Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2007, 14:07
Luna
Luna is offline
Citaat:
Hoi, ik ben Nikkie en ik verpest altijd alles!
ik ben ook Nikki maar dan zonder -e ik verpest ook wel eens wat

verder ben nog nog steeds ziek en ik lig al een week in bed dus veel gebeurd er niet. maar ik heb wel rust omdat ik weet dat de afgelopen maanden voor hem ook meer betekende en ik weet dat hij me wil zien. NU mag ik hem lekker even laten wachten
Oud 12-10-2007, 14:22
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb een eigen huisjeeeeeeeeeeeeeee Minuscuul onderwoninkje met eigen tuintje. Ik ben er ZO blij mee :$ Ik heb nu gewoon alles wat ik me maar kon wensen... ik kan het nog niet geloven. Nouja behalve hem dan, maar ik weet ook niet hoe graag ik dat wil.
Oud 12-10-2007, 14:55
Rob
Rob is offline
Oh! Gefeliciteerd.
Het is echt zo geweldig om je eigen plek te hebben. <3
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 15:02
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik voel me echt waardeloos. Hij trekt me echt aan, overduidelijke smsjes waarin hij wil dat het wat wordt. Maar ondertussen is hij niet toe aan een relatie..
Oud 12-10-2007, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een eigen huisjeeeeeeeeeeeeeee Minuscuul onderwoninkje met eigen tuintje. Ik ben er ZO blij mee :$ Ik heb nu gewoon alles wat ik me maar kon wensen... ik kan het nog niet geloven. Nouja behalve hem dan, maar ik weet ook niet hoe graag ik dat wil.
OMG, ik ben ZO jaloers Ik wil ook! De broer van mn vriend heeft ook net een huis gekocht, samen met zn vriendin, en blegh.. Ik wil ook Maar moet nog even geduld hebben, hopelijk nog een half jaartje, maar gok eerder op een jaar

Maare, gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 15:33
Verwijderd
Woehoe! Hij komt vanavond al Hij zou pas morgenavond komen ivm een feestje, maar hij heeft meer zin om naar mij toe te komen (Logisch ook, vind ik )
En het gaat zó goed! Deze week heel veel lieve smsjes heen en weer gestuurd en ik heb besloten dat ik na februari écht een baan in (de buurt van) Amsterdam ga zoeken, zodat we elkaar vaker kunnen zien en misschien wel samen kunnen gaan wonen
Vanavond lekker de stad in (alleen dat weet 'ie nog niet).
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 15:35
niña
niña is offline
Ik ga de gezelligheid dit weekend missen maar dat is niet zo heel erg. Alles beter dan afgelopen week
Oud 12-10-2007, 15:42
I C U
I C U is offline
Lalalala... Hmmm. Nou ja, gewoon laten gaan, as ever

Vergaard. Enzo.
Oud 12-10-2007, 15:54
Verwijderd
^
Komt goed meis, komt goed. Dit weekend mail terug!

ot: Hoeraaaaaaa dalijk (al dan niet gehandicapte) taart bakken met een vriendin en ik heb er zin in! Echt. Dan gaat ze maandag voor twee weken naar dr vriendje en ik ben benieuwd.
En ik begin steeds vaker te twijfelen aan mijn gevoel voor hem en dat wil ik heel erg niet want dan gaat misschien kapot wat we nu hebben. En als er iemand in deze hele wereld is die ik niet wil missen, is hij het.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 16:04
Verwijderd
Ooooh jee, morgen is het al zaterdag. Verdorie dit is spannend!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 16:45
Verwijderd
Waarrrrrrrrrrrr kom ik een nieuwe leukerd tegen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 17:28
Verwijderd
Citaat:
1) hun eigen geluid is zeker goed gelukt. Vergeet niet dat op One day remains Myles nauwelijks meeschreef. Het waren nummers geschreven in het creedtijdperk.

2) Goeie solo's... Pak eens UFO. Luister eens naar de plaat phenomenon, of Strangers in the Night (waanzinnig goeie liveplaat) of gewoon Thin lizzy, led zeppelin, the darkness, en natuurlijk mijn favo-band; the scorpions.
1) Ik weet

2) Thin Lizzy en Led Zeppelin staan al langer in mijn verzameling (alsook Jimi Hendrix, Pink Floyd, etc) Zelf vind ik Aerosmith nog net iets leuker dan The Scorpions; beide bands stonden dit jaar op het Arrow Rock festival. Ik ben er met mijn vriendin naartoe geweest en Aerosmith was echt goed. The Scorpions hadden we helaas net gemist. UFO ga ik eens luisteren.

Ontopic: ik zie haar vannacht weer En door bovenstaande vind ik het nog steeds cool hoe we beiden uit ons dak gingen tijdens het Aerosmith optreden
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 17:46
Verwijderd
smoorverliefd
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 19:30
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
1) Ik weet

2) Thin Lizzy en Led Zeppelin staan al langer in mijn verzameling (alsook Jimi Hendrix, Pink Floyd, etc) Zelf vind ik Aerosmith nog net iets leuker dan The Scorpions; beide bands stonden dit jaar op het Arrow Rock festival. Ik ben er met mijn vriendin naartoe geweest en Aerosmith was echt goed. The Scorpions hadden we helaas net gemist. UFO ga ik eens luisteren.

Ontopic: ik zie haar vannacht weer En door bovenstaande vind ik het nog steeds cool hoe we beiden uit ons dak gingen tijdens het Aerosmith optreden

haha mijn vriendin en ik hebben dat NET andersom. wij zijn zwaaaaare scorps-fanaten. echt HEEEEL erg. UFO: hier heb je effe een paar leuken:

http://youtube.com/watch?v=E6H-uxXwdrg (rock bottom)

http://youtube.com/watch?v=bhk8f9H9uDY (doctor doctor)

on topic: oh ik HAAAAAT onzekerheden.
Oud 12-10-2007, 20:06
Verwijderd
Citaat:
1) haha mijn vriendin en ik hebben dat NET andersom. wij zijn zwaaaaare scorps-fanaten. echt HEEEEL erg. UFO: hier heb je effe een paar leuken:

http://youtube.com/watch?v=E6H-uxXwdrg (rock bottom)

http://youtube.com/watch?v=bhk8f9H9uDY (doctor doctor)

2) on topic: oh ik HAAAAAT onzekerheden.
1) Mijn vriendin vindt de Scorpions ook erg leuk en ik sommige liedjes ook (Still Loving You bijv), dus dat andersom valt best mee

Die UFO clips zijn

2) Onzekerheid is helaas een gegeven. Mensen vinden het nooit leuk als ik het zeg, maar in feite is niets zeker in dit leven. Echte zekerheid bestaat niet (behalve dan dat je dood gaat)

Het mooie van die insteek is wel dat je wat minder bang wordt.. het kan toch fout gaan ongeacht wat je doet, dus waarom zou je de gok niet wagen als je iets graag zou willen?

Het maakt toch niet uit
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 23:39
Orpheo
Orpheo is offline
het probleem is niet onzekerheid in de relatie, maar onzekerheden als 'gaat dat weekend wel door, want dat ligt daar en daar aan' etc etc. onzekerheden buiten mij, haar, en de relatie.

over the scorps: kijk eens naar songs als we'll burn the sky, in trance, love will keep us alive, we were born to fly, we will rise again, the zoo, bad boys running wild, blackout ('it had to grow on me' zeg maar), humanity, hour 1, love em or leave em, lonesome crow, speedy's coming, steamrock fever, sails of charon, top of the bill, riot of your time, new generation, deep and dark, the cross, tease me please me, woman, eye to eye, dynamite, arizona, china white, dont stop at the top *sigh*....

ok je hebt nu dan wel de ALLERALLERbeste songs ever van the scorpions. hoef je direct niet meer 'best of rockers and ballads' te downloaden omdat dit toch de beste selectie is

als je ze dan NOG niet WAANZINNIG vind, weet ik t niet meer
Oud 13-10-2007, 00:01
__
__ is offline
blablabla PM.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 00:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik heb me werkelijk nog nooit zo fijn gevoeld naast een persoon. Er is nog nooit iemand geweest in mijn leventje die een dergelijk goed gevoel bij mij los wist te maken...
Hij behandeld mij als zijn gelijke, we respecteren elkaar eindeloos, en hebben zoveel dromen en idealen gemeen dat ik er niet eens meer aan twijfel dat dit een succes kan worden. Ook nu ik thuis even een klote tijd door maak, weet ik dat ik voor de volle 100% op hem kan rekenen. Hij is een schat, en ik ben zo gruwelijk blij met hem! Woorden kunnen gewoon weg niet (meer) omschrijven hoe gelukkig, blij en vrolijk ik ben. Hij zorgt er voor dat ik de afgelopen 3 maanden meer heb kunnen lachen dan de laatste 4 jaar in zijn geheel... *zucht* En god, dat doet mij alle andere problemen weer vergeten. <3
Oud 13-10-2007, 10:23
ST*R
ST*R is offline
Oww 'alles is liefde' is echt een leuke film. En mijn beste vriendin is geweldig! Vanavond wordt ook gezellig en dan zie ik morgen hem weer, echt veel zin in
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 11:44
Fayette
Lekker uitgejankt bij een vriendin en de Lama's en The First Wives Club gekeken met een grote bak popcorn! Zo hoort dat! We hebben gelijk onze vakantie een beetje besproken en we hebben er zo'n zin in!

Later met twee goeie vrienden nog biertjes gedronken in de stad en echt lol gehad! Ik had het wel even nodig! Nu even lekker fris douchen en aan de slag voor mijn tentamens. Als ik het zo even relativeer heb ik niets te klagen!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 12:43
vixen
vixen is offline
Godverdegodverdegodver de dingen die ik mezelf aan doe, niet te zuinig. Omgaan met exen is nog nooit zo moeilijk geweest en hoe leuk het uiteindelijk ook zal lijken als we later vrienden zijn, nu is dat nog niet zo. Leuk dat ie nog een keer die chick in zijn bed heeft laten slapen en dat er niets is gebeurd (hmmjaja), maar ook daar is eigenlijk weinig aan. Ik zal een klein kind zijn dat ik denk 'ik zal jou nog eens laten zien we er eerder een ander heeft' en ik zal er heus niets mee opschieten, maar het werkt wel. Voor even.
Oud 13-10-2007, 13:22
luchtballon
luchtballon is offline
Zal ik mezelf van een week geleden maar quoten? Het is uit en het komt niet meer goed.
Maar nu hebben we ook ruzie.
Iedereen vertelt maar dingen over hem en ik zie hoe hij alleen maar met zichzelf bezig is, maar blijkkbaar klopt er niks van volgens hem. Ik weet zo echt niet wie ik moet geloven.
Oud 13-10-2007, 13:33
gurl19
gurl19 is offline
Hele erg ruzie gehad omdat ik zo zat ben dat hij zich niet aan afspraken houd. Alles is maar vanzelfsprekend en een beetje moeite doen is te veel gevraagd. Nouja.. een beetje uitgepraat en ik ben benieuwd of het nu zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 15:45
zeep007
zeep007 is offline
Ik voelde me niet goed en ging slapen vandaag. En toen ik wakker werd en gedoucht had, kwam hij thuis en had boodschappen gedaan, en allemaal lekkere dingetjes gehaald en een bos bloemen
Omdat we vandaag dus alweer 3 jaar samenwonen.
Tijd vliegt!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 16:20
Narziss
Narziss is offline
Best goed. I'm still very much in love and all. Maar hij zou wel wat meer leuke dingen mogen voorstellen... Maar ik neem aan dat ik dat zelf ook wel meer mag doen, maar toch minder .
Oud 13-10-2007, 17:04
Nienna*
Nienna* is offline
Aargh waarom weet hij precies wat hij moet doen om me gek te krijgen? Ik haat hem ik haat hem ik haat hem... en in dit geval ligt haat héél dicht bij liefde.
Ik geef er niet aan toe. Voor hem is het waarschijnlijk maar een spelletje.
Maar ik wéét hoe hij me kan aanraken en als ik er alleen al aan denk, word ik gek van verlangen en warme gevoelens voor hem. GVD, ik dacht dat het helemaal over was .

En die ene jongen krijgt volgens mij óf meer gevoelens voor me, óf hij wil "gemakkelijk" scoren (denkt dat te kunnen). Ik ken hem niet zo fantastisch goed, maar volgens mij dat eerste. En dan heb ik twee aanbidders waarvan één tenminste normáál is, deze dus. Want die andere is echt een triest geval.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 17:46
Verwijderd
Zo, na een week toch maar even de datejongen gemaild... Hm, ben benieuwd. Ik wil niks met hem ofzo maar ik vind het ook wel lullig om niks meer van me te laten horen. En scharrelen is niet altijd verkeerd
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 18:10
Roosje
Roosje is offline
Ooh mijn vriendje is lief <3 en ik vind het fijn hier en vanaaf komt mijn beste vriendinnetje ook nog hierheen en dat is teh leuk. Jajaja.
Oud 13-10-2007, 18:15
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik heb me werkelijk nog nooit zo fijn gevoeld naast een persoon. Er is nog nooit iemand geweest in mijn leventje die een dergelijk goed gevoel bij mij los wist te maken...
Hij behandeld mij als zijn gelijke, we respecteren elkaar eindeloos, en hebben zoveel dromen en idealen gemeen dat ik er niet eens meer aan twijfel dat dit een succes kan worden. Ook nu ik thuis even een klote tijd door maak, weet ik dat ik voor de volle 100% op hem kan rekenen. Hij is een schat, en ik ben zo gruwelijk blij met hem! Woorden kunnen gewoon weg niet (meer) omschrijven hoe gelukkig, blij en vrolijk ik ben. Hij zorgt er voor dat ik de afgelopen 3 maanden meer heb kunnen lachen dan de laatste 4 jaar in zijn geheel... *zucht* En god, dat doet mij alle andere problemen weer vergeten. <3
Wauw zeg, dit klinkt echt helemaal geweldig hoor

Hij was iig niet boos om mn actie van de afgelopen week (tenminste dat zegt ie) dus dat maakt de dingen al wat minder nodeloos ingewikkeld. Maar het begint gewoon wel tijd te worden dat we dat gesprekje hebben, dat ik er gewoon echt een punt achter kan zetten. Want ik haat het om van die halve afspraken te hebben, want heel stiekem zit ik dan toch te wachten totdat hij mailt of belt en daar heb ik een hekel aan vooral omdat het zoveel zegt over de staat waarin ik ben...
Oud 13-10-2007, 19:11
Qimm
Qimm is offline
Pfff, het is nu zo rot. Gisteren de hele dag helpen verhuizen, valt ze gisteren heeft ze haar borst gekneusd. Alsof het nog niet rot genoeg is allemaal!
Oud 13-10-2007, 19:26
Lyne
Lyne is offline
Iemand vindt mij gewoon leuk. En ik hem ook. Wauw. Dat is gewoon al 6 jaar niet gebeurd , dat we elkaar leuk vonden. Ik vind altijd iemand leuk die mij niet leuk vindt. Of andersom.

Maar nu heb ik weer faalangst ofzo want ik durf niet.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Pfff, het is nu zo rot. Gisteren de hele dag helpen verhuizen, valt ze gisteren heeft ze haar borst gekneusd. Alsof het nog niet rot genoeg is allemaal!
Awww. Ellendig. Maar komt uiteindelijk wel goed.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 20:53
Verwijderd
Haha ergens is het stom en heb ik nog duizend vragen maar ergens is het duisentgoed dat ik heb doorgevraagd want nu weet ik tenminste waar hij het over heeft.
Maar godverdomme je kunt nu ook wel weer normaal doen want ik bespring je niet op het moment dat je me aanspreekt of dat ik je aanspreekt. Ik eet je niet op, hoogstens zeg ik (eindelijk) wat ik denk.

Ennnnnn dit moet ophouden want ik ben in de war.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2007, 21:40
Briseïs
Briseïs is offline
Hmhm, kreeg ik donderdag opeens een smsje of ik gister ook kon, en ik kon wel maar toen hoorde ik weer niks en toen ging het toch niet door want hij moest vandaag om half 7 op en kreeg nog bezoek
Maar wel leuk dat ie aan me dacht, denk, en dan wordt het toch gewoon vrijdag.

En ik was gister bij een vriendinnetje die jarig was en net was gaan samenwonen. Ik ben nog steeds geschokt. Dat kind is dus net 21 en gaat nu dus samenwonen in een fucking kutdorp en ze gaat niet alleen samenwonen ze heeft ook nog gewoon een huis gekocht (gekocht ja) en ze doet geneeskunde en is pas vierdejaars en is dus nog heeeeeeel lang bezig en ik snáp het gewoon niet. Maarja als zij maar gelukkig is he.
Oud 13-10-2007, 22:22
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik voel me beter dan ooit sinds mijn relatie na 3,5 jaar uit is. Ik lach weer, ik heb enorm veel steun aan vriendinnen en heb ontzettend veel lol. Perfecte omgeving om het allemaal een plekje te geven dus. Dit had ik me niet kunnen voorstellen toen ik het uitmaakte. Heerlijk
Oud 13-10-2007, 23:42
Verwijderd
gewoon echt heerlijk, super, geweldig, positief. Ik ben stapelgek op m, hij op mij en we zijn gewoon verliefd.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 09:26
ST*R
ST*R is offline
Vandaag zie ik hem weer! Het lijkt al heel lang geleden dat ik hem zag, maar dat valt eigenlijk wel mee. Heb er zin in!!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 10:37
WolterB
WolterB is offline
Als ongeveer enige zonder iemand bij een bruiloft zijn is niet echt leuk

Maargoed, ik zie wel weer
Oud 14-10-2007, 11:07
Verwijderd
Ja en dan maak je allerlei wilde plannen, word je aan alle kanten aangemoedigd en ben je in opperbeste stemming, komt meneer niet opdagen. Ja dan wordt de kans om een praatje te maken natuurlijk wel erg klein hè.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 11:08
stout!
stout! is offline
Is het forum nou weer geel of ligt het aan mijn computer?
Het gaat goed met ons, ik heb steeds meer het gevoel dat ik echt bij hem zou willen en kunnen blijven, vind dat geen benauwend idee meer.
Vrijdagavond uitgeweest en merkte echt hoe a-boeiend ik andere jonges vind, hoewel aandacht altijd grappig blijft .
Oud 14-10-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Het gaat goed met ons, ik heb steeds meer het gevoel dat ik echt bij hem zou willen en kunnen blijven, vind dat geen benauwend idee meer.
Vrijdagavond uitgeweest en merkte echt hoe a-boeiend ik andere jonges vind, hoewel aandacht altijd grappig blijft .
Je computer is gek geworden. Overigens herken ik het "alle vrouwen zijn toch niet interessant" gevoel.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 12:11
stout!
stout! is offline
Nou ik vind t niet erg, ik vind t gele forum leuk.

En bedoel je "alle vrouwen" of "andere vrouwen"? Want anders is t wel heel extreem natuurlijk.
Oud 14-10-2007, 12:27
WolterB
WolterB is offline
Offtopic:
Citaat:
Kan je links onderin veranderen
Oud 14-10-2007, 12:29
metallica
metallica is offline
Hmm, het was gisterenavond wel heel gezellig. Alleen zeer frustrerend dat mn ex door mn kop bleef gaan, al zoende ik met een andere gast. Achja, was waarschijnlijk toch maar voor een avondje, al kan ik hem altijd volgend weekend proberen te smsen. Niet geschoten is altijd mis toch en het is voor mij wel eens goed om heel rustig aan te doen

Offtopic: Geel is wel echt beter <3
Oud 14-10-2007, 12:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe voel ik mij op relationeel gebied? Hm. Tja. Vooral eenzaam denk ik toch.

Ik wil een leuk iemand ontmoeten!
Oud 14-10-2007, 12:48
Luna
Luna is offline
yes gister eindelijk weer feesten na (voor mn gevoel) VET lang ziek thuis gezeten te hebben. mn huisgenootje zei op een gegeven moment: ik word bijna ongemakkelijk van alle aandacht die jij krijgt. haha, het was ook wel weer overduidelijk erg. goeie egoboost na n kutweek maar verder niks mee gedaan
Oud 14-10-2007, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Nou ik vind t niet erg, ik vind t gele forum leuk.

En bedoel je "alle vrouwen" of "andere vrouwen"? Want anders is t wel heel extreem natuurlijk.
andere natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 12:52
George
George is offline
Argh, ik ben een sukkel.
Oud 14-10-2007, 13:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Argh, ik ben een sukkel.
Waarom?