Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() er moeten knopen worden doorgehakt ![]() en daarvoor hebben we stiekem eerst een lijst nodig van wie komen enzo ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, de tijd was gesteld op 12 uur, maar heel veel mensen kunnen dan niet. Dus dan moeten de mensen die dan wel kunnen, en dat zijn volgens mij voorlopig alleen wij drie (correct me if I'm wrong, het is niet persoonlijk), maar even beslissen hoe laat ze gaan pre-meeten en de rest die ziet maar.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
wanneer:Vrijdag 5 oktober vanaf 12.00 uur
Waar: Utrecht Wie? [^]Daboman- [*]Dark Phoenix- Met de bus. [^]Madame Minke- vanaf Tilburg, met OV. [*]_Mosquito_- [^]PixelDansje- vanaf Haarlem-->Amsterdam-->Utrecht korting [*]TopDrop- eventjes [*]TRA [^]Trophus- Groningen trein [*]Cherry Springs, maar pas vanaf een uur of 4, denk ik. Wie niet? (waag het 's!) Lieve dp we willen heel graag dat je komt. alles met een ^ ipv een * komt naar de premeet..
||
Citaat:
wanneer:Vrijdag 5 oktober vanaf 12.00 uur Waar: Utrecht Wie? [&]Daboman-[*]Dark Phoenix- Met de bus. [&]Madame Minke- vanaf Tilburg, met OV.[*]_Mosquito_- [&]PixelDansje- vanaf Haarlem-->Amsterdam-->Utrecht korting[*]TopDrop- eventjes[*]TRA [&]Trophus- Groningen trein[*]Cherry Springs, maar pas vanaf een uur of 4, denk ik. Wie niet? (waag het 's!) Lieve dp we willen heel graag dat je komt. alles met een & ipv een * komt naar de premeet hier, quote dat maar ![]()
||
Citaat:
![]()
|
wanneer:Vrijdag 5 oktober vanaf 12.00 uur
Waar: Utrecht Wie? [^]Daboman- [*]Dark Phoenix- Met de bus. [^]Madame Minke- vanaf Tilburg, met OV. [*]_Mosquito_- [^]PixelDansje- vanaf Haarlem-->Amsterdam-->Utrecht korting [*]TopDrop- eventjes [*]TRA [^]Trophus- Groningen trein [*]Cherry Springs, maar pas vanaf een uur of 4, denk ik. Wie niet? (waag het 's!) Lieve dp we willen heel graag dat je komt. alles met een ^ ipv een * komt naar de premeet.. wij stonden op één regel omdat mensen te bijdehand zijn om 'niet-lay-out-verneueknd-te-werk-te-gaan'
|
Verwijderd
|
Lieve mensen, nu ga ik heel misschien een spelbreker zijn.
![]() Want ik weet nog niet zeker of ik kan komen en eigenlijk hoop ik dat ik niet kan komen, want.... ik ben gevraagd om in een voorstelling over poëzie te spelen tijdens de Theater4daagse en natuurlijk wil ik dat heel graag. Maar er is nog geen regisseur en de locatie is ook nog even afwachten. En als het dus plaats gaat vinden, moeten we in twee dagen teksten leren en repeteren en dan waarschijnlijk die vrijdag optreden, dus... Of jullie komen gewoon allemaal naar Tilburg. ![]() Nou ja, het is dus een grote misschien niet, maar jullie horen het snel (neem ik aan). Sorry. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hahaha, straks wordt het heel erg slecht (die kans bestaat natuurlijk, want het is écht kortdag) en dan krijgen jullie een heel vertekend beeld van mijn talenten als jullie komen kijken.
![]() Maar de kans is dus nog best groot dat ik gewoon wél naar Utrecht kan komen, jammer voor mij, maar misschien ook niet. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
Jouw forumgeschiedenis Balance | 52 | 17-04-2008 21:43 | |
De Kantine |
DK meet #18 x-spekkie-x | 500 | 04-03-2008 22:13 | |
De Kantine |
dk meet #7? PixelDansje | 5 | 10-01-2008 06:23 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
Psychologie |
Een meeting? Verwijderd | 141 | 27-06-2002 10:02 |