Advertentie | |
|
![]() |
|
De vorige editie was erg gaaf, maar dat kwam ook omdat Katja fantastisch is en Georgina en Chantal ook allebei hun charmes hebben. In deze nieuwe versie is volgens mij Beau de tofste peer.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind dat het veel meer over seks gaat dan toen bij de vrouwen. Echt zo'n stereotype dat mannen daar alleen maar over kunnen praten
![]() En ik vind Ruud vervelend, vooral hoe hij tegen die andere DJ doet. Hij doet me inderdaad denken aan Victoria Koblenko die ook zonodig de bitch moest uithangen richting Georgina Verbaan. Hij zet zichzelf gewoon voor schut.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind Jeroen Kijk in de Vegte leuk, die heeft tenminste ook een beetje zelfspot en ik vind hem ook wel sympathiek.
Beau vind ik erg meevallen. Ik mag hem nooit zo, maar ik vond hem hier eigenlijk wel cool. En Paul de Leeuw is natuurlijk weer heerlijk; 'Xander! Een lekker wijf!' |
![]() |
|
Ik vind Beau fantastisch. Zijn opmerking over Henkjan's duimring twee weken geleden.
![]() Xander is echt zo'n gezellige 'mannen onder elkaar'-jongen. Hij wil vast graag na de uitzending met z'n allen douchen en dan rent ie ze achterna terwijl hij met een natte handdoek op hun billen slaat. Soms pakt ie lachend zijn piemel vast.
||
Citaat:
![]()
||
Ik moet zeggen dat ik Filemon me erg meevalt, en die slome kop van 'm werkt ook op de lachspieren. Een stuk beter dan dat opgefokte van Xander, dat sowieso. Vermoeiende kerel is dat.
Citaat:
|
![]() |
Is iemand hier toevallig een BNN-lid? Want je kunt alleen een gemiste aflevering bekijken als je lid van BNN. Heel flauw vind ik, je betaalt toch voor de Omroepen, via de belasting. Maar goed, iemand lid ?
Ik heb namelijk de aflevering van 19 en 26 oktober gemist.. alvast dankjewel! ![]() |
![]() |
|
Ik vind het idee al tenenkrommend dat er honderdduizenden zijn die graag een half uur van een eigen leven inleveren om naar een stel bekende poephoefden te luisteren die zich vermaakt met platvloerse opmerkingen en stompzinnige anekdotes.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jan Mulder in zijn blote saai #1605 Noedelhap | 500 | 07-02-2012 14:35 | |
De Kantine |
Ranking the scholieren. freezer | 405 | 11-05-2010 17:02 | |
De Kantine |
Saainta Claus has entered the building! 455 Verwijderd | 500 | 10-12-2008 17:53 | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #7 Yoshimare | 500 | 01-08-2007 23:18 | |
Lifestyle |
Mooi m/v Jimmy Who? | 457 | 04-03-2007 23:44 | |
Films, TV & Radio |
Bringing Back the Force kHebTrekInWatLekkers | 12 | 30-11-2001 11:52 |