Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Neehee, ze doen het echt. Want dat vertellen ze er dan ook bij. Één keer per maand met een groepje van ongeveer twintig mensen. Het is ook wel Groningen he, hier wonen relatief veel protestanten. Dus ook jongeren. Die zijn er allemaal ook erg blij mee dat ze zich mogen Koesteren in het Licht van God enzo.
Ik weet even niet hoe die vereniging heet, hij is wat vrijer dan Ichtus. Ichtus hebben we hier ook maar daar heb ik nog nooit gezellige verhalen over gehoord. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan me toch niet voorstellen dat een weldenkend iemand die bijv. Exodus 22:17-19, Leviticus 11:9-12, Deuteronomium 22:13-29, 1 Koningen 7:23 en Mattheüs 5:17-20 heeft gelezen, nog christen kan zijn. Maar dat heeft misschien met mijn gebrek aan inlevingsvermogen met psychopaten te maken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Meer ontopic: Ik heb heel vaak getwijfeld of ik bij Catena zou gaan, steeds niet gedaan, en wel spijt van, maar toen kon het eigenlijk niet echt anders. De eerste twee jaar woonde ik nog thuis en het derde jaar was gewoon te fucking druk. En nu vind ik mezelf te oud en denk ik niet dat het nu nog echt wat voor me is. Bovendien ben ik over een half jaar geen student meer en ga ik volgend jaar ergens anders studeren.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh en ik heb ook bij een Christelijke vereniging gegeten in de El Cid en ik vond het eten lekker, de mensen aardig en het gebouw wel leuk. Maar ik zit inderdaad niet te wachten op een bijbelstudie ed. Het eten was er trouwens beter dan bij Minerva. Daar moesten we buiten eten (oké, het was wel lekker warm toen dus dat gaf niet zo) en het eten was koud; koude macaroni ![]()
|
Als alles lukt ben ik op m'n 23ste pas eerstejaars. Mss een beetje laat om dan nog bij een vereniging te gaan, maar aan de andere kant ben ik met alles nogal laat, dus waarom niet... twijfeldetwijfel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Enerzijds denk ik: kan best, er zijn zat mensen van die leeftijd bij een studentenvereniging. Maar aan de andere kant merkte ik als 2e jaars toch ook wel dat ik al anders was dan die eerstejaars, terwijl we maar een jaar scheelden.
||
Citaat:
|
Ik ben dit jaar lid geworden bij Virgiel in Delft. Natuurlijk heb je wat verplichtingen maar die bestaan uit niet meer dan ong. 3x per jaar eten opscheppen en schoonmaken. Op dinsdag wordt wel een beetje verwacht dat je komt borrelen maar echt verplicht ben je niet.
En ja, ik kan ook zonder verenigingen prima vrienden maken en maar ben toch lid geworden voor de gezelligheid en niet om vrienden te ''kopen'' zoals sommige mensen hier zeggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar okee, eerlijk gezegd vind ik dat iedereen die het werkelijk iets kan schelen hoe andere mensen een spel spelen een chromosoom missen, maar goed. |
![]() |
|
Ik snap trouwens ook helemaal niet wat er zo boeiend is om er eindeloos over te praten. Gister was ik bij een paar vrienden, en op een gegeven moment stond er een voetbaldiscussie aan op tv. Een term die me nog bijstaat is 'we missen creativiteit op het middenveld'. Het is maar voetbal hoor
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat vind ik nog niet het ergste ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zoals de mensen hier denken zijn er velen. Ieder zijn eigen mening natuurlijk. Maar ik ga hier niet uitleggen wat het is om fanatiek aanhanger van een voetbalclub.
Maar het is wel te vergelijken om met een grote groep vrienden een x aantal bier te drinken, en allemaal hetzelfde gevoel, dezelfde passie te hebben. Maar, sommige mensen begrijpen dat niet, zo blijkt. Laat je niet zo beïnvloeden door wat er in de media geschreven wordt!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studentenvereniging kiezen? ah1508 | 1 | 20-05-2014 07:22 | |
De Kantine |
Studentenvereniging Mr.Mark | 37 | 25-04-2011 20:58 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenverenigingen Weed | 229 | 08-11-2007 19:07 | |
Algemene schoolzaken |