Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2007, 13:57
Verwijderd
Ja, kut. Heb echt het rotste weekend ooit met m'n ouders gehad, ze hebben misschien een half uurtje geen ruzie gehad. En een aantal vrienden snapt dan blijkbaar niet dat ik het misschien wel nodig heb om iets leuks van hun te horen, maar de helft heeft niet eens gereageerd op een smsje Ben nu gelukkig al terug en probeer nog maar wat van het mooie weer te maken, want dit was echt een drama.

Maar met de mannen gaat het nog steeds wel goed
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2007, 14:17
Verwijderd
hij gaat volgende week op tour met z'n bandje en daar heb ik geen zin in bleeh. verder gaat het weer prima
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 17:02
I C U
I C U is offline
Gisteravond heerlijk lang lui avondje met twee vriendinnetjes. Onwijs gelachen, aardig wat alcohol tot me genomen, gejankt bij goede nummers, uren in het donker gepraat... Heerlijk. Nu volkomen gaar en bezig met school. Blegh.

En nee, ik heb die ene jongen niet gebeld om de date te regelen. Geen zin in, geen tijd voor. Waarom zou het überhaupt allemaal van mijn kant moeten komen?
Oud 14-10-2007, 17:19
snoopy
snoopy is offline
Heel goed! Gisteren lekker uit eten geweest en vandaag zouden we naar het strand rijden, maar toen hadden we ineens zin om in Utrecht te blijven. Grappig hoe iedereen ineens naar buiten gaat als het mooi weer is!

We hebben afgesproken dat we in ieder geval samenwonen tot ik ben afgestudeerd (ergens in februari hopelijk). En dat we eens gaan kijken hoe het bevalt, zodat we weten of we het zo willen houden (ik zeg wel 'we' maar eigenlijk gaat dat over hem). Ook heb ik hem verteld dat we wat mij betreft niet meer apart gaan wonen en dat ik denk dat ik het niet ga trekken als hij in februari zegt dat hij weer alleen wil wonen.
Dus daar gaat hij de komende maanden eens rustig over nadenken, maar hij zei al dat hij het eigenlijk erg leuk vindt. Dus.
Oud 14-10-2007, 18:17
gewoonik
gewoonik is offline
Ik wou dat hij hier was en me vasthield en hier bleef.
En anders dat hij online komt.
Maar t is allebei zeer onwaarschijnlijk.
Gelukkig zie ik hem straks wel een weekje, maar dat is zo kort en nu gaat de tijd zo langzaam en dan zal t wel ineens heel snel gaan.
Ik mis hem echt erg.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 20:00
tuttebel
tuttebel is offline
he heb m eindelijk weer gezien. (hij was n week op vakantie) en t was heel fijn omz o lang bij m te zijn, eindelijk uitslapen. en ik heb zn ouders ontmoet. dat ging gewoon leuk en t was gezellig. en nu moet ik m weer een week missen, omdat ik t fuckin druk heb en hij ook.
Oud 14-10-2007, 21:20
miekmuis
miekmuis is offline
Nou eindelijk heb ik dan duidelijkheid. Hij is niet verliefd op me. Ik heb ook nooit echt geloofd dat hij dat wel zou kunnen zijn, dus het is okay. Hij is gewoon een fantasie en dat zal hij wel
altijd blijven. En ik kan het gelukkig wel nog gewoon heel gezellig met hem hebben.
Oud 14-10-2007, 21:54
BleuEyes
BleuEyes is offline
Ruzie met een vriendin, en dat bevalt me totaal niet. Zo'n giga uitgesproken mening waar je u tegen zegt.
Oud 14-10-2007, 21:59
Verwijderd
Morgen issie dr weer En volgensmij is z'n mood weer iets beter, en daar ben ik godsgruwelijk blij mee. Nu lekker een luilekkerlandvakantie met veel kusjes, ookal moet hij ondertussen even naar college.<3
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 23:26
Poepkind
Poepkind is offline
pfff mijn galadate was echt n heel leuke jongen, ziet er goed uit, gezellig, kunnen aardig lullen. Maar er miste gewoon iets tussen ons, we vinden elkaar niet leuk. En dat vind ik heel jammer, ik had het helemaal niet erg gevonden om n beetje verliefd te worden op die jongen en ik wil gewoon weer iets, n projectje, n scharrel, desnoods n fuckbuddy! Overigens komt de galadate wel in aanmerking voor de laatste functie... hmmz hoe pak ik dat aan?
Oud 14-10-2007, 23:28
Verwijderd
Citaat:
pfff mijn galadate was echt n heel leuke jongen, ziet er goed uit, gezellig, kunnen aardig lullen. Maar er miste gewoon iets tussen ons, we vinden elkaar niet leuk. En dat vind ik heel jammer, ik had het helemaal niet erg gevonden om n beetje verliefd te worden op die jongen en ik wil gewoon weer iets, n projectje, n scharrel, desnoods n fuckbuddy! Overigens komt de galadate wel in aanmerking voor de laatste functie... hmmz hoe pak ik dat aan?
Eeh, kleren uittrekken?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Mijn theorie is gewoon zeggen. Hoewel ik bedacht had dat mijn datejongen ook wel voor dat laatste in aanmerking kwam en ik heb er eigenlijk ook niks over gezegd. Maar goed, die gaat naar het verre oosten dus daar heb ik dan meteen drie maand niets aan

OT: Hmmmm privéberichten wtf
Met citaat reageren
Oud 14-10-2007, 23:53
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Eeh, kleren uittrekken?

Ik bel hem op met de mededeling of ik zn kleren uit mag trekken
Oud 15-10-2007, 00:18
Verwijderd
Jeej, hij is de hele week vrij! Afgelopen week vond ik wel zwaar. Een enorme druk vanuit school, mensen die overhoop liggen, kat die ernstig ziek is en die met spoed opgenomen moet worden... Ik ben zo blij dat hij er dan voor me is en weet hoe ik in elkaar zit en me dus totaal niet hoef te schamen.
Ik hou van hem
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ik bel hem op met de mededeling of ik zn kleren uit mag trekken
Nee, of hij jouw kleren uit wil trekken, natuurlijk! Moet ik nu alles voorkauwen!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 00:30
Ramsey
Ramsey is offline
geweldig!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 06:44
Verwijderd
Goed Maar zo ontzettend druk. Dat het snel volgende week is, vakantie!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 07:14
farai
farai is offline
Citaat:
Jeej, hij is de hele week vrij! Afgelopen week vond ik wel zwaar. Een enorme druk vanuit school, mensen die overhoop liggen, kat die ernstig ziek is en die met spoed opgenomen moet worden... Ik ben zo blij dat hij er dan voor me is en weet hoe ik in elkaar zit en me dus totaal niet hoef te schamen.
Ik hou van hem
alles goed met poezenbeestje nu?
Oud 15-10-2007, 08:34
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Nee, of hij jouw kleren uit wil trekken, natuurlijk! Moet ik nu alles voorkauwen!
Oud 15-10-2007, 10:08
Verwijderd
Ik ben peettante geworden! Ruim een week geleden werd ik door een nichtje van mijn moeder gevraagd of ik peettante wilde worden en nu is de baby er al .
Maar snel eens op bezoek gaan.

En straks zie ik hem weer. De laatste tijd is het allemaal wat druk, erg jammer. Ik hoop dat we snel weer wat langer tijd hebben om elkaar te zien.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 10:11
metallica
metallica is offline
Vanavond komt hij eindelijk om te praten, ik ben benieuwd... Ik vind t daarnaast wel echt super irritant hoe sterk hij probeert duidelijk te maken dat hij afstand neemt, er kon nog geen hoi en dag in zijn smsje af...
Oud 15-10-2007, 10:35
stout!
stout! is offline
Nog 10 dagen . En ik zit echt lekker in mijn vel door al dat sporten. En vanavond lekker uit eten met vriendinnetjes! Mijn leven is leuk.
Oud 15-10-2007, 11:35
Verwijderd
Citaat:
alles goed met poezenbeestje nu?
Het probleem is eigenlijk nog steeds niet opgelost. Maar hij is nu in ieder geval niet ziek meer. Hij zit nu op een streng dieet en we moeten hem erg in de gaten houden. Ik hoop *duimt* dat het goed gaat, anders moet hij meteen weer opgenomen worden en geopereerd worden. Maar die operatie is de laatste optie, dus eerst even afwachten hoe het gaat. Maar hij is in ieder geval weer thuis en hij voelt zich beter, dus ik ben allang blij!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 11:41
Verwijderd
Okee, dat ook weer opgelost met exlief. Komt allemaal goed
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 11:52
ocean flower
ocean flower is offline
Pffff...voel me weer eens bagger en waardeloos.
Relatie stelt werkelijk niks meer voor,
heb 'm al zolang niet meer gesproken laat staan gezien..
Irriteert nog t meest dat 't 'm schijnbaar niet boeit
Wilde 't eigenlijk vorig weekend uitmaken maar hoe maak je het uit met iemand die niet te bereiken is?
Ook gewoonweg shit omdat ik zoveel nog kwijt moet maar ik iedereen al weet ik hoevaak erover heb lastiggevallen..
Voel me ook zo dom
Wil aan de ene kant dat ie nou gwoon weer normaal doet en dat 't miss toch wel goed komt maar aan de andere kant, nu ik weet hoe hij ook kan zijn, hoeft 't allemaal niet meer..too late

Lau
Oud 15-10-2007, 12:03
ST*R
ST*R is offline
Mijn ex zeurt. Mn vriendje is lief/leuk/lekker en gister was leuk!
Ow en nu het tussen ons weer wat zekerder is, voel ik me ook weer veel beter. Mijn leven is ook leuk!!

Laatst gewijzigd op 15-10-2007 om 12:50.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 12:38
luchtballon
luchtballon is offline
Eh. Apart.
Vrijdag uitgemaakt en sort of ruzie. Uitgepraat. Zoveel gepraat en zoveel lol gehad. Vannacht blijven slapen. Was zo gezellig
Ik snap het niet. Hoe kan het nou zóveel leuker zijn als we niks hebben? Dan praten we ineens, zijn we nie beledigd of is dat niet erg, dan is aardig doen ineens vrijheid en geen druk, dan is het weer wij tegen de rest van de wereld.
Maargoed. Tis dus prima zo. Geen vriendje meer, maar een hele goede vriend. Al zal het wel lastig worden als hij een nieuwe vriendin krijgt denk ik.
en niemand in de kroeg(= ons huis ) snapt ons
Oud 15-10-2007, 14:19
ilse
ilse is offline
Nou eigenlijk goed

Vandaag precies een maand, hij is lief
Oud 15-10-2007, 14:49
Verwijderd
Heel goed! Voor het eerst na de zomervakantie weer eens een heel weekend samen kunnen doorbrengen. Dat was erg leuk Ik heb hem de school laten zien waar ik na de vakantie ga werken en we zijn langs de amstel gaan fietsen (ik op een hele gekke fiets van zijn vader ).
Mijn vriendinnen zie ik weinig de laatste tijd. We werken nu allemaal fulltime en ondanks alle goede voornemens hebben we allemaal weinig tijd om af te spreken. Nu ik dit schrijf brengt me dit op het idee om te mailen voor de volgende uit-eten-afspraak
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 14:57
Mariekje*
Mariekje* is offline
De weken vliegen om als we samen zijn! Maargoed we hebben het dan ook uber leuk samen. Woehoe, het gaat goed en ik ben verliefddddddd
Oud 15-10-2007, 15:48
Verwijderd
@ luchtballon: ik herken het wel. tussen mn vriend en mij was het op een gegeven moment echt voortdurend ruzie irritatie en strijd om niets. toen ging het uit, en kwamen we erachter dat we elkaar toch nog wel écht leuk vonden. toen is het een tijdje 'uit' geweest, maar zijn we wel gaan daten en leukedingendoen enzo. nu is het wel weer 'aan', en gelukkig gaat het nu eindelijk heerlijk soepel. ik weet niet precies wat er veranderd is, maar tis fijn <3
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 16:56
gewoonik
gewoonik is offline
Het gaat op zich goed. Maar het voelt zo verkeerd.
Dat ik gewoon niet bij hem kan zijn en straks wel, maar alleen een weekje en dat hij er nu niet voor me is. En ik hem weinig spreek. Het is allemaal te verklaren (buitenland, geen internet) , maar toch voelt het verkeerd..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 17:21
Luna
Luna is offline
[QUOTE=stout!;26178668]Nog 10 dagen . QUOTE]
aah eitje toch? volgens mij doe je het hartstikke goed zonder hem, ik ken wel mensen die het er heel wat slechter afbrengen zonder hun lover.

hier alles prima, hem nog niet gezien maar heb er geen haast mee.
Oud 15-10-2007, 18:46
I C U
I C U is offline
Tja. Zo z'n gangetje Soms zie je ineens iets in iemand en dat iets is vaak ook zo weer verdwenen. Wel grappig
Oud 15-10-2007, 20:23
Verwijderd
Gisteravond was gezellig en best tof en hoeveel lol kun je hebben met een tampon.

Maarrrr nog steeds in de war en t wordt alleen maar meer. Het is duisen niethandig want ik weet niet wat ik voel. En nu heb ik haar advies nodig en zit ze op St. Maarten voor twee hele weken! Potverdju . Niet dat ik het haar niet gun, want ze was heel erg toe aan twee weken met haar vriendje. Ik hoop dat ze het leuk hebben, maar door hoef ik niet aan te twijfelen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 20:29
Verwijderd
Het gaat heel goed en hij is lief.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 20:55
metallica
metallica is offline
Hehe, ik vraag me af hoe stom ik had kunnen zijn door te denken dat we nu opeens wel fatsoenlijk met elkaar kunnen praten. Maar het was gewoon wel weer heel gezellig
Soort van uitgesproken friends with benefits nu, achja we zullen zien het is wel lol
Oud 15-10-2007, 20:57
Bellaciao
Bellaciao is offline
fantastsich

jammer dat ze niet bij mij woont .
heel jammer.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 21:09
Verwijderd
Wij zijn een heel leuk stel, al zeg ik het zelf. Bijna tien maanden samen en knotsknettergek, niet alleen qua mind maar ook op elkaar <3
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 22:08
Verwijderd
Ik voel me een beetje zielig en ben nogal cynisch. Ha ha, het geluk lacht me weer eens toe, maar niet heus.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2007, 22:31
Orpheo
Orpheo is offline
ghehe, ze is zoooo (prettig!!) gestoord! net als ik, en mijn familie, en haar familie! morgen zie ik 'r weer (als t kan qua tijd enzo). Ik ben (nog steeds) waanzinnig verliefd, and way beyond!
Oud 15-10-2007, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Als ongeveer enige zonder iemand bij een bruiloft zijn is niet echt leuk
You stupid or what? Voor dat soort situaties zijn de begrippen 'alcoholmisbruik' en 'wangedrag' uitgevonden.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 06:58
farai
farai is offline
Citaat:
Het probleem is eigenlijk nog steeds niet opgelost. Maar hij is nu in ieder geval niet ziek meer. Hij zit nu op een streng dieet en we moeten hem erg in de gaten houden. Ik hoop *duimt* dat het goed gaat, anders moet hij meteen weer opgenomen worden en geopereerd worden. Maar die operatie is de laatste optie, dus eerst even afwachten hoe het gaat. Maar hij is in ieder geval weer thuis en hij voelt zich beter, dus ik ben allang blij!
Wat voor operatie is dat dan? Maar goed dat beestje weer thuis is though.

OT: ik heb geen relationeel gebied.
Oud 16-10-2007, 07:44
Verwijderd
Lig nu bij hem thuis ziekjes op bed en hij is weer stage lopen Alleen op bed liggen is nooit leuk, maar als je je lekker voelt is het nog veel minder leuk Mja, drukdrukdruk, dus misschien maar beter ook. Volgende week dus vakantie, dus wie weet dan wat rustiger (voor mij iig, hij moet gewoon stage lopen)
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 08:09
stout!
stout! is offline
[QUOTE=Luna;26181628]
Citaat:
Nog 10 dagen . QUOTE]
aah eitje toch? volgens mij doe je het hartstikke goed zonder hem, ik ken wel mensen die het er heel wat slechter afbrengen zonder hun lover.
Ja het gaat wel goed , hoewel ik weet dat ik het straks weer moeilijker vind als ik hem gezien heb. Maar daarna is het nog maar 2 maanden, en het gaat snel voorbij.
Ik mis hem wel, maar het is fijn om te merken dat ik ook zonder hem kan.

Welke jongen gaat het nou bij jou over? Ik snap het even niet meer...
Oud 16-10-2007, 09:16
Verwijderd
Fuck, hij is leuk
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 09:42
Lilium
Lilium is offline
Hij is net weg, en zijn ontbijtbord en zijn beker staan er nog. Nu mis ik 'm.
En hij kan heel schattig een boterham voor me smeren. <3
Oud 16-10-2007, 09:50
gurl19
gurl19 is offline
Pff de ene ruzie was nog niet afgelopen en de volgende kwam er al weer aan. Zijn kameraden hadden een stripper voor hem gehuurd op een feest. Vind ik echt niet leuk en kan ik niet zo waarderen. Maar gelukkig hij zelf ook niet en is het allemaal netjes uitgepraat.

De laatste twee dagen waren super en ik voel me gelukkig weer helemaal verliefd.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 12:25
Neko*
Neko* is offline
Hij is zelfs leuk als hij chagrijnig is.
Oud 16-10-2007, 12:26
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hij is zelfs leuk als hij chagrijnig is.
Hahaha, nou de mijne niet hoor!
Reageren

Regels voor berichten