Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben best wel heel verlegen en hij loopt op school eigenlijk nooit alleen.. hij heeft veel vrienden.. dus ik durf hem echt niet zomaar aan te spreken dan.. msn is dan toch veiliger... ik wil wel voor hem gaan.. ik blijf toch nog een jaar in mijn stad wonen vanwege een bijstudie in Utrecht om later mijn echte studie te gaan doen in Amsterdam.. mijn vriendinnen zijn al iets makkelijker geworden.. maar nog steeds weet ik niet echt of ik meteen op msn moet vragen of hij met me uit wil of eerst iets opbouwen.. ik ben niet zo heel goed in dat soort dingen.. heb af en toe gehad dat ik te opdringerig was en ook wel eens dat ik te lief en vriendschappelijk was en toen is het niks geworden (die jongen is overigens nu mijn beste vriend) maar dat wil ik bij deze voorkomen... hoe kan ik het beste beginnen op msn??
|
![]() |
|
Gewoon, iets als:
"hoi, ik ben die-en-die, misschien ken je me van school" Als hij vraagt hoe je aan zn e-mail komt: "iemand gaf me t adres en toen leek t me wel leuk om wat te praten" Als ie negatief reageert is t toch een eikel ![]() Dan gewoon kijken of het tussen jullie klikt, als het niet klikt is het toch al gedoemd te mislukken voordat het begint. Ik snap dat je zenuwachtig bent, maar hij is ook maar een mens hoor ![]()
|
Precies en boeiend wat anderen vinden jij moet blij met hem zijn. En je moet er vooral niet zo moeilijk over doen. So what dat jij iemand leuk vindt? Zo speciaal is dat niet toch? Je moet het niet zo opblazen want zo bijzonder is het niet. Iedereen vindt wel eens iemand leuk... who cares?
Hoe eerder je daar overheen kan stappen, hoe makkelijker het wordt.
|
ik heb nu al een paar dagen contakt via msn met hem. op msn gaat het echt heel erg goed. het is heel gezellig en hij doet heel aardig en geïnteresseerd en ik ook
![]() op school heb ik hem nu 3x aangesproken. de 1e keer zei ik gwn hoi en een beetje plagerig van waarom herkende je me nou niet he? en hij moest lachen en was enthousiast. toen kwamen z'n vrienden en hij zei nog tegen hun ga ff weg ofzo maar ze kwamen er toch bij staan. ik voelde me toen een beetje ongemakkelijk en ging weg. later sprak ik hem nog ff alleen. dat ging een beetje stroef. hij leek heel nerveus en verlegen ineens. toen kwam er weer een vriend en die ging met hem staan praten over voetbal en daar weet ik dus niks van af. toen ben ik na een tijdje ook maar weggegaan. op msn later was het weer leuk en gezellig. de dag erna op school kwam ik hem tegen op de fiets en toen zei ik hoi en hij ook heel verbaasd. toen op school liep ik onder hem op de trap en hij zat allemaal te kijken en later in de pauze zat hij ook te kijken en een beetje verlegen te lachen. maar het lijkt wel aslof hij niets durft te zeggen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Uhh, er bestaat als vrouw zijnde niet zoiets als "een vriendschap opbouwen met als risico dat het daar bij blijft". Een man zal nevernooit zeggen dat hij een vriendschap niet op spel wil zetten voor een relatie, tenzij hij dat eufemistisch bedoelt en in dat geval maakt het toch geen verschil. Als hij jou aantrekkelijk vindt, zal hij je altijd blijven willen neuken en als hij je niet aantrekkelijk vindt, dan niet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Genoeg mannen die daar ook bang voor zijn, die zijn alleen niet zo wanhopig dat ze per se een relatie willen met iedere vrouw die maar enigzins leuk is. Daarnaast kan vriendschap met een vrouw ook veel betekenen, waarom zou je dat verneuken? Al dan niet in de ware zin des woords.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bijvoorbeeld omdat een relatie niet zou werken. Deze reden heb ik vaak gehoord. Gaat een vrouw er meteen voor, dan neem je die gok als man misschien wel, maar als je haar wat langer vriendschappelijk kent en leert allerlei eigenschappen van haar kennen waar je in het verleden slechte ervaringen mee hebt gehad (bijv. onzekerheid, te flirterig, te bezitterig of juist te makkelijk, etc), dan hou je het liever bij vriendschap. Ook al is ze verder lekker en leuk en wil ze jou dolgraag. Maar bijv. ook omdat je simpelweg niet verliefd bent geworden in de tijd dat je haar kent. Dan wordt het toch niks meer.. (leuk vinden != gevoelens hebben) [edit] Al denk ik niet dat een 15 jarige puber zich daar druk om maakt, maar goed ![]() Laatst gewijzigd op 15-09-2007 om 12:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo heb ik er nog meer gehoord ![]() Het snelste netwerk ter wereld: het vrouwen-roddel-netwerk. Maar goed, ik zie het al.. je bent gewoon hopeloos ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
kijk ik ken hem nog niet zo lang dus een echte vriendschap heb ik nog niet. maar dat wil ik ook zo houden dat bedoel ik. ik wil juist een relatie i.p.v een vriendschap. maar ik heb hem nu uitgevraagd voor vandaag dat had ik vanochtend gedaan.
dit was zijn antwoord: euhm nja.. ik wel maar ik heb al met een grote groep vrienden afgesproken om naar zuillichem te gaan en het is nogal lullig om het nu nog af te zeggen. je kan wel mee met een vriendin als je wilt, maar ik snap het als dat niet kan. volgend weekend heb ik niks afgesproken dus dan kan ik waarschijnlijk wel ![]() ik had al een paar dagen eerder in z'n naam gezien dat hij zaterdag naar zuillichem ging dus het was geen smoesje. ik vroeg toen: wil je volgend weekend dan? en toen antwoorde hij: ik denk dat ik dan wel kan ik begrijp wel dat hij die afpraak die al een tijdje stond nu niet 2 uur van tevoren kan afzeggen zou ik zelf ook niet doen.. maar wat denken jullie hiervan? zou hij nog geinteresseerd zijn? hij had ook in z'n naam staan i'll wish to see you again en dat had hij er gisteren instaan. en dat stond er een dag nadat hij mij voor de laatste keer op school had gezien. maar weet niet zeker of dat voor een ander meisje of voor mij bedoeld was. die vrijdag heeft hij wel op school heel veel lopen kijken en verlegen doen... |
![]() |
|
denk je echt
![]() ![]() |
![]() |
|
Wat ik denk? Dat het hoog tijd is dat je je schone zaterdagavondkleren gaat aantrekken, en dat je je dan dringend naar dat zuillichem mag begeven. Als je met zijn tweeën maar wat op elkaar zit te wachten zal er ook niet veel gebeuren. Have fun en beeld je voor één avond (voor mijn part mag dat ook voor altijd) eens in dat je helemaal niet verlegen bent, dat je op je sexiest bent en dat de wereld aan je voeten ligt. Of hij toch in elk geval.
|
![]() |
|
Ik vind dat in elk geval niet opdringerig. Vraag hem morgen eens hoe het geweest is, en en passant spreek je iets concreet af voor volgend weekend. Niet te lang mee wachten, anders heeft hij misschien al andere plannen gemaakt. Maar best wel zo concreet mogelijk, en zeg er dan bij dat je hem er tegen het einde van de week nog wel eens aan zal herinneren.
Opdringerig zou ik het pas vinden als je eerst iets afspreekt en dan elke dag opnieuw gaat vragen of het wel zeker doorgaat. Niet dat ik je ken, maar op mij kom je helemaal niet over als iemand is die opdringerig is. Dus zelfs als je zou denken "Nu ben ik een heel klein beetje opdringerig" is er denk ik nog niks aan de hand. Echt, volg je hart. Liefst zonder stil te staan bij alle mogelijke consequenties en wat hij daar wel over zou kunnen denken. Dat is nergens goed voor en vreet alleen maar onnodig energie.
||
Citaat:
|
Nogal wiedes dat hij zich wat afhoudt, hij vind het vast moeilijk te geloven dat een twee jaar ouder meisje op hem valt. Maar zo te lezen vind hij je wel leuk
![]() Heb je z'n telefoonnummer? Dan is zo'n afspraak maken heel makkelijk. Je smst hem gewoon zoiets als 'Hee zullen we zaterdag rond een uur of 3 afspreken? Ik heb tot half 2 zangles/iets anders namelijk. Kus' en de afspraak is geregeld ![]()
|
ok ik ga komende zaterdag met hem uit naar de bios een horror bekijken... dit was het gesprek wat we hadden erover.. of hij is nogal heel erg verlegen en niet weet zich eigenlijk geen raad ermee of hij is achterlijk wat denken jullie?
18:46:01 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() ![]() 16-9-2007 18:46:11 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() ![]() 16-9-2007 18:46:33 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:46:48 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:46:58 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:47:25 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:47:40 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:48:19 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:48:49 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:48:57 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() ![]() 16-9-2007 18:49:08 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() ![]() 16-9-2007 18:49:20 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:49:51 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:50:02 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:50:30 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() ![]() 16-9-2007 18:51:06 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:51:53 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() ![]() 16-9-2007 18:53:38 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() ![]() 16-9-2007 18:53:51 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() ![]() 16-9-2007 18:54:37 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:54:49 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:54:57 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:55:06 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:56:09 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:56:52 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() ![]() 16-9-2007 18:56:58 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() ![]() 16-9-2007 18:57:49 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:58:44 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() ![]() 16-9-2007 18:58:46 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 18:59:52 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() ![]() 16-9-2007 18:59:58 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 19:00:01 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 19:00:31 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 19:00:41 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 19:00:48 perry' ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() 16-9-2007 19:00:50 ~.:Annem@rijn:.~ -(F)- - ![]() |
![]() |
|
![]() Ik snap er niet veel van met al die 888 en kronkeltjes en namen door elkaar maar het zal wel in orde zijn, hoor. De vraag is trouwens niet Zal Enslin ongehavend de nacht doorkomen? maar zal annemarijn ongehavend de nacht doorkomen?
|
argh!
![]() ![]() is dit zijn antwoord: ik weet het niet...ik vertel volgende keer dat k je spreek wel waarom want ligt niet echt aan jou ![]() en hij had nog wel ja gezegd op die date enzo en dan komt dit ineens! ik denk dat er een ander meisje mee speelt maar dat had ie wel eerder kunnen zeggen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm erg raar.. Misschien een idee om het em te laten vertellen voor jullie op date gaan? Als het dan een of andere kont reden is om geen relatie met je te willen, hoef je ook niet meer met em naar de bios!! Neem em gewoon even apart op school en eis dattie t zegt.
succes! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo vind ik het helemaal niet klinken eigenlijk...? Ik vind het gewoon klinken alsof hij vaag is
![]() |
![]() |
|
nou ik vind dit al behoorlijk verdacht natuurlijk... en de mensen aan wie ik het heb verteld zeggen ook bijna allemaal dat er hoogstwaarschijnlijk een ander meisje meespeelt... maar vind het gwn kut en raar.. sowieso omdat hij wel een date met me wil maar niet weet of hij me leuk vind
![]() |
![]() |
|
Als je hem niet echt veel spreekt of lang kent is het voor hem ook nogal moeilijk om nou al echt te weten of hij je leuk vind. Als hij je wel interessant genoeg vind om een date mee te hebben is dat een begin genoeg.
Wie weet komt uit ook net uit een relatie of verliefdheid en dacht hij geen zin te hebben in nieuwe meisjes, misschien gaat hij verhuizen, misschien heeft hij ergens issues mee. Kunnen zoveel dingen zijn. Gewoon op date gaan, en niet gelijk boos worden want je weet niks. + hij is 15, en 15-jarige jongens kunnen zich soms nogal raar gedragen tegenover meisjes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen crashb | 14 | 26-02-2015 21:52 | |
Psychologie |
Ik weet niet goed wat te doen tinkebel | 19 | 09-03-2006 19:56 | |
Liefde & Relatie |