Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Hmmmm privéberichten wtf ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeej, hij is de hele week vrij! Afgelopen week vond ik wel zwaar. Een enorme druk vanuit school, mensen die overhoop liggen, kat die ernstig ziek is en die met spoed opgenomen moet worden... Ik ben zo blij dat hij er dan voor me is en weet hoe ik in elkaar zit en me dus totaal niet hoef te schamen.
Ik hou van hem ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben peettante geworden! Ruim een week geleden werd ik door een nichtje van mijn moeder gevraagd of ik peettante wilde worden en nu is de baby er al
![]() Maar snel eens op bezoek gaan. En straks zie ik hem weer. De laatste tijd is het allemaal wat druk, erg jammer. Ik hoop dat we snel weer wat langer tijd hebben om elkaar te zien. |
![]() |
|
Vanavond komt hij eindelijk om te praten, ik ben benieuwd... Ik vind t daarnaast wel echt super irritant hoe sterk hij probeert duidelijk te maken dat hij afstand neemt, er kon nog geen hoi en dag in zijn smsje af...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Pffff...voel me weer eens bagger en waardeloos.
Relatie stelt werkelijk niks meer voor, heb 'm al zolang niet meer gesproken laat staan gezien.. Irriteert nog t meest dat 't 'm schijnbaar niet boeit ![]() Wilde 't eigenlijk vorig weekend uitmaken maar hoe maak je het uit met iemand die niet te bereiken is? Ook gewoonweg shit omdat ik zoveel nog kwijt moet maar ik iedereen al weet ik hoevaak erover heb lastiggevallen.. Voel me ook zo dom Wil aan de ene kant dat ie nou gwoon weer normaal doet en dat 't miss toch wel goed komt maar aan de andere kant, nu ik weet hoe hij ook kan zijn, hoeft 't allemaal niet meer..too late ![]() ![]() Lau
|
Eh. Apart.
Vrijdag uitgemaakt en sort of ruzie. Uitgepraat. Zoveel gepraat en zoveel lol gehad. Vannacht blijven slapen. Was zo gezellig ![]() Ik snap het niet. Hoe kan het nou zóveel leuker zijn als we niks hebben? Dan praten we ineens, zijn we nie beledigd of is dat niet erg, dan is aardig doen ineens vrijheid en geen druk, dan is het weer wij tegen de rest van de wereld. Maargoed. Tis dus prima zo. Geen vriendje meer, maar een hele goede vriend. Al zal het wel lastig worden als hij een nieuwe vriendin krijgt denk ik. en niemand in de kroeg(= ons huis ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Heel goed! Voor het eerst na de zomervakantie weer eens een heel weekend samen kunnen doorbrengen. Dat was erg leuk
![]() ![]() Mijn vriendinnen zie ik weinig de laatste tijd. We werken nu allemaal fulltime en ondanks alle goede voornemens hebben we allemaal weinig tijd om af te spreken. Nu ik dit schrijf brengt me dit op het idee om te mailen voor de volgende uit-eten-afspraak ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ luchtballon: ik herken het wel. tussen mn vriend en mij was het op een gegeven moment echt voortdurend ruzie irritatie en strijd om niets. toen ging het uit, en kwamen we erachter dat we elkaar toch nog wel écht leuk vonden. toen is het een tijdje 'uit' geweest, maar zijn we wel gaan daten en leukedingendoen enzo. nu is het wel weer 'aan', en gelukkig gaat het nu eindelijk heerlijk soepel. ik weet niet precies wat er veranderd is, maar tis fijn <3
|
![]() |
|
[QUOTE=stout!;26178668]Nog 10 dagen
![]() aah eitje toch? ![]() hier alles prima, hem nog niet gezien maar heb er geen haast mee.
|
Verwijderd
|
Gisteravond was gezellig en best tof en hoeveel lol kun je hebben met een tampon.
![]() Maarrrr nog steeds in de war en t wordt alleen maar meer. Het is duisen niethandig want ik weet niet wat ik voel. En nu heb ik haar advies nodig en zit ze op St. Maarten voor twee hele weken! Potverdju ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hehe, ik vraag me af hoe stom ik had kunnen zijn door te denken dat we nu opeens wel fatsoenlijk met elkaar kunnen praten. Maar het was gewoon wel weer heel gezellig
![]() Soort van uitgesproken friends with benefits nu, achja we zullen zien het is wel lol ![]()
|
ghehe, ze is zoooo (prettig!!) gestoord! net als ik, en mijn familie, en haar familie! morgen zie ik 'r weer (als t kan qua tijd enzo). Ik ben (nog steeds) waanzinnig verliefd, and way beyond!
||
Citaat:
![]() OT: ik heb geen relationeel gebied.
|
Verwijderd
|
Lig nu bij hem thuis ziekjes op bed en hij is weer stage lopen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
[QUOTE=Luna;26181628]
Citaat:
![]() Ik mis hem wel, maar het is fijn om te merken dat ik ook zonder hem kan. Welke jongen gaat het nou bij jou over? Ik snap het even niet meer...
|
Pff de ene ruzie was nog niet afgelopen en de volgende kwam er al weer aan. Zijn kameraden hadden een stripper voor hem gehuurd op een feest. Vind ik echt niet leuk en kan ik niet zo waarderen. Maar gelukkig hij zelf ook niet en is het allemaal netjes uitgepraat.
De laatste twee dagen waren super en ik voel me gelukkig weer helemaal verliefd. |
![]() |
|
|