Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2007, 11:06
Amariss
Amariss is offline
hoi iedereen!

ik zit in mijn laatste jaar van vwo en ik heb het erg naar m'n zin op school nu is het zo dat ik sinds een korte tijd single ben.. ik dacht dat ik eerst nog een hele tijd niets wilde met iemand anders na een relatie van 1,5 jaar.. maar nu vind ik toch een jongen leuk op school.. hij is wel 15 en ik ben 17.. mij maakt dat niet uit, maar m'n vriendinnen kijken me een beetje raar aan en vinden hem niks.. ik ken hem via via en mij lijkt hij wel heel leuk.. ik heb z'n msn nu te pakken gekregen via via.. ik wil hem nu graag uit vragen.. hoe zou ik dat doen? moet ik meteen zeggen als hij vraagt waarom ik hem heb aangemeld dat ik hem wel leuk vind en iets wil afspreken of moet ik eerst een vriendschappelijke relatie opbouwen met het risico dat het te vriendschappelijk word en niks meer?? en is het een probleem dat hij 2 jaar jonger is? hij lijkt me best volwassen te gedragen.. help me please, want ik heb altijd moeite met jongens uit vragen en toegeven dat ik ze leuk vind..
bedankt alvast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2007, 11:52
Magican
Magican is offline
Hoi, wil je met me uit?
Oud 09-09-2007, 12:47
Al Murphy
Al Murphy is offline
Op zijn en jouw leeftijd zal het het niet gemakkelijker maken dat hij twee jaar jonger is, dat jij volgend jaar misschien in een heel andere stad gaat wonen, en dat je vriendinnen hem helemaal niet leuk vinden. Ofwel hou je daar rekening mee en dan zal je nooit een relatie met hem hebben. Ofwel leg je dat naast je neer, en dan doe je gewoon waar je je goed bij voelt.

EN daarnaast: waarom spreek je niet gewoon een swat vaker met hem als je op school bent? Die stomme msn ook altijd.
Oud 09-09-2007, 13:14
I C U
I C U is offline
Praat gewoon es met 'm! Wie weet vindt je hem uiteindelijk wel heel kinderachtig ofzo Zie maar hoe het loopt, en wie weet, als hij echt leuk is, gaan je vriendinnen ook nog wel om. Gewoon zien wat er gebeurt
Oud 09-09-2007, 13:18
trophus
trophus is offline
Citaat:
of moet ik eerst een vriendschappelijke relatie opbouwen met het risico dat het te vriendschappelijk word en niks meer??
Beste Amariss,

Het zal je misschien verbazen, maar bij mannen gebeurt dit een stuk minder vaak dan bij vrouwen, maar je hier dus geen zorgen om.
Je kunt eens gezellig met m chatten, subtiel een beetje peilen wat ie van je vind (bv. als je blond haar hebt vragen wat hij nu vind van vrouwen met blond haar) en als het een beetje goed loopt eens een keer vragen of ie een keer iets met je wil drinken ofzo.

m.v.g.,
Trophus, uw expert op het gebied van mannelijke attitude
Oud 09-09-2007, 14:22
Amariss
Amariss is offline
ik ben best wel heel verlegen en hij loopt op school eigenlijk nooit alleen.. hij heeft veel vrienden.. dus ik durf hem echt niet zomaar aan te spreken dan.. msn is dan toch veiliger... ik wil wel voor hem gaan.. ik blijf toch nog een jaar in mijn stad wonen vanwege een bijstudie in Utrecht om later mijn echte studie te gaan doen in Amsterdam.. mijn vriendinnen zijn al iets makkelijker geworden.. maar nog steeds weet ik niet echt of ik meteen op msn moet vragen of hij met me uit wil of eerst iets opbouwen.. ik ben niet zo heel goed in dat soort dingen.. heb af en toe gehad dat ik te opdringerig was en ook wel eens dat ik te lief en vriendschappelijk was en toen is het niks geworden (die jongen is overigens nu mijn beste vriend) maar dat wil ik bij deze voorkomen... hoe kan ik het beste beginnen op msn??
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:52
trophus
trophus is offline
Gewoon, iets als:
"hoi, ik ben die-en-die, misschien ken je me van school"

Als hij vraagt hoe je aan zn e-mail komt:
"iemand gaf me t adres en toen leek t me wel leuk om wat te praten"

Als ie negatief reageert is t toch een eikel hij zal in t begin wel verbaasd zijn. Maar de meeste mensen houden wel van aandacht en weten het wel te waarderen als iemand moeite voor ze doet.

Dan gewoon kijken of het tussen jullie klikt, als het niet klikt is het toch al gedoemd te mislukken voordat het begint.

Ik snap dat je zenuwachtig bent, maar hij is ook maar een mens hoor
Oud 09-09-2007, 14:59
Amariss
Amariss is offline
hee bedankt ik denk dat ik er nu iets meer voor klaar ben
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 15:23
trophus
trophus is offline
Go get em tiger roawr
Oud 09-09-2007, 19:04
dallie
dallie is offline
Precies en boeiend wat anderen vinden jij moet blij met hem zijn. En je moet er vooral niet zo moeilijk over doen. So what dat jij iemand leuk vindt? Zo speciaal is dat niet toch? Je moet het niet zo opblazen want zo bijzonder is het niet. Iedereen vindt wel eens iemand leuk... who cares?

Hoe eerder je daar overheen kan stappen, hoe makkelijker het wordt.
Oud 15-09-2007, 09:29
Amariss
Amariss is offline
ik heb nu al een paar dagen contakt via msn met hem. op msn gaat het echt heel erg goed. het is heel gezellig en hij doet heel aardig en geïnteresseerd en ik ook
op school heb ik hem nu 3x aangesproken. de 1e keer zei ik gwn hoi en een beetje plagerig van waarom herkende je me nou niet he? en hij moest lachen en was enthousiast. toen kwamen z'n vrienden en hij zei nog tegen hun ga ff weg ofzo maar ze kwamen er toch bij staan. ik voelde me toen een beetje ongemakkelijk en ging weg. later sprak ik hem nog ff alleen. dat ging een beetje stroef. hij leek heel nerveus en verlegen ineens. toen kwam er weer een vriend en die ging met hem staan praten over voetbal en daar weet ik dus niks van af. toen ben ik na een tijdje ook maar weggegaan. op msn later was het weer leuk en gezellig. de dag erna op school kwam ik hem tegen op de fiets en toen zei ik hoi en hij ook heel verbaasd. toen op school liep ik onder hem op de trap en hij zat allemaal te kijken en later in de pauze zat hij ook te kijken en een beetje verlegen te lachen. maar het lijkt wel aslof hij niets durft te zeggen. hij lijkt wel geïnteresseerd en op msn had hij gezegd dat hij me een knap meisje vond. ik wil hem nu uitvragen, maar kan ik beter nog wachten of gwn doen? want ik wil ook niet dat het te lang duurt en dat er het risico is dat hij een ander tegenkomt omdat hij nogal populair is en van uitgaan houd... dus naja wat denken jullie ervan?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 09:54
Verwijderd
Uhh, er bestaat als vrouw zijnde niet zoiets als "een vriendschap opbouwen met als risico dat het daar bij blijft". Een man zal nevernooit zeggen dat hij een vriendschap niet op spel wil zetten voor een relatie, tenzij hij dat eufemistisch bedoelt en in dat geval maakt het toch geen verschil. Als hij jou aantrekkelijk vindt, zal hij je altijd blijven willen neuken en als hij je niet aantrekkelijk vindt, dan niet.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Een man zal nevernooit zeggen dat hij een vriendschap niet op spel wil zetten voor een relatie.
Bullshit.

Genoeg mannen die daar ook bang voor zijn, die zijn alleen niet zo wanhopig dat ze per se een relatie willen met iedere vrouw die maar enigzins leuk is. Daarnaast kan vriendschap met een vrouw ook veel betekenen, waarom zou je dat verneuken?

Al dan niet in de ware zin des woords..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 11:03
Verwijderd
Citaat:
dus naja wat denken jullie ervan?
Gewoon doen dus (dat uitvragen).
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Bullshit.

Genoeg mannen die daar ook bang voor zijn, die zijn alleen niet zo wanhopig dat ze per se een relatie willen met iedere vrouw die maar enigzins leuk is. Daarnaast kan vriendschap met een vrouw ook veel betekenen, waarom zou je dat verneuken?

Al dan niet in de ware zin des woords..
Hahaha, dit kan je toch niet menen man. Je gaat mij écht niet wijsmaken dat jij een lekker wijf zou afwijzen om een 'vriendschap' te redden.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, dit kan je toch niet menen man. Je gaat mij écht niet wijsmaken dat jij een lekker wijf zou afwijzen om een 'vriendschap' te redden.
Toch echt wel en ik ken ook andere mannen die precies dat gedaan hebben.

Bijvoorbeeld omdat een relatie niet zou werken. Deze reden heb ik vaak gehoord. Gaat een vrouw er meteen voor, dan neem je die gok als man misschien wel, maar als je haar wat langer vriendschappelijk kent en leert allerlei eigenschappen van haar kennen waar je in het verleden slechte ervaringen mee hebt gehad (bijv. onzekerheid, te flirterig, te bezitterig of juist te makkelijk, etc), dan hou je het liever bij vriendschap. Ook al is ze verder lekker en leuk en wil ze jou dolgraag.

Maar bijv. ook omdat je simpelweg niet verliefd bent geworden in de tijd dat je haar kent. Dan wordt het toch niks meer.. (leuk vinden != gevoelens hebben)

[edit]
Al denk ik niet dat een 15 jarige puber zich daar druk om maakt, maar goed

Laatst gewijzigd op 15-09-2007 om 12:14.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Toch echt wel en ik ken ook andere mannen die precies dat gedaan hebben.

Bijvoorbeeld omdat een relatie niet zou werken. Deze reden heb ik vaak gehoord. Gaat een vrouw er meteen voor, dan neem je die gok als man misschien wel, maar als je haar wat langer vriendschappelijk kent en leert allerlei eigenschappen van haar kennen waar je in het verleden slechte ervaringen mee hebt gehad (bijv. onzekerheid, te flirterig, te bezitterig of juist te makkelijk, etc), dan hou je het liever bij vriendschap. Ook al is ze verder lekker en leuk en wil ze jou dolgraag.

Maar bijv. ook omdat je simpelweg niet verliefd bent geworden in de tijd dat je haar kent. Dan wordt het toch niks meer.. (leuk vinden != gevoelens hebben)
Dat is misschien een reden om geen relatie te nemen, maar dan nog duik je dan toch wel met zo iemand het bed in, tenzij je homo of geestesziek bent, of in Staphorst woont.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Dat is misschien een reden om geen relatie te nemen, maar dan nog duik je dan toch wel met zo iemand het bed in.
"Nee dat kan ik niet doen, ze heeft nog een leuke vriendin.. en als je haar kwetst zijn meteen al je kansen verkeken bij haar vriendinnen"

Zo heb ik er nog meer gehoord

Het snelste netwerk ter wereld: het vrouwen-roddel-netwerk.

Maar goed, ik zie het al.. je bent gewoon hopeloos
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 12:29
Verwijderd
Citaat:
"Nee dat kan ik niet doen, ze heeft nog een leuke vriendin.. en als je haar kwetst zijn meteen al je kansen verkeken bij haar vriendinnen"

Zo heb ik er nog meer gehoord

Het snelste netwerk ter wereld: het vrouwen-roddel-netwerk.
Ja hallo, dan kun je net zo goed in quarantaine gaan leven. O wee als je iemand kwetst!
Citaat:
Maar goed, ik zie het al.. je bent gewoon hopeloos
Deze hopeloze jongen komt anders prima aan zijn trekken.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Deze hopeloze jongen komt anders prima aan zijn trekken.
Stevige rechterhand zeker?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 16:35
Amariss
Amariss is offline
kijk ik ken hem nog niet zo lang dus een echte vriendschap heb ik nog niet. maar dat wil ik ook zo houden dat bedoel ik. ik wil juist een relatie i.p.v een vriendschap. maar ik heb hem nu uitgevraagd voor vandaag dat had ik vanochtend gedaan.
dit was zijn antwoord: euhm nja.. ik wel maar ik heb al met een grote groep vrienden afgesproken om naar zuillichem te gaan en het is nogal lullig om het nu nog af te zeggen. je kan wel mee met een vriendin als je wilt, maar ik snap het als dat niet kan. volgend weekend heb ik niks afgesproken dus dan kan ik waarschijnlijk wel
ik had al een paar dagen eerder in z'n naam gezien dat hij zaterdag naar zuillichem ging dus het was geen smoesje. ik vroeg toen: wil je volgend weekend dan? en toen antwoorde hij: ik denk dat ik dan wel kan

ik begrijp wel dat hij die afpraak die al een tijdje stond nu niet 2 uur van tevoren kan afzeggen zou ik zelf ook niet doen.. maar wat denken jullie hiervan? zou hij nog geinteresseerd zijn? hij had ook in z'n naam staan i'll wish to see you again en dat had hij er gisteren instaan. en dat stond er een dag nadat hij mij voor de laatste keer op school had gezien. maar weet niet zeker of dat voor een ander meisje of voor mij bedoeld was. die vrijdag heeft hij wel op school heel veel lopen kijken en verlegen doen...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 18:47
twinkebel
twinkebel is offline
He's into you.
Oud 15-09-2007, 18:59
Amariss
Amariss is offline
denk je echt want ik vond dat hij niet echt heel enthousiast reageerde met dat WAARSCHIJNLIJK kan ik dan wel en ik DENK wel dat ik dan kan.... maar misschien wil hij niet stom overkomen ofzo... maar hij zei zelf wel dat hij waarschijnlijk volgend weekend kon en dat zou je toch niet doen als hij het niet zou willen??
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 19:28
twinkebel
twinkebel is offline
Wat wou je dan dattie JA zou zeggen met duizend 's erachter? die jongen probeert niet té over te komen waarschijnlijk.
Oud 15-09-2007, 19:38
Al Murphy
Al Murphy is offline
Wat ik denk? Dat het hoog tijd is dat je je schone zaterdagavondkleren gaat aantrekken, en dat je je dan dringend naar dat zuillichem mag begeven. Als je met zijn tweeën maar wat op elkaar zit te wachten zal er ook niet veel gebeuren. Have fun en beeld je voor één avond (voor mijn part mag dat ook voor altijd) eens in dat je helemaal niet verlegen bent, dat je op je sexiest bent en dat de wereld aan je voeten ligt. Of hij toch in elk geval.
Oud 15-09-2007, 20:47
Amariss
Amariss is offline
haha daar is het nu al te laat voor, zal tot volgend weekend moeten wachten.. maar wat nou als hij er volgend weekend zelf niet meer over begint moet ik dan er weer over beginnen en een tijd en plaats afspreken of komt dat opdrdingerig over??
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 20:57
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik vind dat in elk geval niet opdringerig. Vraag hem morgen eens hoe het geweest is, en en passant spreek je iets concreet af voor volgend weekend. Niet te lang mee wachten, anders heeft hij misschien al andere plannen gemaakt. Maar best wel zo concreet mogelijk, en zeg er dan bij dat je hem er tegen het einde van de week nog wel eens aan zal herinneren.

Opdringerig zou ik het pas vinden als je eerst iets afspreekt en dan elke dag opnieuw gaat vragen of het wel zeker doorgaat. Niet dat ik je ken, maar op mij kom je helemaal niet over als iemand is die opdringerig is. Dus zelfs als je zou denken "Nu ben ik een heel klein beetje opdringerig" is er denk ik nog niks aan de hand.

Echt, volg je hart. Liefst zonder stil te staan bij alle mogelijke consequenties en wat hij daar wel over zou kunnen denken. Dat is nergens goed voor en vreet alleen maar onnodig energie.
Oud 15-09-2007, 21:02
Amariss
Amariss is offline
bedankt dat advies helpt mij echt
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 22:12
Amariss
Amariss is offline
wat kan ik eigenlijk dan doen als eerste date volgend weekend?? ik dacht aan de bios, want hij houd van horror zei hij en er draait een nieuwe horror.. is misschien wel romantisch ook jullie nog suggesties??
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 22:14
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 22:24
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
wat kan ik eigenlijk dan doen als eerste date volgend weekend?? ik dacht aan de bios, want hij houd van horror zei hij en er draait een nieuwe horror.. is misschien wel romantisch ook jullie nog suggesties??
28 days later? Die schijnt heel goed te zijn. Vooral als je graag in iemands armen weghorrort. Maar stel vooral iets voor wat je zelf leuk vindt. Niet iets waarvan je vermoedt dat hij het leuk vindt, maar jij een stuk minder. Of dat dan een concertje, een film, een avondje poolen of gewoon wat op café hangen en dansen is, is eigenlijk niet zo belangrijk. Bij mijn vorige date hadden we bijvoorbeeld niet meer afgesproken dan na het werk een pintje te gaan drinken. Uiteindelijk werd dat een pintje drinken, een bezoekje aan het klarafestival, daar nog wat blijven rondhangen, een wandeling door de stad, nog een pintje drinken, de taxi naar huis nemen, nog wat verder liggen kletsen om op die manier een universele oplossing voor alle wereldproblemen te bedenken, en uiteindelijk moesten we ons nog haasten om opnieuw op tijd op het werk te geraken. 's Anderendaags dus.
Oud 15-09-2007, 22:36
Amariss
Amariss is offline
haha das grappig ik vind horror zelf ook wel leuk en de bios vind ik sowieso veilig maar ook gwn leuk en dan idd lekker in z'n armen weghorroren precies wat ik wil
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 00:00
Fosca
Fosca is offline
Nogal wiedes dat hij zich wat afhoudt, hij vind het vast moeilijk te geloven dat een twee jaar ouder meisje op hem valt. Maar zo te lezen vind hij je wel leuk

Heb je z'n telefoonnummer? Dan is zo'n afspraak maken heel makkelijk. Je smst hem gewoon zoiets als 'Hee zullen we zaterdag rond een uur of 3 afspreken? Ik heb tot half 2 zangles/iets anders namelijk. Kus' en de afspraak is geregeld
Oud 16-09-2007, 11:23
Magican
Magican is offline
Frustreer jij je vaak, als je kijkt op dit forum?
Oud 16-09-2007, 16:29
Amariss
Amariss is offline
wat bedoel je daarmee??
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 16:38
Tiño
Tiño is offline
ja ,zangles zal em opwinden
Oud 16-09-2007, 16:57
Amariss
Amariss is offline
ik zit niet eens op zangles we sporten allebei veel
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 19:05
Amariss
Amariss is offline
ok ik ga komende zaterdag met hem uit naar de bios een horror bekijken... dit was het gesprek wat we hadden erover.. of hij is nogal heel erg verlegen en niet weet zich eigenlijk geen raad ermee of hij is achterlijk wat denken jullie?

18:46:01 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- ik ga volgende week als het goed in is Gorinchem uit met paar vrienden
16-9-2007 18:46:11 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- als er wat te doen is iniedergeval .. maar dat zalk toch wel?
16-9-2007 18:46:33 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' wilde je ook nog met mij uit?
16-9-2007 18:46:48 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- Jaa.. maar bedoel je dan echt met zn 2e?
16-9-2007 18:46:58 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' uh.. ja eigluk wel
16-9-2007 18:47:25 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- en waar heen gaan dan?
16-9-2007 18:47:40 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' bios misschien?
16-9-2007 18:48:19 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- en dan kunnen we daarna altijd nog uit888.. alleen enige probleem voor mij bij Gorinchem is dat ik de bus van 12uur moet omdat er geen later gaan.
16-9-2007 18:48:49 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' 12 uur 's middags?
16-9-2007 18:48:57 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- s avonds
16-9-2007 18:49:08 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' oja ik ben vandaag niet helemaal helder
16-9-2007 18:49:20 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- hahah te diep in het glaasje gekekenXD
16-9-2007 18:49:51 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' nou niet echt;P beetje moe van werken
16-9-2007 18:50:02 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- hahah op zondag hoef ik nooit te werken888
16-9-2007 18:50:30 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' ik soms
16-9-2007 18:51:06 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' uh wat vind je van die nieuwe horror film die in de bios draait? misschien kunnen we daar heen?
16-9-2007 18:51:53 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- nja ik ga eigenlijk bijna nooit naar bios dus weet niet welke films er draaien# misschien als je zegt hoe die heet
16-9-2007 18:53:38 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' ik zal wel ff wat info opzoeken voor je kan je op je gemak lezen
16-9-2007 18:53:51 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- hahah hoeft niet hoor
16-9-2007 18:54:37 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' '1408' is gebaseerd op het gelijknamige boek van horrorschrijver Stephen King. In Kamer 1408 is het niet pluis, dat blijkt wel, de getallen 1408 bij elkaar opgeteld maakt 13! Mike Enslin wil in zijn laatste boek spookhuizen van hun mythes te ontdoen. Hiervoor reist hij voor zijn laatste hoofdstuk naar New York om in een beruchte hotelkamer te slapen.
16-9-2007 18:54:49 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' Hoewel de hotelmanager Mr. Olin bezwaar aantekent, besluit Enslin om een nachtje in kamer 1408 door te brengen. Wat begint als een doodnormale avond, loopt al snel volledig uit de hand. Zal Enslin ongehavend de nacht doorkomen?
16-9-2007 18:54:57 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' zo en de film heet 1408
16-9-2007 18:55:06 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- Lijkt mij wel leuk888
16-9-2007 18:56:09 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' ok... maar uh ik bedoel het dan wel een beetje als een date he;P
16-9-2007 18:56:52 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- hahah ja dat snap ik wel
16-9-2007 18:56:58 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' ok mooi
16-9-2007 18:57:49 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' uh wil je vrijdag of zaterdag gaan?
16-9-2007 18:58:44 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- Vrijdag ga ik al met groepje vrienden ergens heen dus dan kan ik al niet dus zaterdag
16-9-2007 18:58:46 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- en jij?
16-9-2007 18:59:52 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' ja zaterdag is goed
16-9-2007 18:59:58 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' ga ik vrijdag ook wel uit
16-9-2007 19:00:01 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' met de jongens
16-9-2007 19:00:31 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- oke maar ik moet nu gaan we spreken elkaar nog wel888
16-9-2007 19:00:41 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' ok
16-9-2007 19:00:48 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- Ciaoo(K)
16-9-2007 19:00:50 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- -- perry' doei(K)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 19:14
Verwijderd
ik vind dit allemaal niet echt heel vreemde reacties van 'm...? Hij reageert inderdaad wat onhandig maar hij is dan ook misschien nog wat onervaren met dates
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 19:26
Amariss
Amariss is offline
ja ik dacht ook al dat het een beetje met verlegenheid of onervarenheid te maken had.. maar was ff gwn bang dat hij misschien zo doet omdat hij niet zoveel interesse heeft ofzo
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 19:27
Al Murphy
Al Murphy is offline
jij onzeker schepsel.

Ik snap er niet veel van met al die 888 en kronkeltjes en namen door elkaar maar het zal wel in orde zijn, hoor. De vraag is trouwens niet Zal Enslin ongehavend de nacht doorkomen? maar zal annemarijn ongehavend de nacht doorkomen?
Oud 16-09-2007, 19:34
Amariss
Amariss is offline
haha ik mag het hopen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 12:01
Amariss
Amariss is offline
argh! ik ben zo pissed!! ik had een leuk gesprek met perry op msn.. en we zaten elkaar een beetje te teasen en plagen en ik zeg zo'n beetje voor de grap van: ja je vind mij toch wel een beetje leuk he
is dit zijn antwoord: ik weet het niet...ik vertel volgende keer dat k je spreek wel waarom want ligt niet echt aan jou

en hij had nog wel ja gezegd op die date enzo en dan komt dit ineens! ik denk dat er een ander meisje mee speelt maar dat had ie wel eerder kunnen zeggen want hij wilde dan weer wel op een date dus snap er niks meer van!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 12:20
Verwijderd
hmm erg raar.. Misschien een idee om het em te laten vertellen voor jullie op date gaan? Als het dan een of andere kont reden is om geen relatie met je te willen, hoef je ook niet meer met em naar de bios!! Neem em gewoon even apart op school en eis dattie t zegt.

succes!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 12:30
Amariss
Amariss is offline
nou ik ben heeel beniewd naar wat zijn reden mag wezen! want als hij denkt dat hij van 2 walletjes kan eten dan heeft ie het mooi mis!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 13:01
Verwijderd
Zo vind ik het helemaal niet klinken eigenlijk...? Ik vind het gewoon klinken alsof hij vaag is . Wacht nou maar gewoon af tot hij je vertelt waarom. Of zeg tegen hem dat je daar niet op wil wachten en dat hij het meteen moet vertellen. In plaats van boos om hem te worden om een 'ik weet het niet en leg dat later wel uit'.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 13:08
Amariss
Amariss is offline
nou ik vind dit al behoorlijk verdacht natuurlijk... en de mensen aan wie ik het heb verteld zeggen ook bijna allemaal dat er hoogstwaarschijnlijk een ander meisje meespeelt... maar vind het gwn kut en raar.. sowieso omdat hij wel een date met me wil maar niet weet of hij me leuk vind
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 13:16
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Aan dat msn gesprekje te zien, vindt ie jou wel leuk en jullie gaan in ieder geval samen op date
Maar wat die laatste toevoeging nou weer betekent?
Oud 17-09-2007, 16:59
Amariss
Amariss is offline
ja daarom.. ik dacht dus dat het waarschijnlijk met een ander meisje te maken had.. dat die zin daar dus op sloeg.. hij vertoont zich ineens niet meer online dus misschien is ie bang het te vertellen..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 17:12
luchtballon
luchtballon is offline
Als je hem niet echt veel spreekt of lang kent is het voor hem ook nogal moeilijk om nou al echt te weten of hij je leuk vind. Als hij je wel interessant genoeg vind om een date mee te hebben is dat een begin genoeg.
Wie weet komt uit ook net uit een relatie of verliefdheid en dacht hij geen zin te hebben in nieuwe meisjes, misschien gaat hij verhuizen, misschien heeft hij ergens issues mee. Kunnen zoveel dingen zijn. Gewoon op date gaan, en niet gelijk boos worden want je weet niks.

+ hij is 15, en 15-jarige jongens kunnen zich soms nogal raar gedragen tegenover meisjes
Reageren

Regels voor berichten