Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan nog is het te idioot voor woorden dat zo'n kreng beveiliging krijgt en een bijstandsmoeder met een zeer geweldadige vriend die met messen voor de deur staat te zwaaien niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alle Nederlandse staatsburgers die bedreigt worden moeten beveiligd worden?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fuck die trol, zielig dat ze besneden is, maar dat weten we nu wel. Net zoals dat besnijden van vrouwen voor 99% in vier landen in de wereld gebeurd en dus geen fuck met de islam te maken heeft. Als ze wil zeiken, laat haar dat dan over het noord oost afrikaanse cultuurgebied doen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, het liep voor geen meter in de VS heb ik vernomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dit heeft geen fuck te maken met het feit dat ik het met haar oneens ben. Bedreigingen uitlokken is in mijn ogen ziek en moet niet ondersteund worden. En als mevrouw niet constant op tv liep te janken, dan zou ze helemaal geen beveiliging krijgen, net zoals de rest van bedreigt nederland. Face it. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
De volledige aflevering is te vinden op YouTube. Citaat:
![]() Citaat:
Zielig... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ja, had ze haar bek maar moeten houden, hè? Stel je voor dat je voor je mening uitkomt... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap het wel, dat mens moet ook boeken verkopen. Als ze serieus zo bewogen was zijn er legio opties om wel goed te handelen en dat is iets wat zij niet doet, en dat is iets wat ik haar gruwelijk kwalijk neem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor als je het niet wist, in nederland zijn ook normen en waarden met betrekking hoe je zaken zegt en wat je zegt. Heel simpel. Het argument van in mag alles zeggen en anders is het geen vrijheid van meningsuiting is gewoon onzin. Dat recht is zeer wel beperkt door die normen en waarden. Zeker als je publiekelijk optreed mag je daar wel wat acht op slaan in mij ogen ipv zeer gericht te provoceren. |
![]() |
||
Citaat:
Jij stelt er geloof ik ook prijs op dat je niet 's nachts de keel wordt afgesneden door VVD-activisten die het niet eens zijn met jouw boodschap, ómdat ze het niet eens zijn met jouw boodschap. Welnu, wees dan consequent en principieel, en neem ook een dergelijke stelling als het gaat om mensen wiens mening jou niet bevalt.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Feit is wel dat de rechterlijke macht zeer terug houdend optreed bij schendingen van die norm, die in feite door de maatschappij gecorrigeerd word bij overtreding. Om het allemaal heel kort te zeggen. Jij neemt te simpel en snel aan dat zij zoveel gevaar loopt. Ik ben daarin heel consequent, alleen is het nog nooit voorgekomen dat iemand bedreigt werd waar ik het wel mee eens was. Kan er ook aan liggen dat ik het met 99% van de zaken niet mee eens ben, net zoals jij het met 99% van alle zaken wel eens bent. Misschien moet jij eens niet zo gekleurd kijken en steeds opkomen voor mensen waarmee jij het wel eens bent? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of toch niet? Of laten we het eens wat hypothetischer doen: Hardwerkende mensen die vrezen voor huis en haard bedreigen Jan Marijnissen met de dood omdat ze bang zijn dat zijn partij hen alles af zal nemen. Ze nemen er (volgens jouw logica terecht) aanstoot aan dat hij het doet voorkomen alsof hun beloning asociaal en onterecht is. Marijnissen heeft vervolgens geen leven meer en moet voortaan omring door bodyguards in plaats van partijslaven door het leven. Vind je dat terecht en/of goed?
|
Belangrijk nieuwsfeit:
"Hirsi Ali heeft de afgelopen maanden aangeboden zelf fondsen te werven om zo in de toekomst haar beveiliging te kunnen financieren. Dat kan evenwel pas nadat ze een zogenoemde ‘greencard’ heeft ontvangen, een permanente verblijfsvergunning voor de VS." http://www.nrc.nl/binnenland/article...g_in_Nederland
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grondrechten zijn een heel boeiend thema, vooral als jeje gaat realiseren dat ze compleet anders zijn vorm gegeven dan de meeste mensen denken. Dooddoener, de staat wil gewoon niet overkomen als iemand die niets doet mocht er wel wat gebeuren. Is niets anders dan poltiek afzekeren van het geheel. Er zijn in nederland veel ergere gevallen van mensen die bedreigt worden en die geen enkele hulp krijgen en alleen het goedkope advies doe maar aangifte. ![]() Ik vind dat die lui die zoiets doen maf zijn, maar dat vadertje jan geen beveiliging nodig heeft. En daarmee blijf ik erbij wat ik eerst ookal verklaarde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Genoeg xenofoben en islam critici die nergens last van hebben, wat toch echt eraan ligt dat ze zich serieus en professioneel opstellen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Particulier Amerikaans bedrijf in Irak betrokken bij zeker 195 schietincidenten
WASHINGTON - Het Amerikaanse particuliere beveiligingsbedrijf Blackwater is sinds begin 2005 betrokken geweest bij zeker 195 schietincidenten in Irak. In 84 procent van de gevallen hebben de Blackwater-mensen als eersten geschoten. Dit heeft de Amerikaanse parlementariër Henry Waxman maandag gezegd op basis van onderzoek van rapporten van het bedrijf zelf. Hij is de voorzitter van een commissie van het Huis van Afgevaardigden die zich vanaf dinsdag buigt over het optreden van Blackwater in Irak. Aanleiding voor het onderzoek is een incident op 16 september, toen Blackwater-medewerkers elf Irakezen doodschoten. Waxman vond in de documenten ook informatie over andere dodelijke schietincidenten waarbij Blackwater betrokken was. Zo heeft een waarschijnlijk dronken Blackwater-medewerker op 24 december 2006 een lijfwacht doodgeschoten van de Iraakse vicepresident Adel Abdul-Mahdi. De Blackwater-man werd weggehaald uit Irak en nooit aangeklaagd. Uit e-mailverkeer van de Amerikaanse ambassade in Bagdad blijkt hoe verbolgen daarop gereageerd werd: "Iraki's konden niet begrijpen dat een buitenlander een Irakees kan doden en dan als vrij man naar eigen land terug kan keren." Waxman repte ook over een geval waarbij een 'onschuldige Iraki' werd doodgeschoten en het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken maar 5000 dollar wilde betalen om 'deze onfortuinlijke zaak snel achter ons te laten'. Blackwater wilde maandag niet reageren op de aantijgingen. Dat zal gebeuren tijdens de hoorzittingen die dinsdag beginnen, aldus een woordvoerster. http://www.nu.nl/news/1256753/22/%27..._eerst%27.html |
![]() |
||
Citaat:
|
'Contractors'. Kunnen we de correcvte eufenismes wel gewoon blijven hanteren, jah?
![]() Maarreuhh, so what of het er 10, 100, 1000 of 10000 zijn? Als je met dergelijke styatistieken op de proppen wilt komen en serieus genomen wil worden kun je alleen onafhankelijk bevestigde incidenten meetellen. Ongetwijfeld zal het echte aantal incidenten vele malen hoger liggen, maar "ik heb eens gehoord dat..." staat zo onprofessioneel. ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Maar dat zal wel weer een complottheorie zijn... Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je dat als sluitend bewijs ziet is iedereen die een openbare functie bekleed en op tv komt in gevaar wanneer hij een of andere vorm van bedreiging ontvangt. Lijkt mij een compleet waardeloos criterium en maatstaf om van de overheid optreden te kunnen verlangen in de vorm van bescherming. Heeft iemand trouwens dat stuk in de volkskrant gelezen over de man die bij dezelfde denktank als ayaan werkt en die claimt dat ze zichzelf maar moet beschermen en een gun kopen. Beveiligen is slecht, je word daardoor in de hoek gedrukt, je kunt beter aanvallen door je niet te laten beveilgen, en bij een aanvaller zijn horen nu eenmaal risicos. Echt ziek. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb daar een jaar of 3 geleden eens een stuk over gepost dat die lui daar zaten en toen ging iedereen mij bashen dat dat prima in orde was als prive bedrijven een licence to kill krijgen, en dat er heus niets zou gebeuren. Yeah sure, een prive bedrijf dat taken gaat waarnemen die nu serieus exclusief aan de overheid ondergeschikt zouden moeten zijn zodat er een democratische statelijke controle over kan zijn. Yo T_id, heb ik weereens gelijk gekregen dat het moest fout gaan, zoals altijd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ayaan Hirsi Ali wordt bedreigt door figuren waarvan bekend is dat ze in staat zijn tot het plegen van moordaanslagen. Daarmee is het helaas verre van onrealistisch om te denken dat er een daadwerkelijke moordaanslag op haar zal plaatsvinden. Vandaar dus dat beveiliging nodig is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 30-06-2007 10:06 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 20-03-2007 12:05 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 18-07-2005 00:38 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 |