Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2005, 20:48
Tweetyover
Hoi,
Ik zoek een titel voor mijn opstel Nederlands wie kan mij hierbij helpen? Het opstel gaat over de veranderingen in het onderwijs en daarbij dus de buitenschoolse opvang, het tweede fase gedeelte, de langere leerplicht en de verandering van mavo naar vmbo. Ik weet het het is nogal breed maar zou iemand een pakkende titel kunnen bedenken?

Groetjes Marijke
Advertentie
Oud 02-10-2005, 21:04
songeur
songeur is offline
Het is handig als je het artikel hier plaatst, goede titels verwijzen namelijk altijd naar de tekst. (voor zover ik weet mocht blijken dat ik daarin toch ongelijk heb)

Is het een beschouwing of een betoog? Als het een betoog is, kun je het beste je mening in de titel laten terugkomen.

mooie tag trouwens
Oud 03-10-2005, 14:37
Verwijderd
Je kunt wel leuk zeggen wat het thema is, maar je zult toch echt moeten vermelden welk standpunt je inneemt of welk aspect je precies beschouwt.
Oud 12-10-2007, 13:44
Gast019283634
Citaat:
Hoi,
Ik zoek een titel voor mijn opstel Nederlands wie kan mij hierbij helpen? Het opstel gaat over de veranderingen in het onderwijs en daarbij dus de buitenschoolse opvang, het tweede fase gedeelte, de langere leerplicht en de verandering van mavo naar vmbo. Ik weet het het is nogal breed maar zou iemand een pakkende titel kunnen bedenken?

Groetjes Marijke
ik zou gewoon Onderwijs moet veranderen doen

groetjes
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten