Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2007, 12:09
boombal
boombal is offline
Mijn lief vindt mij niet romantisch genoeg, en daar moet ik hem wel gelijk in geven. Na zelf al een paar jaar geen romantiek meer gekregen te hebben, ben ik vergeten wat het is.
Kan iemand mij een paar goeie tips geven? Hij mist de romantiek uit zijn vorige relatie en ik ben bang dat als ik niet snel een beetje meer romantisch word, ik hem kwijt ga spelen...
Mercikes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2007, 12:18
Verwijderd
Wat wil hij precies? Gewoon af en toe een knuffel en 'quality time' met jou en horen dat hij lief is? Dat kun je doen door hem af en toe te knuffelen en te zeggen dat hij lief is, en door te bedenken echt leuke dingen met hem samen te doen, maar dat laatste moet hij dan natuurlijk ook doen, dat komt niet alleen van jouw kant. Probeer ook wat originele dingen te bedenken, dat hoeft niet veel werk te zijn, maar gewoon kleine dingetjes waarmee je laat weten dat je aan hem denkt.
Of wil hij gewoon cliche gedoe, dan is het makkelijk, steek wat theelichten aan en zet een roos op tafel en klaar.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 12:20
Verwijderd
Verras hem met dingetjes. Breng hem af en toe een ontbijtje op bed, laat briefjes voor hem achter, koop zo nu en dan zomaar een cadeautje voor hem, stuur hem een lief kaartje, kook voor hem, ontvoer hem voor een strandwandeling, stop stiekem een briefje in zijn jaszak met hoe lief je hem vindt en ga zo maar door.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 01:03
Verwijderd
De truc zit 'm volgens mij vooral in hem laten weten dat je aan hem denkt - en dat dat niet alleen zo is op het moment dat je hem ziet. Dat kan door bellen of door iets achter te laten voor hem op z'n kamer ofzo of om iets leuks in te plannen... gewoon, hem laten weten dat je aan hem denkt ookal is hij er niet.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 13:53
Mark
Mark is offline
Romantiek, dat is toch gewoon sex met voorspel?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 17:54
Verwijderd
Ik vind dat romantiek erg persoonlijk is. Ik kan 's avonds samen op de bank hangen onder een dekentje met een kaarsje erbij al romantisch vinden, anderen willen per se dat je er een heel verhaal van maakt, hele liefdesbrieven schrijft en heel zwijmelig doet.

Voor mij is het meer een gevoel van intiem samenzijn, dat het speciaal maakt. Simpelweg genieten van elkaars aanwezigheid, lief knuffelen en elkaar aandacht geven.

Dus ja, vraag eens aan jouw vriend wat hij dan precies verwacht? Wij kunnen het niet weten
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 17:55
Magican
Magican is offline
Maak een mooi gedicht.
Oud 20-09-2007, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Maak een mooi gedicht.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:01
Verwijderd
Geef die bitch een klap en zeg dat je een man bent en geen mietje.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Geef die bitch een klap en zeg dat je een man bent en geen mietje.
Het 'lief' van ts is een hem, dus ts is óf geen man óf wel een mietje.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Het 'lief' van ts is een hem, dus ts is óf geen man óf wel een mietje.
Omg, een man die romantiek wil, er klopt hier iets niet.

Geniet van hem totdat hij uit de kast komt. Of hij wil je gewoon manipuleren zodat jij gaat koken voor hem.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Omg, een man die romantiek wil, er klopt hier iets niet.

Geniet van hem totdat hij uit de kast komt. Of hij wil je gewoon manipuleren zodat jij gaat koken voor hem.
Hahahaha wat een kortzichtige reactie.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha wat een kortzichtige reactie.
Doe niet zo onromantisch tegen mij
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 21:22
WolterB
WolterB is offline
Laat hem iig zorgen dat hij deze relatie niet gaat vergelijken met de vorige, dat is iets wat voor problemen kan zorgen. Jij hebt waarschijnlijk je eigen manieren om voor romantiek te kunnen zorgen
En je geeft al aan dat je het in tijden niet gekregen hebt, waardoor het moeilijk is voor je. Probeer het iig niet te forceren en bespreekbaar te maken waarom het je niet lukt nu.
Oud 30-09-2007, 19:39
waves
waves is offline
Is hij wel romantisch tegen jou dan? Want dat moet een beetje van 2 kanten komen...

En briefjes in jassen of broekzakken of op kamers laten liggen werkt goed, net als iets kopen/gaan doen wat hij al heel lang wil of heel leuk vindt. Of gewoon een smsje dat je aan hem denkt.
Reageren

Regels voor berichten