Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
lalz nou ik liep er inderdaad weer vandaag ![]() ![]() ![]() verder heb ik in de metro een gesprek afgeluisterd van een aandoenlijke 17jarige corpsbal en ik geloof dat het enige woord dat hij op dat moment gebruikte RELAXED was dus het was een uiterst verhelderende conversatie.
|
Omdat ik onlangs de twijfelachtige eer heb gehad Wicki op DVD te zien kan ik je vertellen dat het een kerel is.
Check ook de songtekst: "Angst voor de wolf maakt hem niet blij/ en dan die stormen nog erbij/ Maar wolven hier en stormen daar/ hij is niet bang voor het gevaahaaar" ![]()
||
Hmm er was nog een film die ik moest kijken waar het naam bus in zat en ik vond dat vreemd. Maar volgens mij is het die niet.
Ik liep net langs de Kiosk en ik was in de Ako op station Bijlmer (Z-O rprsnt) en ik hoorde in beide winkels de mededeling: Dames en heren, wilt u nu de winkel verlaten. Of iets in die zin en dan 1000 keer. En al die mensen zeiden huh huh huh is dit serieus huh huh huh. Vervolgens gingen ze gewoon verder met waar ze mee bezig waren. Mmmm zo lekker nuchter he, die Nederlanders. Maar later bleek dat dat alarm al de hele dag niet uit te schakelen was dus die medewerkers waren enorm geirriteerd lolz. Verder ben ik vandaag op mijn werk en moet ik zo foto's maken van een sport event. Niet dat dat zo leuk is maar ik doe het graag onder werktijd. ![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
ik had vanmorgen embryologiepracticum om 08:45 poeeeh poeh. ik was al bijna op de fiets naar huis gestapt, maar iedereen zei 'tot zo' na het practicum, dus toen ik al bijna op de fiets zat begon er eindelijk een lichtje te branden. ik bleek dus nog een verloskunde-practicum daarna te hebben wat ik niet gezien had in mijn rooster
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en omgz ik zag otis vandaag ( ![]() ![]() en nu zet ik windows vista desktop gadgets op mijn laptop. vet handige imdb search tools ![]()
|
jezus ik zat vandaag in de trein en er zaten twee wijven naast elkaar en die waren overduidelijk zo hollands als m'n fiets en die gebruikten elke halve zin engelse woorden, wat een paupers hahaha. 'ja je weet dat you can come over anytime' en 'ja ik weet het, so obvious blablabla'. en steeds woordjes als 'totally' hahaha jezus? en het was nog een stiltecoupe ook.
ohja en ik heb vandaag eikenhout met vlammetjes en eikenhout met spiegels en nerven geschilderd en het was erg mooi geworden ![]()
|
Ik had om 9u werkcollege van een belg
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Vandaag had ik al om 9u college, maar de docent zat op een congres en z'n vervanger zou later komen. Grmpf. Zit je daar met je goeie gedrag. 's Middags begeleidde ik twee van m'n autistische studentjes <3 en had ik heel volwassen gesprekken met hun SLB'ers en decanen.
|
fairuz and her autumn sweater. says: (4:31:49)maar toen was ik in coma gevallen
Curses! says: (4:32:21)haha :') Curses! says: (4:32:34)ik wil peuken Curses! says: (4:32:38)maar die zijn op Curses! says: (4:32:45)ik moet eigenlijk slapen Curses! says: (4:32:57)maar ik kan net zo goed bier gaan drinken En zo geschiedde. Dadelijk maar eens sigaretten halen, want daar heb ik al de hele nacht zin in. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben belaaaaachelijk verkouden en daardoor doe ik wel dingen voor school, maar het lijkt allemaal nergens op geloof ik. BOEIEND. zometeen naar school fietsen met een klasgenootje waarvan ik de naam niet eens weet, en dan op school een hoorcollege en volgens mij nog iets overleggen met m'n projectgroepje. vanavond naar m'n opa in het ziekenhuis, en eigenlijk moet ik me schamen dat ik nog niet langs ben geweest, aangezien het UMCG 5 min. fietsen is vanaf mijn kamer
![]() |
![]() |
|
Net ontwikkelings psychologie gehad en ik ben nu aan het twijvelen of ik wel of niet naar wiskunde zal gaan, omdat ik nog moet lezen voor ontwikkelings psychologie en statistiek. Hoera. Maar ik ga denk ik maar wel, want anders ga ik toch maar niksen, haha. Vanavond met een vriendinnetje eten en dan chick flicks kijken
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zou hier toch echt goed over nadenken. Dit soort studies zijn vaak meer hobby studies, je arbeidsperspectieven zijn ietwat risicovol met ACW. Aan de andere kant ben ik wel van mening dat als je iets leuk vind, het meestal vanzelf wel goed komt. Als ik jou was zou ik niet alleen van de studie uitgaan, maar ook goed nadenken wat je beroepsmatig wil worden. Rechten heb ik maar liefst 2 maanden gedaan dus ik weet er alles van ![]() Vraag aan jezelf of je echt het type bent dat van kunst houdt en hoe je daar beroepsmatig invulling aan wil geven.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Aardig dat je me er aan herinnert maar ik heb dat natuurlijk al lang en breed overwogen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag het saaiste hoorcollege OOIT gehad, en ik MOET er wel naartoe, want ik heb het nodig voor het individuele deel van m'n project
![]() |
![]() |
|
Gisteren was ik meteen na mijn werk naar Joanna Newsom in Amsterdam en toen de hele nacht doorgehaald en de eerste trein terug en toen weer meteen naar mijn werk. Dus ik heb nu al dik dertig uur niet geslapen geloof ik, al ben ik in de trein wel een aantal kortdurende coma's heb mogen ervaren. Joanna Newsom was trouwens erg goed.
En bij training heb ik vandaag weer een vodafone-mok gewonnen maar deze keer kregen de verliezers ook een mok dus kon ik 'm niet aan iemand anders geven dus nu heb ik er twee. En er zijn ook ineens twee mensen gestopt met de training omdat het toch niet hun ding was. En uhh ja verder niet zoveel. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Senneee’s fanatisme voor haar slachtoffergenoten verbaast me dan ook niks, te samen bivakeren onder barre omstandigheden verbroedert immers. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |