Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Gisteren had hij zijn laptop een beetje kapot gemaakt en toen ik hem 's avonds belde klonk hij zo depressief. Deze morgen was de laptop nog steeds niet gefixed en ik dacht 'ik neem de trein!', dus heb ik meer dan twee uur onderweg geweest om hem in de pauze tussen zijn lessen door te verrassen. Ik ben zo lief.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mjah, die ene klasgenoot weetje... Pff. Verder gaat het wel lekker. Ik moet er maar mee leren leven dat afvallen toch niet gaat gebeuren, ook al snoep ik echt niet meer ![]()
|
Vorige week was echt een beetje een dieptepunt in m'n relatie, maar we hebben best veel gepraat. Tot de conclusie gekomen dat we allebei nog veel te verliefd zijn (na meer dan twee jaar!) om er mee op te houden. Vandaag was echt een leuke dag en ik kreeg vreselijk lieve smsjes van hem, en dat is niet echt iets voor hem dus joepie.
||
Citaat:
![]() edit: ik ben met 2 niet forummers en een ex-forummer. en waarschijnlijk loop ik me als een idioot uit te leven omdat ik alles wil vergeten. KNUFFEL @ rob
|
Ik... pff ik weet niet meer wat ik hier mee aan moet. Nou blijkt hij me nog leuk te vinden en jaloers te worden van mijn omgang met andere mannen. WAT?!
![]() ![]()
|
Aaaaah, hij is zo lief! Gisteren kwam m'n beste vriend eten en toen zei ie ineens heel trots: 'wist je al dat wij samenwonen?' .
![]()
|
Verwijderd
|
Soms baal ik zo van mezelf.. Gisteren moest ik de stad in, mn laarzen zijn kapot en moet nieuwe. Kon er geen vinden en dan met die drukte word ik helemaal chagerijnig. En ja, dan reageer ik dat op hem af. We hebben al zo weinig tijd samen en dan gaan we eens weg en dan doe ik zo. Bah!
![]() Laatst gewijzigd op 28-09-2007 om 12:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarom dat ik het heb uitgemaakt of waarom ik me klote voel? Uitgemaakt omdat ik niet meer verliefd was, de klik er niet meer was en we samen zulke andere toekomstplannen hebben dat het niet gaat werken. En ik voel me klote omdat het moeilijk is zomaar een relatie van meer dan een jaar te beeindigen.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een potentiëel, maar ook weer niet potentiëel omdat het niet zou werken, vriendje, een jongen die gek op mij is en waar ik - in a way - ook gek op ben en nog gekker op zou kunnen worden, ware het niet dat het niet zou werken, waar ik heel blij van word en graag tijd mee door breng, terwijl iedereen zegt dat we zo leuk zijn samen en zich afvraagt of hij niet mijn vriendje is, en ik dan weer moet verklaren, nee, dat is hij niet, maar we hebben het wel leuk samen zoals je ziet en nee, hij wórdt ook niet mijn vriendje, want dat zou niet werken. En ah, lastig zeg! Maar ook <3. Mijn wel platonische maar niet psychisch platonische vriendje. Ode aan rare intermenselijke relaties.
En vanavond komt hij na zijn training nog even naar de bar, waar ik moet werken. Hihi, speciaal voor mij. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mjah, ik heb oog voor aparte types, daz wel weer duidelijk. Maar wel leuk! ![]() ![]()
|
Ik heb vandaag besloten dat ik door ga pakken met op mezelf gaan, en mijn moeder steunt me
![]() Nu ben ik zelf al een tijdje bezig met dat ik het graag zou willen, maar heb me vandaag dus ook ingeschreven bij de woningbouw. Het voelt gewoon als een stap in goede richting, en ondanks dat ik nog niks heb gevonden kan ik me al helemaal bezig houden met hoe het gaat worden. Voor het eerst sinds al dat gezeik met m'n pa heb ik een lichtpuntje ![]()
|
Ik ben zooo dronken, en ik ging mijn ex net mailen en morgenochtend weet ik niet meer wat ik gezegd heb, maar ik geloof dat het niks beschamends was. En nouja, dat merk ik dan morgen wel, als hij reageert. Of overmorgen, als ik oog in oog met hem sta. *bibber*.
|
|