Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Dudes ik heb een vraag!
Ik wil mijn broeken "Yohji Yamamoto" stijl gaan dragen, wat echt een meesterlijke designer is. Elke bitch die anders beweerd houdt niet van lesbiennes en heeft dus geen smaak. Maar goed daarvoor heb ik tweedewereldoorlog geinspireerde boots nodig, maar wel eentje met stijl. Ik ben op zoek naar zo een type schoen: https://www.tommy-shop.nl/go.php?mod...19dcc898207a15 Eigenlijk vind ik deze Hilfiger perfect qua design en de prijs is te doen, maar het is van suede ik heb liever "gewoon" leer. Iemand misschien tips waar ze dit soort shoes verkopen, het hoeft geen merk te zijn ofzo....Aight thnks! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Energie en G-star. G-star heeft ze sowieso in het wit (dus misschien ook neutrale kleuren als bruin en zwart), en een soortgelijk model heb ik wel eens bij Energie gepast. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Gegroet forumchicks,
Als jullie om mij wijsheden vragen voel ik mij natuurlijk lekker en gespierd genoeg om daar uitgebreid antwoord op te geven dus bij deze: Zoals Haligh post is het een minimalistische fashion dude die veel van zijn shit ontwerpt op japans traditionele wijze. Aangezien jullie ongetwijfeld achterstands- bioscoopjes bezoeken waar je enkel wordt toegelaten als je Hitchcocks behaarde tenen kust kennen jullie vast wel de geroemde film "Zatoichi". Yamamoto heeft onder andere kostuums ontworpen voor deze cult-film, dus iedereen hier kent hem al. Maar goed het is niet zijn traditionele stijl die mijn penisgewelf doet groeien. Oooh nee… juist zijn moderne aanpak doet menig europese fashion designer verblanken. Die combinatie van verfijnde japanse dictatorschap met kinderachtige manga maakt hem tot een topper van hier tot jopper. Het is niet alleen door mij dat hij wordt erkent als ubermensch, wereldwijd wordt deze dude als 1 van de beste fashiondesigners das universe erkend, dus toon respect bitches! Maar goed genoeg propaganda voor vandaag. Waar het op neer komt is dat ik getailleerde broeken hoogwater wil dragen, maar wel in de stijl van Yohji Yamamoto, dus bijvoorbeeld gecombineerd met mooie drie kwart jassen (altijd handig voor suckie suckie in een steeg). Zoiets dus: http://www.youtube.com/watch?v=pwskE4VSB8s Eerlijk is eerlijk tho, zijn kleurgebruik komt ietwat corny over in dit filmpje. Niet getreurd ooit gehoord van Y-3 van addidas? Drie keer raden waar die Y voor staat.. Juist! http://www.adidas.com/y-3/fw07/index.html? Ook hier zie je weer die hoogwater broeken terugkomen onder MOOIE sneakers. Het is echt alsof sommigen hier bewust nooit van harmonische complementaire kleuren hebben gehoord, maar goed het zal wel jullie alternatieve instinct zijn. Genoeg gebash we moeten nog heel wat forummaanden met elkaar, ik hoop dat ik die shit goed genoeg heb opgelegd. Heb je als vrouw nog vragen, wil ik die graag discreet met driekwart jas afhandelen. Ik moet erbij zeggen, heb niet zo lang terug meerdere japanse designer ontdekt en OMFG wat zijn ze goed, Yohji is misschien niet eens de beste. |
![]() |
||
Citaat:
Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated every evening. Please check again later. " oei oei |
![]() |
|
Ik werk in een schoenenwinkel!!!
![]() Heb nu mooi aansluitende laarzen gekocht ![]() heb nog een paar zwarte pumps, een paar bruine pumps met sleehak, een paar sportieve pumps met een klein hakje, zwarte ballerina's, rode balerina's met witte bolletjes, bruine schoentjes, bruine suede laarzen en blauwe nep-allstars. Verder zijn er nog 7 paar slippers en een paar paardrijlaarzen en ikea-sloffen ![]() Wat ik niet draag: blauwe dr Martens met roze bloemetjes, afgetrapte zwarte horeca schoenen, zwarte veterlaarzen die niet lekker zitten, oude gympen die ik aan doe als ik ga verven en vast nog wel iets waar ik niet kan opkomen.
|
Wtf boebsie, wat een formuleringen.
Ik draag bijna altijd hakken. Ik ben nogal klein uitgevallen (...) dus die hakken helpen me meer "authoritayy" uit te stralen. Hakken altijd met ronde neuzen, punten vind ik per definitie lelijk. Vans of kistjes draag ik nooit. Als ik lage schoenen draag zijn het meestal van die traditionele chinese schoentjes, die passen overal wel bij. ![]() Ik vind ze lief ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb dat vaker met fashion designers, vooral die desigeners die wat extraverter zijn slaan soms de spijker op zijn kop en dan bij hun nieuwe collectie zijn ze opeens al hun motoriek kwijt en slaan ze er volledig naast. Kwestie van smaak i guess... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
geez wat veel mensen met all-stars, nikes en vans..je kan wel zien wat voor stijlen hier op het forum te vinden zijn..
zelf draag ik wit met zwart geblokte (niet die normale maar er zit meer wit in en met van die vans logo'tjes ertuseen) vans slip-ons (beetje standaar hiero ![]() Mn nieuwste aanwinst zijn een paar supra's int zwart met witte naden en witte zool (en ze lopen hemels!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote 'Ik zoek...' topic #? Trimm Trabb | 465 | 02-06-2018 22:02 | |
Lifestyle |
lelijke schoenen foto topic cenerentola | 85 | 04-02-2009 21:00 | |
Lifestyle |
Omdat jullie verhalen zo ontzettend interessant zijn Verwijderd | 500 | 30-09-2007 22:49 | |
Liefde & Relatie |
Is er op dit moment een songtekst/gedicht/uitspraak die... droomkoningin | 331 | 29-04-2005 13:01 | |
Lifestyle |
wie weet waar ik dit kan kopen topic .boris | 7 | 03-03-2004 15:58 |