| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat zijn we weer snel aangevallen als de sprookjes bekritiseerd worden zeg... |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze een onderzoek over melk doen dan zal het alleen wel beter te vertrouwen zijn dan wanneer het onderzoeken met een religieus aspect betreft aangezien er een aanzienlijke koppeling is met een bepaalde levensvisie.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar waarom zou de TU/e zich op het nut van bidden richten, daar hebben ze geen verstand van, noch belang bij. |
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
a) ik onderzoek naar het nut van bidden sowieso onzin vind b) Maleisië nu niet bepaald hoog aangeschreven staat als centrum van de wetenschap c) er duidelijk belangenverstrengeling is d) ik het onderzoek niet heb gezien Kan trouwens ook nog wel een balletje terugkaatsen, op basis van wat verwerp jij ook al weer evolutietheorie en de Big Bang-theorie (beide met een gigantische lading empirisch bewijs, in tegenstelling tot de bidhypothese)? |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
De evolutietheorie? Men is nog steeds niet in staat een synthetische 'proto-cel' te creeëren met behulp van de daarvoor noodzakelijke basis componenten.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarmee zouden ze belangrijke religieuze aspecten ondermijnen, waarvan ik mij niet kan voorstellen dat een religieus iemand dat wel zou willen. En zeker aangezien de mensen in een land als Maleisië over het algemeen toch stukken religieuzer zijn dan hier zou ik bij een dergelijk onderzoek een extra vraagteken plaatsen.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
b) Ohja, alleen wetenschap dat bedreven wordt in het Westen is kosjer. c) -> vermoeden d) En dan toch meteen bull shit noemen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tenzij je god de defenitie wil geven in de zin van een menselijk geestes product natuurlijk.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
[edit] Waar heb ik het over, waarom zou de evolutietheorie uberhaupt abiogenesis moeten verklaren? [edit 2] Wat Kazet zegt ja.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
1 geleidelijke ontwikkeling, verandering van de menselijke maatschappij 2 ontwikkeling van het leven op aarde 3 draaiende beweging Het kan dus 2 slechts deels verklaren! Misschien een keer een teleacje biologie volgen?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Creationist: "God heeft ons geschapen." Ik: "Nee, hoezo?" Succesvol weerlegd.
|
|
|
Verwijderd
|
Wat lul je? Mijn punt was dat het geen argument is als de theorie iets niet verklaart. Vanaf DNA verklaart evolutietheorie alles prima. Dat er mogelijk een betere theorie zal komen in de toekomst, die én het leven na DNA en het ontstaan van leven kan verklaren, prima. Dat doet alleen niets af aan evolutietheorie.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 17:19 | |
| De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 07:40 | |
| De Kantine |
Dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn deel 2! Promillage | 280 | 20-03-2008 20:25 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom hebben sommige Christenen toch zo'n hekel aan accupuntuur enzo? KMBA | 149 | 29-06-2005 09:57 | |
| Verhalen & Gedichten |
Zij en Ik Momo | 3 | 28-06-2005 18:57 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof Verwijderd | 78 | 02-07-2004 15:11 | |