Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmnee, die mensen dwingen bij mij niet meer respect af. Ik respecteer mensen om wie ze zijn, denk ik, niet om wat ze dragen. En als jij in je uniform loopt, alleen maar om gezien te worden, of om mensen daarmee te intimideren, kan ik daar al helemaal geen respect voor opbrengen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen die buiten hun werk in hun uniform/werkleding of wat dan ook lopen om aanzien te krijgen kunnen wat mij betreft in een dikke sloot met stront zakken.
Waarom moeten andere mensen perse weten wat jij bent? Stel dat je het aanzien zou krijgeb, wat schiet je er mee op? Niets toch... Daarnaast vind ik mensen uit de landmacht/marine/luchtmacht sowieso gek, het zijn net kleine kinderen die graag met wapens spelen en boven anderen willen staan. Dit slaat even op die officier. Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 11:53. |
![]() |
|
Niemand ongeacht werk of 'status' of hoeveel heid pegels of wat dan ook is meer of minder als mij.
Ik beoordeel niemand of ze meer of minder dan mij zijn op welk beroep ze hebben. Maar op hoe ze zijn. En eerlijk gezegd heb ik het niet zo op mensen die arrogant gaan lopen te doen omdat ze geld hebben. Niet dat ze minder zijn als mij. Maar ga ajb niet lopen doen alsof je beter bent alleen omdat je toevallig meer geld hebt of omdat je een hogere functie hebt als mij. Want dan heb ik dus absoluut geen respect voor je. Je bent gelijk aan mij en gedraagt je zo anders bewaar ik mijn respect wel voor mensen die het verdienen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (sorry sorry kon t echt niet laten) ontopic: Als mensen zich willen laten zien hoe goed ze zijn vind ik het al ![]() ![]() Ik heb liever dat ze het gewoon vertellen wat voorn heldedaden ze gedaan hebben of hoe dicht ze bij god staan ofzo, maar daar ga je toch neit meer te koop lopen? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Uniform en uitstraling van de politie DAH | 14 | 10-09-2011 21:49 | |
Lifestyle |
lonsdale love all colors DreamQueen | 100 | 12-01-2005 20:41 | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 |