|
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ook
![]() maar nu eet ik sinaasappels omdat die meer vitamientjes hebben dan appels enzo en ik ben ziekkun je sinaasappels eigenlijk net zo eten als een grapefruit? Ik koop altjd navelsinaasappels, die zijn makkelijk te pellen Of ik snij ze gewoon met schil en al in 8'en, en knaag het lekkere eraf. |
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Ik weet niet hoe jij grapefruits heet, maar waarom zou je sinaasappels niet ook zo kunnen eten?
Ik koop altjd navelsinaasappels, die zijn makkelijk te pellen Of ik snij ze gewoon met schil en al in 8'en, en knaag het lekkere eraf.
|
||||
|
|
|
jaaa!! jaaa!! na 4 dagen fruit en drop eten en thee lurken, eidelijk een hongergevoel voor iets anders en wat minder last van mn keel zodat ik het kan eten <3 halleluja! Ik warm meteen mn stukje broccoli/zalm quiche op *kwijl*
|
||||
|
|
|
huhuhu, mn moeder aan de telefoon, ja ik wil vanavond wel even je koort meten, met te hoge koorts en al dat gehoest kun je wel longontsteking hebben
klopt dat?
|
||||
|
|
|
Symptomen van een longontsteking zijn onder andere de volgende:
* Kortademigheid, check * Neusvleugelen (vooral/alleen bij kinderen), wtf is dat nu weer * Hoesten, evt. ophoesten van groen of geel sputum, check en check * Koorts, denk wel check * Pijn, verergerd door diep ademhalen en hoesten, keelpijn en steek in t hoofd check * Snelle, oppervlakkige ademhaling, soms check maar dat hoeft toch niets te betekenen? ![]() hmm en dan: En soms ook het volgende: * Hemoptoe (bloed ophoesten), eenmalig * Hoofdpijn, check * Zweten, check * Verminderde eetlust, check * Vermoeidheid, check * Cyanose (blauwe verkleuring van vingers, voeten en lippen), dat nog niet
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
* Kortademigheid, check * Neusvleugelen (vooral/alleen bij kinderen), wtf is dat nu weer * Hoesten, evt. ophoesten van groen of geel sputum, check en check * Koorts, denk wel check * Pijn, verergerd door diep ademhalen en hoesten, keelpijn en steek in t hoofd check * Snelle, oppervlakkige ademhaling, soms check maar dat hoeft toch niets te betekenen? ![]()
|
||||
|
|
|||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
* Kortademigheid, check * Neusvleugelen (vooral/alleen bij kinderen), wtf is dat nu weer * Hoesten, evt. ophoesten van groen of geel sputum, check en check * Koorts, denk wel check * Pijn, verergerd door diep ademhalen en hoesten, keelpijn en steek in t hoofd check * Snelle, oppervlakkige ademhaling, soms check maar dat hoeft toch niets te betekenen? ![]() hmm en dan: En soms ook het volgende: * Hemoptoe (bloed ophoesten), eenmalig * Hoofdpijn, check * Zweten, check * Verminderde eetlust, check * Vermoeidheid, check * Cyanose (blauwe verkleuring van vingers, voeten en lippen), dat nog niet ![]() |
||||
|
|
|||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Wat saai zeg #243 | Verwijderd | De Kantine | 500 | 17-06-2008 02:20 |
| Wat saai zeg #212 | Verwijderd | De Kantine | 500 | 21-05-2008 20:19 |
| Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. | Cherry Springs | De Kantine | 500 | 09-05-2008 19:48 |
| "Wat saai zeg." "Bron?" #174 | Verwijderd | De Kantine | 500 | 10-04-2008 18:23 |
| Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 | Missy | De Kantine | 500 | 01-04-2008 12:43 |
| Lucky there's a family saai #164 | Uice | De Kantine | 502 | 31-03-2008 21:27 |