Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Daarom was die foto van haar nog vrij oud. Sarah krijg je nu niet meer in beeld. Als er een hoofd in die doos zit, zou Lincoln wel anders gereageerd hebben en anders denk ik gelijk aan de film Seven.
![]() Maar Michael heeft nu nog 4 dagen om die James eruit te krijgen? Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat af lopen. Wel tof dat Sucre er nog is. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mike gaat 'm zwaaaar flippen. Die gaat dan weer aan z'n hoofd trekken, schuren, wrijven, etc terwijl hij niet kan ophouden met puffen en zuchten enzo. Hij wordt gek.
Kan 2 kanten op natuurlijk: of hij stort in, of hij wil wraak. Dat laatste is in het kader van het verhaalverloop van de serie wel het meest logisch. Maar vind het dan weer botsen met zijn karakter, zoals hij is neergezet. Mike is nou niet echt een wraakzuchtig persoon ofzo... Laatst gewijzigd op 11-10-2007 om 08:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij doet alles voor de mensen waar hij om geeft. Ik denk dat hij zich gaat wreken. Deze episode was wel
![]() Raar dat Sarah er zo eruit is gehaald, maar dat is ook na genoeg lastig als een actrice niet voor een 3e seizoen heeft getekend. Die arme Bellick heeft ook altijd wat. ![]() Haywire spookt in Mahone's hoofd! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
"I am going to bring down the company and kill everyone who was involved in killing Sarah" dun dun dun dun dun besides was er niet een gerucht of statement dat Seizoen 3 de laatste zou zijn? Dan komt dat mooi toevallig uit. De eerste 12 episodes, escape from Sora, de tweede 12 episodes, revenge on The Company. En aan het eind gaat Michael natuurlijk dood. We kunnen hem niet alleen achterlaten met verdriet voor Sarah. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Promo Laatst gewijzigd op 11-10-2007 om 11:40. Reden: link naar promo |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[spoilertopic] Prison Break Season 3. Verwijderd | 1 | 19-08-2007 15:53 |