Advertentie | |
|
![]() |
|
lol, en er dan ook nog trots op zijn dat niemand het zal geloven.
![]()
|
Verwijderd
|
Een post in het spelfouten-topic deed me denken aan een reclame voor een bedrijf dat interim-managers aanbood die ik in een tijdschrift zag. Ik weet hem niet meer letterlijk maar het zag er ongeveer zo uit:
Mensen houden niet van verandering. Dat heeft verschillende oorzaken* *interim-management |
![]() |
||
Citaat:
![]() "Bzzzz" "Hee, heb jij nou een scheerapparaat in je zak zitten?" "Ja, kijk maar, ik zal me even scheren!" "Huh, wat een raar scheerapparaat is dat zeg! En je baard wordt ook helemaal niet kleiner!" "Nee, het is ook eigenlijk... mijn mobieltje! Hahaha!"
||
Citaat:
![]() ![]()
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oke, de promotie is misschien niet waardeloos, maar wel irritant. Die stomme reclame van Robeco. Ten eerste heeft hij een vervelende tune, en ten tweede kan ik er niet tegen hoe ze overal een prijskaartje aan plakken: "Investeer in water, maak het schaars, verdien er veel geld aan"...
![]() Ohja, en bij de radio krijg je er altijd zo fijn achter aan: Het risico van dit product is zeer hoog. ![]()
||
Citaat:
Net zoals 'Blabla financieelverhaaltje.' En dan aan het eind 'In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij ons bieden in het verleden behaalde resultaten... WEL garantie voor de toekomst!" |
![]() |
|
Ik had gehoopt dat je de reclame gezien had.
Hij is ook heel slecht. Dat is nog wel het ergste, dat die jongens daar duizenden euro's voor krijgen, terwijl ik het veel beter had gekund.
||
Citaat:
![]() Misschien komt het omdat ze dom zijn, en zich dus beter tot zo'n dieptepunt kunnen verlagen.
Laatst gewijzigd op 02-10-2007 om 23:56. Reden: quote toegevoegd |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die reclame is sowieso belachelijk. Zo'n vrouw zit daar in het park op haar hurken, haar kind speelt een beetje om haar heen, en de vrouw kijkt erg zorgelijk. Dan vertelt zo'n stem over die vaginale gel, ze laten er een plaatje van zien en dan komt de vrouw weer in beeld, nu lacht ze breeduit en speelt ze mee met haar kind. Wat heeft ze gedaan, even in de bosjes dat spul gebruikt?
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
die dude uit de grieksaai mythologie #1401 Verwijderd | 501 | 09-06-2011 13:37 | |
De Kantine |
Waardeloze promotie #3 Martiño | 500 | 13-05-2010 21:15 | |
De Kantine |
waardeloze promotie Uice | 500 | 26-07-2008 20:49 | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
Per slot van saaiheid #146 Verwijderd | 500 | 28-02-2008 15:30 | |
De Kantine |
De mooiste spel- en grammaticafouten #2. Uice | 500 | 15-10-2007 23:18 |