Advertentie | |
|
![]() |
|
Snow Cake
Ik vond em erg mooi ![]() Wel had ik soms het idee dat Linda een beetje als een karikatuur werd neergezet. Maar then again, ik weet ook niet echt hoe mensen met deze vorm van autisme op situaties reageren. 7,5/10
|
Star Wars, Episode 1: The Phantom Menace - 5/10
Zeer matige film, ik begrijp wel waarom de SW-fanboys zo pissed waren. Het moet wel gezegd worden dat het er allemaal heel mooi uitziet. Maar ja.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
niet echt bijzonder maar ook niet echt heel slecht 6/10
||
Citaat:
On-topic Stage Door - Redelijk goed. Ginger Rogers outshines Katherine Hepburn. Ace In The Hole - Geweldig. Een film die zijn tijd ver, ver, ver vooruit was. |
![]() |
|
![]() |
Heb Casablanca gezien, na de goeie recensies zowel hier als op IMDB.
En kom tot de conclusie dat dit misschien wel de meest overgewaardeerde film ooit is gemaakt. Hoezo is dit een op en top geniale film? Het was middelmatig vermakelijk en had een best mooi einde, maar niet meer dan dat. 7/10 |
![]() |
|
Control.
Mooie, ingetogen film. Lekker sober opgezet waardoor de film nergens te zwaar of dramatisch wordt. De film ziet er prachtig uit, vrijwel elk shot uit de film is visueel interessant. En een Sam Riley die oogt, klinkt en ruikt als Curtis. Wel erg jammer dat tijdens de aftiteling ineens een nummer van the killers is te horen, terwijl de rest van de film zo goed de betreffende periode opwekt. 9/10.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien moet je 'm over een jaar nog eens kijken, wellicht dat je hem dan meer weet te waarderen. Nouja, of het is gewoon jouw soort film niet, dat kan ook. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stukje Desperado
Erg leuk natuurlijk, op een Rodriguezaanse manier. 7/10 A Scanner Darkly Mwaah, de animatiestijl ziet eruit als een Flash traceerfilter en is ontzettend storend. Het verhaal is wel redelijk, maar niet bijzonder boeiend. Het boek lijkt me beter. Ik vond het acteerwerk irritant (met name Woody Harrelson, Robert Downey Jr. en Rory Cochrane). 4/10 |
![]() |
|
Abre Los Ojos
Eindelijk. Goed, maar ik had niet meteen de droom/werkelijkheid verhoudingen door, waardoor ik in t begin de chronologie niet helemaal kon volgen. Maar dat is waarschijnlijk ook wel de bedoeling. Over een tijdje nog maar eens kijken. Vond het alleen jammer dat het einde de hele film echt verklaart, je hoeft als kijker niet meer zelf de puzzelstukjes op hun plaats te leggen. 7,5/10
|
Beautiful Young Minds
Documentaire over twee kinderen die aan het trainen zijn voor het IMO (International Mathematical Olympiad). Jos is een autist en Daniel heeft Asperger Syndroom. De camera's volgen deze twee door hun trainingen en toetsen die ze moeten maken om mee te kunnen doen met de beste wiskundigen in de wereld. Ik ergerde mij echt kapot aan Jos. Damn wat was hij arrogant. ![]() 7.5/10.
|
|