Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2007, 09:55
Verwijderd
Daarom willen mannen dus graag meisjes van 18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2007, 10:29
Verwijderd
Bluh, ik mis m.. maar gelukkig komt ie morgen weer, en dan ga ik m helemaal platknuffelen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 11:41
Pluis
Pluis is offline
Hoorde net dat hij misschien al in februari voor een half jaar naar amerika gaat! Die had ik even niet verwacht, dacht dattie volgend jaar september pas ging. Nu komt het wel een stukje dichterbij. Nouja, als ie eerder weggaat betekent dat ook dattie eerder terugkomt, daar houden we het maar op.
Oud 27-09-2007, 13:25
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ga je GH'en tot je je beter voelt.
Welk concert ga je heen?

OT: Morgen. En ik heb er zin in.
haha, ik ga naar Kamelot zaterdag
Oud 27-09-2007, 13:52
indigo
indigo is offline
Citaat:
Jeej hij is lief. <3 Maandag was hij hier en gingen we samen aardbeien eten, dat was best schattig. Alleen ik heb wel weer momenten dat ik een beetje dichtklap soms, niet als ik met hem alleen ben, maar gewoon in een massa soms, dan vraag ik me echt af wat hij met me moet. Maar dat is gewoon wat onzekerheid. Of gewoon op die momenten dat het eventjes niet meer gaat omdat ik me overal zorgen over maak en het zo druk heb, dan word ik soms ineens bang. Maar gisteren ben ik bij 'm blijven slapen, hij had een lekke band en had vanmorgen sollicitatiegesprek dus dan kon hij mijn fiets lenen enzo en toen hebben we ook wel goed gepraat over vanalles. Dat vind ik zo fijn, dat ik gewoon open kan zijn en over alles kan praten. En dat ie me ondanks allerlei stomme dingen van mij gewoon nog steeds hartstikke lief vindt. <3 Hij had serieus nog geen minpunten ontdekt zei hij. Dan heb ik gelijk zoiets van 'daar kom je nog wel achter'. Maar toch! Ik mis 'm zelfs nu al soms gewoon overdag, al heb ik 'm vanmorgen nog gezien. Ik kan ook moeilijk samen slapen enzo altijd, dan slaap ik weinig en bla, maar nu mis ik gewoon dat ik niet tegen 'm aan kan kruipen soms.
Precies dit gevoel! Hihi hij is zó lief <333.
Oud 27-09-2007, 14:59
Verwijderd
Citaat:
haha, ik ga naar Kamelot zaterdag
In Hardenberg? Ik ook
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 15:08
Miek
Miek is offline
Sjoerd wilde eigenlijk ook naar Kamelot maar hij gaat niet omdat hij liever bij mij blijft het hele weeekend
Oud 27-09-2007, 15:26
Verwijderd
Hahaha gaan jullie allemaal naar Podium? Blijven jullie naderhand daar ook hangen? Want dan kunnen wij er best ook even heen
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 15:33
Qimm
Qimm is offline
de podium forum-meet _O-
Oud 27-09-2007, 15:39
Verwijderd
Dat is wel een lol-smiley waard, ja
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 16:01
Verwijderd
Ik zou wel willen maar ik ga met 2 niet-forummers die daar wss niet willen blijven hangen, en ík ben de chauffeur

Edit: Alhoewel. Dan zijn ze toch van mij afhankelijk. *cackle*

Laatst gewijzigd op 27-09-2007 om 16:02. Reden: change of heart
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 16:55
Verwijderd
Ik wou net zeggen Maar goed, dan moeten wij ook naar Podium, ook al weer zo veel gevraagd
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 17:48
selfmindead
selfmindead is offline
Gisteren had hij zijn laptop een beetje kapot gemaakt en toen ik hem 's avonds belde klonk hij zo depressief. Deze morgen was de laptop nog steeds niet gefixed en ik dacht 'ik neem de trein!', dus heb ik meer dan twee uur onderweg geweest om hem in de pauze tussen zijn lessen door te verrassen. Ik ben zo lief.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 19:28
metallica
metallica is offline
Ik wil een leuke vent die elke avond even een uurtje langs komt om me te knuffelen
Oud 27-09-2007, 19:52
I C U
I C U is offline
Citaat:
Gozer
Uhu, weet ik, maar ik ben eigenwijs

Mjah, die ene klasgenoot weetje... Pff. Verder gaat het wel lekker. Ik moet er maar mee leren leven dat afvallen toch niet gaat gebeuren, ook al snoep ik echt niet meer
Oud 27-09-2007, 20:07
Rob
Rob is offline
Ik ga niet naar Kamelot?
>_>
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 20:20
Verwijderd
Op dit moment eenzaam.. maar morgen zie ik haar weer
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 21:27
Narziss
Narziss is offline
Vorige week was echt een beetje een dieptepunt in m'n relatie, maar we hebben best veel gepraat. Tot de conclusie gekomen dat we allebei nog veel te verliefd zijn (na meer dan twee jaar!) om er mee op te houden. Vandaag was echt een leuke dag en ik kreeg vreselijk lieve smsjes van hem, en dat is niet echt iets voor hem dus joepie.
Oud 27-09-2007, 21:27
Signy
Signy is offline
Citaat:
Op dit moment goed.. en morgen zie ik hem weer
Oud 27-09-2007, 21:43
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik zou wel willen maar ik ga met 2 niet-forummers die daar wss niet willen blijven hangen, en ík ben de chauffeur

Edit: Alhoewel. Dan zijn ze toch van mij afhankelijk. *cackle*
ik ben ook chauffie dus ach ja, misschien blijven we nog wel ff hangen, don't know yet.

edit: ik ben met 2 niet forummers en een ex-forummer. en waarschijnlijk loop ik me als een idioot uit te leven omdat ik alles wil vergeten.

KNUFFEL @ rob
Oud 27-09-2007, 22:02
stout!
stout! is offline
Ik ben kapot maar als het aan mij ligt gaat die presentatie morgenochtend fantastisch. Ja, voel me best succesvol op het moment, hoop dat dat morgen nog steeds zo is . Straks maar eens slapen, lijkt me lekker.
Oud 27-09-2007, 22:03
Verwijderd
ik mis 'm zooooo!!!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 22:06
Dott
Dott is offline
ik heb niemand om te missen.. en toch mis ik iemand.. hmm.. beetje vreemd.. ik denk dat ik maar eens ga slapen
Oud 28-09-2007, 01:02
miekmuis
miekmuis is offline
Ik... pff ik weet niet meer wat ik hier mee aan moet. Nou blijkt hij me nog leuk te vinden en jaloers te worden van mijn omgang met andere mannen. WAT?! Het was altijd gewoon mijn stiekeme verliefdheid, mijn geheim, en dus niet echt. Maar nu wordt het allemaal veel te echt en sta ik op het punt om weer ontzettend gekwetst te kunnen raken. Help.
Oud 28-09-2007, 08:48
Miek
Miek is offline
Soms ben ik wel zo jaloers op zijn leuke leven
Oud 28-09-2007, 09:10
metallica
metallica is offline
Nee, ik ga niet bellen. Als hij zondag nog steeds graag wil gaan poolen, belt hij wel...
Oud 28-09-2007, 09:30
Qimm
Qimm is offline
<3
Oud 28-09-2007, 11:12
snoopy
snoopy is offline
Aaaaah, hij is zo lief! Gisteren kwam m'n beste vriend eten en toen zei ie ineens heel trots: 'wist je al dat wij samenwonen?' . En ik zou de keuken opruimen omdat hij gekookt had, maar ik was echt heel moe dus ik zou t vanochtend doen. Toen kwam ik vanochtend beneden en had hij het gedaan. Joehoe, ben zo gelukkig!
Oud 28-09-2007, 11:15
Verwijderd
Soms baal ik zo van mezelf.. Gisteren moest ik de stad in, mn laarzen zijn kapot en moet nieuwe. Kon er geen vinden en dan met die drukte word ik helemaal chagerijnig. En ja, dan reageer ik dat op hem af. We hebben al zo weinig tijd samen en dan gaan we eens weg en dan doe ik zo. Bah!

Laatst gewijzigd op 28-09-2007 om 12:09.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 11:56
Dott
Dott is offline
*zucht*
Oud 28-09-2007, 12:15
groovy
groovy is offline
we gaan nu bijna 3 weken met elkaar..vanavond zie ik hem weer
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 12:28
Verwijderd
Leuke mannen zijn een uitgestorven soort
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 12:30
Dzjun
Dzjun is offline
Klote... Ga het zometeen uitmaken.. En al doe ik hetzelf, het voelt nogsteeds klote.
Oud 28-09-2007, 12:31
ST*R
ST*R is offline
Het gaat echt heel goed met alles! En ik accepteer steeds meer dat hij niet echt een jongen is die regelamtig laat merken dat hij me leuk vindt, en dat zorgt ook weer voor wat rust zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 12:47
Verwijderd
Ik heb zin in vanavond!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Klote... Ga het zometeen uitmaken.. En al doe ik hetzelf, het voelt nogsteeds klote.
hoezo?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 14:22
BleuEyes
BleuEyes is offline
Vanavond gezellig met een aantal oude huisgenootjes uit! Zin zin zin
Oud 28-09-2007, 15:01
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
hoezo?

waarom dat ik het heb uitgemaakt of waarom ik me klote voel?

Uitgemaakt omdat ik niet meer verliefd was, de klik er niet meer was en we samen zulke andere toekomstplannen hebben dat het niet gaat werken.
En ik voel me klote omdat het moeilijk is zomaar een relatie van meer dan een jaar te beeindigen.
Oud 28-09-2007, 15:05
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Mjah, die ene klasgenoot weetje... Pff. Verder gaat het wel lekker. Ik moet er maar mee leren leven dat afvallen toch niet gaat gebeuren, ook al snoep ik echt niet meer
Hardlopen met Evy Heeft mij geholpen om tien kilo af te vallen!
Oud 28-09-2007, 15:10
drukknoopje
drukknoopje is offline
Goed. Niet meer en niet minder.
Oud 28-09-2007, 18:12
Verwijderd
Ik heb een potentiëel, maar ook weer niet potentiëel omdat het niet zou werken, vriendje, een jongen die gek op mij is en waar ik - in a way - ook gek op ben en nog gekker op zou kunnen worden, ware het niet dat het niet zou werken, waar ik heel blij van word en graag tijd mee door breng, terwijl iedereen zegt dat we zo leuk zijn samen en zich afvraagt of hij niet mijn vriendje is, en ik dan weer moet verklaren, nee, dat is hij niet, maar we hebben het wel leuk samen zoals je ziet en nee, hij wórdt ook niet mijn vriendje, want dat zou niet werken. En ah, lastig zeg! Maar ook <3. Mijn wel platonische maar niet psychisch platonische vriendje. Ode aan rare intermenselijke relaties.
En vanavond komt hij na zijn training nog even naar de bar, waar ik moet werken. Hihi, speciaal voor mij.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 19:24
I C U
I C U is offline
Citaat:
Hardlopen met Evy Heeft mij geholpen om tien kilo af te vallen!
Hardlopen is zo saai Ik ga binnenkort weer skiën, dus dat is al leuk

Mjah, ik heb oog voor aparte types, daz wel weer duidelijk. Maar wel leuk! Hihi. Ach, en verder zie ik het wel weer... Komt goed, komt goed... Oh, en ik ben onder invloed, dat scheelt ook wel.
Oud 28-09-2007, 19:57
Verwijderd
'I don't know much but I know I love you. And that may be all I need to know'
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 22:09
Dott
Dott is offline
Ik heb vandaag besloten dat ik door ga pakken met op mezelf gaan, en mijn moeder steunt me ze wilde me altijd zo lang mogelijk in huis houden, maar ze is het met me eens dat ik even een 'nieuwe start' nodig heb.
Nu ben ik zelf al een tijdje bezig met dat ik het graag zou willen, maar heb me vandaag dus ook ingeschreven bij de woningbouw.
Het voelt gewoon als een stap in goede richting, en ondanks dat ik nog niks heb gevonden kan ik me al helemaal bezig houden met hoe het gaat worden.
Voor het eerst sinds al dat gezeik met m'n pa heb ik een lichtpuntje
Oud 28-09-2007, 23:24
waves
waves is offline
Ik voel me verward.

Het is nu een maand uit na 3 jaar en ik weet niet goed wat ik voel of wat ik moet doen.
Oud 28-09-2007, 23:46
moon
moon is offline
verliefd maar wel op de verkeerde
Oud 29-09-2007, 00:00
Verwijderd
Citaat:
En vanavond komt hij na zijn training nog even naar de bar, waar ik moet werken. Hihi, speciaal voor mij.
En toen kwam ie dus niet. Zie mij weer balen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 01:38
miekmuis
miekmuis is offline
Ik ben zooo dronken, en ik ging mijn ex net mailen en morgenochtend weet ik niet meer wat ik gezegd heb, maar ik geloof dat het niks beschamends was. En nouja, dat merk ik dan morgen wel, als hij reageert. Of overmorgen, als ik oog in oog met hem sta. *bibber*.
Oud 29-09-2007, 03:54
Metal
Metal is offline
Citaat:
Hardlopen is zo saai Ik ga binnenkort weer skiën, dus dat is al leuk
Lol, skieen is brandy & cigar shit, just plain fun.

Als je echt resultaat wil boeken, HARDLOPEN. Beter icm fietsen en zwemmen. !!!!1!!!9.11
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 10:20
Verwijderd
Hmm, ik ben heel moe na een werkdag van 16 uur gisteren.. en hij moest weg vanmorgen, kwam ie nog even terug naar boven om me een ontbijtje op bed te brengen! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten