Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
gisteren zuipen met collegas en daarna krakkerverjaardag. gezellig. vanavond mistake!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nogmaals bedankt en met je paard is deze boy hard aan de slag, maar het moet wel wat worden natuurlijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
gister was ik moe en lui tijdens mijn werk dus ging ik maar garderobe doen en een ranzig homoblaadje lezen wat iemand had afgegeven. toen waren er mensen van moke en die riepen de hele tijd dat ze uit amsterdam kwamen en in moke zaten, irritant & triest. vandaag ga ik dingen voor school doen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Donderdag: Uffie en fead waar het geluid te kut was, nog ff de stad in.
Vrijdag: gewerkt op het Picnic 07 festival, gedronken en ben mee gesleurd naar het fenomeen Korsakof in Amsterdam, voelde alsof ik in een foute jaren 80 actie film terecht gekomen was. Straks naar Malkovich en Neuk en vanavond denk ik Drumm en bass in OT301 of toch maar Vicarious Bliss in Haarlem. Wat een heerlijk half weekje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ot: ik ging gistermiddag naar m'n ouders, en dat was wel even weer lekker. lekker gegeten enzo. vanmorgen weer naar groningen gegaan om m'n spullen te dumpen, en zo weer met de bus naar drachten en daar pikt m'n vriendje ons op met de auto en dan gaan we naar een feest in zwolle. en nu eet ik een griekse feta salade met een knoflookstokbrood. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het tofste is nog dat de reis en accommodatie betaald worden door de universiteit omdat het een 'schooltrip' voor mensen van het radio station is. Eerst was de groep met 10 mensen vol maar 2 konden opeens niet meer mee, gelukkig. Eigenlijk mochten alleen Music Directors en DJs mee maar omdat ze mij zo leuk vinden (en omdat ik nederlands dus interessant ben vermoed ik) mocht ik als 10e persoon mee terwijl ik pas een trainee ben. OMG I'M SIKED! @ Trimm Trabb; haha ja het is echt raar. Maar ik ben dus nu trainee bij het radio station en via dat heb ik veel mensen leren kennen en via een soort van coffeehouse/venue hier vlak naast campus ook weer nieuwe mensen. Eerst was het echt wennen maar nu is het gewoon tegekgaaf, heb echt het gevoel dat ik deel ben van die vriendengroep zeg maar. Verrassend eigenlijk, hoe snel dat ging aangezien ik hier nog maar een maand ben ![]() Voor de rest heb ik echt al onwijs veel dingen gedaan, ben afgelopen week naar HOOTERS gegaan en dat was best leuk. Rednecks yeah baby. Voor de rest is het vooral keggers en thema feestjes bij mensen thuis en lokale bandjes die komen optreden in dat coffeehouse dus ik vermaak me wel ![]() En jaa ik kom nog wel aan studeren toe.. vooral doordeweeks ben ik echt superdruk met alles. Voor komende week moet ik 2 papers schrijven en een presentatie houden. Dolle pret ![]() Bevalt het leven in leiden? Wat doe je nu, gewoon werken?
|
Ik heb uitgeslapen want gisteren was een feestje. Daarna ging ik ontbijten/lunchen met mijn vriendje, toen boodschappen gedaan voor teveel geld en toen naar huis, waar ik 2 uur heb schoongemaakt en de was gedaan en meer van dat soort gedoe. Meh. Daarna gedoucht en ik ga zo series kijken denk ik. Vanavond ga ik koken voor mijn vriendje, daarna komt een vriendinnetje
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Wtf ik snap er geen zak van. Ik replyde net al in dit topic en dan klik ik (volgens mij op reageren) en dan is mn post gewoon totaal pleite
![]() Maargoed, ot: Ik heb de hele dag gewerkt en ben nu gaar dus ik wacht nu tot m'n pizza in de oven klaar is en ga de rest van de avond chillen. Morgen familiedag en we gaan steppen in Den Bosch ![]()
||
Citaat:
![]()
|
gister gekookt en gegeten met een vriendin en het was meteen weer helemaal prima ondanks dat we elkaar al 3 maanden niet hadden gezien
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #81 Dott | 500 | 22-12-2010 13:10 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |