebeuren waar ze het over hadden toch waar? Er is een raketbasis gefilmd dus wie weet.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 13:56
Carn
Carn is offline
Oud 10-09-2007, 16:03
Rooster
Rooster is offline
Ik zou het in ieder geval jammer vinden als ze naar de aliëns gaan grijpen, dat heeft Indiana Jones en de serie films helemaal niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 16:38
Carn
Carn is offline
zolang er maar (ex)-Nazi's of Russen inzitten is het best.
Oud 10-09-2007, 16:39
Rooster
Rooster is offline
Nazi's
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 17:40
Verwijderd
Harrison krijgt zo'n typische oude dikke gok.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 17:54
DanielC
DanielC is offline
Oh, ik kan niet meer wachten. Toch nog Indiana Jones in de bioscoop voor mij. Ik kan niet wachten tot ik die tune hoor. Tranen waarschijnlijk.
Oud 10-09-2007, 19:57
KIET
KIET is offline
Citaat:
zolang er maar (ex)-Nazi's of Russen inzitten is het best.
Russen. Het speelt zicht tussen 1955 en 1960 af (1957 had ik ergens gelezen), dus de Russen zijn het meest logisch. En er zijn koters in zulke uniformen op en om en nabij de set gesignaleerd.
Oud 27-11-2007, 22:18
Carn
Carn is offline

Oud 27-11-2007, 22:34
Verwijderd
Wel jammer dat mensen oud worden. Zo iemand als Harrison Ford zou altijd jong moeten blijven zodat hij voor eeuwig ons kan verblijden met Indiana Jones-films.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 22:49
Dinalfos
Dinalfos is offline
Omg, Mark Almighty staat nog in dit topic. Wat surrealistisch.
Oud 27-11-2007, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Omg, Mark Almighty staat nog in dit topic. Wat surrealistisch.
Ja,wat is daar eigenlijk mee gebeurd? Heb ik gemist namelijk

ot: Harrison Ford is oud en nooit echt lenig/soepel geweest dus verwacht ik niet veel van deze uitmelking.

Jurassic Park 4 ook in de maak btw (zal al vast in een ander topic geschreven staan, te lui om te zoeken), daar krijg ik hetzelfde gevoel bij.

zie ook Die Hard 4, Rocky 6, Beverly Hills Cop 4, Rambo 4 etc.

Laatst gewijzigd op 27-11-2007 om 23:31.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 23:37
Dinalfos
Dinalfos is offline
Mark Almighty is permanent verbannen. Deze keer voor het echie.
Oud 28-11-2007, 08:08
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Wel jammer dat mensen oud worden. Zo iemand als Harrison Ford zou altijd jong moeten blijven zodat hij voor eeuwig ons kan verblijden met Indiana Jones-films.
qft

Hij is inderdaad oud geworden nu zeg.... Tot 10 jaar geleden was 't zo'n smakelijk appelgebakje! Nu is 'ie een appelgebakje dat ver over de datum is..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 15:25
2079
2079 is offline
Die foto's zijn echt te gek. Ik vind dat Ford er goed in vorm uitziet, vele van ons kunnen alleen maar hopen er nog zo uit te zien op die leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 15:41
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
In die hard 4 had ik ook weinig vertrouwen en was goed te doen, daarom deze maar voordeel van de twijfel
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 16:46
Verwijderd
Citaat:
In die hard 4 had ik ook weinig vertrouwen en was goed te doen, daarom deze maar voordeel van de twijfel
Die vergelijking gaat natuurlijk niet op. Bruce Willis is nog geen "appelgebakje dat ver over de datum is"
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 17:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Die vergelijking gaat natuurlijk niet op. Bruce Willis is nog geen "appelgebakje dat ver over de datum is"
Bruce Willis is sowieso geen appelgebakje..
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 20:01
Verwijderd
Opa Jones.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 14:10
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik snap de natuurlijkheid daarvan niet. Misschien is de ene al aan het schimmelen en de ander alleen taai, maar los van dit verschil, dat wel meevalt, zie ik vooral overeenkomsten
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 14:46
2079
2079 is offline
Citaat:
Die vergelijking gaat sowieso niet op aangezien 'Die Hard 4.0' een nieuwe man aan de regie had ipv McTiernan, dat verandert al een hele boel. Plus deze film staat onder de regie van Spielberg met Lucas als executive producer.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Die vergelijking gaat sowieso niet op aangezien 'Die Hard 4.0' een nieuwe man aan de regie had ipv McTiernan, dat verandert al een hele boel. Plus deze film staat onder de regie van Spielberg met Lucas als executive producer.
Ja, goed punt.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 20:59
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Jurassic Park 4 ook in de maak btw (zal al vast in een ander topic geschreven staan, te lui om te zoeken), daar krijg ik hetzelfde gevoel bij.
Ja, maar Jurassic Park 2 & 3 waren ook al geen ruk meer aan. Last Crusade was daarentegen juist bijzonder sterk.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 22:14
Verwijderd
Maar jurassic park 4, heeft echt zo belachelijk story.

We're told that the film is about the government who has trained dinosaurs to carry weapons and use them for battle purposes.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 23:40
Carn
Carn is offline
klinkt als een hoaxbericht.
Oud 30-11-2007, 00:01
Verwijderd
Klinkt als DINORIDERS !!

Overigens was mijn uitgangspunt het uitmelken van films, en de zure smaak die ik daarvan in mijn smiecheltje krijg.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 16:44
Carn
Carn is offline
Oud 10-12-2007, 19:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
^

Nou, zo half in het donker is 'ie toch nog best sexy!!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 10:49
Verwijderd
Dat eeuwige zweepje
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 21:06
Carn
Carn is offline
http://www.vanityfair.com/culture/fe...?currentPage=1

aardig artikel met enkele (lichte) spoilers.
Oud 29-01-2008, 13:33
Nebula
Nebula is offline
Ik vond het volgende op jwfan.com:

According to a member of our forum who recently spoke with John Williams' orchestrator:

I talked to Conrad Pope last week and he said the music is written in the exact same style as the previous Indys. Very cartoonish (*not* mickey-mousing though!): lots of things happening in the score, quick licks in the woodwinds, etc... It really sounds like this Indy is going to be... a pure Indy film (at least in a musical sense ).

As a side note, we were looking at doing a recording session the first week of March in LA but it looks like there's a major hold for John Williams. Looks like all of LA's best players are on hold. Not sure if the recording is at the end of February and could go on for a little longer, or if it starts the second week of March and they wanted to have a few extra days before that just in case.

Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 15:27
Nebula
Nebula is offline
Zojuist de 1e trailer gezien. Ze laten al meer zien van de film dan ik van een normale teaser gewend ben. Maar 't ziet er goed uit.

(Ik vond alleen de muziek in de eerste helft van de trailer niet bepaald Indy-achtig, maar dat boeit op zich niet zo.)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 16:49
Marcade
Marcade is offline
Trailer vond ik vrij 'saai' om eerlijk te zijn. Beetje standaard actie pakket, maar dat menu heb ik al vaker gehad.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 17:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
(Ik vond alleen de muziek in de eerste helft van de trailer niet bepaald Indy-achtig, maar dat boeit op zich niet zo.)
Goed opgemerkt, is namelijk muziek van de (zeer goede) soundtrack van Children of Dune (door Brian Tyler).
Reageren

Regels voor berichten