Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2007, 23:05
Tink*
Tink* is offline
Ja op zich wel. Maar het is wel vermoeiend. Ik ben nogal tegenstrijdig enzo, maar wel heel nuchter. Gewoon enge dingen doen en je over dingen heenzetten enzo. ;x Vaak is het achteraf juist heel goed, ik ben nu ook best trots op mezelf.
Oud 10-09-2007, 23:07
Verwijderd
goed zo!!
Oud 11-09-2007, 14:19
Verwijderd
Ik heb 1 college gehad, en ben 6 uur van huis geweest en nu moet ik de huisvrouw uit gaan hangen want het is zo'n teringzooi dat zelfs ik me ervoor schaam, en daarna planningen maken & studeren
Oud 11-09-2007, 14:35
Verwijderd
ik vond de trein en de bussen vandaag niet zo lief
Oud 11-09-2007, 16:14
Balance
Balance is offline
Ik gister niet
Ik kwam 2 minuten voor mijn eindstation vast te staan en daar hebben we 5 kwartier moeten wachten in de trein. En uiteraard konden we er niet uit om te gaan lopen.
Daardoor kwam ik ook een uur te laat voor de film waar ik met mijn werk heen zou gaan. *zucht*

En vanmorgen heb ik de bus gepakt, want m'n trein reed toen ook niet.
Oud 11-09-2007, 16:19
Vlindertje
Vlindertje is offline
Vandaag was mijn ex-vriendinnetje op bezoek. Ze was gisteravond al gekomen en voor het slapen gaan hebben we nog gezellig bijgekletst tot diep in de nacht. Vanmiddag heb ik nog wat aan een essay gewerkt en voor de rest heb ik maar weinig gedaan. Ze is net terug richting Mestreech gegaan. Net heb ik geregeld dat ik vanavond niet alleen hoef te zijn en dat ik dus bezoek krijg
Oud 11-09-2007, 16:20
Verwijderd
Vanmorgen was er brand in het café hier tegenover, dus stonden er brandweerwagens in de straat en waren wij wakker. Ruiten werden bij 't café ingeslagen, er werd een uur geblust, en toen was het klaar.

En ja, toen was ik eigenlijk toch nog wel heel moe, dus heb ik nog even liggen slapen En vervolgens heb ik m'n studieadviseur gemaild, boodschappen gedaan, een boek van de postbode gekregen (van Jonathan Safran Foer), gegeten en nu ga ik doelloos zappen en daarna lezen!
Oud 11-09-2007, 16:45
Verwijderd
oeh ik heb ook 2 boeken van de postbode gekregen en 1 briefje van TNT (mijn werkgever! ) dat ik niet thuis was, en dat ze morgen het pakket (nog een boek) weer langs komen brengen, hoewel ik dan ook niet thuis ben.
Oud 11-09-2007, 17:31
Verwijderd
ik ben voor 2 uurtjes naar school gegaan. ik had duits en was een uur te vroeg maar ik was niet de enige, want er was nog een ander meisje. daar heb ik leuk mee zitten te praten
hopelijk zijn er nog meer aardige mensen, ik vind het altijd wel leuk nieuwe mensen te leren kennen. toen ik thuis kwam heb ik een paar uur geslapen en toen gechilled.

JA MAAR IK VERTEL DIT WEL, MAAR WAT BOEIT HET JULLIE DAN? LEZEN JULLIE HET UBERHAUPT WEL?!
Oud 11-09-2007, 17:48
Verwijderd
ik lees alles <3
Oud 11-09-2007, 22:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
JA MAAR IK VERTEL DIT WEL, MAAR WAT BOEIT HET JULLIE DAN? LEZEN JULLIE HET UBERHAUPT WEL?!
Ik heb alleen deze regel gelezen.
Oud 11-09-2007, 22:36
Martiño
Martiño is offline
Ik heb vandaag geoefend hoe ik een goed-slecht-nieuws-gesprek moet houden! We speelden er een rollenspel bij; mijn hand zat in een versnipperaar, hij moest geamputeerd worden, en ik kreeg een prothese!
Oud 11-09-2007, 22:36
Verwijderd
*negeert mosquito*
Oud 12-09-2007, 08:06
Verwijderd
Ik ben de eerste van vandaag hier! Ik heb nog nooit zo vroeg gepost.
Ik moet zo naar school en twee onderwerpen indienen voor d krant die vrijdag af moet zijn, en ik ben zenuwachtig, want ik weet niks, en ik snap het niet goed.
En vanvond hebben we een afscheidsetentje omdat er een kut-huisgenote weggaat.
Willen ze hier pizza gaan eten.
Oud 12-09-2007, 12:14
Verwijderd
Oeh, de postbode heeft vandaag weer twee boeken gebracht - of moet dat nog doen, ik ben nog niet beneden geweest.
En ik moet vandaag waxinelichtjes halen
Oud 12-09-2007, 17:32
Verwijderd
ik had kralen besteld voor in mijn dreadjes, maar ze passen er niet omheen!!
Oud 12-09-2007, 17:48
TopDrop
TopDrop is offline
Gisterochtend om 9 uur in Utrecht voor een fokking saai practicum dat echt nergens over ging. Daarna wat rondgehangen en niks gedaan. Gegeten bij de 'eind' barbecue/borrel. Gisteravond/vanochtend was het eindfeest van de facultaire intro. Duurde tot 4:00. Voor mijn doen had ik veel bier op. Stuk of 10 ofzo. Wel vaag. Loop je scheef, drink je een cola, ben je weer een stuk nuchterder. Er waren mensen echt goed ver weg. Bij iemand blijven slapen op de vloer zonder matje. Vandaag 2 uur college en 2 uur practicum. Ennu ben ik weer thuis. En gesloopt.
Oud 12-09-2007, 17:57
Verwijderd
ik ben voor 2 uur naar school geweest
Oud 12-09-2007, 19:05
TopDrop
TopDrop is offline
Morgen gaat den tweeden date plaatsvinden
Oud 12-09-2007, 19:44
Verwijderd
6 uur college gehad, nog een stapel boeken gekocht, en nu een depressie omdat ik dat allemaal moet gaan lezen.
Oud 12-09-2007, 19:44
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Morgen gaat den tweeden date plaatsvinden
Veel plezier alvast

ot:

Ik ben om 8 uur opgestaan en van half 10 tot half 2 heb ik vergaderd. Tussendoor heb ik ervoor gezorgd dat onze bacheloropleiding niet stopt en ook wordt gepromoot . Na half 2 heb ik nog een eerstejaars overgehaald om lid te worden en de OLC en een paar activiteiten van de studievereniging gepromoot. Daarna ben ik effe EoS gaan vervelen. Om kwart voor 4 heb ik nog een saai college gehad. Na het college boodschappen gedaan, gekookt en gegeten. Net heb ik nog een opdracht gemaakt/ingeleverd. Dadelijk ga ik naar de bios en daarna naar de borrel
Oud 12-09-2007, 19:59
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Veel plezier alvast
Dank je. Dat gaat wel lukken hoor
Oud 12-09-2007, 20:01
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Dank je. Dat gaat wel lukken hoor
Wat gaan jullie doen?
Oud 12-09-2007, 20:03
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Wat gaan jullie doen?
Ik ga haar van het station ophalen. En dan gaan we boodschapjes doen, samen koken en 's avonds naar de film
Oud 12-09-2007, 20:04
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ik ga haar van het station ophalen. En dan gaan we boodschapjes doen, samen koken en 's avonds naar de film
Dat klinkt heel erg leuk, lekker romantisch
Oud 12-09-2007, 20:06
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat klinkt heel erg leuk, lekker romantisch
Je hebt vast meer ervaring mee dan ik

Ik heb wel zin in morgen ja
Oud 12-09-2007, 20:40
Verwijderd
De stomme pakketdienst kan ons huis nooit vinden, terwijl het gewoon heel normaal genummerd is. Heel irritant; de postbode kan het gewoon vinden, de pakketpost heeft het ruim 4 jaar ook goed weten te vinden, en sinds een paar maanden ineens niet meer
Oud 12-09-2007, 23:50
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
toevallig, vlinder en ik zijn ook naar de film geweest vandaag. welke film zijn jullie naartoe geweest?
Oud 13-09-2007, 09:33
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
toevallig, vlinder en ik zijn ook naar de film geweest vandaag. welke film zijn jullie naartoe geweest?
Afgelopen zaterdag zijn we naar No Reservations geweest. Vandaag gaan we naar die musicalfilm waar ik steeds de naam van vergeet

edit: Hairspray.
Oud 13-09-2007, 09:40
Missy
Missy is offline
Citaat:
Afgelopen zaterdag zijn we naar No Reservations geweest. Vandaag gaan we naar die musicalfilm waar ik steeds de naam van vergeet

edit: Hairspray.
Hé, daar ben ik ook heen geweest. Veel plezier.

Vandaag heb ik een tussenuur, kan ik niet meegymen, omdat ik té duizelig ben. Ik begin er echt een beetje van te balen. Ook even naar de bibliotheek voor een aantal boeken. Even spaghetti halen om te maken en vanavond als ik nog zin heb sporten of tv kijken.

Citaat:
De stomme pakketdienst kan ons huis nooit vinden, terwijl het gewoon heel normaal genummerd is. Heel irritant; de postbode kan het gewoon vinden, de pakketpost heeft het ruim 4 jaar ook goed weten te vinden, en sinds een paar maanden ineens niet meer
Misschien een nieuwe postbode? Spreek hem er anders is op aan.
Oud 13-09-2007, 09:52
Verwijderd
Citaat:

Misschien een nieuwe postbode? Spreek hem er anders is op aan.
Gaat niet als hij je huis al niet kan vinden Maar ik heb al eens eerder bij het postkantoor doorgegeven dat er bij de bezorging door de pakketdienst sinds een paar maanden iets fout gaat, en ze zou het 'in het systeem zetten' ofzo

Zometeen eventjes de stad in
Oud 13-09-2007, 16:19
Verwijderd
Ik ben niet naar Schule gegaan, omdat de kat weer naar de dierenarts moest, en ter compensatie heb ik huisvrouwendingen gedaan en gestudeerd en ook nog eens gesolliciteerd
Oud 13-09-2007, 16:22
Verwijderd
Eerst de stad in geweest, toen een uurtje naar 't psychiatrisch ziekenhuis (waar twee mannen recht voor de ingang enorm zaten te blowen en bier zaten te drinken, en vervolgens rende een andere man ineens de rontonde op en ging hij voor auto's staan zodat ze zouden stoppen, om ze vervolgens te vragen of hij met ze mee mocht ) en toen naar de supermarkt, nu lekker Simsen
Oud 13-09-2007, 18:38
TopDrop
TopDrop is offline
Het eten was erg lekker En we gaan zo naar de film
Oud 13-09-2007, 19:44
Uice
Uice is offline
Welke film?
Oud 13-09-2007, 21:39
Verwijderd
Vraagje!
Als mensen een ban-aanvraag doen op m&m, zetten ze daar meestal bij 'ik ken de gevolgen'
maar wat zijn die gevolgen dan?
En telt een vrijwillige maandban ook mee als een 'echte' ban in je banman?

niet dat ik een maandban wil aanvraagen, maar dit vroeg ik me dus even af.
Oud 13-09-2007, 21:43
Trass
Trass is offline
Citaat:
Vraagje!
Als mensen een ban-aanvraag doen op m&m, zetten ze daar meestal bij 'ik ken de gevolgen'

Nee dat telt niet als echte ban mee in ieder geval, maar of het in je banman komt weet ik niet. Volgens mij zijn die gevolgen alleen dat je er een maand niet op kan. En dat je er wel een ban bovenop krijgt als je met een uc terugkomt.
Oud 13-09-2007, 21:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Vraagje!

Volgensmij is een van de gevolgen, dat je dus niet eerder terug kan op het forum. Dus ook als je maar een weekje forumvrij wil zijn, je niet na die week al kan zeuren voor een unban. En ik kan me niet voorstellen dat een maandban een negatieve aantekening oplevert in je banman.
Oud 13-09-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Volgensmij is een van de gevolgen, dat je dus niet eerder terug kan op het forum. Dus ook als je maar een weekje forumvrij wil zijn, je niet na die week al kan zeuren voor een unban. En ik kan me niet voorstellen dat een maandban een negatieve aantekening oplevert in je banman.
Klopt, een maandban is een maandban, dus zeuren verkort hem niet.
En natuurlijk krijg je geen negatieve aantekening
Oud 13-09-2007, 22:06
Verwijderd
oh, dus de gevolgen zijn alleen maar dat je een maandban aanvraagt, je ook een maand verbannen bent. Maar dat is toch logisch als je een maandban aanvraagt?
Oud 13-09-2007, 22:07
TRA
TRA is offline
Domme mensen kunnen ook internetten.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 13-09-2007, 22:09
Verwijderd
Ik heb weinig gedaan vandaag. En ik heb het koud, maar normaal heb ik het nooit koud.
Oud 13-09-2007, 22:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
oh, dus de gevolgen zijn alleen maar dat je een maandban aanvraagt, je ook een maand verbannen bent. Maar dat is toch logisch als je een maandban aanvraagt?
En dat je gedurende die maandban ook niet met een UC mag forummen. Dat resulteert in een langere ban en je UC wordt dan ook geband (en bij normale bans iig niet unband, hoe dat met vrijwillige bans zit weet ik niet).
Oud 13-09-2007, 23:11
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Welke film?
Oud 13-09-2007, 23:18
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik vond hem geweldig, Maarten volgens mij niet zo.
Oud 13-09-2007, 23:21
Verwijderd
Even een vraagje zitten jullie nu nog bij mekaar of allebei thuis weer achter de pc
Oud 15-09-2007, 01:02
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik zag topdrop niet!!
Oud 15-09-2007, 16:22
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik vond hem geweldig, Maarten volgens mij niet zo.
Jawel! Ik vond 'm leuk! Ondanks dat het niet mijn type film is, zat er best leuke humor in

Citaat:
Even een vraagje zitten jullie nu nog bij mekaar of allebei thuis weer achter de pc
Inmiddels zijn we allebei allang weer thuis

Citaat:
Ik zag topdrop niet!!
Hoe bedoel je?
Oud 15-09-2007, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Inmiddels zijn we allebei allang weer thuis
Haha ik vroeg het dan ook al twee dagen geleden en ik had al antwoord gekregen ( ik geloof in een wat saai topic)
Oud 15-09-2007, 16:53
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Haha ik vroeg het dan ook al twee dagen geleden en ik had al antwoord gekregen ( ik geloof in een wat saai topic)
Dat wist ik niet meer
Topic gesloten

Regels voor berichten