![]() |
|
![]() |
Beste mensen,
Ik zal me meteen even voorstellen. Ik ben Bastiaan v.d. Berg en doe de opleiding Commerciele Economie aan de Hoge School te Rotterdam. Nu moeten we producten onderzoeken voor onze junioronderneming (Project jaar 2). Ik heb dus een kleine niet profesionele enquete opgesteld, en heb de brutale vraag of jullie deze willen invullen. --> http://www.onderzoekdoen.nl/onderzoek.php?f=1125 Hier staat meer informatie! Alvast bedankt! Bastiaan |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ingevult,
Ik vind het inderdaad een beetje onzin om een lamp aan je usbpoort te hangen, ook al zit daar een usbhub in. -Normaal gesproken zit er in een ruimte waar een computer staat al een lamp -Moderne computers worden tegenwoordig bijna standaard verkocht met USB poorten aan de voorkant (een uitzondering daar gelaten) -Dr zijn ook interne usb uitbreidingen te koop voor in de voorkant van je pc. zodat je alsnog poorten aan de voorkant van je pc krijgt -Er zijn volop gewone USB hubjes te koop als je te wijnig poorten hebt en die kosten niet zoveel -En heb je dan nog te weinig dan kun je altijd nog een een extra PCI kaart met extra USB poorten in je PC monteren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|