![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb daar afgelopen vakantie pillen voor gehaald. Moet je 3 dagen voor je ongesteld wordt slikken en dan 3x per dag, tot het moment dat je er mee wil stoppen, en dan 2-4 daagjes later wordt je ongesteld.
Werkte wel goed, alleen vervelend dat je 3x per dag die dingen moest slikken.. |
![]() |
|
Als je niet aan de pil wilt kun je naar de huisarts gaan en vragen om Primolut N, je moet drie dagen voor je menstruatie beginnen en dan kan je je menstruatie 7 dagen uitstellen. Je moet wel zelfdiscipline hebben want je moet drie pillen op een dag slikken (een 's ochtends, een 's middags en een 's avonds)
||
Citaat:
Ik heb Primolut van de zomer gebruikt (om dezelfde reden). Werkte goed, alleen ik had toen ik weer ongesteld werd verschrikkelijk buikpijn en daardoor dan ook weer misselijk. Wat dat betreft was het voor mij niet voor herhaling vatbaar. Mijn huisarts zei er trouwens wel bij dat de kans op bloedingen (dus dat je toch ongesteld wordt) wel aanwezig was, het is dus 100 % zeker. Ik weet niet wanneer je gaat maar als het niet op korte termijn is zou ik toch overwegen om met de pil te beginnen heeft nog meer voordelen namelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb het van de zomer ook gebruikt omdat ik op vakantie ging. Het werkte erg goed, en ik vond het wel lekker dat ik de eerste keer daarop dat ik ongesteld werd, het maar een lichte menstruatie was (ook geen buikpijn enz.)
|
![]() |
Ik heb ze ook gebruikt en volgens mijn moeder (Huisarts) kun je het wel langer uitstellen, maar moet je dan inderdaad 2 pilletjes per dag slikken
ik heb het zelf toen een dag of 14 uitgesteld met 1 pil per dag geloof ik maar je kunt het beste gewoon even langs je huisarts om te vragen wat voor dosering etc je nodig hebt (ik denk trouwens dat je ook even kunt bellen en het aan de assistentes kunt vragen,die weten dit soort dingen vaak ook)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|