Advertentie | |
|
![]() |
|
En je hebt niet door dat hij je gebruikt voor jouw geld?
Kijk eens wat er gebeurt als je niet meer voor hem wilt betalen, als je je wat minder anar zijn wil schikt. Grote kans dat het dan allemaal niet meer hoeft van hem.
|
Haha, wat een Johnny
![]() Ik zou eens met hem gaan babbelen. Aan het verleden moet je niet te veel meer proberen te veranderen. Wat gebeurt is, is gebeurt, en wat jij al allemaal hebt betaald/voorgeschoten... het zij zo. Maar als dit je zo fel ergert ma gje naar de toekomst wel wat duidelijker zijn. Als het zijn auto is moet hij maar voor de kosten opdraaien. Als je je sigaretten niet meer wil uitdelen, moet je dat gewoon niet doen, ook niet omdat hij onder zijn pet een lief snoetje trekt. En de volgende keer deel je je café-rekening gewoon door twee. Maar zeg dat dan wel op voorhand, want anders zet je hem voor schut en dat is ook helemaal niet netjes.
|
Dat je dit toe laat. Volgende keer als hij zo iets probeert zeg je gewoon van te voren ( je pinpas niet vergeten schat ). Het is niet eerlijk als jij zijn benzine moet betalen. En andere dingen. Laat hem zijn auto maar verkopen als hij te weinig geld heeft. Je hoeft geen auto alsje een ov hebt toch ?.
Bij ons betalen wij beide het train kaartje. Mijn vriend komt bijna altijd bij mij in het weekend en dan delen wij beide de kosten. Hij werkt op dit moment daarom zal hij ook iets meer voor mij betalen dan ik voor hem. Maar voor de rest liggen de kosten voor elkaar meestal op 1 lijn. Ik zou hem hierover confrenteren dat je zo iets niet wilt hebtbben. Want jij komt blut uit deze relatie en hij heeft al die mooie leuke nieuwe dingen van jou geld.
|
Je zegt 't zelf:
- Hij betaalde in het begin wel mee, maar sinds maanden niet meer. Vraag je je niet af waardoor dat komt? - Hij belt je op om te vragen of je sigaretten meeneemt. Vind je dat niet... vreemd? - Hij heel nauwelijks geld bij zich als jullie uitgaan. Wie gaat er stappen met 5 euro op zak? - Hij koopt niets voor je verjaardag. Ik heb niets van excuses gehoord, sterker nog: 'het was jouw fout'... Volgens mij houdt hij niet echt van je, maar daar kan ik natuurlijk niet zo snel over oordelen. De manier waarop hij je behandelt vind ik in ieder geval respectloos, alsof hij op je neerkijkt. Als ik jou was, zou ik hem niet eens 'n tweede kans geven. Hoe dan ook, zo werkt 't niet. Op deze manier loopt jullie relatie (waarschijnlijk) vroeg of laat 'toch' stuk.
|
![]() |
|
Nu ik weer bijgekomen ben, dit;
Denk in godsnaam even aan je eigen waardigheid, die van hem vind je nooit je nooit meer (als hij die al had), raak die van jezelf ook niet kwijt nu het nog kan. Kansloos/kansarm figuur, hij loopt vast op andere gebieden ook de kantjes eraf (betreffende buiten jullie relatie). Zover mogelijk van je af SCHUPPEN, laat hem maar lekker asbakken leeg roven (ik ken iemand die dat deed, lijkt hier wel wat op, al is die andere gast een compleet verloren zaak, deze dude studeert tenminste nog.) Ik zou er ook niet meer met hem over praten, dit soort lolbroekerij zegt een hoop over zijn karakter, en zo iemand zou ik persoonlijk niet in mijn buurt willen hebben, laat staan een relatie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lieve Lorena, Dump die gozer alsjeblieft zo snel als je kan. Deze jongen doet niets meer dan je uitmelken. Iemand die constant geld leent en dingen van jou verwacht zonder er iets voor terug te doen en niet eens last van zijn geweten heeft is een eikel. Zo iemand heb je helemaal niet nodig en is ook helemaal niet goed voor je. Zoek een leuke, lieve vent die wel weet hoe het hoort want dit is geen liefde, dit is misbruik maken van iemand. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat je hier ueberhaupt een topic voor aanmaakt. Gewoon niet meer betalen en erop aanspreken. Simpel. Als hij iets om je geeft, loopt het wel los.. en anders ben je beter af zonder hem. |
![]() |
|
Iedereen kan wel een keertje krap zitten, dan betaald de ander wat meer: nor problemo.
Maar dit klinkt systematisch. Zeg er iets van, vraag waarom hij zijn zaakjes zo regelt. Dit kan namelijk verderop in je relatie tot wantrouwen en problemen over geld leiden. Maar stop met betalen, als hij rijk genoeg is voor een auto en de daarbijbehorende belastingen hoeft hij echt niet op jouw zak te teren.
||
![]() |
Citaat:
|
Neem zelf ook eens 'maar 5 euro' mee. Heb ik ook een keer gedaan met mijn vriendin (bij mij is het omgekeerd) En toen besefde ze t wel. Gewoon over praten is moeilijk, ik had er de grootste problemen mee, maar het werkt wel. Vraag hem gewoon van tevoren, "betaal jij? dan laat ik mn jas thuis" <- bijvoorbeeld als jullie naar de bioscoop gaan ofzo.
Dat van die pet vind ik echt te ver gaan, de benzine betaal je hopelijk alleen als je met hem meegaat/bent gegaan? Anders loop je gewoon zijn leven een beetje te financieren ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Losgeld verhalenmeisje | 0 | 05-07-2011 15:36 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #44 Methuselah | 500 | 27-09-2006 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Onaf hersenspinsel Charlottetje | 49 | 02-12-2005 00:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van verhaal Peace | 10 | 22-03-2005 19:26 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 |