Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2007, 09:00
TopDrop
TopDrop is offline
"TMI - Too Much Information - way more than you need/want to know about someone." Urbandictionary is je vriend

ot: Er lag vannacht geen hete vrouw in mijn bed
Oud 20-09-2007, 10:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb best lekker geslapen
Oud 20-09-2007, 10:49
Vlindertje
Vlindertje is offline
Mijn nacht was beroerd en nu ben ik brak
Oud 20-09-2007, 10:53
Verwijderd
Ik werd kwart over 4 wakker van gerommel in de keuken, en het licht was aan. En ik was bang dat het een inbreker was. Dus toen ging ik door het sleutelgat kijken, en toen was het gelukkig maar een huisgenote. En daarna kwam een andere huisgenote thuis, en liet ze het licht aan.
Toen kon ik niet meer slapen, en ging ik me druk maken, dus ging ik maar even op het forum.
En toen ging ik weer slapen tot half 11.
Oud 20-09-2007, 10:55
Uice
Uice is offline
Citaat:
wat betekent tmi?
"Ik denk dat ik hip ben maar ben eigenlijk gewoon te lui om woorden te schrijven."
Oud 20-09-2007, 11:34
Tink*
Tink* is offline
Ik heb heerlijk geslapen van twaalf tot twaalf. <3 Tussendoor maar één keertje wakker geworden. En nu voel ik me een stuk beter na twee nachten weinig slaap wel veel geslapen te hebben.
Oud 20-09-2007, 13:10
PixelDansje
PixelDansje is offline
ksliep tot half 1 :-)
Oud 20-09-2007, 19:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik sliep van half 12 tot 5 heel vast, daarna werd ik steeds wakker gedurende anderhalf uur en toen ben ik opgestaan. Ik sliep vet lekker en ik had de trui van mijn vriendje bij me (niet aan) om aan te ruiken.
Maar toen ik wakker werd zat hij helemaal strak om mijn nek gewikkeld
Oud 20-09-2007, 21:55
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
"Ik denk dat ik hip ben maar ben eigenlijk gewoon te lui om woorden te schrijven."
Hetgeen gezegd kan worden over alle afkortingen.
Oud 21-09-2007, 10:17
Verwijderd
ik heb echt afschuwelijk gedroomd van niveau standaard horror-thriller; groep mensen die prooi wordt van (in dit geval) een soort vampiers. En als ze je hadden ontvoerd werd je geheugen gewist, en ze hadden een of ander extra zintuig, want verstoppen had geen zin, ze wisten je direct te vinden en en en ze hadden1 kind getrickt into zijn tekening van een ridder inkleuren met zijn eigen bloed (dat ie uit zijn lip moest aftappen , en toen ging hij dood en bah het was echt heel eng
Oud 21-09-2007, 10:20
Yana
Yana is offline
Mijn nacht was wel goed. Lekker tegen mn vriend aan, die halverwege de nacht naar t matras op de grond verhuisde en om half 8 ging de wekker (voor hem) en kon ik ook niet meer slapen
Oud 21-09-2007, 10:32
PixelDansje
PixelDansje is offline
mijn nacht was heel leuk en gezellig :-) Maar beetje weinig slaap!
Oud 21-09-2007, 10:36
Balance
Balance is offline
oeh la la
Oud 21-09-2007, 13:20
Verwijderd
Ik ging net even slapen, maar ik heb zoveel gedroomd dat ik niet echt uitgerust ben.

Ik ging met de trein naar Leiden. Ik zeulde 2 rugzakken (met weinig inhoud) en een zeeman tasje met een bakje gehakt erin mee.
Ik kwam in een een of ander beauty centrum, waar allemaal scharminkels in baden lagen opgekruld. De vrouw die de tent beheerde kende ik, maar ze was zo arrogant.
Ik ging allemaal tunnels in met loopbanden en glijbanen.
Toen ik daar weer uitkwam zag ik dat het half 7 was in de avond, ik moest om 8 uur op mijn werk zijn dus ging een bus zoeken.
De bus reed kilometers om. De buschauffeur stopte steeds om te roken. Zelfs op de vluchtstrook. Ik zag dat het inmiddels al tien over half 8 was, dus ik stressde dat ik te laat zou komen. Ik vroeg aan de buschauffeur of we echt naar het station ging. Hij zei dat ik niet zo moest mekkeren.
Toen ben ik uitgestapt om maar te gaan lopen. Was ik weer achter dat beatycentrum. Mijn moeder kwam er ineens uitlopen en zei dat er post was binnen voor me. Ik ging dus naar binnen. De arrogante eigenaresse was aan het bellen en deed net of ze me niet zag.
Die post liet ik maar zitten.
Ik ging het station zoeken, maar verdwaalde. Aan 2 voetballende jongens vroeg ik de weg. Ze hadden geen flauw idee. Ook het beeldscherm van mijn telefoon was kapot dus ik kon niet meer zien hoe laat het was.
Wat een gestress
Oud 21-09-2007, 17:33
Tink*
Tink* is offline
Vannacht was heftig... (8) We sliepen echt pas om half zeven ofzo. :') Ik vind het zo grappig dat we gewoon om vijf uur 's nachts nog eens een goed gesprek gaan voeren enzo. Nja we hebben wel goed gepraat op zich en veel gekleft. Jeej.
Oud 21-09-2007, 17:35
Verwijderd
Te laat in slaap gevallen en te vroeg weer op. Standaard dus
Oud 21-09-2007, 17:43
TRA
TRA is offline
Veel te kort.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 21-09-2007, 17:45
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb heerlijk geslapen, al ben ik relatief lang wakker gebleven voor iemand. Ik was zo diep in slaap dat ik smsjes heb gemist en ik werd midden in een droom wakker gebeld.
Oud 21-09-2007, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Veel te kort.

*aait*

Ik droomde weer eens over een wereld met een paar liften die naar andere rare werelden gaan. En er was een rare alien, toen zijn mijn zus;'Niet naar hem vinken, want dat maakt hij je dood!' en ik wist niet wat 'vinken' was dus ik was heel bang
En in wereld 2 gingen we weer net doen alsof we draken vingen (maar natuurlijk waren er geen draken)
Oud 21-09-2007, 22:03
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Veel te kort.
Mijne ook. Maarrr... ik heb nu een kamer, het gaat beter worden.
Oud 21-09-2007, 22:08
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik heb goed geslapen en omdat ik zo stom was geweest om de wekker te vroeg te zetten, ben ik nog een keertje in bed gekropen.

Komende nacht wordt heel eenzaam en koud
Oud 22-09-2007, 00:05
PixelDansje
PixelDansje is offline
mijn nacht wordt een stuk rustiger dan de vorige. K heb heel warm gedoucht en drink mijn 2e kopje thee, daarna ben k moe en slaap ik wrsch heel lang.
Oud 22-09-2007, 09:29
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Oud 22-09-2007, 11:20
Yana
Yana is offline
Mijn nacht was weer één en al spanning en avontuur! Ik weet nog dat ik niet wakker wilde worden, zo benieuwd naar hoe het verder ging. Ik deed zulke gave, leuke, aparte dingen, ik beleefde de meest rare situaties en ik wilde meer, méér, MEER! Het zou eeuwig moeten duren, de ervaring was zo intens dat ik haar voor altijd wilde koesteren!

Ik ben alleen vergeten wat ik nou ook alweer allemaal gedaan heb.

En verder was ik vannacht misselijk, moest ik te vaak mn bed uit naar de wc, heb ik enorm gezweet en me belabberd gevoeld. En heb ik dus, zoals hierboven beschreven, te vaag gedroomd. Ik weet alleen echt niet meer wat
Oud 22-09-2007, 12:21
Verwijderd
Ik heb gedroomd dat ik een juffrouw van de basisschool tegenkwam waar ik destijds nogal een haat-liefde verhouding mee had.
Ik ging vanalles aan haar vragen, en ik wist in m'n droom haar trouwdatum uit mijn hoofd, en hoe haar kinderen heten. En we praatten in het Engels.
Het was best raar.
Oud 22-09-2007, 14:19
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 22-09-2007, 15:23
trophus
trophus is offline
Ik ben tussen 21:00 en 22:00 ergens mijn nest in gedoken
Ik was kapot
Ik lag heerlijk in mijn warme bedje, komt om 23:10 's nachts gebonk op mn muur en gaat mn trel af, ik doodziek mn bed uit, staat daar een vriend of ie "even gebruik kan maken van onze WC, bij hun is het WC papier op"
FFS, ik helemaal uit mijn ritme, ik duik mn nest weer in.
Niet lopen zweten vannacht, volgens mij gaat t fysiek al n stuk beter, al moet ik soms nog wel hoesten en ben ik zo hees als n, ja...wat is een goed voorbeeld van hees? Zo hees als een helicopterpropeller......
Nou, ik word om 9:00 met dikke koppijn wakker, neus vol, t kwijl loopt me uit de muil, k moet hoesten als ene tierlier, snuit mn neus leeg, veeg mn bek af. Sta op, loop naar de computer, t kloteding doet t niet, loop terug naar mn bed, lig daar in apatische houding a.k. sukkel half in slaap tot 14:00, moest nog iemand bellen om 14:00, nou toen nog in bed gelegen totdat ik opstond om even de was uit de machine te halen en op t droogrek te doen en n nieuwe was dr in te doen..

En vanavond ga ik waarsch. naar t huis van mn ouders...achja, t scheelt me weer t gezeik met boodschappen via-via regelen denk ik dan....
Oud 23-09-2007, 09:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
geslapen van half elf tot half tien.
Vet rawr gedroomd!

Ik ging met mama en stiefpapa naar vrienden, die woonden iets van 3 uur verderop, en we hadden twee motoren. dus stiefpapa en mama op de ene motor, en ik op de andere. Ik vond t tyfuseng, wist niet eens hoe ik gas moest geven en de remmen zaten serieus een meter van het stuur af dus remmen ging niet. (volgensmij heeft de gemiddelde motor niet eens handremmen )
Nou we waren op de boerderij, het was echt heul erg mooi enzo, ik ging nog even met de kinderen tekenen. Daar was ook een vriendinnetje van mij van vroeger, en we gingen enge verhalen bedenken: Als je een bepaald houtblok doorhakte verkocht je je ziel aan de zee en mocht je nooit meer zwemmen en nooit meer sex hebben anders namen ze je mee. Ik veranderde in Cartman, en we gingen dus de houtblokken doorhakken. En toen dacht ik, yeah whatever! En ik ging de zee in met een heule mooie vrouw en ik ging dr IN zee batsen. En toen kwamen allemaal meermensen en wier en ik werd de diepte ingetrokken, allemaal inktvissen enzo en ik werd langzaam uit elkaar getrokken en verslonden.
En toen stond ik weer op de kant in mijn normale gedaante, en overal was wier dat achter me aanzat. Dus ik naar mn motor rennen, vet hard erop rijden, was opeens de brandstof op en het achterwiel lag eraf. Dus ik ging erop fietsen. Toen veranderde hij in een epic mount, zo'n tijger. Dus ik dat beest echt sméken om hard te gaan ookal kon ik nog geen epic mounts rijden, en we gingen vet hard en hij maakte hele grote sprongen en kwam steeds bijna in de zee en bijna in van die dorpjes met enge kindjes uit afrika die je probeerden op te eten.
Ik was af en toe opeens terug op de boerderij, heul eng. En ik ben eigenlijk niet meer thuis gekomen, want daarna ging mijn wekker. :adrenaline:
Oud 23-09-2007, 09:29
flyaway
flyaway is offline
omg

ik stond heel hoog op een stelling bij en muur
en toen waren dr allemaal mensen beneden die de raarste dingen geingen proberen om mij naar beneden te krijgen
en dr was een zwembad
en toen wilde ik springen maar dat ging niet van ze
en toen stond opeens mn zusje naast me die zei hier ga daarheen
en dat lukte toen
en dr was ook nog iemand anders met een heel klein touwtje ofzo
daar had ik niets aan
en toen sprong ik via regenpijp naar beneden
belandde in een vmbo-feest
en toen sprong ik van dat balkon naar een lager gedeelte
daar was nog een vmbo-feest
en toen was ik beneden en schreef ik in een agenda van iemand die ik niet ken.
Oud 23-09-2007, 10:00
Verwijderd
ik heb 11 uur geslapen <3
Oud 23-09-2007, 10:00
Uice
Uice is offline
Ik droomde dat ik een kut had en verkracht werd door een jongen met sperma op zijn penis.
Oud 23-09-2007, 10:58
trophus
trophus is offline
vanavond dus in mn ouderlijk huis geslapen
ik dacht dat t beter ging, maargoe...
toch gekotst vannacht
ik blijf eeuwig ziek ofzo
2 weeks and counting
Oud 23-09-2007, 11:21
Tink*
Tink* is offline
Ik had een gruwelijke science-fictionachtige nachtmerrie, bah.
Oud 23-09-2007, 11:42
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Mijn nacht was weer . Dus. Ik heb niet echt veel geslapen enzo, maar het was wel erg gezellig.
Oud 24-09-2007, 11:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb raar gedroomd vannacht. Ik weet ook niet of ik nou echt blij ben met wat ik droomde.
Oud 24-09-2007, 12:00
Vlindertje
Vlindertje is offline
Mijn nacht was sowieso kort en ik vond het niet leuk dat ik alleen in mijn bedje lag
Oud 24-09-2007, 12:08
Verwijderd
Ik werd wakker om 5 uur, en kon niet meer slapen, en ik voelde me blegh.
Oud 24-09-2007, 12:10
Tink*
Tink* is offline
Ik droomde weer naar, maar nu dat ik me heel afgewezen voelde en dat ie me niet wou knuffelen enzo. Ik haat dat soort dromen, vooral omdat ik dan niet weet of het echt of niet echt was als ik wakker word.
Oud 24-09-2007, 14:30
Verwijderd
Ik weet niet meer wat ik droomde, maar die nieuwe collumnist van Buitenhof had er in rol in. Waarschijnlijk omdat ik nog even de herhaling had gekeken toen ik ging slapen.
Oud 24-09-2007, 21:37
PixelDansje
PixelDansje is offline
mijn nacht duurde van 10 tot 12 (14 uur dus)
Oud 25-09-2007, 07:36
Verwijderd
ik droomde dat (j)uice een nieuwe avatar had
Oud 25-09-2007, 07:40
Verwijderd
Citaat:
ik heb 11 uur geslapen <3
Ik vannacht, van 19:00 tot 6:00. Ik had ontzettende hoofdpijn gisteravond.
Oud 25-09-2007, 12:34
Verwijderd
Citaat:
ik droomde dat (j)uice een nieuwe avatar had
Haha, ik droomde dat MadameMinke haar nick had veranderd in Minke.

We zitten teveel op het forum.
Oud 25-09-2007, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik droomde dat MadameMinke haar nick had veranderd in Minke.
Was dat maar zo.
Oud 25-09-2007, 13:36
Verwijderd
Ik kon niet slapen gisteravond. Toen ben ik maar tekst gaan leren voor een scène die ik vandaag uiteindelijk helemaal niet hoefde te spelen. En toen kon ik nog niet slapen. Toen ben ik maar ER gaan kijken en daar heb ik toen ook over gedroomd. En over Julie Delpy, maar die zat ook in ER. En toen had ik natuurlijk moeite met opstaan, terwijl ik eigenlijk om 6.45 uur Nederland in Beweging wilde gaan doen.
Oud 25-09-2007, 13:46
Verwijderd
Ik droomde over een baby die echt vreselijk lelijk was. Ze was misschien een week oud, en gewoon overdonderend lelijk. Ze had al tanden, maar veel te veel, en die waren ook weer veel te smal (het leken wel naaldjes ) en ik moest haar vast houden. Ik zei;'Hallo leuke kleine baby!' en toen zei het kind heel suf en naar;'Leuke kleine baby!' terug Ik wilde haar daarna niet meer vasthouden, dus legde ik haar op de bank, waar vervolgens iemand op ging zitten... En toen keek die baby nog even naar me met een enorme evil blik
Bizar

Oh, en ik had ook nog boodschappen gedaan en stond toen in een keuken van een huis dat ik niet ken. Vervolgens kwam er een man aan die een paar keer zei dat er 20.000 kinderen kandidaat waren. Daar werd ik misselijk van, hij zei het heel naar en vies namelijk. En toen werd hij boos op mij en pakte hij m'n hoofd beet en begon hij met beide handen heel hard tegen mijn slapen aan te drukken, zo hard dat het gigantisch veel pijn deed en ik flauw viel. Volgens mij had hij zelfs m'n schedel gekraakt alsof het een noot was
Oud 25-09-2007, 16:42
PixelDansje
PixelDansje is offline
omg vanacht heb ik geslapen
Oud 26-09-2007, 17:31
Verwijderd
Ik heb me vanmorgen verslapen. En toen was ik te laat voor mijn college. Dus
Oud 26-09-2007, 18:05
TopDrop
TopDrop is offline
Ik was op tijd opgestaan en had vanochtend een stoptrein eerder, zodat ik niet over hoefde te stappen op een stampvolle intercity, en dus gewoon lekker rustig kon blijven zitten en hoofdstuk 7 doorlezen van imperatief programmeren
Oud 26-09-2007, 18:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droom de laatste tijd heel vaak over pretparken, vaak hang ik dan met 1 hand aan een achtbaan en glijd ik weg.
En ik droom ook vaak dat ik over water kan lopen of dat iemand een touw neerlegt in de lucht waar ze overheenlopen. Maar het water begint na een tijdje vaak af te brokkelen en dan zak ik erin, en het touw glijdt vaak weg uit de lucht.
Iemand enig idee wat dit kan betekenen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten